عمومیکسب و کار ایرانی

امتحان نهایی حرف آخر

پکیج جامع عمومی حرف آخر سال دوازدهم، به عنوان پک صفر تا صد 100 شناخته میشود، یک پکیج مفهومی است که توسط استادان حرف اخر تدریس و تحلیل شده است تا دانش آموز یا داوطلب مطالب پایه 12م را کامل یاد بگیرد. بیان شیوا و تدریس کامل و بررسی و تحلیل تخصصی آیات به شکل داستان و انیمیشن، جمع بندی مفاهیم و نکات مهم، حل تست های کنکوری در گروه های آزمایشی مختلف، بررسی و تشریح تمام گزینه ها با روش های مختلف، استفاده از هنر شهودی سازی و الگوی خواندن و بررسی نکات ترکیبی و ارتباطی بین متون، تکرار و تمرین فراوان برای تسلط روی کتاب از جمله ویژگی های پکیج جامع عمومی حرف اخر است .

پکیج جامع دروس عمومی دوازدهم

اگر در حین مطالعه نکاتی را در دروس خلاصه می‌کردید یا در مورد آنها نظر می‌دادید، حتما در هنگام تصمیم نهایی برای تسلط به‌ آنها به این ویدئوهای موسسه برای عمومی ها مراجعه کنید و دروس عمومی تشریحی به عنوان برترین منبع کمک درسی استفاده کنید. هر نکته جدیدی را که یاد می‌گیرید به موارد قبلی اضافه کنید تا مرجع کاملی برای بازبینی باشد. جمع بندی مباحث کلی بسیار خوب به خصوص به دلیل حجم زیاد تأثیر بسیار مفیدی دارد. دانستن تجربیات اساتیدی که قبلاً بهترین پیشرفت شما را داشته اند می‌تواند در نمونه تدریس دروس عمومی حرف آخر برای شما نقشه راه باشد. مشاهده فیلم هایی که بهترین نتایج را به همراه داشته است نیز می‌تواند امید و انگیزه بیشتری را در داوطلبان ایجاد کند

سهم دروس عمومی + تخصصی در نمره کل سابقه تحصیلی کنکور رشته های علوم تجربی، ریاضی و انسانی
سال عمومی تخصصی جمع /درصد
1402 26 14 40
1403 28 22 50
1404 و بعد از آن 30 30 60

بهترین اموزش از داشتن نه تنها یک برنامه درسی خوب برای هر بخش فردی بلکه یک دیدگاه از تصویر بزرگ، حس اینکه چگونه بخش های فردی در طرح بزرگ چیزها قرار می‌گیرند، می‌اید. اماده شدن برای کلاس به چه معناست؟ استادان زمان اسان تری برای پاسخ به این سوال دارند زیرا استاندارد برای یک سخنرانی خوب، در حالی که دستیابی به ان دشوار است، شناسایی اسان است. اماده سازی یک بخش یا هر کلاسی که در ان شما می‌خواهید دانش اموزان مانند نمونه تدریس دروس عمومی عمل کنند، فکر کنند، بررسی کنند یا با استفاده از مواد تمرین کنند، نیاز به شکل دیگری از اماده سازی دارند. واضح ترین و مهم ترین تفاوت این است که طبقه واقعا می‌تواند موفق شود تنها در صورتی که همه – نه فقط شما – اماده باشند.

بنابراین شما نیاز به تمرکز اماده سازی خود را در اطراف اماده سازی و یادگیری دانش اموزان خود را. ممکن است متوجه شوید که بخشی که اموزش می‌دهید “اختیاری” است. در تجربه ما، هرچه بیشتر با این بخش به عنوان یک بخش واقعی (مورد نیاز) رفتار کنید – به دنبال توصیه های زیر – دانش اموزان شما بخش شما را جدی می‌گیرند. از کجا شروع کنیم: یک برنامه بازی پنج مرحله ای برای بخش ها. به طور کلی، اماده شدن برای کلاس کمتر به این مربوط می‌شود که چقدر یا چقدر زمان کمی برای اماده سازی صرف می‌کنید و بیشتر مربوط به این است که چقدر خوب و عاقلانه از ان زمان استفاده می‌کنید. به این ترتیب، اماده شدن برای کلاس بسیار شبیه نوشتن یک مقاله یا اماده شدن برای امتحان است. این قیاس کوچک ممکن است یا ممکن است اطمینان بخش نباشد.

اما مراقب باشید! نه تنها اماده سازی بیش از حد برای کلاس می‌تواند یک راه اسان برای کشتن ساعت ها و ساعت های هفته شما باشد، بلکه می‌تواند دانش اموزان را از مسئولیت اماده سازی خود برای کلاس راضی کند. مثل همیشه، شما باید در مورد انچه که از دانش اموزان خود از نظر اماده سازی و مشارکت انتظار دارید، کاملا صریح باشید. علاوه بر این، شما باید با خودتان کاملا صریح باشید که چقدر زمان اماده سازی منطقی است با توجه به انچه که می‌خواهید در بخش انجام دهید و چه وظایف دیگری باید انجام دهید.

پس واقعا برای اماده شدن چه کاری انجام می‌دهید؟ هیچ راه ساده ای برای اماده شدن برای کلاس وجود ندارد. انچه TFs در اماده سازی برای بخش انجام می‌دهد به طور قابل توجهی در میان رشته ها، دوره ها، TFs و بخش ها متفاوت است. بهترین بخش ها انهایی هستند که در ان نقطه بخش روشن است و این روابط با اماده سازی قبل از ترم مورد بحث در بالا است. هنگامی که شما با عضو هیئت علمی خود در مورد بخش نقش در این دوره صحبت کرده اید و در مورد چگونگی پیش بینی بخش های خود در ان چارچوب فکر می‌کنید، می‌توانید در مورد انچه که هر بخش فردی به معنای انجام ان است فکر کنید: ایا شما دانش اموزان را به یک بحث خاص معرفی می‌کنید؟

وادار کردن انها به مقایسه دیدگاه های دو نویسنده مختلف؟ بهشون یه مهارت یاد بدی نشان دادن یک مشکل؟ اگر می‌دانید که یک بخش به چه معناست، ایده خوبی برای اماده سازی خواهید داشت. فقط انجام خواندن اختصاص داده شده معمولا کافی نیست. یک برنامه سفر داشته باشید هنگامی که نقش یک بخش خاص را کشف کردید، می‌توانید برنامه ریزی کنید که چگونه ان جلسه اشکار شود. یک برنامه بازی پنج مرحله ای برای بخش دانش اموزان را برای یادگیری اماده کنید مواد جدید را ارائه کنید پرورش تعامل دانش اموز تشویق فراشناخت و بازتاب ارائه راهنمایی و بازخورد برای بخش بعدی

  • پک جامع تشریحی دوازدهم موسسه حرف اخر | دروس عمومی (ادبیات، عربی، زبان، دینی) فایو استار تشریحی

داوطلبینی که موفق به کسب رتبه دو رقمی در کنکور 1402 رشته انسانی شدند، با این پک به 76 درصد سوالات پاسخ صحیح دادند. و در مورد روش درس خوانی برای کنکور چنین می‌گوید: «ابتدا به مدت مشخصی تکات را با تفسیر مدرس دیدم و پیام ها را برای خودم خوانش کردم و بعد از یک ساعت مشغول خواندن فیل های هر مطلب بودم. بعد از آن قسمت‌هایی را که برای طرح سؤال مناسب‌تر بودند را در کتاب کار بررسی کردم.»

در واقع داشتم پک درسی را از دید طراح سؤال نگاه می‌کردم. یکی دیگر از داوطلبانی که پس از کسب 85 درصد پاسخ صحیح به سوالات تخصصی برای کنکور رتبه هفتم در رشته دوم کنکور ریاضی سال 99 را کسب کرده است، درباره روش خواندن و مطالعه درس گفت: از روی سی دی ها. مهمتر از آن آیات دروس؛ زیرا 70 تا 80 درصد امتحانات درس عومی یا مستقیماً به 250 تا 260 جزوه ها مربوط می‌شود یا به معنای آنها مربوط می‌شود. روش مطالعه من این بود که برای حفظ کلمات کلیدی هر متن را حفظ می‌کردم.

یادداشت های کلی هر یک از پنج مرحله نیاز به زمان متفاوتی دارد و اگر نیاز به استفاده از بخش برای رسیدگی به بیش از یک موضوع یا کار گسسته دارید، ممکن است در میان برخی از مراحل (به ویژه سه مرحله میانی) به عقب و جلو حرکت کنید. با این وجود، تصور بخش به عنوان یک بلوک پنجاه دقیقه ای از زمان با یک “روایت” قابل تشخیص نه تنها اماده شدن برای ان را اسان تر می‌کند، بلکه کلاس را برای دانش اموزان شما پاداش می‌دهد. پس از فهمیدن برنامه خود، بخش عمده ای از زمانی که صرف اماده سازی می‌کنید به مراحل 2 و 3 هدایت می‌شود که هسته اصلی هر جلسه بخش را تشکیل می‌دهند.

البته شما باید در مورد انچه که در مراحل 1، 4 و 5 می‌گویید فکر کنید – اگرچه انها زمان کمتری را می‌گیرند، اهمیت کمتری ندارند – اما این بخش های ارائه و بحث کلاس است که پایه ای برای یادگیری را تشکیل می‌دهد. معلمان اغلب برای اماده شدن برای کلاس چه کاری انجام می‌دهند؟ کی اماده سازی رو تموم کردی؟ شما احتمالا در کلاس درس احساس راحتی خواهید کرد اگر بیش از حد اماده شده باشید، به خصوص اگر برای اولین بار معلم باشید. حداقل برای چند هفته اول، احتمالا خود را در حال اماده سازی دقیق برای هر کلاس، خواندن مواد پس زمینه اضافی، ایجاد کمک های مالی و کار کردن یک برنامه دقیقه به دقیقه خواهید یافت.

مرحله اول: دانش اموزان را برای یادگیری اماده کنید روشن کنید که کلاس و با شانس، یادگیری در حال شروع است. دانش اموزان شما احتمالا از ناهار، یا کلاس دیگری، یا تمرین هاکی میدانی یا یک کار مطالعه کار می‌کنند. ذهن انها ممکن است هنوز بر روی وظیفه ای که در دست دارند متمرکز نشده باشد. شما به سادگی نیاز به ارام کردن پچ پچ های معمول قبل از کلاس، بستن درب، و یک یا دو دقیقه برای ایجاد این تمرکز. شما باید روشن کنید که اهداف و انتظارات برای ان جلسه خاص (یا در اوایل ترم، برای بخش به عنوان یک کل) چیست. این همچنین می‌تواند زمان خوبی برای اعلامیه های اداری، اظهار نظر در مورد بخش هفته گذشته یا هر چیز دیگری باشد که انتقال صاف اما قابل تشخیص از بخش زندگی خارج از بخش به بخش است.

مرحله دوم: ارائه مواد جدید ارائه هر گونه مواد جدید؛ این لزوما به معنای یک سخنرانی یا هر چیز رسمی نیست، بلکه صرفا نشان دهنده مرحله ای است که یادگیری واقعا شروع می‌شود. ممکن است بیش از چند دقیقه طول بکشد که در ان شما برخی از زمینه های نویسندگان یا کارهایی را که دانش اموزان برای ان جلسه خوانده، تماشا کرده یا گوش داده اند، ارائه می‌دهید. این نیز نقطه ای است که اکثر دانش اموزان نوت بوک ها، لپ تاپ ها یا تبلت های خاک رس خود را بیرون می‌گیرند و شروع به یادداشت برداری می‌کنند. به یاد داشته باشید که یادگیری واقعی و عمیق به ندرت زمانی اتفاق می‌افتد که دانش اموزان منفعل هستند، بنابراین سعی کنید این مرحله را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید در حالی که هنوز هم هر کاری را که باید انجام دهید انجام دهید.

  • سفارش پکیج عمومی امتحان نهایی دهم یازدهم و دوازدهم حرف آخر با PDF – دانلود مشاوره رایگان سایت

مرحله سوم: پرورش تعامل دانش اموز این بخش “بحث” بخش “بحث” است. در این مرحله فرایند یادگیری باید از شما به دانش اموزان تغییر کند. این بدان معنا نیست که شما کنترل کلاس را رها می‌کنید – در واقع کاملا برعکس. شما باید یک شیرین کاری شگفت انگیز را انجام دهید: شما باید به طور ماهرانه و به ارامی بحث یا فعالیت کلاس را به جایی که باید برود هدایت کنید، در حالی که به طور همزمان اجازه می‌دهد حرکت کلاس بدون دخالت اشکار بیش از حد ادامه یابد. فکر می‌کنم از ان مانند که بیشتر مورد علاقه از ورزش های زمستانی: پیچش یا حلقه زنی. شما سنگ را به بهترین شکل ممکن در یخ قرار می‌دهید، سپس یک جارو را می‌بگیرید و با خشم قبل و اطراف ان را جارو می‌کنید و مسیر ان را به ارامی به هدف مورد نظر خود هدایت می‌کنید. کار اسونی نیست .

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا