عمومی

طرح نمای پیشانی ساختمان و انواع آن

شرکت نوآوران سقف خاورمیانه با نام تجاری کینگستون تنها تولید کننده سقفهای شیبدار سنگ ریزه ای در ایران است و شرکت ویلا سقف از محصولات با کیفیت آن به دلیل اهمیت ویژه به مشتریان خود استفاده می کند. محصولات این شرکت دارای 50 سال گارانتی می باشد. سقف طرح کلاسیک کینگستون ( سقف طرح سفال ) با ظاهری تسخیر کننده نسبت به انواع سیستم های سقفی خود را متمایز می کند. این طرح با کنگره های زیبا و خاص و مناسب برای هر نوع سبک معماری می باشد.

سقف شینگل کینگستون یادآور سقف های سنتی و در عین حال با کیفیت بالا و وزن سبک و تنوع رنگی می باشد. طرح شینگل با داشتن صافی و برجستگی های زیبا و مناسب برای هر نوع بنا می باشد. مورد استفاده قرار می گیرد. سقف شینگل کینگستون به دلیل مزایایی اعم از سبکی وزن، قیمت پایین و مقاوم در برابر باد و باران، تگرگ، آتش و اشعه ماوراء بنفش از سقف شینگل سنتی پیشی گرفته است.

دکوراسیون |ساختمان |سقف شیروانی

یکی از مدرن ترین و با مقاومت ترین متریال های مورد استفاده در سقف های شیبدار، تایل های سنگریزه ای می باشد. اعضای تشکیل دهنده این نوع پوشش شامل : نوعی ورق فولادی کربنی با پوششی از آلیاژ روی و آلومینیوم که طی فرآیند هات دیپ به طور پیوسته پوشش می گردد و به نام ورق گالوالوم یا آلوزینک شناخته می شود. این پوشش به عنوان برترین پوشش مقاوم به خوردگی برای ورق های فولادی مطرح می باشد که در مقایسه با ورق های گالوانیزه هشت برابر مقاومتر در برابر خوردگی از خود نشان می دهد.

در دنیای مدرن امروزی، مردم نگاه ویژه ای به دکوراسیون منازل و نمای ساختمان های خود دارند. طراحان، مهندسین و معماران نیز علاه بر زیبایی، به نوع متریال و مصالح استفاده شده برای ساخت و اجرای پیشانی ساختمان و نمای آنها اهمیت ویژه ای قائل می شوند.

به موازات پیشرفت روزافزون تکنولوژی در صنعت ساختمان، تحول عظیمی در تولید و اجرای سقف شیروانی را نیز شاهد هستیم. یکی از اجزای مهم در ساختمان، سقف می باشد. پوشش سقف برای محافظت ساختمان در برابر نفوذ باران، گرما و سرما موثر بوده و یک سقف زیبا، تاثیر شگرف بر زیبایی نما و ظاهر ساختمان دارد.

سقف یکی از اصلی ترین اجزای ساختمان است و علاوه بر زیبایی، پناهگاه یک ساختمان محسوب می شود. بنابراین باید استحکام لازم را داشته باشد. آندوویلا نوعی ورق جهت پوشش سقف های شیبدار است که از مواد اولیه ی طبیعی ساخته شده و با انواع شرایط آب و هوایی سازگار است. آندوویلا محصول اصلی گروه کارخانجات آندولین فرانسه است.

آندوویلا مطابق استاندارد EN534 اروپاست. ورق آندولین یک سیستم قوی پوششی سقف است که از ترکیب خالص الیاف طبیعی که در جریان تولید طی یک روش مخصوص بیتومن به ورق ها تزریق شده و از درون رنگ می پذیرند، تولید می شوند. به همین امر با محیط سازگاری خوبی دارند. آندولین راه حل بسیار خوبی برای داشتن سقفی سبک و مقاوم برای هر محیطی مثل باغ ویلا، باغ وحش، دهکده های ساحلی، ویلاها و ساختمان های صنعتی می باشد.

مواد تشکیل دهنده ی پوشش سقف آندولین همانگونه که گفته شد بیتومن (نوعی قیر) و سلولز هستند که در فشار و دمای بالا بارزین های مخصوص تولید می شوند. به طوریکه در سخت ترین شرایط جوی و محیطی رنگ آن ثابت باقی می ماند. این پوشش تولید کشور فرانسه است و دارای سابقه ای 70 ساله در اروپاست که با پیشرفت تکنولوژی دائما در حال به روز رسانی است.

سقف پی وی سی یا آکروتایل یک نوع پوشش است که برای سقف، دیوارپوش و کفپوش می توان استفاده کرد، که به سقف کاذب هم شناخته شده است. این نوع سقف به منظور عایق بندی سقف، پوشش تجهیزات به کار رفته در سقف و در نهایت برای داشتن سقفی کوتاه تر مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از زیباترین انواع پوشش های به کار برده شده در سقف، تایل سنگریزه ای است که به آن تایل سنگدانه ای یا تایل دکرا هم گفته می شود. این نوع تایل سنگریزه ای دارای بافت های نامنظم برجسته ای می باشد که مات هستند و همین ویژگی ها باعث ظاهر فوق العاده زیبا، شیک و منحصربفرد این تایل ها شده است. سقف سنگریزه ای علاوه بر زیبایی از مقاومت و اطمینان بالایی برخودار است و مهم تر اینکه از قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد.

استفاده از سقف های شیروانی برای ویلاها، آلاچیق ها، مناطق مرطوب و دارای بارندگی و بسیاری از مناطق دیگر رایج است. حال اگر شما بخواهید از سقف های شیروانی استفاده کنید باید اطلاعات کاملی در مورد این سقف ها داشته باشید. سقف های شیروانی چه مدل هایی دارد و در کجا استفاده می شود؟ آیا نصب و استفاده از سقف شیروانی هزینه ی بالایی دارد یا نه؟ چگونه می توانیم سقفی مطمئن و شیک با هزینه ی ارزان انتخاب کنیم؟ حال می خواهیم به این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

دکمه بازگشت به بالا