عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین قرص افزایش سایز اندام تناسلی در داروخانه

روش‌های بزرگ کردن آلت تناسلی هنگام آمیزش جنسی کدامند؟ آیا شما هم نگران سایز آلت تناسلی خود هستید؟ احتمال اینکه افراد مختلف در مورد سایز و اندازه آلت تناسلی‌شان دغدغه داشته باشند بسیار زیاد است. امروزه یکی از رایج‌ترین مسائل جنسی که بسیاری از مردان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، نگرانی در مورد اندازه آلت تناسلی و کوچک بودن آن است. به همین جهت افراد به دنبال روش‌هایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند.

البته در بسیاری از موارد فقط خود فرد فکر می‌کند که آلت او اندازه مناسبی ندارد. یعنی برخلاف تصور خود فرد ممکن است مطابق با گفته‌های متخصصین اورولوژی سایز آلت او مناسب باشد. پروفسور کوان ویلی، مشاور مسائل جنسی می‌گوید «مردانی که در مورد کوچک بودن اندازه آلت خود نگرانی دارند، بهتر است قبل از استفاده از  هر یک از روش‌های درمانی حتماً به مشاور مراجعه کنند». علاوه بر این بیشتر این روش‌های درمانی غیرمؤثر، از نظر مالی هزینه‌بر و در مواردی آسیب‌زننده هستند.

بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

ترس از اینکه آلت تناسلی شما آنقدر کوچک است که نمی‌تواند همسرتان را در طول رابطه جنسی راضی نگه دارد، ممکن است به یک ناراحتی دائمی و کاهش اعتماد به نفس منجر شود. اما اکثر مردانی که فکر می‌کنند آلت تناسلی‌ کوچکی دارند، در واقع در میان افراد با انداره معمولی در نظر گرفته می‌شوند، نه کوچک!بسیاری از مردان تصور اغراق آمیزی از اندازه آلت تناسلی و دارند و به فکر روش‌های افزایش سایز خانگی و شیمیایی هستند. دستگاه تناسلی تناسلی تنها زمانی کوچک در نظر گرفته می‌شود که در هنگام نعوظ کمتر از ۷.۵ سانتی‌متر) باشد. این وضعیتی است که میکروپنیس نامیده می‌شود.

اندازه آلت تناسلی مردان چقدر باید باشد؟

مردم معمولا شایعاتی که در مورد طول یا اندازه آلت تناسلی وجود دارد را باور می‌کنند. برای مثال برخی افراد باور دارند که داشتن آلت حدود ۳۰ سانتی‌متری طبیعی است. درحالی‌که طبق تحقیقات به‌طور میانگین اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ یا به‌اصطلاح راست شده بین ۱۲.۵ تا ۱۵ سانتی‌متر و در حالت خوابیده بین ۱۰ تا ۱۲ سانتی‌متر است.

خیلی از مردان فکر می‌کنند که برای نیاز به آلت بزرگتر هست. این در حالی است که طبق یک نظرسنجی از بین ۵۲۰۰۰ خانم، بیشتر از ۸۵ درصد از آن‌ها گفتند که با اندازه‌ی معمولی آلت تناسلی شریک جنسی خود  ارضا می‌شوند و به رضایت دست پیدا می‌کنند و نیازی به بزرگتر شدن آلت تناسلی شریکشان ندارند.طبق تحقیقاتی که مقاله آن در سایت تیمار طب نیز منتشر شده است، به‌طور میانگین اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ یا اصطلاح راست شده بین ۵ تا ۶ اینج (یعنی ۱۲٫۵ تا ۱۵ سانتی‌متر) است.

The best penis enlargement pill in the pharmacy

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟ (چگونه آلت را بزرگ کنیم)

با توجه به نیاز مردان به افزایش اندازه و بزرگ کردن آلت تناسلی خود، امروزه بستر اینترنت مملو از روش‌های مختلفی برای این هدف است. برخی برای افزایش طول و برخی دیگر برای افزایش ضخامت آلت (افزایش قطر آلت) معرفی‌شده‌اند. اما آیا تمامی روش‌های گفته‌شده مؤثرند؟ در ادامه به معرفی و بررسی رایج‌ترین روش‌های افزایش سایز آلت می‌پردازیم.

انواع این روش‌ها به‌طورکلی به دودسته تقسیم می‌شوند:

روش‌های غیر جراحی (Non-sergical) روش‌های جراحی (Sergical)
قرص و آمپول جراحی برای افزایش طول و قطر اندام تناسلی
دستگاه مکنده
تزریق ژل
آویزان کردن وزنه
جلق

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

۱. روش های غیر جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه + بهترین داروی افزایش سایزآلت

برای افزایش سایز آلت تناسلی که در بیشتر موارد به دلیل موارد ژنتیکی است، از روش‌هایی مانند پمپ آلت تناسلی، دستگاه وکیوم، پی شات، امواج ضربه‌ای و تزریق چربی استفاده می‌شود. با این حال، اثربخشی این روش‌ها با روش علمی اثبات نشده است. استفاده سرخود از داروهای تجویز نشده و مکمل‌های غذایی نیز کار خطرناکی است. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که با مشورت پزشک می‌توانند اثربخش باشند.

بهترین قرص و آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی دائمی مردان چیست؟ (بهترین قرص افزایش سایز اندام تناسلی در داروخانه)

این محصولات معمولاً حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، هورمون‌ها و مواد گیاهی‌ای هستند که مدعی اثر مثبت بر بزرگ کردن آلت‌اند. برخلاف ادعاهای شدید و تأثیرگذار آن‌ها، به‌طور قطعی هیچ‌گونه شواهد تحقیقاتی و بالینی از کارایی آن‌ها وجود ندارد. علاوه بر این برخی از آن‌ها نیز می‌توانند آسیب‌زا باشند.برای مثال در تحقیقاتی در دانشگاه مریلند با تجزیه‌وتحلیل برخی از این مواد ردی از سرب، سموم دفع آفات، باکتری‌ای.کولای و مدفوع حیوانات را در آن‌ها یافتند. به‌عنوان‌مثال قرص‌های ویاگرا و لویترا در این گروه قرار دارند.

به نظر متخصصین اورولوژیست، استفاده از دارو برای بزرگ کردن آلت، هیچ تاثیر مثبتی ندارد. اگر موثر بودند در داروخانه‌ها موجود بودند و به فروش می‌رسیدند. استفاده از لوسیون‌ها می‌تواند برای افرادی که از آلت خود شرم دارند و خجالت می‌کشند مفید باشد و موجب راحتی آن‌ها شود. اما قطع به‌یقین در افزایش سایز آلت هیچ اثری ندارند. قبل از مصرف هر دارویی برای بهبود عملکرد جنسی یا افزایش سایز آلت تناسلی، حتما با دکتر اورولوژیست مشورت کنید.

این دستگاه دارای یک محفظه است که آلت را درون آن می‌برند. سپس با استفاده از پمپی که به محفظه متصل است، هوا را خارج می‌کنند تا خلأ ایجاد شود. خلأ ایجادشده خون بیشتری را به درون آلت می‌کشد و منجر به تورم آن می‌شود. از دستگاه مکنده یا پمپ آلت گاهی در درمان‌های کوتاه‌مدت برای افرادی که اختلال در نعوظ (راست شدن آلت) دارند استفاده می‌شود.

اما باید دانست که استفاده زیاد از پمپ‌های آلت، می‌تواند به بافت آلت آسیب بزند و موجب ضعف در نعوظ شود. شواهد بسیار ناچیزی وجود دارد که نشان‌دهنده اثر مثبت این دستگاه بر بزرگ کردن آلت باشد. از دستگاه مکنده یا پمپ آلت گاهی در درمان‌های کوتاه‌مدت برای افرادی که اختلال در نعوظ و راست شدن دارند، استفاده می‌شود.

کشنده های آلت تناسلی (Extenders)

این دستگاه از کشش و انقباض طبیعی برای کشیدن و بزرگ کردن آلت استفاده می‌کند. در یک مطالعه گزارش‌شده که بعد از ۳ ماه استفاده از دستگاه کشنده آلت، طول آلت افراد حاضر به‌طور میانگین بیش از ۱٫۵ سانتی‌متر افزایش پیداکرده است.برای استفاده گسترده از این دستگاه تحقیقات بیشتری لازم است. استفاده از کشنده‌های آلت تناسلی می‌تواند دست‌وپا گیر و دشوار باشد. همچنین کشیدگی اگر از یک حدی بیشتر شود، منجر به کبودی، آسیب عصبی و ایجاد لخته‌های خون در سیاهرگ‌های آلت می‌شود.

جلق (Jelqing)

نوعی ورزش است که در فارسی به آن جلق زدن گفته می‌شود. در این حرکات ورزشی، از حرکت دست بعد از دست استفاده می‌شود که دست‌ها یکی بعد از دیگری دور آلت از بخش پایه آلت به سمت نوک آن کشیده می‌شوند و خون را درون آلت به سمت نوک آن می‌برند. اگرچه این روش نسبت به بقیه روش‌ها ایمنی بیشتری دارد اما هیچ اثبات علمی‌ای برای آن وجود ندارد. علاوه بر این می‌تواند موجب ایجاد زخم، درد و یا بدشکلی آلت شود.

جلق را می‌توان به خودارضایی نیز تعمیم داد. و این سوال را مطرح کرد که آیا خود ارضایی باعث افزایش طول آلت تناسلی می‌شود؟ خیر. خودارضایی باعث افزایش سایز آلت نمی‌شود. بلکه یکی از ، یعنی زودانزالی را نیز می‌تواند سبب شود. درنتیجه بدون مشورت دکتر اورولوژیست، برای بزرگ کردن آلت اقدام نکنید. چراکه ممکن است نه‌تنها قد و قامت آلتتان رعنا نشود، که باعث ده‌ها آسیب بزرگ‌تر نیز شوید.

تزریق ژل و فیلر، بهترین ژل افزایش سایز اندام تناسلی چیست؟

برای افزایش کلفتی و ضخامت آلت، برخی از پزشکان از فیلرها استفاده می‌کنند. مشابه مصرف فیلرها در تزریق ژل لب و گونه است. برای مثال ژل‌های ژوویدرم یا رستیلن که جزو ژل‌های بر پایه اسید هیالورونیک هستند را گاها برای کلفت کردن آلت نیز استفاده می‌کنند.از این روش به‌عنوان آمپول بزرگ کننده سایز آلت یا ژل بزرگ کننده آلت نیز یاد می‌شود.  این مواد معمولا حدود۶ ماه باقی می‌مانند و پس از آن جذب بدن می‌شوند. اطلاعاتی مبنی بر مناسب بودن این روش در دسترس نیست و نمی‌توان آن را تأیید کرد.

نکته مهم: لطفا گول تبلیغات را نخورید. ژل بزرگ کننده آلت یا آمپول افزایش سایز آلت تناسلی می‌تواند تنها جیب شما را خالی کند. علاوه بر ضرر اقتصادی، ممکن است عوارض جانبی خطرناکی نیز به همراه داشته باشد. درنتیجه قبل از هرگونه اقدامی برای بزرگ کردن آلت، با دکتر اورولوژیست مشورت کنید.

وزنه‌ها انواعی دارند. وزنه‌های حلقه‌دار آلت که در انتهای بدنه آلت قبل از سر آن پوشیده می‌شوند. و یا وزنه‌های دارای توپ یا صفحات که از انتهای بدنه آلت شما به کمک تسمه و کمربند آویزان می‌شوند. عملکرد وزنه‌ها بدین‌صورت که است در انتهای آلت شما کشش و مقاومتی ایجاد می‌کنند که به‌مرور موجب کشیدگی تاندون‌ها و عضلات بدنه آلت می‌شود. بنابراین درنهایت منجر به بزرگ شدن آلت می‌شوند.

جهت خرید و آگاهی قیمت های محصولات داروخانه تیمار طب می توانید با شماره تماس 09024865544 در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا