اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین برندهای زرشک و زعفران ایران {آپدیت جدید}

ازآنجایی‌که زرشک و زعفران محصولات غذایی پرکاربرد و ارزشمندی هستند، عموما تهیه خرید زرشک و یا زعفران اصل یکی از چالش‌های آشپزهای عزیز است. در این پست قصد داریم بهترین برندهای فروش زرشک و زعفران در ایران را معرفی کنیم که تا حد بسیار زیادی می‌توانید به اصالت آن‌ها اعتماد کنید.

معرفی بهترین برندهای زرشک و زعفران

نام برندهایی که در ادامه معرفی شده‌اند را احتمالا بارها شنیده‌اید. تقریبا می‌توان گفت که این لیست، معترترین برندهای ایران در زمینه زرشک و زعفران است.

فروشگاه باغ ایران (BagheIRAN.com)

به جرئت می‌توان گفت سایت باغ ایران، تخصصی‌ترین فروشگاه در زمینه زرشک و زعفران است. اما چرا؟ بیایید این موضوع را بیشتر و دقیق‌تر بررسی نماییم.

حضور در قلب پایتخت طلای سرخ

شهرستان قائنات واقع در خراسان جنوبی به‌عنوان پایتخت زرشک و زعفران جهان شناخته می‌شود چون بیشترین تولید جهانی زرشک در این شهرستان صورت می‌گیرد و همچنین باکیفیت‌ترین زعفران در سراسر جهان در قاینات کشت می‌شود و از قدیم الایام به‌عنوان خواستگاه و یکی از مراکز مهم کشت زعفران شهره دارد.

این توضیحات ارائه شد تا بگوییم که مرکز فروشگاه اینترنتی باغ ایران در شهرستان قائنات هست و محصولات زرشک و زعفران این مجموعه، مستقیما از کشاورزان و باغداران قائنات تهیه و تامین می‌گردد. پس این یکی از مهم‌ترین دلایلی است که می‌توان به محصولات این فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد.

مجوزهای معتبر

در صفحه «درباره ما» این فروشگاه اینترنتی می‌توان مشاهده کرد که انواع مجوزهای معتبر از نظام صنفی کشاورزی، نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ثبت ملی و… وجود دارد. رعایت این نکات باعث می‌شود تا با نهایت اطمینان بتوان خرید خود را از این فروشگاه اینترنتی انجام داد.

راهنماهای خرید

در فروشگاه آنلاین باغ ایران می‌توانید انواع راهنمای خرید برای تهیه محصولات چون زعفران و زرشک را مشاهده کنید. در این راهنماهای خرید نکاتی ارائه شده است که باعث می‌شود بدانید محصولی که تهیه می‌کنید را چگونه از نظر کیفیت بررسی نمایید.

گارانتی عودت وجه و تضمین کیفیت

نکته جالب دیگری که در باغِ ایران مشاهده می‌شود این است که کلیه محصولات از نظر اصالت و کیفیت 100% تضمین شده‌اند و تا 7 روز ضمانت بی‌قیدوشرط بازگشت وجه دارند.

تامین محصولات از کشاورزان

نکته حائز اهمیت در سایت باغ ایران این است که محصولات این فروشگاه اینترنتی به‌صورت دست اول است و مستقیما از مزارع و باغ‌ها برداشت شده و به سراسر ایران ارسال می‌شود. عملا می‌توان گفت کیفیت محصولات این فروشگاه در حد عالی هست.

و چه محصولاتی در باغ ایران ارائه می‌شود؟

هرچند که تمرکز ویژه این فروشگاه بر ارائه زرشک و زعفران بوده، اما همانگونه که از اسم این فروشگاه اینترنتی مشخص است، در آن انواع محصولات باغی و کشاورزی کشور ایران ارائه می‌شود که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند.

  • عناب درجه یک خراسان جنوبی
  • انجیر باکیفیت استهبان
  • گردو اعلا تویسرکان
  • برنج اصل شمال
  • زرشک و زعفران قاینات
  • و…

✅  برای تهیه زرشک می‌توانید به لینک صفحه خرید زرشک قائنات مراجعه نمایید.

✅  همچنین از طریق صفحه خرید اینترنتی زعفران اصل، امکان تهیه زعفران اعلا نیز در فروشگاه باغ ایران فراهم است.

زعفران سحرخیز (SaharkhizLand.com)

زعفران سحرخیز یکی از قدیمی‌ترین برندهای حوزه زعفران بوده که از سال 1311 فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن در تهران هست. برند سحرخیز شاید نیازی به معرفی چندان نداشته باشد چون که محصولات آن را زیاد می‌توانید در دیجی کالا و در بازار مشاهده نمایید. ازآنجایی‌که این برند بسیار پرآوازه بوده و تمرکز ویژه بر صادرات دارد، محصولات آن نسبت به باغ ایران که پیش‌تر معرفی شد گران‌تر است. به‌عنوان مثال در لحظه تالیف این پست، قیمت بسته 300 گرمی زرشک در سحرخیز 85 هزار تومان و در باغ ایران 45 هزار تومان هست.

طیف محصولاتی که در سحرخیز ارائه می‌شود بسیار گسترده است، از زرشک و زعفران گرفته تا انواع مرباها و دمنوش‌ها در فروشگاه اینترنتی سحرخیز موجود است. همچنین شاید جالب باشد بدانید که نماد گروه زعفران سحرخیز در بورس کالا نیز درج شده و فعال هست. برای مراجعه به فروشگاه حضوری شرکت سحرخیز در تهران، می‌توانید به آدرس پاسداران بین بوستان هفتم و هشتم جنب داروخانه شبانه روزی مراجعه نمایید.

فروشگاه کشمون (Keshmoon.com)

کشمون نیز یکی از برندهای معتبر فروش زعفران به‌صورت آنلاین هست. اما چرا کشمون معتبره؟

کشمون از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین زعفران آغاز کرده و در این زمینه دو نشان تجاری با نام‌های «کشمون» و «دشبون» به ثبت رسانده است. این فروشگاه اینترنتی دارای مجوز سیب سلامت به شماره 20/1071-1 هست که یک مجوز بهداشتی برای ارائه محصولات غذایی به حساب می‌آید. یکی از خدمات خوب فروشگاه اینترنتی کشمون در زمینه زعفران این است که محصولات خود را با برگ معتبر آزمایشگاهی ارائه می‌دهد تا اصالت محصولات خود را تایید نماید. عمده محصولاتی که در کشمون به فروش می‌رسد زعفران و عسل هست.

خشکبار برادران حسینی (HosseiniBrothers.ir)

آجیل و خشکبار برادران حسینی یک مجموعه فعال در زمینه زعفران و خشکبار بوده که از سال 1342 در شهر مشهد فعال است. در این فروشگاه اینترنتی انواع خشکبار مانند زرشک، پسته، فندق، گردو، انجیر و… وجود دارد. باتوجه به قدمت طولانی و وجود مجوزهای معتبر، می‌توان این سایت را هم در دسته برندهای معتبر زرشک و زعفران قرار داد.

راهنمای خرید زرشک

برای اینکه بتوانید یک زرشک مرغوب خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئو زیر را مشاهده نمایید. در این ویدئو محمد حکیمی نیا مهندس کشاورزی و باغدار زرشک، توضیحات جامعی پیرامون این موضوع ارائه داده است.

راهنمای خرید زعفران

ازآنجایی‌که زعفران یک محصول گران و قیمتی است باید دقت داشته باشید تا درگیر افراد متقلب نشوید. در این خصوص نیز سایت باغِ ایران یک ویدئو تهیه کرده تا با نحوه تشخیص تقلب در زعفران آشنا شوید.

سخن پایانی

بهترین برندهای فروش زرشک و زعفران در این پست معرفی شد. سعی کردیم معیارهای دقیقی برای انتخاب برندها در نظر بگیریم تا بتوانید خرید خوب و مطمئنی را تجربه کنید.

تمام برندهای معرفی شده مانند سایت باغ ایران، سحرخیز، کشمون و… صاحب نام و آوازه در کشور ایران بوده و همین صحت این مقاله را تایید می‌نماید.

اما به‌عنوان سخن آخر پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان زعفران و زرشک خود را از سایت‌هایی مانند باغ ایران (bagheiran.com) خرید کنید که مستقیما در معدن زرشک و زعفران جهان قرار دارند. مطمئنا اصالت و عیار بالاتر و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.  ? ❤️

دکمه بازگشت به بالا