عمومیکسب و کار ایرانی

محل دقیق استفاده از اسپری تاخیری

امروزه افراد از روش های مختلفی برای افزایش میل جنسی خود استفاده می کنند. روش های موثر شامل استفاده از کاندوم و اسپری های تاخیری است. چرا اسپری را به تعویق بیندازید؟ تأخیر در استفاده از کاندوم گاهی اوقات برای مردم دشوار به نظر می رسد. بنابراین می توانند از اسپری تاخیری برای رفع مشکل زود انزالی کمک بگیرند. نحوه استفاده از اسپری تاخیری و محل دقیق استفاده از اسپری تاخیری مهم است. زیرا در صورت عدم استفاده صحیح، اثر لازم را نخواهد داشت. برای خرید قرص تاخیری با فروشگاه زوجیم همراه باشید.

استفاده از اسپری تاخیری چگونه به جلوگیری از انزال زودرس کمک می کند؟

اسپری های تاخیری به عنوان یک راه حل ابتکاری برای بهبود کیفیت روابط جنسی و افزایش طول مدت آنها طراحی شده اند. این محصولات که معمولا حاوی بی حس کننده های موضعی مانند لیدوکائین یا بنزوکائین هستند، با کاهش حساسیت پوست در ناحیه تناسلی به بهبود کنترل و کندی انزال کمک می کنند.

استفاده از این اسپری ها که باید به صورت موضعی و با احتیاط در قسمت های خاصی از بدن استفاده شود، می تواند تجربه جنسی خوشایندتر و طولانی تری را ایجاد کند. این محصولات با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست بدون تأثیر منفی بر لذت جنسی به کاهش اختلال نعوظ و بهبود کنترل در دوران بارداری کمک می کنند.

چه چیزی بالون را به تاخیر انداخت؟

انزال زودرس یکی از مشکلات رایج در بین افراد جامعه است که این مشکل می تواند اثرات بسیار مخربی برای فرد و سردی و تخریب روابط داشته باشد. تزریق تاخیری یکی از محبوب ترین مکمل های جنسی است که به حل مشکل زود انزالی کمک می کند که در کمترین زمان ممکن اثر مطلوب را بر جای می گذارد. استفاده از کاندوم تاخیری برای درمان زود انزالی نیز موثر است، اما تزریق دیر رهش برای افرادی که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند، گزینه بهتری است. تزریق تاخیری با کاهش میزان تحریک حسی با مسدود کردن راه انتقال پیام های عصبی به آلت تناسلی عمل می کند.

محل دقیق استفاده از اسپری تاخیری کجاست؟

ابتدا باید بدانید که همه کرم ها و لوسیون های موجود در بازار یکسان نیستند. بنابراین ، قبل از استفاده از دستور العمل اسپری ، مهم است که در مورد استفاده از اسپری تاخیر در انتشار ، بخوانید.

زمان استفاده از اسپری تاخیری چقدر است؟

جذب پوست از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بنابراین ، هیچ زمان خاصی و مشخصی برای کار کردن اسپری تأخیر وجود ندارد و به خصوصیات پوستی فرد بستگی دارد. به طور کلی ، بهترین زمان برای اعمال اسپری تاخیر در انتشار حاوی لیدوکائین یا بنزوکائین 5 تا 10 دقیقه است.

مدت زمان تأخیر در اثر اسپری به فرد و نوع اسپری بستگی دارد. اما اکثر اسپری ها آلت تناسلی را حداقل برای یک ساعت منجمد می کنند.

اگر برای اولین بار از این اسپری استفاده می کنید، عمل اسپری را دو یا سه بار تکرار کنید تا دوز مناسب خود را پیدا کنید.

نحوه استفاده از دوش تاخیری

اسپری ویگا را کجا قرار می دهید؟ ابتدا اسپری را در فاصله 30 سانتی متری از آلت تناسلی قرار داده و به مدت 5 ثانیه آن را به جلو ببرید و با استفاده از اسپری تاخیری لازم نیست آلت را متوقف کنید اما در حالت عادی مهم است. با دقت و به آرامی اسپری کنید.

برای دستیابی به اثربخشی بهتر، نیازی به استفاده از اسپری روی کل آلت تناسلی ندارید. از آنجایی که تاثیری در جلوگیری از انزال زودرس شما ندارد کافی است آن را مستقیماً روی محل استفاده از اسپری تاخیری یعنی قسمت حساس آلت اسپری کنید. در صورت استفاده نادرست از اسپری تاخیری تاثیر مطلوبی بر روی افراد نخواهد داشت. به خاطر داشته باشید که این اسپری ها در مدت زمان طولانی موثر نیستند و بهتر است برای هر رابطه دوباره از آنها استفاده کنید.

هنگام استفاده از اسپری به نکات زیر توجه کنید:

در بیضه ها یا روده ها تزریق نکنید.

اگر از بیماری های قلبی، کلیوی، کبدی و صرع رنج می برید، قبل از مصرف با متخصص مشورت کنید.

در صورت بروز واکنش های آلرژیک مانند خشکی، التهاب پوست و قرمزی، استفاده از اسپری را متوقف کنید.

برای جلوگیری از عوارض جانبی از اسپری زیاد استفاده نکنید.

از قرار دادن اسپری در دهان خودداری کنید.

استفاده از تاخیر در انزال باید طبق دستورالعمل های خاص و اقدامات لازم انجام شود، می تواند راه خوبی برای بهبود عملکرد جنسی و بازگرداندن اعتماد به نفس در رابطه باشد.

اسپری تاخیری چند ساعت موثر است؟

مدت زمان اثربخشی اسپری های تاخیری و قرص تاخیری فوری متفاوت است و این تفاوت به دو عامل اصلی بستگی دارد:

محصول سفارشی

پاسخ شخصی کاربر به این

به طور کلی ، این اسپری ها می توانند در هر جایی از 30 دقیقه تا چند ساعت دوام داشته باشند. این تفاوت در مدت اثربخشی به این دلیل است که مواد موجود در اسپری‌های مختلف مانند لیدوکائین یا بنزوکائین ممکن است با سرعت‌های متفاوتی جذب پوست شوند و زمان‌های متفاوتی برای حساسیت‌زدایی لازم باشد.

چند دقیقه قبل از اسپری تاخیری استفاده کنیم؟

زمان استفاده از اسپری تاخیری یک عامل کلیدی در اثربخشی آن است. در حالت ایده آل، این اسپری ها باید حدود 5-10 دقیقه قبل از مقاربت استفاده شوند. این مدت زمان باعث می شود که اسپری کاملا جذب پوست شود و اثر دلخواه را داشته باشد.

ترکیبات مورد استفاده در سمپاشی تاخیری

اسپری های تاخیری معمولا حاوی مواد شیمیایی مختلفی هستند که برای کاهش حساسیت پوست و افزایش مدت زمان رابطه جنسی طراحی شده اند. لیدوکائین و بنزوکائین از رایج ترین بی حس کننده های موضعی مورد استفاده در این محصولات هستند. در ادامه به تشریح جزئیات و اجزای اسپری تاخیری می پردازیم.

لیدوکائین

بنزیل دورو

پروپیلن گلیکول

بنزوکائین

اتانول

ادو

دکمه بازگشت به بالا