اقتصادیکسب و کار ایرانی

خرید یخچال ساید بای ساید اینستا ویو ال جی مدل GC-X247CSAV + قیمت

مشخصات یخچال اینستا ویو دور این دور ال جی مدل GC-X247CSAV

یخچال اینستا ویو (InstaView) دور این دور ال جی مدل GC-X247CSAV از جمله یخچال فریزر های ساید بای ساید است که شرکت بزرگ ال جی آن را تولید و روانه بازارهای جهانی کرده است. یخچال ساید بای ساید اینستا ویو ال جی مدل GC-X247CSAV یکی دیگر از یخچال های INSTAVIEW ال جی است که دارای طراحی زیبا و عملکردی بهینه و مناسب می باشد. گنجایش 668 لیتری و ظرفیت زیاد جهت نگهداری مواد غذایی یکی از امتیازات خاص این یخچال است که نیاز هر خانواده ای حتی خانواده های پرجمعیت را نیز برآورده می سازد.

همانند یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39؛ با نگاه به ظاهر این یخچال متوجه طراحی خاص و بی نظیرش می شوید و می بینید که درب دومی که بر روی درب اصلی قرار گرفته است با ضربه زدن روشن می شود و می توانید محتویات داخلش را مشاهده کنید. یخچال فریزر DOOR IN DOOR ال جی ظاهری غلط اندازی دارد و برخلاف قیافه اش که چهار درب به نظر می رسد، تنها دو درب دارد و یکی مربوط به بخش یخچال و دیگری مربوط به بخش فریزر است. با بهره مندی از طراحی خاص موسوم به  nstaView Door-in-Door  فضای بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می توان از فضای بیشتر جهت نگهداری مواد خوراکی و پر مصرف استفاده کرد.

می دانید که برچسب انرژی یکی از موارد ضروری در هنگام خرید یخچال است که نباید از آن غافل بود، چرا که یخچال جزو لوازم خانگی پرمصرفی است که 24 ساعت شبانه روز روشن است و کار می کند، بنابراین قبل از خرید یخچال به برچسب انرژی آن هم توجه نمایید. LG GC-X247CSAV Refrigerator دارای رده ی مصرف انرژی A++ است و این یعنی به میزان 30% از سایر یخچال های دیگر انرژی کمتری مصرف می نماید. اگر بخواهیم از دیگر ویژگی های ظاهری یخچال X247 ال جی مورد دیگری را مثال بزنیم، به وجود آبریز و یخ ریز بیرونی بر روی درب فریزر باید اشاره کرد.

کنترل پنل لمسی که بر بالای آبریز قرار گرفته است، امکان تنظیم و کنترل دمای داخل یخچال و فریزر و سایر تنظیمات دیگر را در اختیار کاربر گذاشته است. مجهز بودن به کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor و استفاده از لامپ های LED برای تامین روشنایی داخل یخچال فریزر ال جی مدل X247 و مجهز بودن به محفظه خاص نگهداری میوه و سبزیجات Moist Balance Crisper و قفسه نگهدارنده بطری و یخساز باریک SpacePlus Ice System و کنترل پنل لمسی و جریان چند گانه ی هوا و فیلتر بوزدای قوی هایجین فرش و سایر ویژگی های دیگر از این یخچال، یک ساید بای ساید حرفه ای و همه فن حریف ساخته است که می تواند سالیان زیادی میزابان خانه های شما باشد و جلوه ای لوکس و مدرن به فضای آشپزخانه تان ببخشد.

قیمت یخچال فریزر ال جی X247 با توجه به چنین امکانات بالا بسیار به صرفه است و با پرداخت مبلغی مناسب می توانید آن را خریداری کنید. در ادامه به بررسی بیشتر این یخچال اینستاویو خوش ساخت ال جی خواهیم پرداخت.

ساید ۳۴ فوت ال جی مدل اینستاویو |قیمت یخچال ال جی دور این دور ۲۸ فوت |قیمت یخچال دور این دور ال جی 30 فوت

طراحی یخچال فریزر ال جی X247

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل GC-X247CSAV یکی از یخچال های دو درب ال جی است، که بخشی از آن مربوط به یخچال و بخش دیگر آن مربوط به فریزر است. در واقع برخلاف ظاهر فریبنده ی آن که مشابه یخچال های چهار درب طراحی شده است، این یخچال دو درب دارد. البته یک در اضافی و دوم نیز تحت عنوان door-in-door بر روی درب اصلی یخچال طراحی شده است. برای باز کردن درب دوم کافی است دکمه ای که در زیر درب جاسازی شده است را به طرف داخل فشار دهید تا درب شیشه ای و لمسی باز شود.

یخچال X247 ال جی دارای ظرفیت 668 لیتر می باشد که 422 لیتر از این ظرفیت به بخش یخچال و 246 لیترش را به بخش فریزر اختصاص داده شده است. بخش یخچال 4 درب و قفسه ی نگهداری بطری و دو کشوی نگهداری میوه و سبزیجات دارد. دو لامپ led در بالای یخچال روشنایی داخلی را بر عهداه دارند، همچنین محفظه ی Moist Balance Crisper نیز با کنترل و تنظیم رطوبت داخل محفظه مدت زمان نگهداری میوه و سبزیجات را افزایش می دهد. بر روی درب یخچال 5 طبقه برای نگهداری انواع بطری های بالا بلند و دیگر مواد خوراکی کوچک تعبیه شده است که ظرفیت ذخیره سازی یخچال را افزایش می دهد.

بخش فریزر نیز دارای 4 طبقه ی شیشه ای و دو کشو است و بر روی درب آن هم 2 طبقه وجود دارد و برای فریزر این یخچال یک عدد لامپ در نظر گرفته شده است. بر روی درب یخچال یک درب دوم به نام did به کار رفته است که دارای 5 طبقه نگهداری بطری ها و انواع خوراکی های پر مصرف است و برای دسترسی به این مواد خوراکی نیازی به باز کردن درب اصلی یخچال نیست و به همین جهت از هدر رفت انرژی نیز جلوگیری می شود. بر روی درب فریزر نیز یک پنل کنترلی و آبریز و یخ ریز وجود دارد که همیشه آب خنک و گوارا را در اختیار شما قرار خواهد داد.

InstaView Door-in-Door

آنچه که یخچال ساید بای ساید ال جی x247 را جذاب کرده است، طراحی آینه ای door in door است که موجب شده است تا مواد خوراکی و بطری ها در داخل این یخچال نمایان باشند، کافی است دو بار به شیشه ی آینه ای یخچال ضربه بزنید تا روشن شود. این طراحی علاوه بر اینکه از هدر رفت سرما و انرژی جلوگیری می کند بلکه  مدت زمان نگهداری و سالم ماندن مواد غذایی را هم بیشتر می کند.

لازم به ذکر است که این طراحی باعث شده ایت تا به میزان 41% در مصرف انرژی صرفه جویی شود. طبق تحقیقاتی که ال جی انجام داده است، میزان از دست رفتن انرژی به ازای هر بار باز کردن درب اصلی به مدت 10 ثانیه، سرمای زیادی از دست خواهد رفت که در مجموع این میزان 41% برآورد شده است. می دانید که معمولاً یخچال هایی که دارای آبریز و یخ ریز بر روی درب خود هستند، در بخش داخلی فریزر فضای ذخیره سازی را کاهش می دهند و این به دلیل ضخامت یخ ساز است؛

اما در این یخچال با کاهش ضخامت یخ ساز و قرار گیری یخ سازی باریک بر روی درب، فضای ذخیره سازی در بخش فریزر بسیار افزایش پیدا کرده است. از دیگر خلاقیت هایی که ال جی در یخچال GC-X247CSAV به کار گرفته قفسه ی بطری ها است، این قفسه در داخل یخچال طوری طراحی شده است تا بتواند 4 بطری را بصورت افقی بر روی خود نگه دارد. ال جی به این سادگی ها دست بردار نیست و تا خلاقیت و نوآوری را به اوج نرساند، رضایت نمی دهد.

Utility Box

با زهم در بخش یخچال محفظه ی کوچکی به نام Utility Box طراحی شده است که این محفظه محل نگهداری مواد خوراکی مانند پنیر و غذا در دمای مناسب است. در داخل یخچال بعد از طبقه های شیشه ای، محفظه ای به نام FRESH Balancer قرار گرفته است، که می تواند با تنظیم رطوبت شرایط را برای نگهداری میوه و سبزیجات فراهم کند و مدت زمان نگهداری آن ها را افزایش دهد، با کشیدن دکمه ی تنظیم به سمت چپ که کلمه ی fruit بر روی آن نوشته شده است، رطوبت لازم برای نگهداری میوه ها فراهم می شود و با کشیدن دکمه به سمت راست شرایط نگهداری سبزیجات در داخل محفظه ی FRESH Balancer فراهم می گردد. محفظه ی Moist Balance Crisper نیز با حفظ رطوبت شادابی و سلامت میوه ها را تضمین می کند.

محفظه ی Moist Balance Crisper و Fresh Balancer

در یخچال های ساید بای ساید جدید ال جی ویژگی و قابلیت خاصی به نام کشو های نگهدارنده و کنترل دما و رطوبت در داخل یخچال گنجانده شده است، که می توانند میوه و سبزیجات را مدت زمان بیشتری سالم نگه دارند و رطوبت و تازگی میوه ها و سبزیجات را نیز حفظ کنند. این محفظه ها که با نام های Moist Balance Crisper و Fresh Balancer شناخته می شوند و در لیست مشخصات فنی یخچال هم درج می شوند. کشوی نگهدارنده ی رطوبت دارای صفحه ای مشبک است و بخار و رطوبتی که توسط مواد غذایی تولید می گردد بر روی دیواره ی محفظه می نشیند و در نتیجه رطوبت اضافی بر روی میوه ها و سبزیجات نمی نشیند و از فاسد شدن و پوسیده شدن میوه و مواد غذایی بر اثر جذب بیش اندازه ی رطوبت جلوگیری می شود.

این محفظه ی خاص می تواند به میزان 20% رطوبت بیشتری را حفظ و نگهداری خواهد کرد و در نتیجه به سالم و شاداب ماندن میوه ها و سبزیجات کمک زیادی خواهد کرد. دقیقاً کشو و یا محفظه ی دیگری که بر بالای کشوی Moist Balance Crisper قرار گرفته است، کشوی به نام Fresh Balancer است که بطور مخصوصی برای نگهداری میوه و سبزی به کار می رود، چرا که بر بالای درب آن دو درجه برای تنظیم دما و رطوبت داخل محفظه تعبیه شده است.

یکی از درجات برای میوه و دیگری برای سبزی و شما می توانید با توجه به محتویات داخل کشو، درجه ی مناسب را انتخاب نمایید تا مدت زمان بیشتری میوه ها و سبزیجات شما سالم بمانند. یخچال اینستا ویو ال جی x247 دارای این دو کشوی خاص برای نگهداری میوه و سبزی و … است که هر دو می توانند با تنظیم و حفظ رطوبت، محتویات داخل خود را سالم تر و شاداب تر و تازه تر نگهداری کنند. بنابراین خیالتان از این بابت آسوده باشد.

سایر امکانات

در یخچال فریزر ال جی X247  از یخ سازی باریک SpacePlus™ Ice System استفاده شده است که فضای بیشتری را برای ذخیره و نگهداری مواد غذایی در داخل فریزر فراهم می آورد. رک و یا قفسه ی مخصوص نگهداری بطری Full Wine Rack، از جمله مواردی است که در بخش یخچال جاسازی شده است و به اندازه ی 4 بطری را می تواند بصورت افقی نگهداری نماید. یکی دیگر از قفسه هایی که در یخچال وجود دارد، قفسه ی Utility Box می باشد، این قفسه می تواند اقلام کوچک مانند پنیر و کره و … را در دمای مطلوب و مناسب نگهداری نماید.

کمپرسور اینورتر خطی INVERTER LINEAR

قطعه ای که در یخچال ال جی X247 به عنوان موتور اینورتر خطی INVERTER LINEAR به کار رفته است می تواند در مصرف انرژی و در میزان سر و صدا تغییرات قابل ملاحظه ای ایجاد نماید. کمپرسور اینورتر خطی به واسطه ی به کار رفتن قطعات کمتر در موتور، برخورد و اصطکاک مابین قطعات نیز به شدت کاهش می یابد. به حدی که سطح صدا در یخچال X-247 تنها 39 دسی بل است، این میزان صدا اصلا آزار دهنده نیست و می تواند کارکردی آرام و بی صدا را برایتان به ارمغان آورد. همچنین این یخچال می تواند به میزان 32% در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل آورد و با کنترل نمودن درجه حرارت و ایجاد شرایط مطلوب برای نگهداری مواد غذایی، مدت زمان سالم ماندن و نگهداری مواد غذایی را افزایش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا