علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

خرید یو پی اس خانگی ضرورت است یا هزینه اضافی؟

امروزه قطعی برق و بروز نوسانات در ذهن بسیاری از افراد این سؤال را ایجاد کرده است که خرید یو پی اس خانگی ضرورت است یا هزینه اضافی؟ یو پی اس خانگی یکی از تجهیزات تأمین برق برای مصارف خانگی می‌باشد که در محیط‌های کوچک و متوسط قابل‌استفاده است.

بهترین یو پی اس خانگی |خرید یو پی اس |قیمت ups 3kva آنلاین

چرا خرید یو پی اس خانگی ضروری است؟

  • پشتیبانی در مواقع اضطراری
    مهم‌ترین مزیت خرید یو پی اس خانگی پشتیبانی آن در مواقع اضطراری است؛ درصورتی‌که برق در مدت‌زمانی طولانی قطع شود این دستگاه قادر به تأمین نیروی الکتریکی تجهیزات متصل به آن می‌باشد.

  • حفاظت از تجهیزات
    بسیاری از تجهیزات خانگی دارای قیمت بالایی می‌باشند و به همین دلیل وجود نوسان یا قطعی‌های ناگهانی و مکرر می‌تواند سبب ایجاد خسارت به آنها شود. خرید یو پی اس خانگی می‌تواند از بروز خسارت به آنها جلوگیری کند.

  • افزایش اطمینان
    پس از خرید یو پی اس خانگی اطمینان داشته باشید که در صورت قطع برق به‌صورت ناگهانی اطلاعات شما در کامپیوترهای خانگی ذخیره می‌گردد. این موضوع با افزایش کسب‌وکارهای خانگی اهمیتی دوچندان کسب کرده است.

مشخصات فنی یو پی اس خانگی مناسب

قبل از خرید ups خانگی می‌بایست از مشخصات فنی این دستگاه اطلاع داشته باشید تا بتوانید یو پی اس متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. مدت‌زمان پشتیبانی انواع یو پی اس خانگی نسبت به تجهیزات متصل به آن و ظرفیت باتری فرق دارد. باتری این دستگاه نیز در ظرفیت‌های 1 تا 12 ولت در بازار موجود است. به‌صورت میانگین مدت‌زمان پشتیبانی یو پی اس های خانگی بین 10 تا 20 دقیقه می‌باشد.

با توجه به اینکه هزینه خرید و نگهداری یو پی اس آنلاین بالا است اغلب یو پی اس های خانگی در دو نوع آفلاین و لاین اینتراکتیو تولید می‌شوند. قطع شدن برق در مصارف خانگی نسبت به صنعتی دارای حساسیت کمتری بوده و نیازی به پرداخت هزینه برای خرید یو پی اس خانگی آنلاین نیست.

همچنین به دلیل اینکه برق خانگی از نوع تکفاز می‌باشد انواع ups خانگی به‌صورت تکفاز تولید می‌شوند. یو پی اس خانگی تکفاز برای امور کوچک مناسب است و دارای یک منبع خروجی واحد بوده که از نسبت یک به یک برای تجهیزات متصل به آن پیروی می‌کند. همچنین این دستگاه از سیستم عامل‌ ویندوز پشتیبانی می‌کند که امکان کنترل تجهیزات متصل به دستگاه را برای شما فراهم می‌کند.

نتیجه‌گیری

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که نوسانات برقی یا قطعی آن موجب اختلال در عملکرد تجهیزات الکتریکی شما شده است می‌توانید با استفاده از یو پی اس برای خانه امنیت تجهیزات خود را تأمین کنید. امروزه مراکز مختلفی وجود دارند که درزمینهٔ فروش یو پی اس خانگی فعالیت دارند. البته وجود واسطه‌های فراوان در بازار داغ خریدوفروش این محصول سبب افزایش قیمت یو پی اس خانگی شده است و به همین دلیل مراجعه به مراکز معتبر و رسمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین یو پی اس خانگی |خرید یو پی اس |قیمت ups 3kva آنلاین

شرکت بازرگانی هانیکا یکی از معتبرترین مراکز رسمی فروش یو پی اس خانگی در کشور به شمار می‌رود که این محصول را در انواع گوناگون و برندهای متعددی عرضه می‌کند. شما می‌توانید با خرید یو پی اس از هانیکا این محصول را با قیمت مناسب تهیه کرده و از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید.

مرجع: ” افزایش تقاضا برای یو پی اس خانگی با توجه به قطعی برق

دکمه بازگشت به بالا