علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

ویژگی های منحصربفرد در ساعت های سیکو

بررسی مهم ترین ویژگی های ساعت سیکو

یکی از برترین برندهای ساعت در دنیا برند سیکو است، ساعت سیکو محصولی ژاپنی بوده و نزدیک به یک قرن است که این محصول به کاربران معرفی شده است. اولین ساعت سیکو توسط شخصی ژاپنی به نام کینتارو هاتوری در سال 1913 تولید شد، در آن زمان کینتارو تجربه ی زیادی در تولید ساعت مچی نداشت اما به واسطه ی چندین سال کار و فعالیت قبلی اش در صنعت ساعت سازی توانست برای اولین بار ساعت مچی زیبایی ساخته و به مشتریان عرضه کند.

خوشبختانه کینتارو به موفقیت بزرگی در این زمینه دست یافت و ساعت مچی هایش فروش عالی داشتند. بعد از آن هاتوری به طور رسمی برند سیکو را پایه گذاری کرده و به تولید انواع ساعت مچی های مختلف پرداخت. در حال حاضر ساعت مچی سیکو یکی از معروفترین و شکیل ترین ساعت های تولید شده در جهان است و خرید ساعت سیکو طرفداران بسیاری دارد.

ساعت سیکو |سیتیزن یا کاسیو |قیمت ساعت سیتیزن کوارتز قدیمی

چرا ساعت سیکو انقدر محبوب است؟

همانطور که گفتیم ساعت های سیکو نزدیک به یک قرن است که تولید می شوند ولی با این حال هنوز هم طرفداران خاص خود را داشته و فروش عالی نیز دارند. دلیل این محبوبیت این است که کمپانی سیکو با وجود قدمت چندین ساله ی خود هیچ گاه از پیشرفت و تغییرات به وجود آمده در صنعت ساعت سازی جا نمانده و همیشه سعی کرده در هر شرایطی بهترین خود را به کاربران ارائه دهد.

این کمپانی به روز ترین ساعت های مچی در دنیا را با استفاده از تکنولوژی های برتری تولید می کند که طرفداران را شگفت زده کرده است؛ همچنین کمپانی سیکو همیشه در تولید ساعت هایش نوآوری و خلاقیت لازم را به کار گرفته و در نهایت بهترین محصول را به مشتریان ارائه می کند و تا به امروز نیز یکی از موفق ترین برندهای ساعت در دنیا بوده که تمام قطعات مربوط به محصولات اش را خودش تامین می کند.

مهم ترین ویژگی ساعت سیکو چیست؟

تنوع و کیفیت عالی مهم ترین ویژگی محصولات سیکو است، این ساعت ها با بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و متخصصان بسیاری بر روند تولید آن ها نظارت دارند. شما می توانید به سادگی و تنها با یک نگاه جذابیت و زیبایی محصولات سیکو را تشخیص دهید. ساعت سیکو یک محصول با کیفیت، با طول عمر عالی، امکانات استثنایی و بسیار جذاب است که می تواند تکمیل کننده ی هر استایلی باشد؛ جالب است بدانید بسیاری از متخصصان صنعت فشن نیز خرید محصولات برند سیکو را به افراد توصیه می کنند زیرا به کاربری فوق العاده ساعت های سیکو پی برده اند.

بررسی قیمت های ساعت سیکو:

یکی دیگر از مشخصه های بسیار عالی ساعت های سیکو قیمت بسیار مناسب آن ها است، کمپانی سیکو قیمت گذاری محصولات خود را به نحوی انجام داده که افراد مختلف از قشرهای متفاوت جامعه، توانایی خرید آن ها را داشته باشند؛ این درحالی است که بسیاری از محصولات مشابه، قیمت چندین برابر بیشتر از این ساعت ها دارند. به همین دلیل هم می گوییم ساعت سیکو منحصر به فرد ترین ساعت مچی ساخته در دنیا است زیرا تمامِ امکانات و ویژگی های آن بسیار خاص است، از جمله قیمت ساعت سیکو.

معرفی چند مدل بسیار معروف ساعت سیکو:

·         ساعت سیکو Prospex SPB107J1

مدل SPB107J1 از سری Prospex یک ساعت عالی برای کسانی است که عاشق ماجراجویی و ورزش هستند. این ساعت مچی مردانه،دارای فریم فولادی با بند پلاستیکی بادوام و صفحه ای زیبا با نمایشگر تاریخ است. به علاوه این مدل تا عمق 200 متری آب مقاوم است.

