علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

راهنمای یادگیری زبان فرانسه

آموزش |آموزشگاه زبان فرانسه |آموزشگاه زبان فرانسه اصفهان

همیشه پیدا کردن بهترین روش برای یادگیری زبان فرانسه کاری چالش بر انگیز است، و اینکه کسی به شما بگوید اگر از فلان روش استفاده کنید حتما نتیجه می‌گیرید کاملا اشتباه است چون هر فرد بسته به شرایط، استعداد و هوش و سن و سال خود روش های متفاوتی را برای یادگیری انتخاب می‌کند.

ولی این موضوع را هم مد نظر داشته باشید که زبان فرانسه تقریبا زبان سختی برای یادگیری است و اگر شما حداقل روزی 4 ساعت برای مطالعه زمان صرف کنید ممکن است بعد از حدود 9 ماه به سطح متوسط برسید که اگر به زبان انگلیسی هم مسلط هستید این پروسه می‌تواند به 7 ماه هم کاهش پیدا کند.

برای پیدا کردن راه ها و ایده‌های جدید برای یادگیری زبان فرانسه با ما همراه باشید تا در ادامه شما را راهنمایی کنیم:

درگیر کلمات جدید شوید

شما اگر کلمه بلد باشید می توانید سرعت اسپیکینگ خود را بالا ببرید. پس برای هرچه سریع تر راه افتادن در زبان فرانسه بهتان توصیه می‌کنیم هرچه بیشتر مطالب فرانسوی بخوانید. البته با توجه به در نظر داشتن سطحتان راه کارهایی برای آسان تر شدن این پروسه بهتان پیشنهاد می‌کنیم. مثلا اگر فرد مبتدی هستید بهتر است از کتاب های سطح پایین، بروشورها، اخبارهای کوتاه، پست های شبکه های اجتماعی و … استفاده کنید.

اگر سطح متوسطی دارید بهتر است از رمان ها، داستان های خبری و داستان های کوتاه شروع کنید

و اگر سطح پیشرفته ای دارید می توانید از کتاب های زبان اصلی و حتی غیر داستانی مثل متن های تخصصی و حتی علمی استفاده کنید.

آشنایی با ساختار گرامری زبان فرانسه

دومین قدم بعد از یادگیری لغات، آشنایی با دستور زبان فرانسه است. شاید اوایل این کار کمی سخت باشد ولی کم کم برایتان جذاب و شیرین می‌شود پس به همین زودی ها پا پس نکشید و به تمرین خود ادامه دهید. حتی برای این کار می‌توانید از چندین منابع استفاده کنید، مثل: کتاب های دستور زبان فرانسه، اپلیکیشن ها، وب سایت‌ها، ثبت نام در کلاس های آموزشی و…

تمرین مکالمات روزانه

مکالمات پایه و روزمره مانند احوالپرسی ها، معرفی کردن خودتان، صحبت درباره آب و هوا و …. را در گوشی و یا کامپیوتر خودتان ذخیره کنید و با خود هرروز تکرار و تمرین کنید.

به کلاس آموزشی بروید

از بهترین روش های یادگیری به خصوص اگر مبتدی هستید، این است که زیر نظر یک استاد خوب و با تجربه شروع کنید تا به صورت اساسی یاد بگیرید. موسسه زبان دهخدا برگزار کننده دوره های زبان فرانسه از پایه تا پیشرفته است که می‌توانید در این زمینه از همکاران ما مشاوره بگیرید تا راهنماییتان کنند.

ترکیب کردن زبان با زندگی روزمره‌تان

وقتی یادگیری زبان فرانسه را شروع می‌کنید، باید این زبان را به بخشی از زندگی روزمره تان تبدیل کنید . مثلا می‌توانید لیست خرید خانه‌تان را به صورت فرانسوی بنویسید، خاطرات روزانه‌تان را به صورت فرانسوی بنویسید، منوی موبایل و کامپیوترتان را به زبان فرانسوی تغییر دهید و هر پوستری می‌بینید سعی کنید به زبان فرانسوی ترجمه کنید.

یادگیری زبان فرانسوی در موسسه زبان دهخدا

موسسه دهخدا بالاترین رضایت را در آموزش زبان فرانسوی داشته و یکی از بهترین‌ها در آموزشگاه زبان فرانسه محسوب می‌شود. می‌توانید در کلاس های گروهی و خصوصی موسسه دهخدا که به صورت فشرده و ترمیک برگزار می‌شود شرکت کنید. این آموزشگاه با برنامه ریزی دقیق به شما در مسیر یادگیری زبان فرانسوی کمک می‌کند. برای مشاوره و تعیین سطح با همکاران ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا