علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

هرآنچه باید درباره نرم افزار پخش مویرگی رستاک بدانید

در تجارت امروزی، سیستم توزیع و زنجیره تامین یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین بخش های مدیریت است و نرم افزار توزیع مویرگی یکی از سیستم های کلیدی در کارایی سیستم توزیع است.

نرم افزار مویرگی دیفیوزر چیست؟

استفاده از روش های تخصیص از آن جهت حائز اهمیت است که وجود یک شرکت در بازار رقابتی مستلزم توجه به افزایش بهره وری منابع پایه است. برنامه توزیع مویرگی به دلیل نقش منحصر به فرد خود در مدیریت سیستم توزیع، می تواند شروعی برای تغییر در بهبود بهره وری شرکت باشد.

کاربرد نرم افزار انتشار مویرگی چیست؟

مدیریت شرکت ها در بخش تولیدی در فرآیندهای کلی زنجیره ارزش بسیار پیچیده است. عوامل سازمانی بیرونی مانند تنش در بازارهای مالی و تغییر سیاست های اقتصادی و همچنین تحریم های بانکی و مشکلات ناشی از آن در تامین مواد اولیه و صادرات محصولات، نگرانی زیادی برای مدیران دارد.

این نگرانی های فراگیر تمرکز بر بهره وری را کاهش می دهد و زندگی تجاری را به اولویت شماره یک مدیران و صاحبان تولید تبدیل می کند. در عین حال، بهره‌وری تولید و توزیع از طریق نقدینگی و حاشیه سود بالاتر می‌تواند از کسب‌وکارها در برابر عوامل مخرب بیرونی محیط داخلی سازمان مانند استرس بازار محافظت کند.

استفاده از نرم افزار توزیع مویرگی در مکانیزاسیون سیستم توزیع، فرآیند فروش و ارتباط با مصرف کننده را تسهیل می کند و همچنین هزینه های زنجیره تامین را کاهش می دهد. از سوی دیگر تحقیقات نشان می دهد که در آینده صنعت پخش مویرگی و زنجیره تامین نرم افزار و فناوری اطلاعات، نقش مهم و حیاتی در بازارهای مختلف خواهند داشت.

عملکرد نرم افزار

برنامه تحویل مویرگی

مزایای نرم افزار انتشار مویرگی چیست؟

مزایای نرم افزار انتشار مویرگی در نگاه اول در جایگزینی فرآیندهای سنتی و دستی با نرم افزار و فرآیندهای خودکار توضیح داده می شود. با این حال، اتوماسیون فرآیندها و استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی برای ثبت و گزارش‌دهی با توسعه فناوری اطلاعات و با کاهش دخالت کاربر و اپراتور انسانی اهمیت بیشتری یافته است. سرعت و دقت در فرآیندهای خودکار به تنهایی می تواند اهمیت این نرم افزار را در موفقیت تعیین کند، اما موارد زیر نمای بهتری از مزایای نرم افزار انتشار مویرگی ارائه می دهد:

1- اطلاعات دقیق و جاری از بازار جمع آوری کنید

نرم افزار انتقال مویرگی اطلاعات دقیق و به روز در مورد وضعیت بازار را در اختیار مدیران تجاری قرار می دهد. تحقیقات مدیریت به طور کلی توصیه می کند که سرپرستان بخش فروش حداقل 75 درصد، مدیران عامل حداقل 25 درصد و مدیران شعب حداقل 50 درصد از وقت خود را صرف کنند. نرم افزار توزیع مویرگی قابلیت های نظارت بر بازار را برای مدیران اجرایی در سطوح مختلف از طریق داشبوردها و داشبوردهای هوش تجاری فراهم می کند.

2- پوشش بازار بیشتر برای تمام بخش های سبد محصولات

توزیع مویرگی و استقرار نرم افزارهای توزیع می تواند از طرح های توزیع برای تمام بخش های سبد محصولات پشتیبانی کند. بنابراین حتی محصولاتی که ارزان می‌فروشند نیز می‌توانند با برنامه‌ریزی انواع تخفیف‌ها و تکنیک‌های تبلیغاتی، جایگاه بهتری در فروش پیدا کنند و پوشش بازار گسترده‌تری داشته باشند. در واقع با کمک نرم افزار فروش و توزیع مویرگی; شما می توانید بازاریابی تمام اقلام و اجزای سبد محصولات خود را مدیریت کنید.

3- ارتباط موثر با مشتریان و مصرف کنندگان نهایی

نرم افزار توزیع مویرگی اطلاعات فعلی مشتری و فروشنده را در یک پایگاه داده جمع آوری می کند. این اطلاعات امکان ارتباط موثر با مشتریان در برنامه های بازاریابی و جمع آوری بازخورد از بازار مصرف را فراهم می کند. این ارتباط دو طرفه از یک سو مشتریان را در جریان محصولات جدید قرار می دهد و از سوی دیگر نظرات مصرف کنندگان را به اطلاع تولیدکنندگان می رساند.

درخواست نسخه ی نمایشی نرم افزار فروش و توزیع مویرگی

درخواست نسخه ی نمایشی

معایب نرم افزارهای انتشار مویرگی چیست؟

تکیه بر سیستم توزیع سیستم های اطلاعاتی و نرم افزارهای توزیع مویرگی می تواند مشکلات و فواید زیادی داشته باشد. نیاز به ارائه خدمات شبکه اطلاعات فنی در شرایط و بلایای مختلف می تواند تامین و توزیع سیستم را در معرض خطر قرار دهد. بلایای طبیعی و بلایای عملیاتی مانند خاموشی یا تأخیر در اینترنت، عملکرد سیستم ها را مختل می کند و کلیه عملیات ها را قطع می کند.

نرم افزار Capillary Broadcast از چه اجزایی تشکیل شده است؟

نرم افزار توزیع مویرگی ابزاری است که فرآیند دسترسی مشتری به کالاها و محصولات را سازماندهی می کند. در واقع این برنامه یکی از مهم ترین روش های اتخاذ شده برای توزیع حداکثری محصولات در تمامی مناطق مورد نظر می باشد. نرم افزار توزیع مویرگی بسته به نوع محصول، مدیریت توزیع را به دو صورت توزیع گرم و توزیع سرد امکان پذیر می کند. همچنین، انتشار مویرگی به مشتری اجازه می دهد. محصولات و محصولات مورد نیاز را به راحتی و بدون واسطه خریداری کنید.

برخی از امکانات و اجزای این نرم افزار به شرح زیر است:

• فروشندگان را با گزارش های فروشنده آنلاین و قراردادهای فروشنده مدیریت کنید.

• مدیریت تخفیف ها و پاداش های دریافتی از تامین کنندگان.

• تفاوت فاکتور خرید و رسید انبار را بررسی کنید

• سفارش بهینه تامین کننده

• کنترل موجودی و کنترل تولید دسته ای بر اساس شعبه و تاریخ انقضا

• کنترل ورودی و خروجی (دریافت و حواله و مصرف، ضایعات، حمل و نقل و برگشت از شعب…)

• صورت سود و زیان کل شرکت و همچنین سود و زیان شعب جداگانه

• مشاهده حساب ها و مدیریت مانده های آزمایشی

در مورد نرم افزار پخش مویرگی رستاک از این لینک بیشتر بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا