عمومی

دشمنان شناخته شده این آب و خاک به اهداف شوم خود نخواهند رسید

کنعانی:

دشمنان شناخته شده این آب و خاک به اهداف شوم خود نخواهند رسید

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیام تبریک نوروزی خود گفت: دشمنان شناخته شده این آب و خاک که ریاکارانه در عین دشمنی و خباثت، خود را دوستدار و خیرخواه مردم ایران معرفی می‌کنند، به اهداف شوم و اوهام خام خود نخواهند رسید.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی پیام تبریکی برای سال نو منتشر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

‏نفسِ بادِ صبا مُشک‌فشان خواهد شد
عالَمِ پیر دگرباره جوان خواهد شد
(حافظ علیه الرحمة)

در سایه سارِ آنلاین و لطفِ بی‌پایان خداوند بزرگ، با ایمان محکم به یاری و نصرت حتمی او بر مؤمنان و صالحان، و با یقین به تحقق وعده قطعی او در پیروزی مستضعفان بر مستکبران، نوروز ۱۴۰۳ و مقدَم بهارِ دل انگیز را گرامی می‌داریم و سال جدید را با امید به تداوم لطف و فضل خاصّه الهی بر ایران و ایرانیان عزیز آغاز می‌کنیم.

رجاء واثق داریم که به مدد خداوند سبحان، با رهبری حکیمانه امامِ انقلاب، تلاش‌های مستمر دولت، همکاری و پایمردی ملت و برخوردار از دعای خیر امام زمان و امام رئوف (علیهما السلام)، گام‌های بلند ملت تمدن ساز، مومن، متدیّن، غیور و وطن‌دوستِ ایران به سمت ائتلای روزافزون کشور، پیروزی‌ها و دستاورد‌های بیشتر و بلندتری را در سال جدید ثبت خواهد کرد و دشمنان شناخته شده این آب و خاک که ریاکارانه در عین دشمنی و خباثت، خود را دوستدار و خیرخواه مردم ایران معرفی می‌کنند، به اهداف شوم و اوهام خام خود نخواهند رسید.

نوروز بر همه ایرانیان عزیز و بر همه ملت‌های حوزه نوروز مبارک باد.

دکمه بازگشت به بالا