عمومی

نقد اجمالی قیمت روز کولر گازی 24 هزار اجنرال

کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال یکی از بهترین تولیداتی است که شرکت اجنرال در بازار نسبت به فروش آن فعالیت می‌کند. در حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای انسان در خانه خصوصاً در فصل تابستان کولر گازی است. به دلیل استفاده عموم مردم از کولر گازی در حال حاضر برندهای مختلف و کمپانی‌های متنوع شروع به تولید نمونه‌های مختلفی کولر گازی کرده‌اند. یک کمپانی ژاپنی نیز تا حد بسیار زیادی در این راستا موفق بوده است و کولرهای گازی اجنرال را تولید کرده است.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال با بهره مندی از به روز ترین قطعات هم اکنون از بهترین کولر گازی‌های بازار است که با قیمت مناسب و ظاهری زیبا به عرضه رسیده است. اجنرال یک برند ژاپنی بوده و قطعات تولید شده خود را به کشورهای مختلفی جهت مونتاژ کولر گازی می‌فرستد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا کولر گازی اجنرال 24000 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ویژگی‌های کولر گازی اجنرال

ویژگی‌های یک کولر گازی در مشخصات فنی آن خلاصه می‌شود بنابراین ما با معرفی مشخصات فنی کولر اجنرال به شما ویژگی‌های این محصول را معرفی می‌کنیم. دانستن ویژگی‌هایی که کولر می‌تواند داشته باشد به شما کمک می‌کند که بتوانید کولر بهتری را خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

– مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش

– دارای کنترل ریموت از راه دور

– دارای وای فای جهت اتصال به گوشی

– مجهز به کمپرسور اینورتر دو گانه

– دارای ظاهری زیبا و بدنه‌ای کاملاً مقاوم

– مجهز به موتور با توان بالا

– دارای سیستم تهویه مناسب

– مجهز به فیلتر تصفیه هوا

– قابلیت تنظیم درجه حرارت به صورت خیلی سرد یا خیلی گرم

– دارای فن با پره‌های ضد زنگ

– مجهز به تنهٔ کاملاً ضد لک و ضد خش

– تنوع ظرفیت بسیار بالا

– گارانتی ۲۴ ماهه

ظرفیت کولر گازی اجنرال

ظرفیت کولر گازی یعنی توانایی کولر گازی در خنک کردن محیط که برای مکان‌های متفاوت متغیر است. برای مثال یک سالن ۱۰۰ متری هیچ گاه با کولر اجنرال ۱۲۰۰۰ خنک نخواهد شد. به طوری که در عین حال همین ظرفیت برای اتاق‌های بین ۱۰ تا ۴۰ متر بسیار مناسب است. اما در کل ظرفیت کولر گازی بین ۹ تا ۳۶۰۰۰ است که اجنرال کولر ۱۸۰۰۰ برای متراژهای ۸۰ متر تا ۱۳۰ متر است. هم چنین کولر برند اجنرال یک تکه بوده و متناسب با متراژهای استاندارد است. از این رو در اینجا گفته می‌شود که کولر گازی اجنرال یکی از استانداردترین نوع کولرهاست.‌

گاز مصرفی کولرگازی 24000 اجنرال

کولرهای گازی برای استفاده بهینه و عملکرد بهینه‌تر از گاز استفاده می‌کنند. گاهی این گاز برای محیط زیست و سلامتی مضر است که هیچ گاه نباید نمونه‌های غیر استاندارد را تهیه کنید. اما اجنرال از ابتدای تولید کولر گازی از گازی استفاده کرده است که آسیب کمتری برای محیط زیست داشته باشد و هم چنین کاملاً بدون ضرر برای انسان باشد. معمولاً گازی که در کولر اجنرال بزرگ قرار داده شده است R410 می‌باشد. حال خصوصیات این گاز استفاده شده این است که به کولر ۲۴۰۰۰ اجنرال کمک می‌کند سریع‌تر محیط را خنک کند. هم چنین اجازه می‌دهد که کولر اجنرال ۲۴۰۰۰ به سرعت تغییر دما پیدا کند و از سیستم سرمایش به گرمایش تبدیل شود.

کولر گازی 24000 اجنرال و فناوری‌های پیشرفته

منظور از فناوری‌های پیشرفته در کولرهای سری اجنرال وجود سیستم اینورتر است. آیا اطلاعاتی در رابطه با سیستم اینورتر اجنرال دارید؟ سیستم اینورتر با استفاده از تکنولوژی نانو باعث کاهش میزان مصرف انرژی می‌شود. بدین ترتیب حتی اگر کولر طولانی مدت هم در حال فعالیت باشد هیچ گونه مشکلی ایجاد نخواهد شد. اینورتر یک حالت اتوماتیک برای موتور دستگاه ایجاد می‌کند که در زمان خنک شدن محیط این حالت فعال می‌شود و کولر از درجه خنک کنندگی زیاد به کم تبدیل می‌شود و در یک دمای معین باقی خواهد ماند که این کمک می‌کند دمای محیط تا ساعت‌ها به طور یکنواخت باشد.

فیلتر کولر گازی 24000 اجنرال و سیستم تهویه هوا

فیلتر کولر اجنرال با نام تجاری plasmaster lonizer وجود دارد. این فیلتر با وجود هزار تا سه هزار یون باعث تصفیه کردن هوای محیط می‌شود بدین ترتیب که تمامی ذرات آلوده را جذب خواهد کرد و باعث تهویه هوا می‌شود به همین جهت بوی نامطبوع یا گرد و خاک به سرعت از بین خواهند رفت.

 

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

منبع مقاله:

https://topfroosh.com/shop/کولر-گازی-24000-اجنرال/

دکمه بازگشت به بالا