عمومیکسب و کار ایرانی

آبرسان قوی برای پوست سر

استفاده از انواع آبرسان مو یکی از بخش‌های جدا نشدنی روتین نگهداری از موهاست؛ محصولی که در برابر آسیب‌های ناشی از عواملی مثل رنگ و دکلره، استفاده بیش از حد از سشوار و اتوی مو و حتی زیاد ماندن در برابر نور تند خورشید می‌تواند از موها محافظت کند و نمی‌گذارد موها خشک و مستعد موخوره، وز شدن و خرد شدن شوند.

آبرسانی مو چیست؟

احیا و آبرسانی مو، یعنی استفاده از محصولاتی که خشکی و شکنندگی مو را برطرف می‌کنند. آبرسانی مو روشی کمکی و ضروری برای موهایی است که به دلایل مختلف دچار آسیب شده‌اند. با استفاده از محصولات ارایشی بهداشتی دکتر بیز  که به صورت تخصصی برای  احیا و آبرسانی موها فرموله و به بازار عرضه شده اند، بعد از مدتی، موهایی شاداب، براق و سالم خواهید داشت. 

آبرسان‌های مو انواع متفاوتی دارند، از شامپو گرفته تا کرم، اسپری دو فاز و همگی زیر مجموعه این محصول قرار می‌گیرند. در این مقاله بهترین انواع آبرسان‌ها را برای موهای شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، سراغ یک یا تعداد بیشتری از این محصولات بروید.

کرم آبرسان مو 

اگر به دنبال یک کرم آبرسان هستید که بتواند از پس خشکی شدید موها برآید و موهای وز یا مجعد را رام کند، خوب است کرم آبرسان مو هیر واتر کامان را امتحان کنید. این محصول ویژه حاوی کراتین و کلاژن است که قابلیت بازسازی موهای آسیب دیده و برگرداندن درخشندگی را به موها دارد. همچنین با استفاده از این کرم آبرسان می‌توانید به موهایتان حالت دلخواه را داده و جذابیت ظاهری‎تان را بیشتر کنید. این محصول کامان را برای جلوگیری از ایجاد موخوره و همچنین باز کردن گره مو می‌توانید مورد استفاده قرار دهید و از نتیجه آن لذت ببرید.

کرم مو تقویت کننده و آبرسان

یکی از مشکلاتی که بعضی انواع کرم‌های آبرسان مو دارند، ایجاد احساس سنگینی و چربی روی سطح موهاست؛ مشکلی که کرم مو تقویت کننده و آبرسان بیوتی سیلک از پس آن برآمده است. با استفاده از این محصول نه تنها می‌توانید موهای خود را تغذیه و آبرسانی کنید، بلکه می‌توانید از احساس تمیزی و سبکی ایجاد شده توسط این کرم هم لذت ببرید.

این کرم که نیازی به آبکشی ندارد، موهای خشک و آسیب دیده را احیا می‌کند و در عین حال منجر به حجیم به نظر رسیدن موها و خوش حالت شدن‌شان می‌شود. با استفاده از کرم مو آبرسان بیوتی سیلک می‌توانید در برابر ایجاد موخوره، وز شدن و خرد شدن موها، از خودتان و زیبایی‌تان مراقبت کنید.یک نوع کرم مرطوب کننده برند ویتابلا حاوی ویتامین E است و رایحه آووکادو دارد. این محصول بسیار محبوب و پرطرفدار است چرا که برای انواع پوست های خشک و چرب و مختلط مناسب بوده و همه افراد می توانند از این کرم استفاده کنند

ماسک مو آبرسان 

کافی است حداقل سه دقیقه و حداکثر پنج دقیقه، ماسک مو آبرسان 1 از مورینگا ایمو را روی موهای نم‌دار قرار دهید و بعد آن را آبکشی کنید تا متوجه تاثیر کم‌نظیر این محصول شوید. این محصول آبرسان که یکی از بهترین آبرسان‌های مو و قابل رقابت با محصولات خارجی است، به طور عمیق موهای خشک و وز را رطوبت رسانی کرده و ساختاری لطیف و نرم را به آن‌ها هدیه خواهد داد.

همین آبرسانی عمیق هم مانع از ایجاد موخوره می‌شود و به شما امکان داشتن موهای بلند و سالم را خواهد داد. با استفاده از این محصول همچنین می‌توانید داشتن موهایی خوش حالت و درخشنده از جذب کراتین را تجربه کنید و در هر جمعی بدرخشید.

اسپری دو فاز احیا کننده و آبرسان روزانه نلی

یک بوی ملایم و بسیار شیک به همراه عصاره گیاهان دریایی در قوطی اسپری دو فاز موی برند عالی «نلی» جمع شده‌اند تا این محصول را به یکی از بهترین آبرسان‌هایی تبدیل کنند که می‌توانید برای موهای خود تهیه کنید.

کارکرد این اسپری دو فاز ترمیم و احیای موهای آسیب دیده و ایجاد نرمی و لطافت کم‌نظیر برای آن‌هاست؛ مواردی که بدون ایجاد کوچکترین احساس سنگینی یا چربی بر روی موها در دسترس شما خواهد بود. از این اسپری آبرسان مو می‌توانید قبل از براشینگ و برای بالا بردن مقاومت موها در برابر حرارت هم استفاده کنید. مواد نرم کننده موجود در این محصول از موها در برابر هوای خشک ناشی از سشوار یا حتی موقعیت جوی مراقبت کرده و موهایی سالم به شما هدیه خواهد داد.

جالب است بدانید در کنار فاز اول این اسپری که کار آبرسانی و نرم کنندگی را انجام می‌دهد، فاز دوم سیلیکون درمانی موهاست که درخشندگی بسیار زیبایی را ایجاد کرده و در عین حال باعث می‌شود بتوانید به راحتی موهایتان را شانه کنید.

اسپری دو فاز آبرسان و تقویت کننده باباریا

آلوئه ورا و روغن آرگان دو عنصر عالی برای مراقبت از موهای خشک و آسیب دیده هستند، عناصری که با احیای موها رابطه مستقیم دارند و در اسپری دو فاز آبرسان تقویت کننده باباریا پیدا می‌شوند. این محصول که برای انواع مو طراحی شده است، یک نرم کننده فوری است که مانع از وز شدن موها و ایجاد گره می‌شود و شانه کردن را برای شما آسان خواهد کرد.

همچنین با استفاده از این اسپری می‌توانید از موهای خود در برابر عوامل محیطی آسیب رسان مراقبت کرده و سلامت را به آن‌ها بازگردانید.

شامپو آبرسان و درخشان کننده مو حاوی سبوس برنج و جلبک اسپیرولینا لیپور

اگر موهای خیلی خشکی دارید، علاوه بر استفاده از انواع محصولات آبرسان مثل اسپری، ماسک و کرم مو باید شامپوی‌تان را هم عوض کنید و از یک شامپوی آبرسان مو برای حفظ سلامت موهایتان کمک بگیرید. پیشنهاد ما به شما استفاده از شامپو آبرسان و درخشان کننده اسپیرولینا لیپور است. از آنجایی که اغلب خانم‌ها در زمان خرید محصولات مراقبت از پوست، به سبب گرانی و عدم اطمینان از کیفیت این محصولات، دچار تردید می‌شوند محصولات آرایشی گاتیو را به شما معرفی خواهیم کرد

این محصول که برای انواع مو طراحی شده، با استفاده از سبوس برنج و جلبک اسپرولینا به تقویت و آبرسانی قوی موها می‌پردازد. مواد موجود در این شامپو حاوی انواع ویتامین‌های گروه ب، ویتامین آ، امگا 3 و امگا 6 است که در کنار مواد معدنی یک تغذیه عالی و کامل را برای موهای شما انجام خواهند داد. نتیجه استفاده از این شامپو درخشان شدن موها و نرم و لطیف شدن آن‌ها می‌شود که ظاهری جذاب و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا