علم و تکنولوژی

گردشگری سلامت، از اهداف احداث بیمارستان «حضرت عبدالعظیم»

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: احداث بیمارستان جدید در شهرری با نام حضرت عبدالعظیم (ع) یک کار پسندیده است.

به گزارش تکنونامه، مهدی چمران در مراسم آغاز عملیات احداث بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی «حضرت عبدالعظیم» که ظهر امروز( ۶ اسفند ماه) برگزار شد، اظهار کرد: احداث بیمارستان حضرت عبدالعظیم (ع) را باید جزو خدماتی برشمرد که به مردم این منطقه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه موضوع ارائه خدمات توریست سلامت با توجه به نزدیکی محل احداث بیمارستان حضرت عبدالعظیم (ع) به  فرودگاه بین المللی امام خمینی مطرح شده است، افزود: علاوه بر خدماتی که به مردم کشورهای دیگر ارائه می‌شود، باید مردم شهرری در کانون توجه قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیمارستان فیروزآبادی شهرری گفت: حدود ۶۰ سال از عمر بیمارستان فیروزآبادی شهر ری می‌گذرد. احداث بیمارستان جدید با نام حضرت عبدالعظیم یک کار پسندیده است. خدمات باید به صورت ریلی ارائه شود و مردم از این خدمات استفاده کنند.

چمران با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری تهران در کنار مردم شهرری حضور دارند، اظهارکرد: پروژه ساخت واحدهای مسکونی شهرری توسط شهرداری تهران انجام می‌شود. امیدوارم که ما در شورای شهر تهران و شهرداری تهران توفیق خدمت‌رسانی به مردم شهر ری را داشته باشیم.
انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب علمی پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا