علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

آیا کاغذ دیواری به سرامیک می چسبد؟

قرار دادن کاغذ دیواری روی سطوح به خصوص کاشی و سرامیک یکی از راه های تغییر دکوراسیون است.

کاشی و سرامیک به عنوان پوشش اصلی شناخته می شود که همراه با گچ و سرامیک کاربرد فراوانی دارد. نصب کاشی و سرامیک نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد، بنابراین استفاده از طرح و رنگی که به مرور زمان از بین نرود بسیار مهم است، زیرا اگر بخواهید آن را تغییر دهید، زمان و هزینه زیادی می برد. شما آن را خواهید گرفت

سوال بسیاری از افراد این است که آیا امکان چسباندن کاغذ دیواری و برچسب روی کاشی و سرامیک وجود دارد؟ پاسخ این است که بله، می توانید هر نوع برچسب یا کاغذ دیواری را روی کاشی و سرامیک بچسبانید.

کاغذ دیواری در بلوک های بتنی

امروزه پیشرفت تکنولوژی برای ایجاد عناصر دکوراتیو جدید به جایی رسیده است که می توانید به راحتی در عرض یکی دو ساعت دکوراسیون منزل خود به خصوص طراحی کاشی و سرامیک آن را تغییر دهید. برای تغییر طراحی و دکوراسیون داخلی لازم نیست هر بار کاشی و سرامیک را عوض کنید.

کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری یا کاغذ دیواری یک پوشش تزئینی کاغذ مانند است که برای پوشاندن سطوح استفاده می شود. این عنصر تزئینی امروزه به عنوان یکی از عناصر اصلی طراحی دکوراتیو شناخته می شود. کاغذ دیواری از مواد مختلف و انواع مختلف ساخته شده است، طرح این برچسب دارای یک رو با چسب می باشد که با برداشتن روکش آن به راحتی به هر سطحی متصل می شود. در بازار کاغذ دیواری در اندازه ها و ابعاد مختلف با طرح های مختلف به صورت رول یا متری به فروش می رسد.

دیوار

کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد، از جمله کاغذ دیواری نبافته، کاغذ دیواری با روکش وینیل، کاغذ دیواری با روکش پارچه و کاغذ دیواری جامد وینیل، که هر کدام زیر مجموعه ای دارند.

کاغذ دیواری سرامیکی

دیوارکوب ها دارای انواع نقش و نگار هستند، بنابراین شما می توانید هر طرحی را که می خواهید در بین الگوهای مختلف از جمله چوب، سنگ، گل، اشیا، میوه ها، آسمان، طبیعت و … بیابید. اما یکی از پرطرفدارترین انواع الگو، کاغذ دیواری سرامیکی است که بسیار پرکاربرد است. این طرح کاغذ دیواری شباهت زیادی به کاشی و سرامیک دارد و در هنگام استفاده به راحتی از سرامیک قابل تشخیص نیست.

توصیه ما برای استفاده از کاغذ دیواری سرامیکی استفاده از این نوع طرح یعنی. یعنی کاغذ دیواری سرامیکی

نحوه اعمال استیکر و کاشی

بسیاری از افراد تصور می کنند که چسباندن کاغذ دیواری کار سختی است و با مطالعه آموزش استفاده از کاغذ دیواری روی کاشی می توانید نصب کاغذ دیواری سرامیکی را آسان کرده و تغییری اساسی در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

برای چسباندن استیکر کافی است ابتدا سطح مورد نظر را تمیز کنید. اگر سطوح متعلق به آشپزخانه است، توصیه می کنیم قبل از چسب، سطح کاشی و سرامیک را با آب داغ بشویید تا از آلودگی و لیز خوردن آن اطمینان حاصل کنید و پس از خشک شدن سطح، کاغذ دیواری یا برچسب نصب کنید.

برای این کار ابتدا باید برچسب دیواری را با توجه به اندازه مورد نیاز خود برش دهید سپس از یک طرف پوشش برچسب را از روی برچسب لبه بردارید و به آرامی روی لبه بالایی قرار دهید. بهتر است پارچه ای در نزدیکی خود داشته باشید تا از آن برای کشیدن روی قسمت چسب استفاده کنید تا همه درختان روی زمین باشند. پوشش قسمت متصل را به آرامی بکشید و به آرامی به قسمت چسب اضافه کنید تا قسمت بالایی به انتهای آن برسد.

توجه داشته باشید که بهتر است این کار را با دو نفر انجام دهید، مخصوصاً در سطوح بزرگ، زیرا یک نفر نمی تواند سطح و استیکر را تراز کند و استیکر را خم کند.

برچسب را روی کاشی بچسبانید

باید در چسباندن کاغذ دیواری دقت و حوصله داشته باشید تا نتیجه عالی بگیرید.

کاغذ دیواری روی سرامیک برای پذیرایی

استفاده از کاغذ دیواری روی سرامیک پذیرایی می تواند تفاوت زیادی در پذیرایی شما ایجاد کند. کافی است مدلی را انتخاب کنید که مناسب پذیرایی شما باشد. توجه داشته باشید که استفاده از کاغذ دیواری در پذیرایی سرامیکی تنها به سرامیک های دیواری محدود نمی شود، می توانید از برچسب های سرامیکی روی سرامیک های کف در مکان های کم تردد مانند پذیرایی نیز استفاده کنید.

ترکیبی از کاغذ دیواری و سرامیک

با توجه به تنوع طرح های موجود در بازار، دست شما برای انتخاب باز خواهد بود. توصیه می کنیم اگر علاقه زیادی به استیکر زدن ندارید اما همچنان علاقه مند به تغییر فضای کاشی و سرامیک خود هستید، از ترکیب کاغذ دیواری و سرامیک استفاده کنید و چند استیکر در بین آن بچسبانید که از یکنواختی شما جلوگیری می کند. طرح کاشی اصلی این پیشنهاد بیشتر برای استفاده از کاشی های تک رنگ مناسب است.

کاغذ دیواری را با سرامیک ترکیب کنید

کاغذ دیواری را بردارید

یکی از مزیت های کاغذ دیواری و استیکرهای سرامیکی نسبت به سایر دیوارپوش ها، سهولت جدا شدن از روی سطح است. هر زمان که بخواهید می توانید کاغذ دیواری یا برچسب ها را با ابزار ساده ای که در اختیار دارید از روی کاشی های سرامیکی پاک کنید. برای این کار می توانید از آب و چسب استفاده کنید و یا از مواد شیمیایی برای پاک کردن کاغذ دیواری از فروشگاه های سخت افزاری استفاده کنید. پس از برداشتن کاغذ دیواری، ممکن است چسب باقی بماند و می توانید از بخار برای برداشتن کاغذ دیواری و جدا کردن کاغذ دیواری از روی دیوار استفاده کنید.

مزایای کاغذ دیواری

در نهایت باید یک بار دیگر اشاره کرد که استفاده از استیکر و کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیون بسیار ارزان است و به سرعت کار را شروع می کند اما دائمی نیست. می توانید این محصول را از بهترین فروشگاه کاغذ دیواری شیراز بخرید.

دکمه بازگشت به بالا