·         ساعت سیکو پروسپکس SNE535P1

SNE535P1 نیز یکی از برترین مدل های ساعت سیکو پروسپکس است. این ساعت به دلیل طراحی مدرن و فریم استیل با صفحه مشکی و بند پلاستیکی بسیار جذاب به نظر می رسد. این مدل تا عمق 100 متری در برابر آب مقاوم است و با انرژی خورشیدی شارژ می شود.

·         ساعت سیکو پروسپکس SSC807P1

مدل SSC807P1 یکی دیگر از ساعت های سیکو پروسپکس است که فوق العاده جذاب است. این ساعت با طراحی زیبا و کلاسیک به صفحه نمایش تاریخ و تایمر مجهز شده است. فریم استیل با بند پلاستیکی این ساعت را بسیار بادوام و جذاب کرده است.

·         ساعت سیکو پرساژ Seiko Presage SRPD91J1

ساعت Seiko Presage SRPD91J1 یکی از بهترین مدل های این سری می باشد. این ساعت با طراحی شیک و زیبا دارای فریم استیل و بند چرمی است. این ساعت دارای صفحه نمایش تاریخ و صفحه های فرعی فرعی است. این مدل تا عمق 50 متری آب نیز مقاوم است.

·         ساعت سیکو پرساژ Seiko Presage SRPD93J1

مدل SRPD93J1 یکی دیگر از ساعت های سیکو پریساژ است که با ظاهری زیبا و متمایز بسیار جذاب است. این ساعت با فریم و بند چرمی استیل، نمایشگر تاریخ و صفحه فرعی ثانویه و مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر، گزینه ای عالی برای دوستداران ساعت های شیک و با کیفیت است.

·         ساعت سیکو پرساژ Seiko Presage SRPD97J1

مدل SRPD97J1 ساعتی است که با طراحی ظریف و غیرعادی خود نظر هر عاشق ساعتی را به خود جلب می کند. این ساعت با بدنه و بند چرمی استیل، نمایشگر تاریخ و صفحه فرعی و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری مناسب برای محیط های روزمره و مهمانی های شبانه است.

·         ساعت سیکو آسترون SSH009J1

مدل SSH009J1 یکی از بهترین مدل های ساعت سیکو آسترون است. این ساعت با طراحی مدرن و ظریف خود زمان صحیح را به شما نشان می دهد. این ساعت با بدنه فولادی و بند پلاستیکی تا عمق 100 متری فوق العاده در برابر آب مقاوم است و با اتصال GPS به شما امکان دسترسی به زمان دقیق را در هر مکانی می دهد.

·         ساعت سیکو آسترون SSH013J1

ساعت Seiko Astron SSH013J1 نیز یکی از برترین مدل های این سری می باشد. با طراحی زیبا و صفحه نمایش تاریخ و ساعت دو دایره ای این ساعت را بسیار خاص کرده است. فریم فولادی با بند پلاستیکی، مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متر و قابلیت اتصال به GPS از ویژگی های کلیدی این ساعت است.

·         ساعت سیکو آسترون SSH019J1

مدل SSH019J1 ساعتی است که با طراحی خاص و فریم استیل خود ظرافت و زیبایی را القا می کند. این ساعت با نمایشگر تاریخ و زمان دو منطقه ای و مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری، انتخاب مناسبی برای همه روزها و مناسبت ها است.

·         ساعت سیکو کوتورا Seiko Coutura SSC750P1

ساعت Seiko Coutura SSC750P1 یکی از بهترین مدل های این سری با طراحی زیبا و شیک می باشد. این ساعت با بدنه استیل و بند پلاستیکی دارای صفحه نمایش تاریخ و صفحه فرعی است. این ساعت توانایی مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری و انعکاس نور خورشید را دارد.

·         ساعت سیکو کوتورا SNE566P1

مدل SNE566P1 نیز یکی از مدل های ساعت سیکو کوتورا می باشد. این ساعت با طراحی جذاب و درجه یک دارای فریم استیل و بند پلاستیکی است. این ساعت دارای صفحه نمایش تاریخ و صفحه های فرعی فرعی است. علاوه بر این، مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متری و قابلیت انرژی خورشیدی از ویژگی های این ساعت است.

دکمه بازگشت به بالا