عمومی

در نبردهای خان یونس ۳ نظامی صهیونیست کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که در نبردهای جاری با گروه‌های فلسطینی در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه سه سرباز کشته شدند.

به گزارش تکنونامه، به گفته ارتش اشغالگر، این سه سرباز پس از هدف قرار گرفتن ساختمانی در شهر خان یونس که در آن سنگر گرفته بودند، کشته شدند.

کشته شدگان گروهبان دولف مالکا ۱۹ ساله، گروهبان ۱۹ ساله دیگر آویک تری و گروهبان ۲۰ ساله یانون یتسحاق از سربازان گردان ۴۵۰ بودند.

رسانه‌های عبری نوشتند حادثه کشته شدن این سربازان در منطقه عبسان الکبیره در شرق خان یونس رخ داد؛ جایی که تعداد زیادی نیروی ارتش اشغالگر وارد ساختمانی شده و پس از ورود، ساختمان با بمب منفجر شد که منجر به کشته شدن سه سرباز و مجروحیت ۱۴ نفر دیگر گردید که حال پنج نفر آنها وخیم گزارش شده و واحد نجات ۶۶۰ برای بیرون آوردن مجروحان از زیر آوار وارد عمل شد.

در نبردهای خان یونس ۳ نظامی صهیونیست کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند

بر اساس آنچه رسانه‌های اسرائیلی توضیح دادند تیپی که سربازان کشته شده در آن خدمت می‌کردند، سه روز پیش به عنوان جایگزین تیپ چتربازان خارج شده وارد خان یونس شد.

بیمارستان نظامی «سورکا»ی رژیم صهیونیستی در نقب اشغالی اعلام کرد که تنها طی روز شنبه ۱۰ سرباز ارتش اشغالگر را که در درگیری‌های نوار غزه زخمی شدند، تحویل گرفته که چهار نفر از آنها زخمشان وخیم توصیف شد.

ارتش اشعالگر صهیونیست تا به امروز رسماً به کشته شدن ۵۸۵ افسر و سرباز صهیونیست از هفت اکتبر اذعان کرده که ۲۴۵ نفر در نبردهای زمینی در داخل غزه کشته شده‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی درباره این حادثه گفت: درگیری در خان یونس سخت است و در حال بررسی حادثه کشته شدن سه سرباز و مجروح شدن ۱۴ نفر دیگر در اثر بمب‌گذاری خانه‌ای در خان یونس هستیم.

در همین حال، هیلل بیتون روزن، خبرنگار کانال ۱۴ عبری گفت: بار دیگر سربازان ارتش اسرائیل وارد یک ساختمان شده و بار دیگر ماجرا با کشته‌ها و مجروحان زیادی خاتمه یافت و ارتش اسرائیل پاسخی ندارد – ما باید از قرار دادن نیروهای خود در معرض خطر از طریق ورود به ساختمان‌های مشکوک دست برداریم.

یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز گفت: دیروز فاجعه بزرگی در نوار غزه رخ داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا