علم و تکنولوژی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سید حامد قنادپور، مدیرعامل توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری و امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان، معاون بازاریابی، در این همایش سخنرانی کردند. آنها در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص نکات فنی و عملیاتی این توسعه اپلیکیشن ویژه و متمایز پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این همایش با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با حمایت از فعالیت های 50 ساله، تجربه اقتصادی و توسعه تجاری گروه صنایع گلرنگ تشکیل شده است، گفت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. “شروع شد و هست، حالا سعی کنید با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه خدمات مالی مردم به دغدغه ها و نیازهای مردم فکر کنید و فلسفه اساسی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است. “

سید حامد قنادپور افزود: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، خدمات رفاهی شرکت ها، اعتبارات شرکتی و خدمات مالی خرد شخصی را اخیرا ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده، بسیار خوب بوده است. آن را دریافت کنید. “” این اتفاق افتاده است.”

وی گفت: در بخش خدمات و سازمان تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار ارائه کرده است.

وی با اشاره به برخی ظرفیت‌ها و مزیت‌های فروش، فروش و توسعه کالاهای مجرب، آرایشی و بهداشتی، دارویی را بیان کرد. و سلامت، خدمات «بیمه و …»، «غیرانتفاعی و پورسانت»، «شاخص های بهبود نسبی زندگی مردم» و ….

مدیرعامل تارا در پایان گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و بازپرداخت بر اساس اعتماد کلی توسط کاربر به اعتبار شخصی شارژ می شود و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و کاربر. ثبت خواهد کرد.

وی گفت: ما باید قول بدهیم که تارا هم از نظر کاربران و هم از نظر خدمات هنوز در ابتدای توسعه است و این برنامه قول می دهد که یک رویداد هیجان انگیز در اواخر امسال و سال آینده باشد. شعار تارا، “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” و تفکر جامع، دغدغه ها و نیازهای بشر امروزی را در عمل به رسمیت شناخت و می توان گفت که این خدمات منطبق بر دین تجارت است. . به مردم و جامعه و در قالب مسئولیت مدنی «برندها و شرکت ها می توانند تفسیر کنند».

سخنران بعدی این همایش وحید شامخی، معاون توسعه و نوآوری توسعه تجارت و فناوری تارا بود که برای حضار به تشریح دلایل راه اندازی، مقیاس و روند توسعه این اپلیکیشن و آینده آن پرداخت.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا تمرکز خود را بر تامین اعتبار شرکتی و عمومی گذاشته بود، گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی را از تارا معرفی و راه اندازی کنیم به نام “وام خرد” یا “اکنون بخرید بعد پرداخت کنید!” معروف

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبار خرد تارا فاقد چک، قرارداد، ضامن و اوراق بهادار و کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم ساعت کل مراحل ثبت نام را انجام دهند. ساعت، تکمیل گواهینامه و تایید و دریافت اعتبار از 500000 تومان تا 5 میلیون تومان و خرید از 4500 نقطه فروش حضوری و خارج از سایت در سراسر کشور. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا سریع است.

TARA به کاربران این امکان را می دهد تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی زندگی سالم تری داشته باشند و چون در اقتصاد تورمی ایران، مصرف کنندگان در واقع دو ماه دیرتر هزینه می کنند، به نفع اوست.

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره تلفن به نام خود و یک کارت ملی (ID) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکاری مبتنی بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و برنامه هایی تدوین شود. «در عین حال شاید لازم باشد در ایران ذهنیت و فرهنگ خود را تغییر دهیم تا مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر نقاط جهان) استفاده کنیم.

تارا خدمات اعتبار خرد را راه اندازی کرد

تارا معاون توسعه و نوآوری در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از وام های دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت می شد، توضیح داد: بیشتر می شود.

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات توسعه تجارت و فناوری تارا نیز به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و هدف مخاطبان این سازمان را دستیابی به خدمات تارا عنوان کرد. این یک پیشرفت در تجربه است.

وی افزود: برای پوشش بهتر نیازها و خواسته‌های خانواده ایرانی، در تلاش هستیم تا گیرنده‌های تارا را در زمینه‌ها و دسته‌های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی مجموعه در بیانیه‌ای با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف آن در خدمات مالی، گفت: آیا این است.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل انجام است. معماری مورد استفاده برای این پروژه یک میکروسرویس است که بعداً می‌توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری‌های مختلف و زبان‌های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.»

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا از هر خرید 3 درصد وجه نقد برخوردار است که برای تمامی گیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف های دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. ضمناً پشتیبانی تارا با شماره 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

افتخاری: کنفرانس رسانه ای استفاده از تارا (دیجیتال 360 درجه برای افزایش شادی جسمانی) مالی ساعت 14 در تالار گل حصیری در خیابان ولیعصر، پارک، جمهوری برگزار شد.حضور نمایندگان رسانه و. شرکت کنندگان و سایر مهمانان

دکمه بازگشت به بالا