عمومیکسب و کار ایرانی

تعمیرات مبل در شرکت مبل نادعلی چگونه انجام می‌شود؟

معرفی شرکت مبل نادعلی

شرکت نادعلی، با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات مبل، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در این زمینه شناخته می‌شود. حاج علی نادعلی بنیانگذار این شرکت، در سال 1342 کار خود را در زمینه تولید انواع مبلمان و سرویس‌های خواب آغاز کرد. مبل نادعلی در طول بیش از 50 سال فعالیت خود، همواره با تکیه بر اصول مشتری‌مداری و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه، به دنبال خلق محصولاتی باکیفیت و زیبا بوده است. این شرکت با تیمی مجرب و متخصص در زمینه طراحی و تولید مبلمان، همواره در تلاش است تا نیازها و سلیقه‌های مختلف را به بهترین نحو پاسخگو باشد.

خدمات شرکت مبل نادعلی

شرکت مبل نادعلی با ارائه کامل‌ترین خدمات، به شما کمک می‌کند تا از مبلمانتان در چندین سال به بهترین نحو استفاده کنید. از خدمات مبل نادعلی می‌توان به تعمیرات سرویس خواب، تعمیرات سرویس ناهار خوری و دوخت کاور و روکش مبل مطابق با سلیقه شما اشاره کرد. در ادامه شما را با این خدمات بیشتر آشنا خواهیم کرد.

تعمیرات مبل

تعمیرات مبل جزو اصلی ترین خدمات شرکت نادعلی می‌باشد. شرکت نادعلی با ارائه خدمات تخصصی تعمیرات مبل، به شما در حفظ و نگهداری مبلمان‌تان کمک می‌کند. فرقی نمی‌کند مبل شما استیل باشد یا راحتی، متخصصان ما با استفاده از بهترین مواد و ابزار، به بهترین نحو آن را تعمیر می‌کنند.

تعمیرات سرویس ناهار خوری

سرویس ناهارخوری از جمله پرکاربردترین لوازم منزل می‌باشد که به مرور زمان ممکن است دچار مشکلاتی نظیر لقی، رنگ پریدگی، فرورفتگی فوم و … شود. شرکت مبل نادعلی با ارائه خدمات تعمیر تخصصی مبل و سرویس ناهار خوری، به شما در رفع این مشکلات و احیای زیبایی و کارایی مبلمانتان کمک می‌کند.

تعمیرات سرویس خواب

سرویس های خواب، امروزه از اصلی ترین وسایل خانگی به شمار می‌آیند. با توجه به گرانی این وسیله، تعمیرات آن بسیار به صرفه تر از تعویض می‌باشد. شرکت نادعلی با استفاده از مجرب‌ترین تکنسین‌ها و به‌روزترین تجهیزات، تمامی ایرادات سرویس خواب شما، از جمله سر و صدای اضافه، شکستگی، کهنگی، رنگ پریدگی و تغییر رنگ را در کمترین زمان ممکن رفع خواهد کرد.

دوخت روکش و کاور مبل

دوخت روکش و کاور برای مبل از بهترین راه حل ها برای تمیز نگه داشتن مبلمان منزل می‌باشد. مبل نادعلی با ارائه خدمات دوخت کاور و روکش به شما کمک می‌کند تا مبلمان منزلتان را همیشه تمیز و نو نگه دارید. دوخت روکش یا کاور در نگهداری مبل های شما نیز تاثیر گذار است.

تعمیرات مبل در شرکت مبل نادعلی چگونه انجام می‌شود؟

تعمیرات مبل در شرکت نادعلی با بهترین کیفیت و در کمترین زمان صورت می‌گیرد. از خدمات این شرکت برای تعمیرات مبل می‌توان به تعمیرات مبلمان استیل و چوبی اشاره کنیم و همچنین از خدمات دیگر این برند می‌توان به رویه کوبی که شامل تعویض پارچه، رویه کوبی مبل ال، رویه کوبی مبل چستر، مبل چرم، رویه کوبی مبل استیل و سلطنتی، تعمیرات و نجاری مبل، رنگ و لکه گیری و تعمیرات مبل های خارجی اشاره کرد. در ادامه به شرح بیشتر این خدمات خواهیم پرداخت.

تعمیرات مبلمان راحتی

تعمیرات مبل راحتی راهی مقرون به صرفه برای نوسازی دکوراسیون منزل و احیای مبلمان کهنه و فرسوده شما است. این فرآیند شامل طیف وسیعی از خدمات از جمله ترمیم کلاف، تعویض رویه، تعمیر فنر و اسفنج، رنگ کاری و … می‌باشد که در شرکت مبل نادعلی تمامی این تعمیرات با کمترین هزینه و کمترین زمان صورت می‌گیرد.

تعمیر مبل استیل

تعمیرات مبل استیل، راهی برای احیای زیبایی و کارایی این نوع مبلمان ارزشمند است. این مبل‌ها که به دلیل ظاهر مجلل و باشکوه، در بسیاری از خانه‌ها جای دارند، ممکن است با گذشت زمان دچار آسیب‌دیدگی و فرسودگی شوند. تعمیرات به شما این امکان را می‌دهد که به جای صرف هزینه هنگفت برای خرید مبلمان جدید، به ترمیم و بازسازی مبل‌های استیل خود بپردازید. تعمیرکاران مجرب شرکت مبل نادعلی می توانند بهترین روش را برای تعمیر مبل شما انتخاب کنند.

رویه کوبی

فرایند رویه کوبی به این صورت می‌باشد که پارچه مبل به صورت کامل شکافته شده و پس از تعویض متریال خراب(فنر، تسمه یا اسفنج)، پارچه جدید به چارچوب و بدنه نصب می‌شود. در شرکت نادعلی تمامی خدمات رویه کوبی مبلمان چرمی، استیل، مبل ال و چستر در کمترین زمان با بیشترین دقت و بهترین کیفیت صورت انجام می‌‎گیرد.

تعمیرات مبلمان چرم

مبلمان چرم جزو دسته مبلمان لوکس در منازل به شمار می‌آید و تنها مشکل و ایراد عمده این مبلمان پوسیده شدن لایه چرم یا چرم مصنوعی می‌باشد. برای ترمیم این مشکل باید از چسب مخصوص با ظرافت بالا باید صورت گیرد. مبل نادعلی تمامی مشکلات مبلمان چرمی مانند پوسته شدن، سر و صدای پایه، شکستگی و رویه کوبی این مبلمان را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

مزایای شرکت مبل نادعلی

مزایای اصلی برند نادعلی کیفیت و تجربه آنها در تعمیرات مبلمان می‌باشد. از دیگر مزایایی این شرکت باید به پشتیبانی تمام وقت، ارسال برای سراسر کشور، استفاده از مواد با کیفیت و قیمت مناسب اشاره کرد.

پشتیبانی

از مزیت های برند نادعلی علاوه بر گارانتی 3 ساله محصولات خریداری شده پشتیبانی مادام‌العمر می‌باشد.

ارسال

این برند با تمامی باربری هایی که به صورت تخصصی حمل مبلمان را انجام می‌دهند قرارداد دارد. اصلی ترین مزیت این عمل بیمه محصولات شما هنگام ارسال می‌باشد.

مواد با کیفیت

از ویژگی هایی که برند نادعلی 60 سال است به آن پایبند می‌باشد استفاده از عالی ترین چوب و رنگ برای ساخت و تعمیرات مبلمان می‌باشد.

قیمت مناسب

شرکت نادعلی علاوه بر کیفیت و کارایی بالا جهت رفاه حال  مشتریان تمامی خدمات خود را با مناسب ترین قیمت عرضه می‌کند.

سخن پایانی

شرکت نادعلی در سال 1342 توسط حاج علی نادعلی تاسیس شد. این برند با بیش از 60 سال سابقه کاری در زمینه تولید و تعمیرات مبل یکی از بهترین برند ها در ایران می‌باشد. ویژگی هایی که برند نادعلی را از دیگر برند ها متمایز می‌کند باید به قیمت مناسب، ارسال به سراسر ایران توسط شرکت هایی که به صورت تخصصی جابه‌جایی مبل انجام می‌دهند، بیمه مبلمان هنگام ارسال، استفاده از بهترین متریال برای ساخت و تعمیرات و پشتیبانی تمام وقت اشاره کرد.

از خدمات مبلمان نادعلی باید به تعمیرات تمامی مدل های مبل، سرویس خواب، تعمیرات سرویس ناهار خوری و دوخت کاور و روکش مبل مطابق با سلیقه شما اشاره کنیم. راه های ارتباطی با مبلمان نادعلی به سه روش فرم درخواست که در قسمت تماس با ما و در صفحات مختلف قرار دارد، شماره تماس و ایمیل تیم پشتیبانی اشاره کرد.

راه های ارتباطی با ما

از راه های ارتباطی با شرکت نادعلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شماره تماس: 09124534123
  • ایمیل: info@moblenadali.ir
  • آدرس وبسایت: https://moblenadali.ir
دکمه بازگشت به بالا