علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

آشنایی با انواع باند و اسپیکر مکسیدر؛ کیفیت بی حد و نصاب!

این روزها وقتی به بازار جهت خرید لوازم صوتی و تصویری می‌رویم، شاهد فروش چشمگیر انواع باند و اسپیکر هستیم. به نوعی این کالا تبدیل به یکی از پرفروش‌های این زمینه شده و تقریبا در تمام خانه‌ها مشاهده می‌شود. در میان این خرید و فروش‌ها اگر کمی جست‌وجو کنیم، می‌توان یک وجه اشتراک پیدا کرد. معمولا درون بازار برندهای متفاوتی از باند و اسپیکر وجود دارد اما اغلب مصرف کنندگان، محصولات یک شرکت تولید کننده را استفاده می‌کنند که نام آن مکسیدر (Maxeeder) است.

برند مکسیدر توانسته با تولید انواع باند و اسپیکر سهم زیادی از بازار این روزهای لوازم صوتی و تصویری را در دست گیرد. این کمپانی با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت منصفانه، مصرف کنندگان را به سوی خودش جذب کرده و تبدیل به الویت خرید مشتریان شده است. در ادامه با این شرکت بیشتر آشنا خواهیم شد.

اسپیکر |اسپیکر مکسیدر |افشین کالا

اسپیکر مکسیدر ساخت کجاست؟

قبل از هرچیزی ابتدا کشور سازنده این محصول را مورد بررسی قرار می‌دهیم. برند نام آشنای مکسیدر از گذشته تا به حال در زمینه لوازم صوتی و تصویری توانسته محبوبیت زیادی را جذب کند و تبدیل به یکی از برندهای مطرح دنیا شود. در حال حاضر برند مکسیدر انواع باند و اسپیکر را درون کشورمان تولید کرده و مجدد این بازار را در دست گرفته است. در حال حاضر اسپیکر مکسیدر ساخت کشور ایران است و توسط شرکت گاندو سرویس به مدت یکسال ( 12 ماه ) گارانتی می‌شود.

البته لازم به ذکر است که برند نام آشنا ابتدا در کشور چین تولید و روانه بازار می‌شد. اما در حال حاضر این کمپانی با تکیه بر مهندسان ایرانی توانسته محصولاتش را با کیفیت بسیار بالاتر در ایران تولید و روانه بازار کند. در حال حاضر قطعات این اسپیکرها از سایر کشورهای همسایه وارد این شده و توسط متخصصین ایرانی راه اندازی می‌شوند.

تولید انواع اسپیکر توسط برند Maxeeder

اسپیکر |اسپیکر مکسیدر |افشین کالا

همانطور که در ابتدای این محتوا بیان شد، برند مکسیدر انواع باند و اسپیکر را تولید کرده و یکی از دلایل فروش بالای این برند، تولید محصولات متنوع و باکیفیت است. در حال حاضر اسپیکرها به سه دسته دی‌جی، ایستاده و شارژی تبدیل می‌شوند که این برند تمامی این مدل‌ها را تولید کرده است.

اسپیکرهایی که با نام دی‌جی شناخته می‌شوند اغلب بسیار بزرگ بوده و تنها با برق شهری فعال می‌شوند. اسپیکر DJ مکسیدر همانطور که از نامش پیداست، دارای پنل دی‌جی جهت تنظیم صدا و بیس (Bass) موسیقی است. فراموش نکنید که کیفیت صدای اسپیکرهایی که دارای پنل DJ هستند از سایر مدل‌ها بیشتر بوده و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارند.

اما مدل دیگر یعنی اسپیکر ایستاده شباهت‌های زیادی با اسپیکر DJ داشته و همانند آن بزرگ بوده و تنها با برق شهری فعالیت می‌کند. تنها تفاوت اسپیکر ایستاده مکسیدر با مدل قبلی این است که فاقد پنل دی‌جی بوده و تنها می‌توان به صورت ساده، تنظیمات صدای موسیقی را اعمال کرد.

حال نوبت به آخرین سری اسپیکر می‌رسد، اسپیکر شارژی مکسیدر. این مدل دارای یک عدد باطری بوده و بدون برق شهری نیز فعالیت خواهد کرد. این اسپیکرها عموما قابل حمل هستند و به راحتی می‌توانید آن‌ها را جابه‌جا کنید. معمولا از این مدل اسپیکرها درون خانه استفاده می‌شود؛ زیرا بلندی صدای آن‌ها موجب آزار و اذیت ساکنین نخواهد شد و به راحتی می‌توان موسیقی مورد علاقه‌تان را با نهایت کیفیت گوش دهید.

اسپیکر مکسیدر را با بهترین قیمت از کدام فروشگاه بخریم؟

یکی از دلایل محبوبیت اسپیکر مکسیدر، قیمت مقرون به صرفه و مناسب آن است که باعث شده تا مشتری قدرت خرید بالاتری داشته باشد. در کنار قیمت مناسب، برخی از فروشگاه‌ها محصولات این برند محبوب را با سود ناچیز و قیمت بسیار منصفانه به مشتریان گرامی عرضه خواهند کرد و مصرف کننده بدون هیچ دغدغه‌ای، خریدش را انجام می‌دهد.

در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی اسپیکر Maxeeder را به فروش گذاشته‌اند اما لزوما قیمت همه مناسب نیست. یکی از فروشگاه‌هایی که تنوع محصولات بالایی داشته و اغلب مدل‌ها اسپیکر مکسیدر را موجود دارد، افشین کالا است. این فروشگاه علاوه بر موجودی بالا و تنوع زیاد محصولات، قیمت بسیار منصفانه‌ای را ارائه کرده و محصولاتش را با بهترین قیمت بازار به مشتریان گرامی عرضه خواهد کرد.

فروشگاه افشین کالا معتبر است؟

قطعا یکی از مهم‌ترین مسائل حین خرید لوازم برقی منزل یا لوازم صوتی تصویری، اعتبار فروشگاه و فروشنده است. فروشگاه افشین کالا با سابقه‌ای بیش از 10 سال در این حوزه توانسته بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد و محصولات باکیفیت را با بهترین قیمت به دست مصرف کنندگان محترم برساند.

این فروشگاه دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که خوشبختانه خیال مشتری بابت خریدش راحت است. علاوه بر آن فروشگاه حضوری افشین کالا واقع در کرج، گلشهر، خیابان درختی، خیابان حافظ شمالی، نبش خیابان سرو قرار دارد که مشتریان می‌توانند خریدشان را به صورت حضوری انجام دهند. فراموش نکنید که کارشناسان افشین کالا همه روزه آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی بوده و مشاوره رایگان خرید لوازم خانگی و صوتی تصویری ارائه خواهند کرد. با خیال راحت از افشین کالا خرید کنید و نگران هیچ چیز نباشید. در ضمن اگر قصد دارید خریدتان را به صورت غیر حضوری ثبت کنید، کافیست به آدرس اینترنتی Afshinkala.ir مراجعه کنید تا از میان هزاران محصول متنوع، محصول موردنظتان را انتخاب کرده و خریدتان را ثبت کنید.

اسپیکر |اسپیکر مکسیدر |افشین کالا

سخن آخر

در این محتوا دریافتیم که یکی از برندهای مطرح که اقدام به تولید انواع باند و اسپیکر می‌کند، مکسیدر است. برند نام آشنای مکسیدر توانسته محصولات متنوعی را با بالاترین کیفیت در این حوزه تولید کند و تبدیل به یکی از برترین برندهای بازار شود. قیمت اسپیکر مکسیدر بسیار مناسب بوده و تمامی محصولات آن درون کشورمان تولید خواهند شد. فروشگاه افشین کالا ارائه دهنده بهترین قیمت اسپیکر Maxeeder درون بازار است که با خیال راحت می‌توانید محصول موردنظرتان را خریداری کرده و یک انتخاب درست و مطمئن داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا