علم و تکنولوژی

اثرات مصرف «کدو تنبل» بر سیستم ایمنی بدن

رژیم غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات می تواند فشار خون را کاهش دهد، خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی را افزایش دهد، خطر مشکلات چشمی و روده ای را کاهش دهد، از برخی سرطان ها جلوگیری کند و تأثیر مثبتی بر قند خون داشته باشد که می تواند به کاهش اشتها کمک کند. .

به گزارش تکنونامه، خوردن سبزیجات و سبزیجات بدون نشاسته مانند سیب، سورگوم و سبزیجات برگ سبز ممکن است میزان غلاف را کاهش دهد.

حداقل 9 خانواده مختلف از میوه ها و سبزیجات مختلف وجود دارد که هر کدام دارای مخلوطی از صدها گیاه مختلف هستند که برای سلامتی شما مفید هستند. افراد باید محصولات و رنگ های متنوعی مصرف کنند تا ترکیب مناسبی از مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین کنند.

یکی از این میوه های بسیار مفید سبزیجات است. این رسوب تند سرشار از بتا کاروتن، یک کاروتنوئید (رنگدانه) است. بتاکاروتن در بدن به ویتامین A تبدیل می شود و برای تولید آنتی بادی هایی استفاده می شود که با عفونت ها مبارزه می کنند. بتاکاروتن نیز برای حفظ یکپارچگی سلول های چشم، پوست، ریه و روده مورد نیاز است.

به گزارش ایندیپندنت، در مطالعه‌ای که به مدت 10 سال یا بیشتر انجام شد، افرادی که غذاهای حاوی بتاکاروتن بالا مانند سبزیجات، هویج، سیب‌زمینی شیرین و سبزیجات برگ‌دار مصرف کردند، در مقایسه با افرادی که بسیار کم مصرف کردند، 8 19 درصد کمتر. خطر بیماری قلبی، سکته مغزی یا مرگ به هر علتی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا