عمومیکسب و کار ایرانی

تصویر تلویزیون ال جی نویز دارد

البته نباید فراموش کنید که توصیه‌ی همیشگی ما این است که به هیچ وجه بدون داشتن تخصص و دانش در خصوص ، شخصا وارد عمل نشده و کار را به متخصص بسپارید. در این این صورت ممکن است ناخواسته به سایر قطعات دستگاه آسیب برسانید.

علت پرش تصویر تلویزیون ال جی هر چه که باشد، توسط یک تکنسین ماهر به راحتی بررسی و برطرف خواهد شد.

علت پریدن تصویر تلویزیون ال جی می‌تواند به موارد مختلفی مربوط باشد. گاهی می‌توان این مشکل را تنها با انجام چند کار ساده برطرف کرد، اما اگر پرش تصویر، چند بار تکرار شد، دیگر باید نگران دستگاه بوده و بهتر است برای برطرف کردن آن، از استفاده کنید.

گاهی مشکلات مربوط به سیم کشی ساختمان می تواند موجب پرش تصویر تلویزیون شود یا اینکه، در برخی مواقع دستگاهی در نزدیکی تلویزیون قرار دارد که باعث ایجاد نویز در آن و در نتیجه پرش تصویر می شود.

اما اگر هیچ‌ کدام از موارد بالا، نبود، بهتر است به سراغ مواردی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت بروید.

علت پریدن تصویر تلویزیون ال جی را می‌توان موارد زیر دانست:

  1. خرابی بک لایت تلویزیون

می‌توان مهم‌ترین علت بروز این مشکل را می‌توان خرابی بک لایت تلویزیون ال جی دانست. اگر علت پریدن تصویر تلویزیون، وجود مشکل در قطعه بک لایت باشد، می‌بایست آن را تعویض کنید.

تعمیر تخصصی تلویزیون خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته

  1. خراب شدن پنل تلویزیون

از دیگر دلایل مهم پرش تصویر تلویزیون می‌توان به خراب شدن پنل و سوختگی در اشاره کرد. معمولا خرابی پنل به دلیل وارد شدن ضربه یا آب خوردگی به وجود می‌آید و اگر تلویزیون ضربه خورده باشد، تنها راه حل مشکل، تعویض کامل پنل است که تقریبا با قیمت خرید دستگاه جدید برابری کرده و بهتر است تلویزیون را به کل تعویض کنید.

  1. خرابی سیم کشی ساختمان

دیگر علت پرپر زدن تصویر تلویزیون ال جی، بروز اختلال در سیم کشی ساختمان است که باعث ایجاد نویز روی سیگنال‌های تلویزیون شده و در نهایت موجب پرش تصویر می‌شود.

در چنین مواقعی، فیوزهای خانه باید یکی یکی قطع شوند تا آن بخشی که موجب نویز می‌شود، شناسایی شده و مشکل برطرف شود. البته، بررسی این مورد از عهده‌ متخصص برمی‌آید.

  1. خرابی برد پاور

برد پاور مسئول رساندن ولت به تمامی قطعات تلویزیون است و اگر خراب شود، می‌تواند باعث پرش تصویر تلویزیون شود.

همچنین خرابی برد پاور، می‌تواند بر روی عملکرد مین برد هم تاثیر گذاشته و آن را نیز مختل کند. تعمیر به موقع برد پاور بسیار مهم است زیرا در صورت تعلل، می‌تواند به سایر بخش‌های تلویزیون ال جی نیز آسیب برساند.

  1. خراب شدن مین برد

مین برد تلویزیون از قطعات اصلی آن محسوب می‌شود و اگر برخی قطعات آن خراب شود، می‌توان علت پرش تصویر تلویزیون ال جی را در آن جستجو کرد، چرا که تصویر، ابتدا در مین برد تلویزیون پردازش می‌شود و از طریق کابل‌ به برد تیکان منتقل شده و به نمایش درمی‌آید.

علت پرش تصویر تلویزیون ال جی |علت پرش تصویر تلویزیون ال جی قدیمی |علت پرش تصویر تلویزیون سامسونگ

در صورت خرابی مین برد، تصویر خروجی با مشکل روبه‌رو خواهد شد. عمدتا خرابی آی سی برنامه مین برد یا CPU دلیل پرش تصویر تلویزیون است و این موارد، قابل تعمیر خواهند بود.

  1. ایراد در کابل های تلویزیون

مشکل کابل HDMI یا آداپتور برق نیز ممکن است باعث پرش تصویر در تلویزیون شما شود.

  1. فعال بودن حالت صرفه جویی انرژی

اکثر تلویزیون‌های LCD و LED دارای حالت بهره‌وری انرژی هستند. این ویژگی تنظیمات تلویزیون را بهینه می‌کند تا کمترین میزان برق مصرف شود.

اما گاهی اوقات، این نیز می تواند باعث مشکلاتی شود، به خصوص در مکان هایی که ممکن است ولتاژ شما نوسان داشته باشد. در صورت پرش تصویر تلویزیون، بررسی کنید این ویژگی غیرفعال باشد.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات تخصصی و فوری کاراباما امکان ثبت سفارش در 7 روز هفته (7 صبح تا 12 شب)

کلام پایانی

بررسی مشکلات متداول تلویزیون ال جی و نحوه عیب یابی و تعمیر مدل‌های مختلف آن و نیز انجام سرویس، همگی نیازمند دانش تخصصی در رابطه با قطعات تلویزیون ال جی، وظایف و کارکرد آن‌ها‌ست. به علاوه، داشتن تجربه و ابزارآلات خاص نیز اهمیت زیادی دارد.

برد پاور مسئول رساندن ولت به تمامی قطعات تلویزیون است و اگر خراب شود، می‌تواند باعث پریدن تصویر تلویزیون ال جی شود.

معمولا خرابی پنل به دلیل وارد شدن ضربه یا آب خوردگی رخ می‌دهد و اگر تلویزیون ضربه خورده باشد، تنها راه حل مشکل، تعویض کامل پنل است. تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان  با استفاده از خدمات ما قطعه یا قطعات آسیب دیده ترمیم می شود یا در صورت نیاز به تعویض اجزایی ازتلویزیون، خیالتان کاملاً راحت باشد

 

دکمه بازگشت به بالا