علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

روش سریع پاک کردن تاتو

اگر می خواهید یک تاتو قدیمی را پاک کنید، روشی می خواهید که رنگ تاتو را بدون آسیب رساندن به پوست ناپدید کند. روش های مختلفی برای پاک کردن تاتو حتی تاتو هایی که با دستگاه تاتو قوی انجام شده ، وجود دارد و هر یک مجموعه ای از خطرات و بازه زمانی متفاوتی را به همراه دارد. حقیقتاً، هنگام تصمیم گیری برای خلاص شدن از شر جوهر ناخواسته، سرعت نباید مورد توجه قرار گیرد.

در حالی که نگاه کردن به یک تاتو پشیمان شده هر روز می تواند دردناک باشد، درمان های با کیفیت بهتر از درمان های سریع هستند. بیایید به محبوب ترین روش های پاک کردن تاتو بپردازیم تا مشخص کنیم کدامیک بهترین شانس را برای خلاص شدن از شر آن تاتو بد برای همیشه به شما می دهد!

آشنایی با روش های پاک کردن تاتو

بنابراین شما یک تاتو دارید که دوست ندارید و می خواهید از شر آن خلاص شوید. پاک کردن تاتو کدام موثرتر است؟ بیایید چهار روش اصلی را که مردم برای پاک کردن جوهر ناخواسته استفاده می‌کنند مرور کنیم. پس از سنجش مزایا و معایب هر گزینه، می توانید تصمیم بگیرید که کدام روش پاک کردن تاتو برای شما بهترین کار را دارد.

پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر بهترین و موثرترین راه برای از بین بردن جوهر ناخواسته است. پالس‌های پرسرعت نور، مولکول‌های جوهر تزریق شده توسط سوزن تاتو را در پوست می‌شکنند تا بتوانند به طور طبیعی از طریق سیستم ایمنی بدن شما شسته شوند. پاک کردن تاتو با لیزر برای تمام رنگ های جوهر و اکثر رنگ های پوست کار می کند. خدمات لیزر حرفه ای می تواند تاتو را در سه جلسه پاک کند.

 روش سریع پاک کردن تاتو

مزایای حذف لیزر

مزیت اصلی پاک کردن تاتو با لیزر این است که کار می کند! شما می توانید تفاوت در دید تاتو خود را در چند جلسه مشاهده کنید. علاوه بر این، این روش بر روی انواع پوست و تقریباً هر ناحیه از بدن کار می کند. چه یک تاتو سیاه و خاکستری یا یک قطعه آبرنگ پر جنب و جوش داشته باشید، لیزرهای پاک کننده تاتو می توانند این ذرات را از بین ببرند و پوست شما را به یک صفحه تمیز برگردانند.

معایب حذف لیزر

متأسفانه حذف تاتو با لیزر یک فرآیند طولانی است. در حالی که فوق العاده موثر است، برخی از افراد زمان آن را ندارند که ماه ها یا یک سال صبر کنند تا تاتو های خود را پاک کنند. علاوه بر این، این فرآیند به چندین درمان نیاز دارد و می تواند بسیار پرهزینه باشد.

برداشتن جراحی

برداشتن تاتو با جراحی روشی تهاجمی تر برای حذف تاتو است. دکتر پوست جوهر شده را برش می دهد. این روش حذف تاتو فقط در مطب قابل انجام است و نیاز به بیهوشی دارد. فقط تاتوهای کوچک واجد شرایط برداشتن جراحی هستند. با این حال، در صورتی که نیاز به پاک کردن فوری تاتو دارید، این روش سریع‌ترین روش است.

مزایای برداشتن جراحی

یک پزشک تاتو شما را از روی پوست شما برش می دهد، بنابراین اگر برای خلاص شدن از شر جوهر ناخواسته عجله دارید، برداشتن جراحی یک راه حل سریع و فوری است. کل درمان تحت بیهوشی انجام می شود، بنابراین نسبتاً بدون درد است. در بیشتر موارد، به عنوان یک روش سرپایی تکمیل می شود.

معایب اکسیزیون جراحی

اکسیزیون های جراحی به ندرت تحت پوشش بیمه پزشکی قرار می گیرند، بنابراین باید هزینه عمل را از جیب خود پرداخت کنید. علاوه بر این، انتظار داشته باشید که در جایی که تاتو شما قبلا وجود داشت، جای زخمی داشته باشید. در نهایت، اگر یک قطعه جوهردار قابل توجهی داشته باشید، واجد شرایط برای برداشتن جراحی نخواهید بود. پزشکان فقط می‌توانند تاتو‌هایی را که مطمئن هستند با پوست باقی‌مانده بخیه می‌شوند، پاک کنند.

درم ابریژن

درم ابریژن شامل مالش لایه های بالایی پوست است. این روش در از بین بردن تاتو بی تاثیر است، اما ممکن است پس از چندین درمان، مقداری محو شدن مشاهده شود. متأسفانه درم ابریژن دردناک است. عوارض جانبی شامل پوست تحریک شده، التهاب و زخم احتمالی است.

مزایا و معایب درم ابریژن

این روش پاک کردن تاتو نسبتاً ارزان است. با این حال، قیمت پایین واقعا تنها مزیت انتخاب این گزینه است. درم ابریژن با لیست طولانی از عوارض جانبی همراه است، و در پایان، تنها چیزی که دریافت خواهید کرد یک تاتو محو شده و پوست آسیب دیده است.

لایه برداری شیمیایی

این روش از بین بردن تاتو مانند آنچه که از لایه برداری صورت انتظار دارید، شامل استفاده از یک محلول شیمیایی روی تاتو شما است. باعث جدا شدن لایه های پوست می شود. متأسفانه، لایه برداری شیمیایی به اندازه کافی قوی نیست که بتواند به لایه دوم پوست که مولکول های جوهر تاتو در آن قرار دارد، برسد. در نتیجه، این روش پاک کردن تاتو ممکن است جوهر را محو کند، اما به طور کامل از شر آن خلاص نمی شود. لایه برداری شیمیایی نسبتاً دردناک است و ممکن است نیاز به بی حسی موضعی داشته باشد. با این حال، خطرات متعددی در این روش ها وجود دارد، از جمله تحریک، قرمزی و سوختگی سطح.

مزایا و معایب لایه برداری شیمیایی

انتخاب لایه برداری شیمیایی برای پاک کردن تاتو شما مزایای زیادی ندارد. اساساً پوست شما را می سوزاند، بنابراین لایه برداری شیمیایی نه تنها بسیار دردناک است، بلکه خطر ایجاد زخم و آسیب دائمی پوست را نیز به همراه دارد. علاوه بر این، اگر به اشتباه استفاده شود، خود را در معرض خطر عفونت و سایر عوارض جدی قرار می دهید.

گزینه های خانگی، طبیعی یا بودجه برای حذف تاتو

تصمیم گیری برای حذف تاتو قدیمی که در جوانی انجام داده اید، گام بزرگی به سوی یک لوح تمیز است، اما انتخاب روشی که می خواهید دنبال کنید، زمانی که گزینه های حذف تاتو زیادی وجود دارد، می تواند چالش برانگیز باشد. آیا آن کرم های ارزان داروخانه واقعا کار می کنند؟ آیا مالش لایه های پوست با درم ابریژن یک گزینه بی خطر است؟ آیا باید روی جدیدترین فناوری های لیزر سرمایه گذاری کنید؟

اگر فکر پاک کردن تاتو را درگیر کرده اید، احتمالاً با روش های مختلف خانگی نیز مواجه شده اید. متأسفانه، در تمام سال‌های پاک کردن تاتو، با مشتریان مختلفی مواجه شده‌ایم که روش‌های پاک کردن در خانه و «طبیعی» را انتخاب کرده‌اند – که همگی بی‌اثر و خطرناک هستند.

گفتگو در مورد پاک کردن تاتو بسیار ساده است – بله، شما برخی از گزینه های پاک کردن تاتو دارید، اما بسیاری از آنها ناامن هستند و می توانند مشکلات بیشتری را برای شما ایجاد کنند. در حالی که پاک کردن تاتو با لیزر ایمن ترین و موثرترین راه برای خلاص شدن از شر تاتو است، ما می دانیم که این شرایط می تواند افراد را ناامید کند.

 سریع پاک کردن تاتو

چرا روش های خانگی از بین بردن تاتو خطرناک هستند؟

ما به اندازه کافی به مردم کمک می کنیم تا تاتو های قدیمی را حذف کنند تا بفهمند که برخی از افراد ممکن است ناامید باشند که جوهر خود را پاک کنند. با این حال، انجام آن در خانه یا بدون نظارت یک متخصص مطمئناً بیش از اینکه مفید باشد، ضرر خواهد داشت. عوارض رایج روش‌های برداشتن در خانه می‌تواند شامل عفونت، اسکار دائمی، هیپرپیگمانتاسیون و هیپوپیگمانتاسیون باشد.

بیش از یک دهه پیش، روش‌های بسیار متفاوتی برای پاک کردن تاتو وجود داشت که مانند درمان‌های مادون قرمز رایج بودند. ما هنوز بیمارانی داریم که می‌آیند و امیدوارند آسیب‌های ناشی از درمان‌های دیگری را که در طول سال‌ها امتحان کرده‌اند، پاک کنند. به طور خاص، ما هنوز بیماران زیادی را داریم که در گذشته اقدام به حذف تاتو مادون قرمز کردند و با عوارض جانبی مانند سوزش، عفونت و زمان بهبودی طولانی مواجه شدند. این درمان به نظر می رسید که شخصی چندین بار سیگار را روی تاتو گذاشته است.

چگونه می توانم تاتو را با لیزر تسریع کنم؟

حقیقت این است که هیچ راه حل سریعی وجود ندارد. اگر اقدامات تهاجمی مانند کرم های مضر پوست یا سایر درمان های خورنده را در نظر می گیرید، مهم است که به یاد داشته باشید.

در حالی که ما درک می کنیم که در برخی شرایط ممکن است بخواهید هر چه زودتر هنر بدن خود را بردارید، اولویت کلی باید اطمینان از مراقبت از پوست شما در حین انجام لیزر تاتو باشد.

دکمه بازگشت به بالا