علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

چگونه کویل پاد را تمیز کنیم

خرید ویپ

در واقع خرید ویپ امروزه به یک راه مناسب تر و مقرون بصرفه تر برای افرادی تبدیل شده است که به دنبال راه های جایگزین و یا حتی ترک سیگار هستند. البته خود این ویپ ها در انواع متفاوت و برند های گوناگونی تولید و ارائه می شوند که برای داشتن دانش کافی در این زمینه بهتر است درباره هر یک تحقیق نموده و با یک دید گسترده تر اقدام به خرید این محصولات نمایید. امروزه دیگر شما به راحتی می توانید انواع مختلفی از ویپ ها را همچون پاد ها، ویپ های قلمی و یا حتی سیگار های الکترونیکی موجود در بازار مشاهده کنید و یا حتی به راحتی یکی از آن ها را برای خودتان تهیه نمایید. معمولاً اکثر ویپ ها از مزایای بسیار بالا تری نسبت به سیگار همچون تنوع استفاده بالا و عدم داشتن بوی نامناسب سیگار بهره مند هستند که همه این موارد و همچنین مزایای بی شمار دیگر آن ها نسبت به سیگار های معمولی می تواند خرید آن ها را توجیه نماید. برای همین بهتر است قبل از خرید ویپ مزایا و معایب آن را نسبت به سیگار در نظر گرفته و خودتان گزینه مناسب تر را انتخاب نمایید، حتی ممکن است در ابتدا بنظر شما هزینه ویپ ها بسیار بالا تر از سیگار های معمولی بوده باشد، اما به طور کلی بهتر است بدانید آن ها در طولانی مدت می توانند برای شما گزینه های بصرفه تری محسوب گردند. همه ی این موارد از مزایای ویپ ها به عنوان یکی از دستگاه های جدید تر جایگزین سیگار بودند که در صورت نیاز به خرید این دستگاه ها به آن نیاز خواهید داشت.

تعمیر کویل سوخته پاد |تعمیر کویل سوخته ویپ |تعویض پنبه کویل rba

از چه نوع مخزنی باید استفاده نمود؟

زمانی بود كه نمی توانستید كویل های خود را بسازید.
اتومایزرهای مدرن‌تر این کار را ممکن ساخته‌اند و دنیایی از بازسازی و سفارشی‌سازی ایجاد کرده‌اند.

كویل بالا و پایین: مخازن یا دارای طراحی پایین کویل یا بالا کویل هستند.
اگر کویل در بالا باشد، به مواد جاذب کمتری نیاز دارد و طرحی است که معمولا در اتومایزر قابل بازسازی پیدا می شود.
مایع از حفره ها جذب می‌شود یا مستقیما به پنبه چکه می‌کند تا بخار شود.
كویل پایین معمولا با كویل های قابل تعویض در ارتباط است و مایع الکترونیکی را از پورت های كویل جذب می‌کند.

كویل دوگانه: اتومایزرهای كویل دوگانه با استفاده از مقدار مساوی الکتریسیته برای هر دو كویل،
یکی دیگر از انواع جدید هستند که مقاومت کلی را کاهش می‌دهند.
اینها از انرژی زیادی استفاده می‌کنند، بنابراین سوال این است که ” من به کدام مخزن یا باتری نیاز دارم؟
RDAs دارای انواع مختلفی هستند، برخی از آن‌ها برای کویل‌های دوگانه یا حتی سه گانه تجهیز شده‌اند
که تولید بخار بیشتری را ممکن می‌سازند.

نحوه تمیز کردن مخزن ویپ و نکات مهم آن

تمیز کردن مخزن ویپ کار بسیار راحتی است و با استفاده از آب گرم یا آب و صابون، میتوان به خوبی آن را تمیز کرد. البته به جز آب از مواد دیگری چون پروپیلن گلیکول نیز میتوان برای تمیز کردن مخزن ویپ استفاده کرد. به این صورت که در یک ظرف مقداری پروپیلن گلیکول بریزید و مخزن دستگاه را درون آن قرار دهید. با این کار مخزن از وجود طعم و عطر جویس باقی مانده به خوبی پاک خواهد شد. از نکاتی که باید در تمیز کردن مخزن به آن توجه داشته باشید این است که به هیچ وجه از موادی چون الکل برای تمیز کردن مخزن استفاده نکنید. زیرا این مواد برای دستگاه خطرناک هستند و ممکن است به آن آسیب برسانند.

خرید پاد

با گسترش صنعت ویپ ها و افزایش تنوع دستگاه های تولید شده در این زمینه، شرکت های بسیاری اقدام به بررسی نیاز های مشتریان نموده و محصولات متفاوتی را به بازار عرضه نمودند. یکی از مهم ترین و پر فروش ترین این محصولات پاد ها بودند که توانستند از بدو ارائه به بازار مشتریان خود را پیدا کرده و جایگاه فعلی خود را در این بازار بدست آوردند. در واقع پاد ها بیشتر ساخته شده اند تا پاسخ نیاز های افراد تازه کار تر و یا افرادی که تقاضای استفاده از نیکوتین بیشتر نسبت به ویپ ها داشتند را ارائه نمایند. پاد ها نمونه های قابل حمل تر و کوچک تری هم هستند و به دلیل کوچک تر بودن و سبک تر بودن آن ها، شما می توانید آن ها را راحت تر با خودتان حمل نموده و در جایگاه های مختلف از آن ها استفاده نمایید. یکی از اختلافات دیگر ویپ ها و پاد در این است که ویپ ها دارای قابلیت تولید دود بیشتری بوده و از قدرت بالاتری برخوردار می باشند و به همین علت هزینه بیشتری نیز برای خرید ویپ ها در نظر گرفته می شود. همانطور که گفته شد در پاد ها از جویس های دارای نیکوتین بیشتر استفاده می شود و در نتیجه بهتر است شما قبل از خرید پاد ماد ویپ ووپو درگ ایکس با این موضوعات نیز آشنا شده و از تمامی نکات موجود در این زمینه بهره مند شوید. همه روزه تقاضای افراد مختلف به ترک سیگار های معمولی و رو آوردن به خرید پاد و یا موارد مشابه افزایش می یابد و داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می تواند به شما کمک کند تا با تفاوت ها و نکات انواع مختلف ویپ ها بیشتر آشنا شده و اطلاعات مناسبی در این زمینه بدست آورید.

جهت اطلاع از قیمت و مشاوره به بهترین فروشگاه ویپ ایران تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا