اقتصادیکسب و کار ایرانی

معرفی تردز + روش خرید فالوور تردز

چند روزی است که اسم یک اپلیکیشن جدید و جذاب بر سر زبان‌‌ها افتاده که قابلیت‌هایی مشابه توییتر را دارد و کاربران از طریق آن می‌توانند متن، عکس و ویدیو را با سایرین به اشتراک بگذارند؛ اما خبری از محدودیت‌های آن نیست. نام این شبکه اجتماعی که اپلیکیشن اینستاگرام تردز نام دارد و آمده است تا با بقیه شبکه های اجتماعی از جمله توییتر  رقابت کند. شرکت مالک اینستاگرام، یعنی متا، قبلتر اعلام کرده بود که در حال پیاده‌سازی یک پلتفرم جذاب دیگر است برای رقابت با توییتر است. این شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز (Instagram Threads) نام گرفته است. اما تردز چیست و چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی دارد؟

شبکه اجتماعی تردز می‌خواهد با امکانات و ویژگی‌هایی که دارد، خود را در دل کاربران جا کند و جایگزین توییتر شود. البته، متا اخیرا اعلام کرده که هدف اصلی اینستاگرام تردز، رقابت با توییتر نیست؛ با این حال، کاربران برداشت دیگری دارند. حدس و گمان‌هایی در مورد این پلتفرم وجود دارد که اگر مایل هستید بیشتر درباره آن بدانید، با معرفی کامل اینستاگرام تردز همراه ما باشید.

خرید فالوور تردز

تردز چیست ؟

اپلیکیشن تردز از شبکه اجتماعی اینستاگرام جداست و از نظر عملکرد، به توییتر شباهت دارد. تردز بیشتر روی متن تمرکز دارد اما کاربران آن می‌توانند عکس و ویدیو نیز به اشتراک بگذارند. اما قابلیت های تردز چه هستند و این اپلیکیشن چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های اینستاگرام تردز چیست ؟

در این بخش قصد داریم به بررسی ویژگی های تردذ بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که تردز چیست و چرا نیاز است از آن استفاده کنیم؟

هنگام استفاده از شبکه‌های اجتماعی چه چیزی ساده‌تر و بهتر از اینکه یک متن کوتاه را بنویسیم؟ این ویژگی در توییتر، رقیب تردز سالهاست که وجود دارد و همین باعث شده کاربران مختلف از جمله رسانه‌ها، خبرنگاران و افراد مشهور بتوانند در شرایط مختلف تنها با نوشتن متنی کوتاه، اخبار و اتفاقات مهم روز را به همگان برسانند.

هم‌اکنون این قابلیت تردز نیز موجود است. اما با وجود متنی بودن تردز، کاربران می‌توانند عکس و ویدیو هم در پست‌های خود ارسال کنند. بنابراین فقط محدود به متن نیست و شما می‌توانید اخبار و مطالب خود را از طریق عکس و فیلم هم منتشر کنید.

بنابراین می‌توانید از تردز برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها، ویدیوها و متن‌های خود استفاده کنید و آنها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید.

از دیگر ویژگی های اینستاگرام تردز این است که از طریق آن می‌توان کنترل کاملی روی افرادی داشت که می‌توانند به شما و پست‌های شما دسترسی داشته باشند. سه بخش اصلی در این برنامه وجود دارد که شامل دوربین، صندوق ورودی و صفحه وضعیت است. در بخش متنی درست مانند توییتر عمل می‌کند و چنانچه یکی از کاربران توییتر باشید، پس با این ویژگی تردز آشنا هستید؛ زیرا کار با آن کاملا مشابه توییتر بوده و بسیار آسان است.

در بخش ارسال محتوای تصویری تردز هیچ فیلتری در دسترس نیست. اگر از تردز برای ارسال پیام به دو یا سه نفر استفاده می‌کنید، می‌توانید عکس پروفایل آن‌ها را در پایین صفحه دوربین پین کنید و بعد برای ارسال یک محتوای تصویری، روی عکس آن‌ها ضربه بزنید و برای ارسال عکس، انگشت خود را روی صفحه به سمت بالا بکشید.

در ادامه می‌توانید انتخاب کنید که همه عکس‌ها و ویدیوهایی که با استفاده از تردز می‌گیرید در گالری دوربین گوشی ذخیره شوند.

علاوه‌بر قابلیت های تردز که گفته شد، امکان محدود کردن کاربرانی که می‌توانند به پست‌های شما پاسخ دهند نیز در این برنامه وجود دارد. این شما هستید که مشخص می‌کنید چه کسی بتواند به پست‌های شما عکس‌العمل نشان دهد و چه کسی این امکان را نداشته باشد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شبکه اجتماعی تردز، امکان به‌روزرسانی‌های وضعیت سفارشی است که می‌توان آن را با گروهی از دوستان منتخب به اشتراک گذاشت. کاربران می‌توانند از میان لیست استاتوس‌های از پیش تعیین شده، استاتوس مدنظر خود را انتخاب کرده یا استاتوس خاص خود را ایجاد کنند.

روش های افزایش فالوور تردز اینستاگرام کدامند؟

برای افزایش فالوور تردز اینستاگرام روش های متعددی وجود دارد که در بخش زیر نمونه هایی از این روش ها را مثال میزنیم:

  • تولید محتوای جذاب برای افزایش فالوور تردز
  • تعامل با مخاطبان و فالوورها برای جذب فالوور
  • شناخت کاربران صفحه
  • همکاری با رقبا
  • استفاده کردن از چالش ها
  • خرید فالوور تردز اینستاگرام

خرید فالوور تردز - فالووریاب

خرید فالوور تردز اینستاگرام

خرید فالوور تردز به معنای خرید این خدمات است که فالوورهای تردز شما بدون انجام مراحل و روش هایی که گفته شد به آسانی افزایش پیدا می کند.

با خرید فالوور تردز، می‌توانید تعداد فالوور خود را در این شبکه اجتماعی به صورت انبوه تنها در عرض چند دقیقه بالا ببرید.

با توجه به اینکه این شبکه اجتماعی به تازگی شروع به کار کرده و هنوز افراد مشهور و سلبریتی ها و صفحات بزرگ در سایر اپلیکیشن ها به صورت جدی وارد آن نشده اند، همینطور مدتی زمان می برد تا کسب و کارها با اهمیت آن آشنا شوند، شروع به فعالیت سریع در این شبکه اجتماعی می تواند شما را به اولین ها تبدیل کند که شانس موفقیت بیشتر و سریعتر را در آینده برای شما به ارمغان خواهد داشت.

علت دیگری که خرید فالوور تردز اهمیت بالایی دارد این است که این شبکه اجتماعی از سوی اینستاگرامک حمایت می شود و با ساخت پروفایل در تردز بالای پروفایل اینستاگرام لینک آن به صورت خودکار اضافه می شود. این مساله باعث رشد سریع این شبکه خواهد بود.

همچنین با توجه به اینکه افراد برای ساحت اکانت تردز نیازی به وارد کردن اطلاعات ندارند و با همان اطلاعات اینستاگرام اکانت تردز را ایجاد می کنند، این سهولت در ثبت نام در تردز با وجود کاربران میلیاردی اینستاگرام نشانه پیشرعت سریع این شبکه خواهد بود.

پس شروع به کار در تردز و خرید فالوور تردز برای رشد بیشتر و با سرعت بیشتر، اهمیت زیادی دارد. مضاف بر اینکه هنوز صفحات در آن میلیونی نشده اند و فرصت بسیار مناسبی برای یک شروع قوی ایجاد شده است.

خرید فالوور تردز اینستاگرام چقدر طول می‌کشد؟

خرید فالوور تردز فقط در عرض چند دقیقه اعمال می‌شود! بله درست شنیدید، از آنجایی که شرکت اینستاگرام هنوز الگوریتمی برای تردز درست نکرده، به خاطر همین خدمات و فالوور تردز خیلی سریع و بدون محدودیت اعمال می‌شود.

خرید فالوور تردز در فالووریاب

با مراجعه به وب سایت فالووریاب به نشانی www.followeryab.com می توانید طی کمتر از 1 دقیقه میزان فالوور درخواستی خود در شبکه اجتماعی تردز را سفارش داده و طی مدت کوتاهی هزاران فالوور به تردز خود اضافه کنید.

پکیج های خرید فالوور تردز از 100 تا 100.000 فالوور در فالووریاب هم اکنون لیست شده است.

خدمات دیگر شبکه اجتماعی تردز و سایر شبکه های اجتماعی نیز در فالووریاب در اختیار شماست.

فالووریاب وب سایت و اپلیکیشن خدمات شبکه های اجتماعی با بیش از 7 سال سابقه در این زمینه بستر مناسبی برای خرید فالوور تردز با کیفیت است.

دکمه بازگشت به بالا