عمومیکسب و کار ایرانی

دوچرخه اینتنس ساخت کجاست

دوچرخه های برند اینتنس محصولاتی در رده کیفیتی خوب و با قیمت ارزان، مناسب و مقرون به‌صرفه هستند. از محصولات پرفروش در بازار بوده و با توجه به بازخورد خوب برای دوچرخه‌سواران طرفداران زیادی در حال حاضر دارند. دوچرخه‌ اینتنس در سایزهای متنوع و با طراحی زیبا و دلنشین تولید و عرضه می‌گردند. چرا که اهمیت انتخاب صحیح دوچرخه برای همگان مشخص شده است. دوچرخه INTENSE از جهات قیمت، کیفیت و تنوع شایان تقدیر است که باعث می‌شود چشم طرفداران را به خود جذب ‌کند. در اینجا قصد داریم گام به گام شما را با این برند و محصولاتش آشنا کنیم.

دوچرخه اینتنس ساخت کجاست

برند اینتنس در چین بنیان‌گذاری شده و از این کشور به سایر نقاط جهان صادر می‌شود. کشور ما یکی از مشتریان پر و پا قرص محصولات اینتنس بحساب می‌آید و سال‌ها است با آغوش باز پذیرای دوچرخه‌های این برندمی‌باشد. این مورد ریشه در امتیازاتی دارد که محصولات اینتنس با خود به ارمغان می‌آورند. از آنجا که بخش بزرگی از مشتریان دوچرخه‌های اینتنس را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند حساسیت خاصی در ساخت این دوچرخه‌ها بکار بسته شده و این امر اسبابِ تولید محصولاتی کاملا استاندارد، با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و باکیفیت‌ترین قطعات را فراهم کرده است. تولیدات این برند چینی می‌توانند یک انتخاب عالی برای کودکان، نوجوانان و جوانان با علایق و سلایق مختلف باشند چرا که هم از حیث کیفیت و هم قیمت، ستایش‌برانگیز است.

خرید دوچرخه اینتنس برای کودکان، نونهالان و نوجوانان یک انتخاب قابل ستایش است زیرا قطعه به قطعۀ آن با وسواس خاصی برگزیده و بر این محصولات نصب شده که فقط یک معنی می‌دهد و آن کیفیت بالای محصولات این برند است. دوچرخه اینتنس را هم می‌توان بصورت آنلاین و هم حضوری خریداری کرد و این کاملا به نظر خود شما بستگی دارد. اما مثل هر مورد دیگر هرکدام مزایا و معایب خود را دارا هستند. در سال‌های اخیر شمار بیشتری از افراد جامعه به دوچرخه‌سواری روی آورده‌اند و از آن با اهداف حمل و نقل، تفریح و حرفه استفاده می‌کنند. این افزایش با عوامل مختلفی گره خورده که یکی از آنها رواج اضافه وزن در سایۀ سبک زندگی ناسالم و کم تحرک است. دلیل دیگر را هم می‌توان در هوای سیاه و غیرقابل تنفس شهر بخوبی شاهد بود که از تعدد وسایل نقلیۀ گاسوز شهری نشأت می‌گیرد و جایگزین کردن آنها با دوچرخه که وسیله‌ای پاک و دوستدار محیط زیست است، رنگی دوباره به چهرۀ شهر می‎بخشد.

آنلاین به خرید دوچرخه اینتنس بپردازید

خرید اینترنتی بسیار ساده و با تنها چند کلیک امکان‌پذیر می‌باشد و از این لحاظ یک سر و گردن از خرید حضوری جلوتر است. در خرید اینترنتی دوچرخه اینتنس همچنین با تنوع بیشتری روبرو هستیم و دایره انتخاب وسیع‌تر است. رقابت قیمتی بین فروشگاه‌های آنلاین سبب گشته تا خریداران به بهترین قیمت دست یابند. همین موضوع یک محرک عالی برای خرید دوچرخه اینتنس به صورت آنلاین است.

فروشگاه آریا چرخ با جمع آوری بزرگترین و کامل‌ترین کالکشن دوچرخه و لوازم مرتبط به آن، همچنین استخدام کادر مجرب و پاسخگویی سریع و حرفه‌ای به مشتریان از طریق پل‌های ارتباطی مختلف، در طی 10 سال سابقۀ درخشان به جلب رضایت مشتریان خود پرداخته است. شایان ذکر است که انواع و اقسام دوچرخه اینتنس در فروشگاه حضوری و اینترنتی این فروشگاه موجود می‌باشد و با شرایط استثنایی به فروش می‌‎رسند.

 

قیمت دوچرخه INTENSE

قیمت دوچرخه اینتنس با توجه به سادگی قطعات استفاده شده هنگام ساخت، اقتصادی محسوب می‌شود که خود عاملی موثر در جلب نظر مشتریان از اقشار مختلف جامعه به‎‌شمار می‌‎آید. دوچرخه کودک و نوجوان اینتنس از مواد مرغوب و اجزای باکیفیت اما ساده تشکیل شده که دلیل اصلی در پایین بودن قیمت دوچرخه اینتنس برشمرده می‌شود. اما توجه کنید که سادگی نشانی از کارایی و کیفیت نیست و فقط هدف از استفاده را گویاست، برای مثال یک سیستم دنده 12 سرعته و پیشرفته برای یک دوچرخه کوهستان مناسب است نه یک دوچرخه کودک. تمرکز اصلی در تولید و عرضه دوچرخه‌های اینتنس ارائه محصولاتی با کیفیت و برخوردار از قطعات مطلوب و البته قیمت مطلوب و رقابتی است، تا مصرف‌کنندگان بتوانند از محصولات خوب و با قیمت مناسب برخوردار شوند. این برند محصولات متنوعی را در رنج وسیعی از سایزهای مختلف طراحی و تولید می نماید.

 

قیمت دوچرخه کودک اینتنس

دوچرخه‌ کودک اینتنس در سایز های مختلفی همچون 12، 16، 20 و 24 تولید می‌شوند. این محصولات از کیفیت معقول  و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. طراحی زیبا و دلنشین برای دوچرخه‌های کودک اینتنس سبب گشته تا یک انتخاب بسیار مناسب برای کودکان در سنین مختلف باشد و آنها را به دوچرخه‌سواری ترغیب نماید. در کنار آنچه درباره کیفیت گفته شد سعی شده تا قیمت دوچرخه کودک اینتنس بسیار معقول و رقابتی باشد. اصولا قیمت این محصولات در سایزهای 12، 16 و 20 تفاوتی خیلی فاحشی با هم نداشته و در مد‌های یکسان بسیار ناچیز است.

 

قیمت دوچرخه‌ اینتنس بزرگسال

دوچرخه‌های بزرگسال تولید این برند در رنج کاملی شامل سایزهای 26 و 27.5 در بازار عرضه می‌شوند . این محصولات در کنار بهره‌گیری از قطعات با کیفیت از طراحی و رنگ‌بندی جذابی برخوردار هستند.  قیمت‌ دوچرخه اینتنس در سایزهای مناسب برای بزرگسالان برای مدل‌های یکسان در سایزهای مختلف تفاوت بسیار ناچیزی دارد. اصولا در ساخت این محصولات سعی می‌شود تا هدف فرد از خرید دوچرخه را مدنظر قرار دهند. اکثر مدل‌های این برند در سایزهای بزرگسال از آلومینیوم ساخته شده‌اند.

انواع مدل‌های دوچرخه اینتنس

همانطور که بیان شد دوچرخه اینتنس در انواع و سایزهای گوناگونانی تولید می‌شود که گواهی است آشکار بر تنوع تولیدات این برند و این خود نشان احترام به مشتریان بحساب می‌آید.  دوچرخه‌های کودک ساخت این برند مثل دوچرخه 12 373 INTENSE یا INTENSE 373 16، گوناگونی بالایی دارند و در کنار آن از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند تا برای استفادۀ کودکان 2 تا 7 سال که گروه سنی بسیار حساسی بشمار می‌آید، بی‌خطر و امن باشند. این دوچرخه‌ها با لوازم جانبی مانند سبد جلو، صندوق پشتی، کمک چرخ و ترمزهای قوی عجین شده اند تا تجربه‌ای شیرین از سواری در ذهن کودک ثبت گردد.

اینتنس یکی از برندهای معتبر تولیدکننده دوچرخه است که محبوبیت خاصی در بین کاربران ایرانی دارد. کیفیت دوچرخه اینتنس بسیار بالا بوده و در عین حال کاملا مقرون به صرفه است.

اینتنس برندی معتبر و نامدار می‌باشد که دوچرخه‌های آن را می‌توان در کشورهای مختلف دنیا مشاهده کرد. از جمله محصولات این برند می‌توان به دوچرخه کوهستان اینتنس و دوچرخه شهری اینتنس اشاره کرد. طراحی دوچرخه‌های این برند توسط مهندسان با تجربه و کار کشته‌ صورت می‌گیرد که به همین سبب برند اینتنس محصولات باکیفیتی تهیه و روانه بازار می‌کند.

دوچرخه اینتنس ساخت کجاست؟

همان‌گونه که ذکر شد این شرکت معتبر محصولات خود را به کشورهای مختلفی صادر می‌کند. در این راستا ممکن است در ذهن برخی از افراد این سوال به‌وجود آید که دوچرخه اینتنس ساخت کجاست؟

شرکت اصلی برند اینتنس در کشور اسپانیا قرار گرفته است. البته کارخانه و نمایندگی‌های دیگری در کشورهای مختلف اروپایی وجود دارد. و در حال حاضر در چین تولید می شود. در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد قیمت  و ویژگی‌های آن ارائه دهیم.

دوچرخه‌های برند اینتنس در انواع و اقسام مختلفی طراحی می‌شوند که برخی از آنها مناسب کودکان و برخی از آن‌ها مناسب بزرگسالان است. شرکت اروپایی اینتنس در تهیه دوچرخه‌های خود از قطعات با کیفیتی استفاده می‌کند و همین امر سبب می‌شود ویژگی‌ها و امکانات دوچرخه‌های برند اینتنس قابل قبول باشد.

خرید محصولات آن برای تمامی علاقه مندان به دوچرخه سواری توصیه می‌شود. با استفاده از دوچرخه‌های اینتنس می‌توان مسیرهای سخت، ناهموار و طولانی را به آسانی طی کرد. جهت خرید، از راه‌های مختلفی می‌توان اقدام کرد که یکی از بهترین آن‌ها مراجعه به فروشگاه‌ اینترنتی اریا دوچرخه می‌باشد.

دوچرخه اینتنس ۲۶ |دوچرخه اینتنس چمپیون 20 |دوچرخه اینتنس دیجی کالا

قیمت دوچرخه اینتنس

قیمت از جمله فاکتورهای بسیار مهمی است که معمولاً افراد قبل از خرید دوچرخه، به آن توجه زیادی می‌کنند. به همین علت برند معتبر اینتنس سعی بر این داشته است که دوچرخه‌های با کیفیت به همراه قیمت ایده‌آل و مناسب تهیه و روانه بازار کند.

قیمت اینتنس در مقایسه با ویژگی‌های آن کاملاً مناسب است. ناگفته نماند که قیمت دوچرخه‌های اینتنس با توجه به قابلیت‌های محصول متفاوت است اما به طور کلی می‌توان گفت قیمت محصولات این برند از ۲ میلیون تومان الی ۱۰ میلیون تومان متغیر است. با خرید این دوچرخه می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و محصولی مناسب و قابل قبول برای خود تهیه نمایید.

دوچرخه‌های کوهستانی برند اینتنس جهت طی کردن مسافت‌های ناهموار، شنی و خاکی طراحی شده‌اند‌. این محصولات دارای لاستیک‌های نسبتاً ضخیم و بسیار قدرتمندی هستند که در برابر ضربه‌های ناگهانی مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند. همچنین دوچرخه کوهستان اینتنس دارای کمک فنر بسیار مقاوم می‌باشد که در برابر لرزش‌های ناشی از جاده‌های ناهموار مقاوم بوده و لرزه‌ها را جذب می‌نماید. با خرید این محصول و استفاده از آن می‌توان لذت واقعی دوچرخه سواری را تجربه کرد.

قیمت دوچرخه اینتنس سایز ۲۶

دوچرخه‌های برند اسپانیایی اینتنس که در چین ساخته می شود، دارای تنوع بسیار زیادی هستند. همچنین این محصولات در سایزهای گوناگون و برای سنین مختلف طراحی شده‌اند. سایز ۲۶ یکی از سایزهای پرطرفدار دوچرخه است. در همین راستا برند اینتنس توجه خاصی به دوچرخه‌های سایز ۲۶ خود کرده است.

معمولاً اغلب نوجوانان و جوانان از سایز ۲۶ دوچرخه استفاده می‌کنند. دوچرخه‌های سایز ۲۶ اینتنس نیز همانند سایر سایز‌ها، ویژگی‌های قابل قبولی دارند. همچنین قیمت آن کاملا مناسب بوده و بودجه زیادی نیاز ندارد. رنج قیمت این دوچرخه سایز ۲۶ از ۳ الی ۹ میلیون تومان است.

کیفیت دوچرخه اینتنس

در تولید دوچرخه‌های اینتنس از مواد اولیه و قطعات مرغوبی استفاده شده است و به همین سبب بسیاری از دوچرخه‌ سواران، علاقه خاصی به محصولات این برند نشان می‌دهند. کیفیت این برند در مقایسه با قیمت خود، کاملاً مناسب و ایده آل است. خرید آن برای تمامی کاربران توصیه می‌شود، چرا که محصولات این برند علاوه بر داشتن قیمت پایین، ویژگی‌های بسیار مناسبی نیز دارند.

جمع‌بندی

برند اینتنس یکی از معتبر ترین تولید کننده‌های بین المللی دوچرخه است که محصولات آن را در سرتاسر دنیا می‌توان مشاهده کرد. شرکت اصلی این برند در کشور اسپانیا قرار دارد. قیمت دوچرخه اینتنس کاملا مقرون‌به‌صرفه می‌باشد و به همین سبب، افراد بسیاری نسبت به خرید آن اقدام می‌کنند.

برند اینتنس محصولاتی گوناگونی از جمله دوچرخه کوهستانی و دوچرخه شهری طراحی و روانه بازار می‌کند که هر فرد با توجه به نیاز خود می‌تواند محصول مناسبی تهیه نماید. در پایان به شما توصیه می‌کنیم تا دوچرخه اینتنس را از فروشگاه‌های معتبر آنلاین تهیه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا