عمومیکسب و کار ایرانی

گن لاغری مخصوص ران

کشاله بند لاغری چیست ؟

برخی از افراد ران های بزرگی دارند و بخش عمده ای از چربی بدنشان در ناحیه پا و باسن جمع می شود. این موضوع باعث می شود بخواهند قسمت ران خود را کوچک و متناسب با سایر نواحی بدنشان کنند.  برای همین کار طراحی شده است. این محصول مانند سایر با حفظ حرارت بدن حین انجام تمرینات ورزشی یا به صورت روزمره و در زمان انجام کارهای معمول، دمای این ناحیه از بدن را بالا می برد و بدن را تحریک به تعریق بیشتر می کند.

این کار باعث می شود چربی های اضافی بدن که در این ناحیه تجمع کرده اند با فرآیند تعریق دفع شوند. همچنین بدن برای عرق کردن نیاز به انرژی دارد که این انرژی را از طریق سوزاندن چربی های اضافی این ناحیه تامین می کند. استفاده ی مرتب از مانند سایر به شما کمک می کند روند چربی سوزی خود را افزایش دهید و به سرعت به تناسب اندام دلخواه برسید.

کاربردهای کشاله بند لاغری

علاوه بر این که برای تعریق و چربی سوزی بیشتر در ناحیه ران پا استفاده می شود، کاربرد های دیگری نیز دارد. از بین موارد استفاده این کشاله بند می توان به حمایت از عضلات ناحیه ران هنگام آسیب دیدگی هایی مانند کشیدگی عضله کشاله ران، رگ به رگ شدگی یا حمایت از پا و عضلات کشاله ران حین انجام تمرینات ورزشی برای جلوگیری از آسیب دیدگی های احتمالی در اثر فشار بالا حین تمرینات است.

این کشاله بند بهترین انتخاب برای افرادی است که سابقه ی آسیب دیدگی از ناحیه کشاله پا و عضلات ران را دارند و می خواهند بدون نگرانی از آسیب دیدگی دوباره به تمرینات ورزشی خود در بالاترین سطح ادامه دهند. از کاربردهای دیگر این می توان به گرم نگه داشتن عضلات پا هنگام فعالیت های ورزشی در فصول سرد است. افرادی که در آب و هوای سرد دچار گرفتگی و درد عضلانی می شوند، با استفاده از می توانند از عضلات خود در برابر سرما و گرفتگی ناشی از آن محافظت کنند و با خیال راحت بر روی تمرینات خود تمرکز کنند.

ویژگی های کشاله بند لاغری

الیاف مخصوص استفاده شده در این محصول باعث احساس راحتی شما در طول استفاده از آن می شوند. از این رو می توانید از این کشاله بند لاغری در طول روز برای مدت طولانی یا حین انجام تمرینات ورزشی استفاده کنید. ویژگی دیگر الیاف این محصول ضد حساسیت بودن آن است. از آن جایی که استفاده از این لباس لاغری موجب تعریق شما می شود، مهم است که بافت محصول دارای خاصیت ضد حساسیت باشد تا موجب تحریک پوست شما و اذیت شدن در طولانی مدت نشود.

این کشاله بند دارای 4 ردیف چسب است که می توانید به راحتی آن را برای سایز های مختلف تنظیم کنید. این محصول در دو لایه طراحی شده است. جنس لایه اول 70% استیرین و 30% نئوپرین است که وظیفه ی حفظ حرارت و بالا بردن دما را بر عهده دارد. لایه دوم  قابلیت تنظیم داشته و دارای 4 ردیف چسب است که آن را قابل استفاده برای سایز های مختلف می کند. همچنین پس از کاهش سایز می توانید آن را تنگ تر کنید.

شست و شو

گن ساعت شنی ۶ قزنه یکی از محصولات محبوب فروشگاه ما بوده که به منظور فرم دهی به باسن و گودی بغل ران از آن استفاده میشود. این محصول با پوشش دادن باسن و ران ها باسن را برجسته تر و خوش فرم تر میکند. گن پروتز بغل ران ۱۰۰ % اصل پروتز بغل ران ؛ نوعی گن است که با دارا بودن پد هایی در کناره های آن ؛ به فرم دهی هرچه بهتر گودی های موجود در ران ها کمک میکند . جنس کشی و استفاده از پارچه مناسب ؛

امکان استفاده از این گن ها را برای موارد روزمره و نیز زیر لباس مجلسی فراهم میکند. با وجود این گن ؛ دیگر خبری از گودی های کناره ران نیست و میتوانید با خیال راحت ؛ لباس دلخواه خود را بپوشید. دلیل اصلی که نباید این محصول را از دست بدهید در دو طرف این گن دو عدد پروتز وجود دارد که از ران ها شروع شده و تا پشت باسن ادامه دارد. این پروتز ها سبب میشود که ران ها و باسن شما حالت برجسته تری پیدا کرده و خوش فرم تر شود. نتیجه نهایی استفاده از این محصول کاملا طبیعی بوده و قابل دید نمیباشد که همین امر سبب میشود به راحتی بتوانید از گن پروتز بغل ران زیر لباس خود استفاده کنید.

گن باسن پروتز بغل که به شما معرفی میکنیم یک گن فوق العاده برای فرم دهی به ران ها از بغل ران می باشد. شما با پوشیدن این گن از زیر لباس می توانید قسمت ران خود را به شدت خوش فرم تر از شکل واقعی آن نشان دهید و اعتماد به نفس خود را در مهمانی ها و مجالس به طرز چشمگیری افزایش دهید. این گن پروتز دار اصل از جسن الیاف میکروفایبر ضدحساسیت ساخته شده و شما به دفعات متعدد بدون نگرانی از خراب شدن و حساسیت دادن گن می توانید از آن استفاده کنید.

سایز بندی گن پروتز بغل ران

گن پروتز بغل ران در سایز بندی های متنوع در فروشگاه فیتگن موجود میباشد که شما عزیزان میتوانید پس از سایز گیری با استفاده از متر و یا شلوار خود اقدام به مشخص کردن سایز و خرید محصول فرمایید. قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای با توجه به تعهد ما نسبت به ارائه محصولات با کیفیت، باعث ارتقاء تجربه خرید شما خواهد شد . توجه شود که سایز بندی متفاوت گن ها فقط برای شورت بوده و اندازه پروتز استفاده شده داخل گن در تمامی سایز ها یکسان میباشد. پس در انتخاب سایز مناسب خود دقت فرمایید. گن بغل ران در رنگ های کرم و مشکی موجود میباشد که بسته به نیاز میتوانید رنگ مد نظر را از فروشگاه فیتگن تهیه فرمایید.

گن پروتز بغل ران ۱۰۰ % اصل استفاده از این محصول سبب افزایش اعتماد به نفس بانوان شده و برای عزیزانی که از اندام خود راضی نیستند میتواند محصولی مناسب برای خوش فرم کردن بدن و رسیدن به اندام ایده آل باشد. موارد استفاده از گن پروتز بغل ران کاربرد اصلی این گن برای پر کردن گودی بغل ران ها و همینطور برجسته کردن باسن میباشد. این محصول برای افرادی که دارای گودی بغل ران هستند بسیار مناسب بوده و این گودی را پوشش میدهد.

بسیاری از عزیزان دچار مشکل گودی بغل ران هستند که به آن هیپ دیپ هم میگویند. برای حل این مشکل میتوان از جراحی استفاده کرد که روشی خطرناک و همینطور هزینه بر است، همینطور انجام یکسری از حرکات ورزشی خاص میتواند تا مقداری این مشکل را بهبود بخشیده و گودی بغل ران ها را کمتر کند؛ روش بهتر برای رفع این مشکل استفاده از گن پروتز بغل ران میباشد. دیگر عزیزانی که در ناحیه باسن و ران ها دارای برجستگی نیستند نیز میتوانند از این گن استفاده کنند تا حجم دهی مناسب به این نواحی صورت بگیرد.

پروتز حجم دهنده ران

گن حجم دهنده ران که اینجا مشاهده می کنید برای کسانی که حجم ران آنها کم است بسیار مفید است. دقت داشته باشید که پروتز های این گن از نوع متحرک است و به راحتی قابل جدا شدن می باشند. قیمت گن ساعت شنی ۹ فنره با توجه به استفاده از مواد با کیفیت و فناوری پیشرفته، در حد معقولی مطابق با توقعات مشتریان قرار گرفته است . پس بنابر این اگر شما فقط برای قسمت ران می خواهید از گن حجم دهنده استفاده کنید می توانید پروتز ها را جدا کرده و فقط از شورت  استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید گن فرم دهنده بدن مناسب و با کارایی بالا و قیمت مناسب می گردید ما به شما خرید گن باسن پروتز بغل را پیشنهاد می کنیم. ویژگی های گن پروتز بغل ران گن های بغل ران از الیاف نانو ساخته شده که بسیار نرم و راحت بوده و استحکام زیادی دارند و میتوان در مدت طولانی از آن استفاده کرد.پروتز های استفاده شده در این محصول به راحتی از گن خارج شده و میتوان آنها را از گن برای شستشوی شورت جدا کرد.

این گن دارای ضخامت بسیار کمی بوده و همچنین در رنگ های مناسب بدن تولید و عرضه میشود. همین امر سبب میشود که بتوان این گن را زیر هر نوع لباسی استفاده کرد بدون آنکه از بابت مشخص بودن آن نگرانی وجود داشته باشد. گن پروتز بغل ران آنتی باکتریال بوده و باعث ایجاد هیچگونه حساسیت در بدن نمیشود و میتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید.این محصول به راحتی شسته شده و میتوان برای شستن آن از آب سرد بصورت دستی و یا ماشین لباسشویی استفاده کرد. توصیه میشود که دمای آب برای شستشوی گن پایین بوده و آب سرد باشد.

فروشگاه فیت گن

سایت فیت گن بهترین فروشگاه اینترنتی ارائه کننده انواع گن لاغری اصلی و با کیفیت می باشد و همه محصولات سایت فیت گن دارای ضمانت اصل بودن کالا می باشند. پس می توانید با خیال راحت محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و اگر در خصوص یک محصول اطلاعات جامع و دقیق تری نیاز داشتید و همپنین گن لاغری ساعت شنی کمری بدون بند ۳ قزنه مارک آنچری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. ول باید با آب سرد انجام شود. همچنین هنگام شست و شو از چنگ زدن و فشردن آن خود داری کنید و پس از شست و شو برای آب کشی تنها آن را آویزان کنید تا آب اضافی خارج شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا