عمومیکسب و کار ایرانی

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام 110

درباره تعمیر تخصصی گیربکس ام وی ام 110 بیشتر بدانید

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110 از جمله خدمات تعمیر گیربکس ام وی ام در تعمیرگاه گیربکس اتومات تهران گیربکس است. در صورتی که گیربکس ام وی ام ۱۱۰ شما دچار مشکل شده است، کافی است با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت مراجعه حضوری صورت بگیرد. ام وی ام 110 این خودرو در ابتدا چری QQ نام داشت و در دو نمونه‌ی 3 سیلندر و 4 سیلندر به بازار عرضه شد. با ورود MVM 110 به بازار ایران، تنها رقیبی که در کنار این خودرو خودنمایی می‌کرد، پراید بود. نبود قطعات یدکی و بازار دست دوم بسیار بد ام وی ام 110 باعث عقب ماندن آن از رقیبش پراید شد.

نسخه 3 سیلندر این خودرو با قدرت 52 اسب بخار و گیربکس دستی و مدل 4 سیلندر با قدرت 68 اسب بخار و با دو جعبه گیربکس و اتوماتیک تولید شده است. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به شیشه‌ بالابرهای برقی جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی و سیستم پخش MP3 با پورت USB و … اشاره کرد.

آموزش |تعمیر گیربکس اتوماتیک |طراحی

تهران گیربکس تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتومات ام وی ام 110

تهران گیربکس به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنند که به توصیه های شرکت خودروساز در خصوص نگه داری صحیح خودرو توجه نمایید. ما در ادامه این مقاله نگاهی خواهیم داشت به برخی مشکلات و سوالات متداول درباره گیربکس اتومات. با ما همراه باشید.

رسیدگی و نگهداری از خودرو ام وی ام 110

نگه داری از خودرو و رسیدگی به آن از مسائلی است که اگر توسط راننده خودرو جدی گرفته نشود، باعث آسیب به بخش های مختلف خودرو می گردد.
رسیدگی دوره ای به خودرو شاید در نگاه اول امری وقت گیر و هزینه بر باشد اما در دراز مدت به طولانی شدن عمر خودروی شما و کاهش هزینه های شما می انجامد. بنابراین چک دوره ای خودروی خود را جدی بگیرید و آن را فراموش نکنید.

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

نشانه های خرابی دنده گیربکس MVM 110
در برخی موارد راننده خودرو هر چقدر پدال گاز را فشار می دهد به سرعت خودرو افزوده نمی شود. گاهی نشتی جعبه دنده و ترک خوردن آن سبب کاهش روغن گیربکس می شود. این امر احتمالا در آینده ای نه چندان دور آسیبی اساسی در گیربکس خودرو ایجاد می کند. اما گاز هرز خودرو ممکن است به دلیل مشکلی به نام لغزش گیربکس باشد. در مواجه شدن با هر یک از این مشکلات در اولین فرصت ممکن به تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتومات ام وی ام 110 مراجعه نمایید.

وجود صداهای عجیب نیز می‌تواند نشان از خرابی جعبه دنده باشد که باید به سرعت بررسی شود. یا اینکه تعویض دنده به راحتی انجام نمی‌شود که هر کدام از این موارد غیر عادی هستند.

تعویض روغن گیربکس ام وی ام 110

یکی از مهم ترین عوامل برای مراقبت از گیربکس خودرو، تعویض به موقع روغن گیربکس آن است. معمولا روغن گیربکس خودروهای چینی را بین 30 هزار تا 40 هزار تعویض می نمایند.

چرا باید سرویس های دوره ای را جدی بگیریم؟

شاید در نگاه اول سرویس دوره ای خودرو، امری وقت گیر و هزینه بر به نظر برسد. اما باید بدانیم که اگر این سرویس ها را جدی نگیریم و حداقل سالی یک بار خودرو را به تعمیرگاهی مطمئن نرسانیم، ممکن است ایرادهای کوچکی که در همان زمان رخ دادن قابل برطرف کردن هستند، سبب آسیب هایی جدی به خودرو شوند. این ایرادها ممکن است هزینه و وقت شما را تلف کند.

