عمومیکسب و کار ایرانی

بزرگترین کشتی تفریحی کیش کدام است؟

بهترین کشتی های تفریحی کیش شامل 1 یا 2 کشتی نمی‌شود. بلکه بیشتر این کشتی‌ها از نظر خدمات مطلوب بوده و در نوع خود خوب هستند. اما در این مقاله سعی شده تا بهترین نوع کشتی‌های تفریحی در  برای شما شرح داده شود، تا آشنایی بیشتری با آن ها داشته باشید. اگر قصد سفر به کیش را دارید و به رزرو کشتی تفریحی کیش فکر می کنید این مقاله برای شماست.

معرفی کشتی های بزرگ کیش

کشتی تفریحی اوستا کیش

یکی از بهترین کشتی‌ها و همین‌طور بزرگ‌ترین کشتی تفریحی در جزیره کیش است. این کشتی با امکانات فراوان و بی‌نظیری که برای رفاه و لذت گردشگران و میهمانان خود ایجاد کرده طرفداران زیادی دارد. این کشتی دارای گواهینامه بین‌المللی ایزو 10002 و 10004 و 9001 است. کشتی تفریحی اوستا کیش با خدمات خوب خود توانسته اکثر گردشگران و میهمانان را از خود راضی نگه دارد. زمان‌بندی مناسب این کشتی، تفریحات موجود در آن و … باعث می‌شود تا شما همواره راضی و خشنود باشید. این کشتی در بندرگاه جزیره کیش قرار دارد که زیبایی را به چشم می‌کشد. همچنین می‌توان گفت این کشتی تفریحی کیش از نوساز‌ترین و جدیدترین کشتی‌ها در جزیره است.

کشتی تفریحی اوستا کیش دارای عرشه‌ای وسیع است که متراژی حدود 250 متر مربع دارد. بر روی عرشه کشتی رستورانی زیبا قرار گرفته که غذاهای با کیفیت سرو می‌کند. چه لذتی دارد هنگام میل غذا، نسیم ملایم دریا صورت شما را نوازش دهد. علاوه بر رستوران، میز و صندلی‌هایی تعبیه شده تا مدعوین بتوانند از غروب آفتاب و دیدن ستاره‌ها در شب لذت ببرند.

قیمت کشتی های تفریحی کیش

کشتی آرتمیس کیش

یکی دیگر از بهترین کشتی های تفریحی کیش می باشد. این کشتی علاوه بر اینکه یک کشتی تفریحی است، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین رستوران‌های دریایی را در خود دارد. ظرفیتی معادل 130 نفر در رستوران این کشتی جای می‌گیرند. کشتی تفریحی آرتمیس از عرشه نسبتا وسیعی برخوردار است که دارای طراحی فوق‌العاده و منحصربه‌فردی از دوران هخامنشی می‌باشد. به همین دلیل بسیاری از توجه و نگاه‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. البته ناگفته نماند که سر تا سر این کشتی با شیشه پوشانده شده و میهمانان می‌توانند در هنگام میل غذا امواج دریای نیلگون فارس را مشاهده کنند و از این لذت دلنشین بهره‌مند شوند.

کشتی آرتمیس انواعی از برنامه‌های سرگرم کننده و نشاط آور را برای مهمانان خود ایجاد کرده است. علاوه بر این برنامه‌ها وجود کافی شاپ، اجرای موزیک زنده و … رضایت مندی هرچه بیشتر گردشگران و مهمانان را به همراه خواهد داشت. پیشنهاد می‌کنیم اگر رزرو تور کیش را انجام داده‌اید، سفر با این کشتی بی‌نظیر را از دست ندهید.

کشتی تفریحی نوید دریا

از لوکس‌ترین کشتی‌های جزیره کیش است. فضای زیبا و مدرن همچنین امکانات فوق العاده در دو ساعت از شب برای گشت و پذیرایی از مهمانان بسیار دلچسب خواهد بود. این کشتی تفریحی ساخت کشور ژاپن بوده که دارای 3 طبقه مختلف می‌باشد. کشتی تفریحی نوید دریا دارای قسمت‌های جالب و دیدنی است که از بهترین آن‌ها می‌توان به نور افکن‌های قوی و زیبای کشتی اشاره کرد. همچنین این کشتی در وعده شام پذیرایی مجلل و خاصی از میهمانان خود به عمل می‌آورد. سبزی پلو با گوشت، جوجه و نوشابه در لیست غذای رستوران این کشتی می‌باشد.

کشتی تفریحی نوید دریا مانند سایر کشتی های تفریحی در جزیره کیش برنامه های سرگرم کننده و شادی برگزار می‌کند تا میهمانان راضی و خشنود باشند. آیتم هایی که برای میهمانان در این کشتی تعبیه شده شامل یک پارک بازی کودک برای سرگرمی کودکان، کافی شاپ روی عرشه، طبقه فرست کلاس و سالن موزیک با به روزترین امکانات، سالن‌های وی آی پی و … می‌شود.

کشتی تارا، لوکس ترین کشتی تفریحی 

کشتی تارا یکی از کشتی های تفریحی کیش است که انتخاب بسیار مناسبی برای گردشگران لوکس پسند می‌باشد. نمای ظاهری و نمای داخلی این کشتی به دلیل زیبایی زیاد و طراحی خاص، در نگاه اول چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. اگر علاقه‌مند به دیدن نمای زیبای دریا به طور کامل هستید، حتما این کشتی تفریحی را در لیست تفریحات خود در کیش قرار دهید. کشتی تفریحی تارا از نظر امکانات و خدمات‌دهی، بسیار عالی بوده میهمانان را از هر نظر راضی  نگه می‌دارد. همچنین این کشتی علاوه بر امکانات بسیار عالی برنامه‌های سرگرم کننده‌ای را در خود ایجاد کرده تا میهمانان بتوانند ساعاتی دلنشین و با لبخند را به همراه خانواده و دوستان سپری کنند.

همچنین خدمات ناهار و شام را برای مهمانان خود تدارک دیده که کیفیت بالا و تازه آن‌ها سبب رضایت مدعوین شده است. از جمله غذاهای ارائه شده می‌توان به چلو جوجه کباب، ته چین مرغ، نوشیدنی و ماست اشاره کرد. این کشتی تفریحی کیش انتخابی بی نظیر برای گردشگران تور کیش است تا خاطره‌ای فوق العاده برای خود رقم بزنند.

کشتی دنا

کشتی دنا یکی دیگر از کشتی های تفریحی کیش می باشد که از وسعت کمی برخوردار است و توانایی ارائه خدمات، به ظرفیت کمی از میهمانان را دارد. در کیش دو کشتی به نام دنا وجود دارد که یکی تفریحی و دیگری مسافربری می باشد. پس هنگام تهیه بلیط حتماً به این نکته توجه داشته باشید. کشتی دنا از سه طبقه ساخته شده که شامل رستوران و کافی شاپ و … می‌شود. لازم به ذکر است استفاده از کافی‌شاپ و خدمات آن مشمول هزینه‌ای جداگانه می‌باشد. توجه داشته باشید این کشتی تفریحی به نسبت قیمت ارزانی که دارد، خدمات مطلوب ارائه می‌دهد.

کشتی دنا در جزیره کیش مانند دیگر کشتی ها برنامه‌های شاد و مفرحی را در خود ایجاد کرده که البته آیتم‌های آن کمتر از دیگر کشتی‌ها است. این کشتی نیز طرفداران مخصوص خودش را دارد که این امر ثابت می‌کند محبوبیت و جایگاهی در بین گردشگران و مهمانان پیدا کرده است.

کشتی آکواریوم کف شیشه ای، دنیای زیر آب در دل خشکی

کشتی آکواریوم کف شیشه ای یکی از فوق العاده ترین و بهترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش است که مانندش را در این جزیره نخواهید یافت. اگر می‌خواهید آرامشی وصف نشدنی را در دل دریا حس کنید این کشتی را در لیست تفریحات خود قرار دهید. زیرا تنها پس از ورود به این کشتی به عمق این آرامش دست پیدا خواهید کرد که تجربه‌ای بی‌نظیر را برایتان رقم می‌زند. پس از ورود به کشتی آکواریوم کف شیشه ای پس از طی مسافتی به یکی از سایت‌های تجمع موجودات دریایی می‌رسید که انواع ماهی‌های کوچک و بزرگ، مرجان‌ها و دنیای زیر آب را در خود جای داده است. شما می‌توانید با انتخاب این کشتی بدون این که خیس شوید، موجودات نامبرده شده را مشاهده نمایید.

کشتی آکواریوم کف شیشه ای همانطور که از نامش پیداست مانند یک آکواریوم دور تا دور آن از شیشه‌های مقاوم و کاملا ایمن چند لایه‌ای ساخته شده است. بنابراین شما به هر سمت از این کشتی که نگاه کنید ماهی‌ها و آبزیان را مشاهده خواهید کرد که قطعا شما را شگفت زده می‌کند. همچنین در این کشتی با امکانات و خدمات عالی از شما پذیرایی خواهد شد که رضایت شما را به همراه دارد.

کشتی آکواریوم کف شیشه‌ای اجرای موزیک زنده دارد که شما را به لحظه‌های شادی دعوت می‌کند. این کشتی تفریحی کیش خاص‌ترین کشتی در جزیره کیش می‌باشد که محبوبیت زیادی در بین گردشگران پیدا کرده است. با تهیه بلیط تخفیف خورده این کشتی می‌توانید ساعاتی بی‌نظیر را همراه خانواده خود سپری کنید.

کشتی تفریحی خصوصی، سوپرایزی خاص برای شما و عزیزانتان

مخصوص کسانی است که علاقه‌مند هستند به صورت تک نفره یا به همراه خانواده و عزیزان خود به گشتی ساعتی در دریای نیلگون خلیج فارس بپردازند. بنابر این شما با انتخاب این نوع کشتی می‌توانید بدون مزاحمت یا شلوغی به گشت و دریانوردی بپردازید و از آن نهایت لذت را ببرید. این نوع از کشتی‌ها امکانات بسیار عالی در خود ایجاد کرده‌اند تا مدعوین بتوانند نهایت لذت را ببرند. از موارد لازمی که برای اجاره کشتی‌های خصوصی در کیش باید داشته باشید؛ لایسنس و گواهینامه مجاز برای کنترل و راندن کشتی و قایق‌های موتوری است. در صورت نداشتن این گواهینامه، یک ملوان جهت کنترل و راندن کشتی در عرشه قرار خواهد گرفت.

کشتی های تفریحی و خصوصی در کیش

همچنین شما برای اجاره این کشتی‌ها باید ضمانت نامه‌ای را در هنگام رزرو آن تحویل دهید. مهمانان می‌توانند بنا به نیاز خود این کشتی‌ها را ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه اجاره کنند. ناگفته نماند برای تعداد افراد، محدودیتی در نظر گرفته شده که میهمانان تنها با ظرفیت 1 تا 20 نفر می‌توانند این کشتی‌ها را اجاره کنند.

مقایسه کشتی های تفریحی کروز و کشتی های خصوصی

کشتی های تفریحی کروز از وسعت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که خدمات و امکاناتی در حد یک هتل را ارائه می‌دهند. این کشتی‌های فوق لوکس دارای امکاناتی نظیر 2 اتاق خواب همراه 4 تخت، حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … می‌باشند. بهترین قسمت کشتی‌های تفریحی کروز سکویی است که شما می‌توانید از روی آن به داخل آب شیرجه بزنید و یا ماهیگیری انجام دهید. در کشتی های خصوصی کوچک تقریبا همین امکانات اما کمی ساده تر ارائه می شود که قطعاً قیمتی ارزان‌تر خواهد داشت. اکثر افرادی که کشتی‌های خصوصی را رزرو می‌کنند به قصد سورپرایزهای خانوادگی، دوستانه و ماه‌عسل اقدام می‌نمایند.

اما در کشتی‌های کروز اکثراً برای اقامت یک روزه تا ماهانه اجاره می‌شود. البته کشتی‌های خصوصی تنها اجازه به پیش رفتن تا 20 کیلومتری دریا را دارند و نمی‌توانند بیشتر از حد تعیین شده از ساحل دریا دور شوند.

تفاوت و شباهت های کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی جزیره کیش اکثرا تمامی امکانات سرگرمی را در خود ایجاد کرده‌اند تا مهمانان در هنگام گشت در دریا از موسیقی زنده و برنامه‌های شادی‌آور، لذت ببرند. همه این کشتی‌های تفریحی سانس‌های مختلف دو ساعته را به مدعوین خود ارائه می‌دهند و آن‌ها را به گشت در دریای نیلگون خلیج فارس دعوت می‌کنند. اما در ارائه خدمات و وسعت این کشتی‌های تفریحی تفاوت‌هایی وجود دارد که بر همین اساس قیمت بلیط هر کدام از آن‌ها با هم متفاوت است. قطعاً کشتی‌های با وسعت کمتر، امکانات کمتری ارائه می‌دهند و مسلماً قیمت مناسب تری خواهند داشت. اما اگر می‌خواهید برای یک بار هم که شده تجربه یک گشت آبی فوق العاده و کامل را داشته باشید بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

زیرا این کشتی ها قطعا ارزش هزینه‌های بالا را دارد. آرزومندیم در سفر با تور کیش از کشتی های تفریحی کیش لذتی تکرار نشدنی را تجربه نمایید. جهت رزرو کشتی های تفریحی در جزیره کیش یا دیگر تفریحات آبی کیش می توانید به سایت تفریحات مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا