اقتصادیکسب و کار ایرانی

مزایای خرید لوله مقوایی مارپیچی نسبت به لوله کاغذی موازی چیست؟

 خرید لوله مقوایی

لوله های کاغذی مارپیچی و موازی استوانه‌ هایی ساخته شده از چندین کاغذ هستند که از آن ها برای بسته‌ بندی کردن محصولات مختلفی استفاده می ‌کنند. مارپیچی و موازی بودن دو روش برای تولید لوله کاغذی است. در این مقاله قصد داریم، به بررسی مزایای خرید لوله مقوایی مارپیچی نسبت به استوانه های موازی بپردازیم.

لوله مقوایی مارپیچی چیست؟

همان طور که گفتیم در فرآیند تولید لوله کاغذی از دو روش استفاده می ‌کنند و یکی از آن ها برای تولید لوله‌ های کاغذی مارپیچی است. در ادامه به نقل از تولیدی لوله مقوایی آلاشتی شما را با نحوه تولید این لوله ها آشنا می کنیم. در این روش دستگاه‌ های مخصوص کاغذها را به ابعاد مشخصی برش می‌ دهند و سپس آن ها حول یک محور مرکزی به صورت مورب توسط یک غلطک چسب زن به هم دیگر متصل می‌ شوند. به محصول به دست آمده لوله کاغذی مارپیچی می گوییم.

حجم کاغذهایی که برای ساخت این محصولات به کار برده می شود، زیاد است و این سبب شده تا از نظر مقاومت، استحکام بالایی داشته باشند. می توان گفت دلیل خرید لوله مقوایی مارپیچ توسط صنایع به همین دلیل است. از این محصول برای جابجایی محصولات مختلف استفاده می کنند؛ زیرا تحمل آن ها در مقابل فشار و خمیدگی بسیار زیاد است.

لوله مقوایی موازی چیست؟

در روش دیگر برای تولید لوله کاغذی زمان چسباندن کاغذها به دور محور مرکزی، آن ها را به صورت موازی با هم می ‌چسبانند و لوله ‌ تولید شده را لوله کاغذی موازی می ‌نامند. با توجه به نوع ساخت آن، تعداد کاغذ به کار برده شده در تولید این مدل نسبت به مدل مارپیچی بسیار کم تر است و این باعث شده، تا مقاومت شان نیز کم تر باشد. کاربرد خرید لوله مقوایی موازی برای برای بسته ‌بندی وسایل سبک در اسباب کشی ها است.

 تولیدکننده لوله مقوایی آلاشتی

مقایسه مزایای لوله کاغذی مارپیچی نسبت به موازی

قبل از خرید لوله مقوایی باید این دو نوع را مقایسه کنید تا تصمیم بگیرید انتخاب کدام برای کسب و کار شما مناسب تر است:

ضخامت

لوله ‌های مقوایی مارپیچی ضخامت زیادی نسبت به نوع موازی دارند و به همین دلیل در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این صنایعی که به دنبال خرید لوله مقوایی هستند، می ‌توانند آن ها در هر سایزی سفارش بدهند.

قابلیت چاپ

مزیت بعدی خرید لوله مقوایی مارپیچی، قابلیت چاپ عکس بر روی آن ها است. کسب و کارها می توانند با سفارش به تولیدی لوله مقوایی، طرح‌ های برجسته  و رنگارنگ را بر روی این مدل لوله‌ چاپ کنند.

لایه محافظتی

تولیدکننده لوله مقوایی می تواند در مرحله ی نهایی ساخت لوله کاغذی مارپیچی یک پوشش ضد آب در لایه آخر استفاده کند. این نوع لوله ها در صنایع گرافیک و عکاسی زیاد به کار می برند؛ زیرا لایه محافظتی از نفوذ رطوبت، نور خورشید و نشستن گرد و غبار جلوگیری می کند.

در این مقاله سعی کرده ایم که لوله های کاغذی مارپیچی را با نوع موازی آن مقایسه کنیم. همان طور که مشاهده کردید، این نوع لوله ها نسبت به نوع موازی مزیت بسیاری دارند؛ با این حال این طور هم نیست که لوله مقوایی موازی خریداری نداشته باشند. صنایعی مانند صنعت تولید دستمال رولی با توجه به این که دستمال کاغذ سبک است، از این نوع لوله های کاغذی سبک تر استفاده می کنند. جهت بهره بردن از مزایای این لوله ها، می توانید تولیدکننده لوله مقوایی آلاشتی را برای خرید لوله مقوایی انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا