عمومیکسب و کار ایرانی

فروش اقساطی کرمان موتور

برای استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو از جمله فروش اقساطی تمام خودروهای کرمان موتور که از طریق شرکت مبین خودرو عرضه می شود، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. کرمان موتور در ابتدا با واردات مدل های متنوع دوو شروع به کار نمود. شرکت کرمان موتور خط تولید دوو سی ال او را در سال 1996 آغاز نمود. در سال 2000 نیز خط تولید خودروی ماتیز را فعال نمود. برای آشنایی با شرایط فروش اقساطی تمام خودروهای کرمان موتور بد نیست که کمی درباره شرکت های طرف قرار داد این مجموعه نیز اطلاعاتی کسب نمائید. همانطور که می دانید بعد از خرید مجموعه کارخانجات دوو به وسیله GM ایالات متحده و به علت تحریم های موجود شرکت دوو قادر به ادامه همکاری با کرمان موتور نبود. در ارتباط با محصولات کرمان موتور شرکت ما در کنار طرح فروش اقساطی تمام خودروهای کرمان موتور موارد دیگری از جمله فروش اقساطی کرمان موتور، خرید اقساطی کرمان موتور، خرید جک، خرید اقساطی جک را نیز به شما مشتریان گرامی ارائه می دهد.

استراتژی اصلی این شرکت تولید خودروی جدید به نام لیفان بود که مدل عرضه لیفان 520 در سال 2008 به بازار عرضه شد، پس از آن لیفان 520I ، به بازار آمد و مورد استقبال خوب مشتریان قرار گرفت. پس از آن شرکت کرمان موتور به منظور جلب نیاز مشتریان و کسب بازار بیشتر وسایل نقلیه لیفان 620 با موتور 1.6 لیتری را به بازار عرضه کرد و تولید این خودرو با ظرفیت 1.8 لیتر و امکانات رفاهی را ادامه داد.

فروش اقساطی خودرو با اقساط 60 ماهه |فروش اقساطی کرمان خودرو تحویل فوری |فروش اقساطی کرمان خودرو تحویل فوری ۱۴۰۱

 فروش اقساطی تمام خودروهای کرمان موتور و شرکت جک

فروش اقساطی تمام خودروهای کرمان موتور جک S3

یک صندوق عقب بزرگ این پکیج را کامل می کند، با یک لود بار مسطح و فضای کافی برای تقریباً هر چیزی حتی یک دوچرخه بزرگ را داشته باشد. عرض آن با دیگر خودروهای هم کلاس تقریباً برابر است.

فروش اقساطی تمام خودروهای کرمان موتور –  جک S5  اتومات

فروش اقساطی تمام خودروهای کرمان موتور – جک J4

 

دکمه بازگشت به بالا