علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

بهترین بازی های تیراندازی اندروید

بازی های تیر اندازی اندروید، همیشه در صدر لیست بازی های محبوب تلفن های همراه بوده‌اند، این بازی ها با نشانه گرفتن هدف از دورترین نقطه دیدرس، بهترین مسکن اعصاب برای روزهای سخت و مغزهای خط خطی از روزمرگی‌های کلافه کننده هستند.

اگر شما نیزجزو عاشقان بازی های موبایلی هستید احتمالا، سبک بازی تیر اندازی، نوع بازی مورد علاقه شما جهت پر کردن اوقات فراغت‌تان باشد، در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های تیر اندازی جهان را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم، اگر شما هم به این سبک بازی علاقه دارید پیشنهاد می‌شود تا پایان این مطلب، با ما همراه باشید.

6  بازی تیراندازی موبایلی برتر دنیا

در ادامه این مطلب، بازی های تیر اندازی اندروید برتر دنیا که جوانانان سراسر جهان، اوقات فراغت خودشان را با آن ها پر می کنند خدمت شما معرفی می‍‌شود با ما همراه باشید.

بازی پابجی موبایل [PUBG Mobile]

بازی پابجی موبایل، امروزه به عنوان پرچم دار بازی های تیر اندازی موبایلی شناخته می شود شما در این بازی جذاب باید از هوش و ذکاوت خودتان کمک بگیرید تا بتوانید مغز دشمنانتان را هدف قرار دهید و آن ها را از پای درآورید.

پابجی موبایل، شوخی بردار نیست و اگر دقت نکنید در یک لحظه، جانتان را از دست خواهید داد؛ پابجی، رقابت سهمگین مغزها است، اگر مراقب نباشید در یک لحظه تمام دارایی تان را از دست خواهید داد، ایا برای ریسکی بزرگی اماده هستید؟

در بازی پابجی موبایل با داشتن یوسی میتوانید بهترین گان و امکانات بروز را تهیه کنید، برای خرید یوسی موجوجم را به شما پیشنهاد میکنیم، میتوانید با خیال راحت خرید خود را از سایت موجوجم انجام دهید.

بازار موبایل نی نی سایت |بازی چی نصب کنم نی نی سایت |بازی خوب برای گوشی نی نی سایت

بازی خاطرات درخشان [Bright Memory]

بازی هیجان انگیز خاطرات درخشان، شما را به اعماق ذهن یک سرباز دلسوز و متعد دعوت می کند شما در این بازی جذاب با خاطرات تلخ و شیرین سرباز قصه همراه می شوید و لحظات پرتب و تاب ان را تجربه می کنید.

خاطراتی که می توانند برای شما خنده، شادی، گریه، قتل،  و … را تداعی کنند بخش کوچکی از خاطرات این فرمانده کوچک، در خلال داستان است که همراه شما خواهد بود، اگر برای تجربه احساسات مختلف و حس دنیایی لذت و هیجان اماده هستید همین حالا بازی خاطرات درخشان را دانلود و نصب کنید و لذت ببرید.

بازی شکار حیوانات [Deer Hunter]

اگر به سبک بازی های تیر اندازی علاقه داشته باشید قطعا با یک بار امتحان کردن بازی شکارچی استخوان، عاشق حال و هوای و سبک آن خواهید شد.

در این بازی فوق العاده جذاب، خبری از شکارگاه انسانی و سربازهای مهاجم نیست بلکه شکار و هدف شما گوزن های وحشی هستند که باید جنگل را از وجود آن ها پاک کنید.

شکار گوزن ها کار چندان ساده ای نیست و باید به خوبی مراقب ان ها باشید چون به شدت وحشی هستند و در صورت لحظه ای تعلل به سمت شما وحشیانه هجوم خواهند اورد، پس با چشمانی باز و نگاهی هوشیار این بازی را دانلود کنید و به جنگ گوزن های وحشی مزاحم بروید.

