علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

3 مرکز ام آر آی شبانه روزی تهران + تضمین قیمت

بهترین مرکز ام آر آی شبانه روزی تهران کجاست ؟ ام آر آی (MRI) یا تصویر برداری رزونانس مغناطیسی از جمله تکنیک های مورد استفاده برای تصویر برداری پزشکی می باشد که در آن از میدان مغناطیسی ، امواج رادیویی و کامپیوتر برای رسیدن به تصاویری دقیق از اندام ها و بافت های داخلی بدن استفاده می گردد.

دستگاه های ام آر ای لوله ای شکل هستند و در آن ها از آهنرباهای بزرگی برای تولید امواج مغناطیسی استفاده شده است. وقتی بیمار در داخل دستگاه ام آر آی دراز می کشد، میدان مغناسیطی برای یک بازه زمانی موقت مولکول های آب موجود در بدن را مرتب می کنند. امواج رادیویی سبب می شوند که اتم های مرتب شده در بدن، سیگنال های ضعیفی را تولید کنند که برای تولید تصاویر از داخل بدن کارایی دارند. اگر شما نیز به دنبال بهترین مرکز ام آر آی شبانه روزی تهران هستید، در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

ام آر آی باز در تهران |ام آر آی بالای ۱۲۰ کیلو در تهران |بهترین مرکز ام آر آی تهران

معرفی بهترین مرکز ام آر آی تهران

روش تصویر برداری ام آر آی از جمله آزمایش ها و روش های تصویر برداری پزشکی از اندام های داخلی بدن می باشد که کاملا بدون درد است. در این روش بر خلاف روش سی تی اسکن، از اشعه ایکس استفاده نمی شود و با توجه به اینکه با امواج رادیویی کار می کند ، کاملا برای انسان بی خطر است. به طوری که این روش غیرتهاجمی، حتی در صورت صلاح دید پزشک برای زنان باردار نیز استفاده می شود و برای مادر باردار و جنین ، هیچ گونه خطری را به همراه ندارد.

تصویر برداری پزشکی ام آر آی روشی دقیق برای به دست آوردن تصاویری از اندام های داخلی بدن است که جزئیات بسیاری را به نمایش می گذارد. همینطور این دستگاه می تواند تصاویر سه بعدی را برای بررسی اندام داخلی بدن در زوایای مختلف نیز ایجاد کند. در ادامه بهترین مرکز ام آر آی شبانه روزی تهران را معرفی کرده ایم.

  • مرکز ام آر آی شبانه روزی تهران
  1. مرکز ام آر آی طب سامان

مرکز تصویربرداری پزشکی تهران 101 در سال 1397 با مشارکت اساتید و دانشگاهیان دانشگاه تهران از جمله جناب آقای مهندس محمدحسين وحيدی مديرعامل و عضو هيت موسس و عضو هيت مديره شركت طب تصويرسامان پژوه ١٠١ تهران و جناب آقای دکتر سیدعسگر علمدارساروی به عنوان ریاست هیئت مدیره، با پیشرفته ترین دستگاه ها و مدرن ترین تکنیک های تصویربرداری تشخیصی پزشکی و همکاری پزشکان حاذق، کارشناسان و پرسنل توانمند افتتاح گردید.

نشانی: تهران، خیابان جمالزاده شمالی، بعد از بلوارکشاورز، نبش بن بست سرو، پلاك 1

02166571214

02166574262

  1. مرکز ام آر آی سینا اطهر

آدرس : تهران ، منطقه ۱، خیابان شریعتی ، نرسیده به میدان قدس ، کوچه ماهروزاده ، پلاک ۶

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۷۴۷۵۴۲

  1. تصویر برداری پزشکی حقیقت

آدرس : تهران ، منطقه ۸ ، میدان نبوت ، خیابان گلبرگ شرقی ، پلاک ۷۰۶

شماره تماس : ۰۲۱۷۷۹۵۷۵۱۹-۲۰

انواع ام آر آی در مرکز ام آر آی شبانه روزی تهران

ام آر آی دارای انواع مختلفی است و برای شناسایی مشکلات متعددی در قسمت های مختلف از بدن انسان کارایی دارد. در ادامه پیرامون رایج ترین انواع ام آر آی توضیحاتی را آورده ایم.

ام آر آی مغز و نخاع

از ام آر آی مغز و نخاع برای تشخیص مشکلاتی شامل آنوریسم عروق مغزی ، اختلالات چشم و گوش داخلی ، ام اس (MS) ، اختلالات نخاعی ، آسیب دیدن‌ مغزی به دلیل ضربه ، سکته مغزی ، تومور مغز و نخاع و … استفاده می شود.

ام آر آی قلب و عروق خونی

از دیگر انواع ام آر آی ، ام آر آی قلب و عروق خونی است. این روش برای بررسی و تشخیص بسیاری از موارد از جمله اندازه و عملکرد حفره‌ های قلب ، ضخامت دیواره‌ های قلب ، میزان آسیب ناشی از حملات قلبی یا بیماری قلبی ، مشکلات ساختاری در آئورت مانند آنوریسم ، التهاب یا انسداد رگ‌های خونی و … کاربرد دارد.

ام آر آی استخوان ‌ها و مفاصل

از ام آر آی استخوان ها و مفاصل با هدف بررسی و تشخیص مشکلاتی شاملی عفونت های استخوانی ، تومورهای استخوان و تومورهای بافت نرم عضلات ، بررسی ناهنجاری‌ های مفصلی ناشی از آسیب‌ های تروماتیک مانند پارگی غضروف یا رباط‌ ها ، ارزیابی ناهنجاری‌ های دیسک در ستون فقرات و آسیب به استخوان لگن و … استفاده می شود.

ام آر آی پستان

با اینکه برای تشخیص زود هنگام سرطان پرستان ، روش ماموگرافی بسیار کاربردی است. اما زنانی که دارای بافت سینه ای متراکم هستند ، در معرض خطر بالای این بیماری می باشند. به طوری که برای این دسته از زنان سونوگرافی و ام آر آی پستان نیز انجام می شود.

ام آر آی سایر اندام‌های داخلی

از دیگر انواع تصویر برداری رزونانس مغناطیسی در مرکز ام آر آی شبانه روزی تهران ، ام آر آیی است که برای بررسی و تشخیص تومورها و دیگر ناهنجاری ها در برخی از اندام های داخلی بدن شامل کبد و مجاری صفراوی ، کلیه ها ، طحال ، پانکراس ، رحم ، تخمدان‌ ها ، پروستات و … انجام می گردد.

دکمه بازگشت به بالا