علم و تکنولوژی

«نسخه حضور»؛ دعوت پزشکان از مردم برای شرکت در انتخابات

سخنگوی وزارت بهداشت از آغاز پویش خودجوش «نسخه حضور» از سوی جامعه پزشکی در روزهای گذشته و با هدف دعوت مردم به مشارکت در انتخابات۱۱ اسفند خبر داد.

به گزارش تکنونامه، پدرام پاک آیین در این‌ باره گفت: شمار  قابل توجهی از پزشکان فعال در مراکز درمانی دولتی و خصوصی سراسر کشور ، با نوشتن« نسخه حضور» مردم را به مشارکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند و حضور در پای صندوق های رأی دعوت کردند

وی  افزود: این پزشکان صرفنظر از این  که به کدام نامزد یا نامزدهای انتخاباتی رأی می دهند،  خواستار  اصل حضور آحاد  مردم در روز جمعه، ۱۱ اسفند به عنوان پشتوانه‌ مجلس  دوازدهم شدند.

در نسخه های حضور این پزشکان که در بین آنها  چهره هایی با سلیقه های  گوناگون مشاهده می شود، بر  حضور پُرشور مردم در انتخابات، وحدت ملّی ، ‌عزم و اراده ملّت ایران برای حضور در صحنه، قدرت ملی ،  امنیّت ملی ، اتحاد مردم، تشجیع مسئولان به سرعت عمل و پیشرفت با مشارکت بالا در انتخابات و تشکیل مجلس قوی تأکید شده است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب علمی پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا