عمومیکسب و کار ایرانی

سه ساعت مچی لاکچری که همه به دنبال آن هستند

ساعت‌های روی دستمان تنها زمان را نشان نمی‌دهند. آن‌ها نمادی از طبقۀ اجتماعی و طرز فکر ما هستند و همین موضوع آن‌ها را به یک عنصر مهم در استایل افراد تبدیل می‌کند. آن‌ها صاحب تاریخچه و هویت هستند و این هویت را به فردی که از آن‌ها استفاده می‌کند نیز منتقل می‌کنند. در این مطلب شما را با  ۱۳ مدل ساعت مچی مردانه لاکچری آشنا می‌کنیم که هر یک شخصیت و سبک و سیاق خود را دارند. بنابراین، برای اینکه ساعت مردانه شیک مورد نظرتان را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: خرید ساعت مچی مردانه پتک فیلیپ آکوانات سیلور نارنجی صفحه مشکی را از سایت ما بخواهید

ساعت‌‌ها می‌توانند از چند صد هزار تومان تا ده‌ها و صدها میلیون تومان قیمت داشته باشند. آن‌ها بخش مهمی از نماد زندگی مرفه و استایل شیک و منحصر به فرد هستند. این موضوع تا به آنجا اهمیت دارد که هر فرد ثروتمندی باید روی مچ دستش ساعتی هم‌تراز با موقعیتش داشته باشد. اما

ویژگی یک ساعت مچی مردانه لاکچری چیست و چطور باید مدل ساعت مردانه لوکس محبوبتان را انتخاب کنید؟

زمانی که از ساعت مچی لوکس حرف می‌زنیم، مفاهیمی مانند کلاس و سلیقه را در نظر داریم. اجازه بدهید مثالی بیاوریم: چرا برای یک ساعت رولکس مردانه تا این حد در نظر افراد لوکس به حساب می‌آید و ارزش دارد؟ قدمت شرکت سازنده و تکنیک‌ ساخت بوده که آن‌ها را از دیگر انواع ساعت متمایز کرده تا ساعت‌سازی در نهایت به یک هنر مینیاتوری ظریف ارتقا پیدا کند. اما اجازه بدهید نگاهی به لوکس‌ترین ساعت‌های مچی در جهان بیاندازیم.

۱فیلیپ پاتک، سازنده گرانترین ساعت‌ های مچی دنیا!

این شرکت که اولین سازنده ساعت مچی در جهان به حساب می‌آید، گرانترین انواع این نوع ساعت را نیز تولید می‌کند. یکی از بحث‌برانگیزترین مدل‌های ساعت فیلیپ پاتک، با طراحی هنری گریو، جیمز وارد پکوارد و دیگران، در سال ۱۹۹۹ به قیمت ۱۱ میلیون دلار فروخته شد!

گفته می‌شود که تحقیق و تولید این ساعت ۸ سال زمان برده است. افراد مشهوری همچون برد پیت، لئوناردو دیکاپریو، اریک کلپتون و ملکه ویکتوریا از این برند ساعت مچی استفاده کرده‌اند.

۲واشرون کنستانتین از قدیمی‌ترین برندهای ساعت لوکس

یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان واشرون کنستانتین است که از سال ۱۷۵۵ میلادی به ساخت ساعت می‌پردازد و یکی از سه شرکت سازنده ساعت مچی مردانه پتک فیلیپ آکوانات سیلور فول سرمه‌ای به حساب می‌آید. یکی از مثال‌های خود در این زمینه هم اثر خلاقانۀ آن‌ها در زمینه ساعت های مچی مکانیکی است که به مناسبت ۲۶۰ سال تاسیس این شرکت در شکل ساعت جیبی ساخته شده و بنا به تخمین مجلۀ معروف فوربز ۸ میلیون دلار ارزش دارد!

اسم انواع ساعت های مچی |برندهای معروف ساعت مچی مردانه |زیباترین ساعت دنیا دخترانه

۳اودمارس پیگوت، از گرانترین ساعت مچی های مردانه لاکچری

۴ساعت رولکس مردانه، نماد زندگی لوکس

اگر تنها یک برند ساعت باشد که همه بشناسند، آن برند رولکس است. نام برند رولکس با لاکچری و خاص بودن گره خورده تا این ساعت روی دست شما چیزی بسیار بیشتر از یک ساعت مچی مردانه باشد. رولکس برای شما پرستیژ و قدرت به همراه می‌آورد و به همین دلیل، ساعت رولکس مردانه همان چیزی است که یک مرد قدرتمند باید همراه خود داشته باشد!

گفتنی است که محبوب‌ترین مدل ساعت مردانه رولکس، ساب مارینر گزارش شده.

۵ساعت مچی مردانه لاکچری کارتیر، یک اثر هنری!

شکی نیست که کارتیر، یک برند فراموش‌نشدنی و غیر قابل انکار در عرصۀ محصولات لوکس به شمار می‌آید. برند فرانسوی کارتیر که به جواهرات و ساعت‌های لوکسش معروف است، در سال ۱۸۴۷ میلادی تاسیس شده و ۱۷۴ سال قدمت دارد. ساعت کارتیر تانک MC، ساعتی با فرم مربعی است که اولین‌بار در سال ۱۹۱۹ میلادی به بازار ارائه شد و هنوز یکی از محبوب‌ترین محصولات این شرکت به حساب می‌آید.

۶راجر دوبیس، برند لاکچری برای عاشقان ساعت مچی!

برند فوق لوکس راجر دوبیس کار خود را در سال ۱۹۹۵ آغاز کرده است و به طراحی خاص انواع ساعت مچی مردانه فوق لاکچری اش معروف است. یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های راجر دوبیس، ساعت مچی مدل Ref. No. DBEX0818 است که به تعداد محدود تولید و با رز گلد و بند چرمی ارائه می‌شود. قیمت این ساعت ۲۸۷ هزار و پانصد یورو است.

۷ساعت هابلوت، برند سوییسی با طراحی‌های هنرمندانه

جذابیت‌ ساعت‌های سوییسی تمامی ندارد و نمی‌توانید از کنارشان بگذرید؛ چه قدیمی‌ترین و چه جدیدترینشان… برند هابلوت در سال ۱۹۸۰ میلادی توسط یک ساعت‌ساز ایتالیایی تاسیس شد و امروزه به ساعت‌های لوکس اسپرتش معروف است. گفتنی است که سری بیگ بنگ ساعت‌های هابلوت به‌عنوان ساعت مچی مردانه لاکچری، جذابیت ویژه‌ای برای آقایان دارد.

۸ساعت مردانه سیتیزن، لاکچری همراه با وقار یک سامورایی

برند ژاپنی سیتیزن قدمتی بیش از یک سده دارد و در لغت به معنای «شهروند» است. از این برند می‌توان ساعت‌های لوکس و زیبایی تهیه کرد که هرکدام مثل یک سامورایی دقیق و منحصربه‌فرد هستند. انواع ساعت مچی مردانه لاکچری سیتیزن، با داشتن امکاناتی مانند داشتن GPS، باتری کوارتزی و موتور خاص ساخت این شرکت یک گزینۀ ایده‌آل روی مچ شماست.

۹ساعت مردانه لاکچری رومانسون، از کره تا سوییس

رومانسون، یکی دیگر از برندهای مشهور در زمینه تولید ساعت است که در کشور کره پایه‌گذاری شده است اما نام خود را وام‌دار شهر رومنسون سوییس است. این برند علاوه بر ساعت، تولیدات دیگری از جمله انواع زیورآلات نیز دارد. ساعت رومانسون سه موتوره یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های این برند بوده و هست.

۱۰ساعت رادو مردانه، ساعت مچی منحصربه‌فرد

رادو که در سال ۱۹۱۷ در سوییس توسط سه برادر تاسیس شده، به ساعت‌های لوکس چندین میلیونی‌اش معروف بوده و هست. این برند ساعت‌های لوکس زیادی در فهرست تولیدات خود دارد و دست شما برای انتخاب یک ساعت گران‌قیمت و خاص کاملا باز است.

۱۱برند گرند سیکو، فرزند برند محبوب سیکو در ساعت مچی مردانه

گرند سیکو، برندی است زیرمجموعۀ شرکت سیکو که در نیمه‌های قرن بیستم با هدف تولید محصولات لوکس کار خود را آغاز کرد و با یک وقفۀ بیش از ۱۵ ساله، تاکنون مشغول به فعالیت است. گران‌ترین ساعت این برند که یکی از کمیاب‌ترین انواع ساعت هم به‌حساب می‌آید، گرند سیکو SBG207 از مجموعۀ مسترپیس یا «شاهکار» است که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه‌شده و ۱۸۵ هزار دلار قیمت دارد!

۱۲برند امگا، ساعتی لوکس فراتر از کرۀ خاکی!

۱۳ساعت کاسیو مردانه، انتخابی برای دوستداران تکنولوژی

ساعت مچی مردانه لاکچری کاسیو سری G-SHOCK بیش از هر برند دیگری شما را شوکه می‌کند. این سری از ساعت‌های کاسیو که در ردۀ ساعت‌های ورزشی و روزمره دسته‌بندی می‌شود، با انرژی خورشیدی کار می‌کند و از نوع ساعت‌های دیجیتالی به‌حساب می‌آید. ساعت سری کاسیو ادیفاس نیز یکی دیگر از انواع محسوب می‌شود که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

در این مطلب، به انواع ساعت مچی مردانه لاکچری پرداختیم که برخی از آن‌ها حقیقتا جزو شاهکارهای هنری هستند و چندین سال زمان صرف ساخت آن‌ها می‌شود. برای دوستداران ساعت‌های مچی، این تنها یک وسیله برای مشخص کردن زمان نیست؛ بلکه هنری است که اعتلا پیدا کرده تا کلاس و شخصیت شما را هم نشان بدهد. شما در این مورد چه فکر می‌کنید؟ کدام مدل بهاز زمانی که ساعت مچی به زندگی روزمره افراد ورود پیدا کرد تا به امروز تبدیل به بخش مهمی از استایل مردان و زنان شد. انتخاب ساعت‌هایی که افراد مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند تا حد زیادی به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، امروزه باوجود تلفن‌های همراه نیاز به استفاده از ساعت مچی نسبت به گذشته تقریباً از بین رفته است؛ اما نکته قابل‌تأمل این است که چرا همچنان بسیاری از افراد مشتاقانه به سراغ برند های معروف ساعت مچی می‌روند و هنوز هم علاقه دارند تا این ساعت‌ها را روی مچ خود ببندند؟ در این مقاله از بانی‌مگ تلاش کرده‌ایم تا با نگاهی به این پرسش به معرفی برند های ساعت مچی معروف بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

چرا از ساعت مچی استفاده می‌کنیم؟

زندگی در دنیایی که به زمان وابسته است، ما را به ساعت و زمان متکی می‌کند. با سرعت‌گیری افزایندۀ روند زندگی در همۀ جوامع جهانی نیاز به دانستن ساعت و زمان بیش‌ از هر زمان دیگری حس می‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افراد در هر زمان با مشاهده صفحه گوشی خود، می‌توانند از زمان و ساعت مطلع شوند. مسئله اینجاست که چرا همچنان افراد بسیاری از ساعت مچی استفاده می‌کنند؟

شاید ساعت‌های مچی، چیزی هستند که ما می‌خواهیم بپوشیم؛ نه آن‌که از آن‌ها استفاده کنیم. اگر به دلیل استفاده از مارک ساعت های معروف توسط افراد توجه کنیم، متوجه می‌شویم که برای بسیاری از افراد مهم است که دیگران بتوانند مارک ساعت آن‌ها را تشخیص دهند (البته توجه نمایید که همیشه استثناهایی وجود دارد)؛ بنابراین معمولاً به سراغ برند های معروف ساعت می‌روند. بی‌شک ساعت به‌عنوان یک اکسسوری جذاب، به عضو جدانشدنی استایل افراد شیک‌پوش تبدیل شده و درخشندگی استایل آن‌ها را تضمین می‌کند.

برند ساعت های معروف دنیا را بشناسید!

ساعت‌های مچی برند علاوه‌ بر طراحی جذاب و منحصربه‌فردی که دارند، برای شما به‌عنوان یک سرمایه نیز عمل می‌کنند. این ساعت‌ها باگذشت زمان ارزش خود را حفظ می‌کنند و در مواقعی تبدیل به یک دارایی بسیار ارزشمند می‌شوند. بسیاری از افراد خاص پسند به دنبال مارک ساعت های معروف قدیمی هستند و بسیاری هم ترجیح می‌دهند جدیدترین ساعت مچی موجود در بازار را خریداری کنند.

برندهای معروف ساعت مچی مردانه و زنانه امروزه رقابت مهمی در جلب رضایت مشتریان خود دارند و همین مسئله سبب شده تا کشورهای زیادی برای جا نماندن از بازار ساعت وارد میدان رقابت شوند. سوئیس، ژاپن، آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اتریش، دانمارک و استرالیا کشورهای پیشتاز در تولید بهترین ساعت‌های مچی در دنیا هستند. اگر به دنبال مارک ساعت های معروف زنانه و مردانه هستید، در ادامه به معرفی برندهای ساعت مچی معروف پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

مارک ساعت های معروف سوئیسی

ساعت رولکس (Rolex)، انتخاب بهترین‌ها

در میان مارک های معروف ساعت سوئیسی، مارک ساعت رولکس را باید یکی از مارک ساعت های معروف در ایران بدانیم. این ساعت گران‌قیمت نمونۀ طلایی برای اثبات این ادعا است که ساعت‌ها می‌توانند جزء دارایی‌های ارزشمند افراد باشند. مطمئناً کسی که با مارک لوکس ساعت آشنایی داشته باشد، مارک ساعت رولکس را به‌خوبی می‌شناسد. بی‌شک کمتر کمپانی ساعت‌سازی در دنیا وجود دارد که بتواند دقت فوق‌العاده ساعت‌های سوئیسی را ارائه دهد.

برند رولکس در ابتدای شروع فعالیتش تمرکز خود را بر روی بالا بردن کیفیت موتورها گذاشت؛ تلاش بدون وقفه برای داشتن دقت کرونومتریک، به‌سرعت به نتیجه رسید و این مسئله سبب شد تا در سال ۱۹۱۰، ساعت مچی رولکس تبدیل به اولین ساعت‌ مچی دنیا شود که گواهینامه دقت کرونومتریک را از مرکز رسمی‌ رتبه‌بندی ساعت در شهر Bienne سوئیس دریافت کند.

این برند که پیشگام در پیشرفت‌های صنعت ساعت مچی است، منشأ نوآوری‌های بزرگ و فوق‌العاده در عرصه ساعت‌سازی محسوب می‌شود. این برند ساعت‌سازی را باید خالق اولین ساعت ضد آب در جهان نیز بدانیم. این ساعت‌ها به دلیل درخشندگی بدنه، استحکام قفل‌ها، خیره‌کنندگی بندها و صفحۀ چشمگیری که دارند تبدیل به یک مارک ساعت لاکچری شده‌اند که استایل شما را در کانون توجه قرار خواهند داد.

معروف ترین مارک ساعت مچی سوئیسی

این کمپانی بزرگ تولید ساعت مچی سوئیسی همیشه در تولید ساعت‌هایش به دنبال نوآوری بوده و همین امر سبب شده تا مارک ساعت رومانسون به یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان تبدیل شود. ساعت‌های رومانسون علاوه‌ بر کیفیت بسیار بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و همین مسئله سبب شده تا استقبال خوبی از این ساعت‌ها صورت بگیرد. رومانسون را باید یکی از برند های معروف ساعت مچی زنانه و مردانه بدانیم که انواع ساعت‌های کلاسیک تا مدرن را در کالکشن خود دارد.

ساعت‌های این برند از متریال با کیفیتی ساخته می‌شوند و این یکی از دلایل موفقیت برند رومانسون در جهان است. اگر به دنبال یک اکسسوری خیره‌کننده برای تکمیل استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ساعت‌های مچی برند رومانسون را امتحان کنید.