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام 110

یکی از مهم ترین مسائل در هنگام تعمیر یا تعویض قطعات خودرو، هزینه آن است. تهران گیربکس به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کند تا برای اطلاع از جزئیات دقیق و قیمت قطعات و تعمیر گیربکس ام وی ام ۱۱۰ با شماره های ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز هستند. همچنین برای دریافت وقت حضوری بازدید از خودرو نیز می توانید با شماره های تهران گیربکس در تماس باشید.

تعمیر تخصصی گیربکس ام وی ام MVM در تهران گیربکس

تعمیر گیربکس ام وی ام MVM تخصص ما در تهران گیربکس میباشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصصی حساس است که اگر به متخصص خوب و مجرب سپرده نشود باعث خرابی قطعات دیگر و چندین برابر شدن هزینه تعمیرات میشود .تمامی خودروهای ام وی ام MVM باید در فواصل منظم سرویس شوند. هر سرویس گیربکس اتوماتیک باید حدودا  بین 35000 تا 40000 کیلومتر  انجام شود.

ما در تهران گیربکس تضمین می کنیم:

تکنسین های آموزش دیده ام وی ام MVM

تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

قطعات اصلی ام وی ام MVM

تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی ام وی ام را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده ، استفاده  میکنند تا تعمیر گیربکس ام وی ام شما به بهترین نحو انجام شود.

خودرو بر رایگان

جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه تهران گیربکس خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

گارانتی مهر شده همراه با سربرگ

تعمیر گیربکس ام وی ام MVM شما در مجموعه تهران گیربکس همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

تست و عیب یابی رایگان

کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

درباره ام وی ام MVM

خودرو ام وی ام از سال 1381 در شهر ارگ جدید بم ایران در شرکت مونتاژ مدیران خودرو آغاز به تولید شد .این شرکت،  مونتاژ کننده برخی از خودروهای چینی به نام چری میباشد که در دو گروه ام وی ام و چری فعالیت دارد. محصولات گروه ام وی ام  ( ام وی ام 110 ، ام وی ام 520 ، ام وی ام x22 ، ام وی ام x33 ، ام وی ام 550 ، ام وی ام 315 و…) می باشد. مجموعه تهران گیربکس با سال ها تجربه و تخصص در تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای چینی این اطمینان را به دارندگان خودروهای چینی میدهد که در کمتر از 48 ساعت خوروی شما را همانند روز اول تحویل داده.

نکات مهم در نگهداری گیربکس ام وی ام MVM

خطاهای گیربکس اتوماتیک ام وی ام را جدی بگیرید و در اولین فرصت  حتمابه تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه فرمایید. هنگامی که گیربکس پیغام میدهد و چراغ گیربکس یا چراغ چک روشن میشود قطعا ایرادی در این مجموعه به وجود آمده است و رانندگی با گیربکس معیوب، باعث میشود قطعه خراب به دیگر قطعات آسیب برساند و هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM شما را چندین برابر کند.

روغن گیربکس ام وی ام خود را سر وقت تعویض نمایید. روغن گیربکس اتوماتیک یکی از مهمترین ارکان گیربکس بوده و تعویض به موقع آن از بسیاری از آسیب ها جلوگیری میکند. معمولا در خودرو های چینی بین 30 هزار تا 40 هزار زمان مناسبی برای تعویض روغن است. خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌ تری نسبت به سایر خودرو ها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنیدچرا که ممکن است به دیگر قسمت ها نیز آسیب زده بشود. مجموعه گیربکس اتوماتیک، سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آنها توصیه نمی شود.

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در  تهران گیربکس سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام  MVM خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

نکات تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

تعمیر گیربکس ام وی ام 110 یکی از خدمات تخصصی تهران گیربکس میباشد. شما میتوانید جهت بازدید یا تعمیر گیربکس با ما تماس بگیرید. ما در مجموعه خود خدمات مختلفی را برای تعمیر گیربکس ام وی ام 110 انجام میدهیم. تمام سعی دست اندرکاران مجموعه تهران گیربکس این است که خدمات خود را به بهترین شکل و با منصفانه ترین هزینه ممکن انجام دهند.

تمامی مهندسان تیم تهران گیربکس، از مهندسان دوره دیده در خارج از کشور هستند و به تمامی گیربکس های تسلط کامل دارند. از این رو میتوانید با خیالی آسوده تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110 خود را به دست مهندسان ما بسپارید.

تعمیر گیربکس ام وی ام 110 شامل خدماتی همچون :

  • تعمیر گیربکس ام وی ام ۱۱۰
  • سرویس دوره ای گیربکس ام وی ام 110
  •  تعویض روغن گیربکس ام وی ام 110
  • بازدید فنی گیربکس اتوماتیک ام وی ام ۱۱۰ با یک سال گارانتی
  • عیب یابی و نمایش ایراد گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110 به صورت رایگان
  • مشاوره صحیح رانندگی با گیربکس ام وی ام ۱۱۰ میباشد.

مهندسان و تعمیرکاران آموزش دیده در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

تمام تعمیرکاران و مهندسان تهران گیربکس، دوره های تخصصی تعمیرات گیربکس را در خارج از کشور گذرانده اند؛ لذا تمامی آنها به تشخیص و تعمیر ایراد به وجود آمده در تمامی خودرو ها مسلط هستند. شما میتوانید با اطمینان بالا “تعمیر گیربکس ام وی ام ۱۱۰” خود را به دست ما بسپارید.

قطعات اصلی گیربکس ام وی ام 110

ما در مجموعه تهران گیربکس از قطعات و لوازم اصلی گیربکس ام وی ام 110 استفاده می کنیم. این قطعات به دلیل کیفیت بالا و طراحی دقیقشان بهترین قطعات برای گیربکس ام وی ام 110 شما می باشند.

تست و عیب یابی رایگان گیربکس اتوماتیک ام وی ام 110

در صورتی که احساس میکنید گیربکس ام وی ام 110 شما دچار ایرادی شده و نیاز به بازبینی دارد، ما به طور رایگان ایراد گیربکس شما را پیدا میکنیم.

همه چیز درباره ام وی ام 110

چری QQ3 یا همان ام وی ام 110 ( MVM 110 ) یک خودروی جمع و جور شهری است که از سال 2003 تولید شد که به دلیل همین طراحی و ابعاد کوچکش بیشتر مورد توجه خانم ها قرار میگیرد. همانطور که از طراحی این خودرو مشخص ، کپی ای از دوو ماتیز میباشد و تجهیزات بیشتری نسبت به آن دارد که می توان به شیشه بالابر های برقی جلو و عقب ،آینه های جانبی برقی و سیستم پخش mp3 با پورت USB اشاره کرد.

این خودرو در دو مدل 3 سیلندر با قدرت 52 اسب بخار و جعبه دنده دستی و مدل 4 سیلندر با قدرت 68 اسب بخار و با دو گیربکس دستی و اتوماتیک تولید شده است. درست است که پارک راحت و مصرف سوخت مناسب از مزایای ام وی ام 110 است اما معایب آن بیشتر از محاسن آن است که می توان به طراحی کپی شده، نامناسب برای جاده، کابین کوچک و صفحه کلاچ و موتور ضعیف و کم قدرت آن اشاره کرد.

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام 110

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام 110 یکی از سوالات متداول صاحبان این خودرو است. واقعیت این است که هزینه تعمیرات چنین خودرویی به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال اگر مشکل بسیار جدی باشد، باید گیربکس به طور کامل پیاده شده و فرآیند تعمیر – البته پس از تایید شما – آغاز شود.

تمام تلاش متخصصان ما تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما در سریع ترین زمان ممکن با کم ترین هزینه ممکن است. تلاش میکنیم تا حد امکان اگر قطعه ای نیاز به تعویض ندارد، تعویض نکنیم و تنها با سرویس قطعه مشکل گیربکس را رفع کنیم. به طور کلی باید برای تعیین قیمت و دستمزد تعمیرات، گیربکس خودروی شما باید توسط دستگاه تست شود و پس از تعیین مشکل اصلی، پس از تایید شما، فرآیند تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما آغاز می شود.

منبع: mistertransmission

دکمه بازگشت به بالا