عمومیکسب و کار ایرانی

دستگاه حضور و غیاب با قابلیت ارسال پیامک

یکی از مهمترین قابلیت های پنل اس ام اس ارسال پیامک از طریق وب سرویس است، که از طریق وب سرویس ارسال پیامک می توانید نرم افزار، اپلیکشن و… را به سامانه پیامک مجهز کنید تا پیامک به صورت اتوماتیک و خودکار ارسال شود.

مشکل بزرگی که در اکثر سامانه پیامکی های کشور وجود دارد، عدم وجود خط خدماتی است و مشکل زمانی آغاز می شود که بدانید اکثر افراد پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند زمانی که از سامانه پیامک اقدام به ارسال sms می کنید پیامک به موبایل این افراد ارسال نمی شود اما سامانه پیامک فراز اس‌ام‌اس خط خدماتی عمومی در اختیار کاربران قرار می دهد که با خط خدماتی می توانید پیامک وب سرویس را با سرعت بالا و کمتر از 5 ثاینه ارسال کنید و حتی اگر فردی پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده است پیامک شما را دریافت کند، اگر علاقمند هستید.

دستگاه حضور و غیاب علم و صنعت |دستگاه حضور وغیاب علم و صنعت |سامانه پیامکی مدارس

با استفاده از ماژول ارسال پیامک، این امکان وجود دارد که هرگونه ثبت تردد در دستگاه حضور و غیاب ایرانی به صورت پیامکی برای مدیر یا مدیران ارسال شود. با استفاده از این ماژول اگر به دلایلی کارفرما از محل کار دور باشد، امکان نظارت و مدیریت تردد ها را همچنان خواهد داشت. این ماژول برای مدارس که از سیستم حضور و غیاب مدارس استفاده می کنند، فعال می شود تا علاوه بر اولیا مدرسه، اولیا  دانش آموز نیز از تردد ها با خبر شوند.

نرم افزار حضور و غیاب چیست؟ نرم افزار حضور و غیاب سیستمی است که با استفاده از تکنولوژی‌های روز به مدیریت سازمان‌های مختلف این امکان را می‌دهد تا زمان‌بندی بهتری برای کارمندان خود تنظیم و ورود و خروج آنلاین کارمندان را ثبت کنند.

دستگاه حضور و غیاب دستگاهی است که مطابق با آخرین فناوری‌های دیجیتال و تکنولوژی بیومتریک طراحی و تولید شده است و استفاده از این دستگاه در تمامی سازمان‌های کوچک و بزرگ باعث مدیریت کارآمد بر کارکنان و افزایش بهره‌وری آن‌ها می‌شود. بهترین دستگاه حضورغیاب حرفه‌ای را از شرکت افق فراویژن بخواهید.

کاربرد ارسال پیامک برای دستگاه حضور و غیاب

در دستگاه حضور و غیاب شرکت یا مدرسه می توانید تعریف کنید تا سیستم در مقابل هر اتفاق پیامک مربوط را ارسال کنید. این رویدادها شامل تاخیر در ورود، تعجیل در خروج، عدم درج تردد، غیبت و …  که توسط مدیر سیستم قابل تعریف می باشد.

این قابلیت به ویژه در مدارس (پنل اس ام اس مدارس) جهت اطلاع رسانی خودکار پیامکی تاخیر و یا غیبت دانش آموزان به والدین مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از سیستم های حضور و غیاب دانش آموزان، جهت کنترل و نظارت مطلوب تر ورود و خروج دانش آموزان موجب آسودگی خاطر والدین دانش آموزان و مدیران مدارس می گردد. همچنین بهره گیری از قابلیت ارسال پیامک حضور و غیاب دانش آموزی (تاخیر، غیبت و …) افزایش حس اعتماد و امنیت والدین دانش آموزان نسب به مدرسه را موجب می گردد.
همچنین سیستم حضور و غیاب دانش آموزان جهت حضور و غیاب پرسنل مدرسه قابل استفاده خواهد بود. ارائه گزارشات دقیق کارکرد معلمین مدرسه، می تواند باعث ایجاد انگیزه وافزایش کارایی آنان گردد.

دکمه بازگشت به بالا