مارک ساعت معروف ژاپنی

زمانی که سخن از مارک ساعت های معروف ژاپنی به میان آید، بی‌شک ساعت مچی کاسیو یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. در میان ساعت‌های تولیدی کمپانی کاسیو، ساعت مچی جی شاک (G-SHOCK) یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. این ساعت‌ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، ضربه، حرارت و … دارد. اگر به دلیل فعالیت‌های روزانه خود به یک ساعت مقاوم و البته جذاب نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم مدل جی شاک برند کاسیو را امتحان کنید.

مارک ساعت های معروف لندن

مشاهده لوگوی این برند ساعت لوکس، در همین اولین نگاه توجه مخاطب را به تاج سلطنتی جلب می‌کند. کمپانی رویال لندن تأمین بخش عمده‌ای از بازارهای ساعت و جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس را بر عهده دارد؛ البته بازار فروش این کمپانی هرگز محدود به انگلستان و امپراتوری بریتانیا نبوده‌ و ساعت‌های لوکس و خاص رویال لندن در سراسر جهان طرفداران بی‌شماری دارند. این مارک ساعت مردانه و زنانه، برای افرادی که طرفدار ساعت کلاسیک هستند بهترین انتخاب خواهد بود.

مارک ساعت های معروف فرانسه

مارک ساعت های معروف سوئیس

پتک فیلیپ یکی از برند های معروف ساعت سوئیسی است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. این کمپانی بزرگ ساخت ساعت به دلیل ساخت ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت و پیچیده، به‌عنوان پادشاه ساعت شناخته می‌شود. وجه تمایز این برند معروف ساعت با برندهای دیگر در این است که پتک فیلیپ توجه زیادی به جزئیات و ظرافت ساعت‌ها دارد و همین مسئله سبب شده ساعت‌های لوکس پتک فیلیپ لقب پادشاه ساعت‌ها را دریافت نماید.

مارک ساعت های معروف ژاپن

ساعت مچی سیکو (Seiko)، لذت اولین بودن را تجربه کنید!

سیکو را با بیش از یک قرن تجربه در ساخت ساعت، باید یکی از قدیمی‌ترین مارک ساعت های معروف مردانه و زنانه دانست. این ساعت‌ها به دلیل طراحی خاص و ساده‌ای که دارند بسیار چشمگیر هستند و جذابیت استایل شما را دو چندان می‌کنند. کمپانی ساعت سیکو همیشه با توجه به سلیقه مشتریان خود اقدام به طراحی و تولید مدل‌های جذاب و خاص خود می‌نماید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های زیرمجموعه این برند ساعت سیکو ۵ است که مدل‌های متفاوتی برای همۀ استایل‌های مردانه و زنانه دارد.

مارک ساعت های معروف ژاپن

ساعت مچی سیتیزن (Citizen)، اکنون بهتر شروع می‌شود!

برند ژاپنی سیتیزن در ساخت ساعت مچی به‌عنوان برندی نوآور و پیشرو شناخته می‌شود. مارک ساعت سیتیزن یکی از همان ساعت‌هایی است که در کشور ما به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی دارد. بی‌شک با انتخاب یکی از مدل‌های ساعت مچی سیتیزن، می‌توانید از داشتن یک ساعت جذاب و بادوام لذت ببرید.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

برند آمریکایی تیمبرلند که از برند‌های مطرح در تولید لباس‌های مخصوص طبیعت‌گردی به شمار می‌رود، چند سالی است که به صنعت ساخت ساعت ورود کرده و ساعت‌هایی سازگار با طبیعت تولید کرده است. برند ساعت تیمبرلند مدعی است که طبق استاندارهای بین‌المللی در جهت حفظ محیط‌زیست محصولات خود را استاندارسازی می‌کند و این مسئله سبب شده تا بسیاری از دوستداران طبیعت طرفدار ساعت‌های جدید تیمبرلند شوند. این ساعت‌ها از زیبایی و جلوه بسیار چشمگیری برخوردار هستند و احساس خوبی به شما هدیه می‌دهند.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

برند ساعت گس (Guess)، دنیا میدان نبرد ماست!

برند گس یکی دیگر از مارک‌های معروف ساعت در دنیا است که فعالیتش را در ابتدا در حوزه پوشاک آغاز نمود و سپس خط تولید ساعت را نیز راه‌اندازی نمود. این مارک معروف ساعت با طراحی و تولید مدل‌های جدید و خاص توانست جایگاه خود را میان برندهای بزرگ تولید ساعت تثبیت نماید. با وجد آن‌که این برند به تولید انواع ساعت مچی مردانه و زنانه پرداخته، در کشور ما اما بیشتر ساعت مچی زنانه گس میان خانم‌های خوش‌سلیقه موردتوجه قرار گرفته است.

مارک ساعت های معروف فرانسوی

ساعت فری لوک (freelook)، توجه به ریزترین جزئیات!

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد ساعت‌های فری لوک، چشمان هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برند فرانسوی فری لوک با طراحی و تولید ساعت‌های زیبای زنانه توانست نام خود را میان برندهای بزرگ ساعت قرار دهد. توجه به ریزترین جزئیات و طراحی منحصربه‌فرد این ساعت سبب شده تا طرفداران زیادی میان خانم‌های شیک‌پوش به دست آورد.

مارک ساعت های معروف فرانسوی

برند معروف فرانسوی روشاس با تلفیق روح پررنگ و حس ظرافت خانه مد و رعایت استانداردهای ساعت‌های سوئیسی، کالکشن‌های جذاب زنانه و مردانه خود را به وجود آورده است. جذابیت این ساعت‌ها به‌قدری بالا است که ساعت‌های روشاس روی مچ دست شما درخشنده ظاهر خواهند شد.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

ساعت اسپریت (Esprit)، زیبا و مقرون‌به‌صرفه

برند ساعت مچی اسپریت یکی از برندهای آمریکایی است که در حوزۀ مد و لباس فعالیت می‌کند. مدل‌های مردانه و زنانه این ساعت‌ها طرفداران بسیاری در کشور ما دارند و همواره به‌عنوان برندی جذاب از آن یاد می‌شود. قیمت مقرون‌به‌صرفه این ساعت‌ها سبب شده تا طرفداران بسیاری پیدا کند.

مارک ساعت های معروف استرالیایی

برند کوین واچ با طراحی ساعت‌های خاص کلاسیک خود توانست در بازار جهانی، جایگاه قابل‌توجهی برای خود به دست آورد. این ساعت‌ها کیفیت بالایی دارند و برای افرادی که به دنبال ساعتی کلاسیک و بادوام هستند بسیار مناسب می‌باشند.

در این مقاله از بانی‌مگ به معرفی مارک ساعت های معروف پرداختیم. شما طرفدار کدام برند معروف ساعت هستید؟

بهترین برند ساعت مچی کدام است؟

پاسخ به این سؤال به عوامل متعددی بستگی دارد که معمولاً با توجه به اولویت‌های افراد و انتظاراتی که از ظاهر یا کاربرد ساعت دارند، مشخص می‌شود.

برای خرید ساعت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

قبل از خرید ساعت مچی مردانه هابلوت هشت ضلعی سیلور حتماً به اصل یا تقلبی بودن آن توجه نمایید تا با توجه به هزینه‌ای که می‌نمایید بهترین ساعت را دریافت نمایید. همچنین داشتن گارانتی یک مزیت مهم است که اکثر برندهای معروف ساعت مچی، محصولاتشان را با گارانتی به فروش می‌رسانند.

اندازه صحیح بند ساعت مچی چقدر است؟

ساعت مچی باید هنگامی‌که روی مچ دست بسته می‌شود احساس راحتی برای شما داشته باشد و اگر دست خود را به سمت پایین نگه دارید، از روی مچ سر نخورد؛ البته ساعت نباید خیلی هم سفت و محکم باشد زیرا احساس ناخوشایندی به شما خواهد داد.

انتخاب ساعت بر اساس مچ دست چگونه است؟

برای انتخاب ساعت مچی مناسب دست، هرچه اندازه مچ دست بزرگتر باشد باید ساعتی با قاب بزرگتر و هرچه اندازه مچ دست کوچک‌تر باشد بهتر است از ساعت‌هایی با قاب‌های کوچک‌تر و ظریف استفاده نمایید.

شخصیت شما نزدیک‌تر است؟ برایمان بنویسید.

 

دکمه بازگشت به بالا