جهنم گوزن های وحشی مزاحم در قلب جنگل، منتظر شما است! همین حالا به سراغ آن‌ها بروید و با شلیک گلوله‌های کشنده از شر آن ها خلاص شوید! آیا آماده یک نسل کشی جانانه از گوزن های وحشی مزاحم هستید؟ اگر پاسخ تان مثبت است همین حالا بازی شکار گوزن را دانلود کنید.

بازار موبایل نی نی سایت |بازی چی نصب کنم نی نی سایت |بازی خوب برای گوشی نی نی سایت

بازی نبرد هوایی [Ace Force]

این بار قرار است از زمین به ورای اسمان ها سفر کنیم و گشتی میان ابرها بزنیم و در میان زمین و اسمان، دشمنان مان را شکار کنیم و به جنگ ان ها برویم، این بار بازی برعکس است و باید در میان ابر ها قلب دشمن تان را نشانه بگیرید.

در این بازی مهیج و جذاب، با هواپیماهای جنگی و تفنگ های مخصوص جنگ و نبرد در میانه آسمان، به مصاف دشمن خواهیم رفت، اینکه برنده چه کسی خواهد بود و تعداد کشتار کدام طرف کمتر خواهد شد به شما بستگی دارد که چقدر دل به جنگ و حفظ میهن‌تان دهید.

شرط پیروزی در این بازی، داشتن ذهنی هوشیار، دستانی چابک، و ذهنی و مغزی فعال برای پردازش لحظه ای اتفاقات است، اگر شما نیز تصور می کنید که توانایی درخشش در این بازی را دارید تعلل نکنید و همین حالا این بازی جذاب را نصب کنید.

بازی عملیات وخیم [Ops Critical]

این بار کانتر با طراحی گرافیک عالی و پردازش بصری فوق العاده قوی بازگشته است، دیگر نیای نیست برای تجربه لحظات مهیج کانتر، درگیر ویندوز و نصب بازی روی سیستم لب تاپ یا کامپیوتر باشد چون نسخه جدید این بازی مهیج به شما این فرصت را می دهد که به راحتی به کمک تلفن همراه تان، لحظه های جذاب کانتر را مرور کنید.

پس اگر شما نیز جزو دسته افراد عاشق هیجان و بازی های لذت بخش هستید، زمان را از دست ندهید و همین حالا بازی فوق العاده جذاب کانتر را دانلود و نصب کنید و لذت ببرید، دنیایی از هیجان در انتظار شما است.

بازی عملیات وخیم [N.O.V.A. Legacy]

این بازی جزو دسته بازی های اکشن تیر اندازی محبوب قرار می گیرد که امروزه به عنوان انتخاب اول نوجوانان آمریکایی محسوب می شود و محبوبیت و جذابیت آن از امریکا امروزه به سراسر دنیا سرایت کرده است.

در بازی N.O.V.A. Legacy سروکار شما با ادم فضایی ها و دشمنانی مهاجم بیگانه ای خوهد بود ک تمام تلاش تان باید بر سویی باشد که ان ها را از پای در اورید.

اگر تصور می کنید که برای نبردی سهمگین اماده هستید و می توانید تک تک رقبا را از پای در اورید، زمان را از دست ندهید و همین حالا این بازی هیجان انگیز را دانلود کنید و لذت ببرید.

 

حرف آخر

در این مقاله، محبوب ترین بازی های سبک تیر اندازی اندروید خدمت شما همراهان عزیز معرفی شد، اگر شا هم به نشانه گرفتن هدف و شکلیک به آن در گوشی مویابل با کمک تیر و کمان یا حتی تفنگ و .. علاقه دارید پیشنهاد می شود تمامی بازی های معرفی شده در این مطلب را به خاطر بسپارید تا سر حوصله آن هارا دانلود و نصب کنید.

تلاش کردیم تا بهترین بازی های تیر اندازی موبایل را برای شما عزیزان گلچین کنیم، راستی به نظر شما نام کدام بازی در لیست ما خالی است؟ خوشحال می شویم اگر نام بازی تیر اندازی از نظر شما در لیست ما خالی است در بخش کامنت ها برای ما و دیگر خوانندگان این مطلب، بنویسید.

منابع مقاله:

pubgyar.ir

mojogem.com

دکمه بازگشت به بالا