اقتصادیکسب و کار ایرانی

خرید آنلاین پیراهن جلو باز مردانه اورجینال کیفیت عالی

سلام عزیزان در این مقاله می خواهیم در مورد انواع پیراهن مردانه جلو باز با شما صحبت کنیم و با راه های خرید اینترنتی آشنا شویم. به ما بپیوند.

انتخاب پیراهن یکی از گزینه هایی است که زیاد آقایان را آزار نمی دهد. خیلی راحت وارد فروشگاه می شوند. اولین پیراهنی را که نظرشان را جلب می کند می خرند و بیرون می روند. بسیاری از مردان نمی دانند که انتخاب یک پیراهن شیک و متناسب با استایل آنها چه تاثیری بر ظاهر جذاب آنها خواهد داشت. اگر با این موضوع موافق هستید و می خواهید در انتخاب پیراهن حساسیت بیشتری داشته باشید، از پوست کروکودیل استفاده کنید. در این مقاله با انواع پیراهن مردانه و روش های پوشیدن آن بیشتر آشنا می شوید.

انواع پیراهن جلو باز مردانه

پیراهن
انواع پیراهن های تک رنگ روشن یا تیره نوعی پیراهن رسمی است که با کت و شلوار ست می شود. پیراهن های جیبی کاملا رسمی هستند. پیراهن های نخی از پارچه های نخی و چروک برای انواع رسمی مناسب نیستند. زیرا به سرعت نوسان می کند و ممکن است در جلسات کاری به خوبی به شما منعکس نشود. برای تیپ های رسمی، بهتر است پیراهن خود را با شلوار راسته بپوشید. پیراهن های تاکسیدو ویژگی های مجلل یک لباس مجلسی را دارند.

خرید پیراهن جلو باز مردانه
پیراهن ساده
هر روز از پیراهن های راحتی استفاده می شود. به همین دلیل، پیراهن های نخی سبک برای مردان بهترین انتخاب برای مجالس غیر رسمی هستند. پیراهن ها یک جیب ساده هستند. پیراهن های کتان رنگ روشن انتخاب خوبی برای تابستان هستند. پیراهن های راحتی مردانه با ته هلالی را می توان روی شلوار پوشید.

حتی اگر یک مسابقه خانوادگی حرفه ای هاوایی باشید، بعید است در مراسم خاکسپاری یکی از اعضای خانواده برتون با شورت رنگارنگ و تی شرت گلدار شرکت کنید. پوشیدن ژاکت در تابستان نیز طبیعی است. وگرنه آدام گالاگر فشن بلاگر معروفی هستی که اینو میخونی!!
نکته اینجاست که لباس های مختلف برای مناسبت های مختلف برای آقایان ساخته می شود. اما وقتی صحبت از پیراهن می شود، تفاوت ایجاد می کند.

پیراهن تنها لباسی است که می توانید در بیشتر موقعیت ها و مکان ها بپوشید. برای یک جشن، برای یک مهمانی، برای یک قرار عاشقانه و حتی برای یک مراسم خاکسپاری.

رنگبندی پیراهن جلو باز مردانه

بدون شک پیراهن در مدل های مختلف تنها لباس همه کاره در بین لباس های مردانه است.
اما چه نوع پیراهنی باید در کمد خود داشته باشید تا مطمئن شوید که تمام موارد ضروری مد را رعایت می کنید؟
پس باید این ده نوع پیراهن مردانه را بشناسید.

پیراهن آکسفورد یقه دکمه دار

نام این پیراهن برگرفته از پارچه آکسفورد است که از آن دوخته شده است، این پیراهن کلاسیک بیش از 120 سال است که به عنوان پایه ای برای پیراهن های شیک در بین مردان محبوب بوده است.
بافت ضخیم دیگر پیراهن ها، یقه، دکمه های یقه و حلقه پشت پیراهن از ویژگی های مشترک همه طراحان مد در طراحی پیراهن های آکسفورد است.
اگر کد لباس مردانه اصلی وجود داشت، ممکن است پیراهن آکسفورد باشد.

این نوع پیراهن جاودانه است و سنگ بنای پوشاک مردانه است و می تواند بیشترین تنوع را در هر کمدی ایجاد کند.
پیشنهاد می کنیم پیراهن آکسفورد را به جای کت و شلوار با شلوار جین یا کتان ست کنید.
این پیراهن دکمه دار آبی آکسفورد با آستین های زیبا می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

خرید اینترنتی پیراهن جلو باز مردانه

پیراهن جلو باز مردانه
پیراهن رسمی

همه، حتی تعداد معدودی، در تمام زندگی خود تمایل دارند لباس رسمی بپوشند، مهم نیست که چقدر مبدل باشد. اگر می دانید چه نوع پیراهنی را می توان با کراوات مشکی پوشید، قطعا یک رکورد موفق در استایل دارید. در غیر این صورت با پوشیدن یک پیراهن رسمی به جای مناسب بیایید!
این تیشرت از پارچه پنبه ای پایک ساخته شده است. یک پارچه تمیز علاوه بر جذب رطوبت و تعریق از بدن، شکل و استحکام خود را به خوبی حفظ می کند.
دارای یقه خوش فرم، لبه های تیز و دارای دو سر دکمه برای استفاده.
هر چه مدل ساده تر باشد بهتر است. پیراهن مارسلا پاپیونی پیراهن دکمه دار جلو باز مردانه شنل مرواریدی با کت و شلوار می تواند بهترین انتخاب برای یک مراسم رسمی باشد.

پیراهن آستین کوتاه یقه کوبا

این نوع تی شرت که در کوبا و بعدها در مکزیک رایج شد، می تواند بهترین انتخاب برای یک روز آفتابی به دور از هیاهوی زندگی شهری باشد.

کلمه کوبا به یقه این نوع پیراهن اطلاق می شود و اکثر پیراهن های یقه کوبایی گشاد بوده و دارای یقه باز و دکمه هایی با گل یا طرح های دیگر هستند.
این نوع پیراهن برای اکثر مردان مناسب است، اما باید به چند نکته توجه داشت. این پیراهن برای آقایان با یقه خیلی کلفت مناسب نیست و شبیه لباس خواب است.
هنگام انتخاب پیراهن های آستین کوتاه، همیشه دقت کنید که مناسب بازوها و انگشتان پا باشد، زیرا آستین های گشاد باعث لاغرتر جلوه دادن بازوها می شوند و آستین های نازک باعث می شود با پوست و استخوان لاغرتر به نظر برسید.

از کدام فروشگاه خرید کنیم

سایزهای پیراهن جلو باز مردانه
تی شرت
پیراهن های آستین کوتاه را می توان به راحتی با شلوار جین و کتان ست کرد. پوشیدن کت یا کراوات و پیراهن آستین کوتاه جالب نیست. یک پیراهن آستین کوتاه سفید با شلوار جین جذاب که قدیمی نیست.

پیراهن های ورزشی https://zeusclothess.ir/
پیراهن های دوج بسیار غیررسمی و اسپرت. پیراهن های اسپرت رنگ روشن را با شلوار و کفش های کتانی اصلی ست کنید. هرگز شورت ورزشی را در شلوار نپوشید.

پیراهن راه راه عمودی
این پیراهن برای مردان با استخوان های درشت، پیراهن مردانه جلو باز یا کوتاه مناسب است.

دکمه بازگشت به بالا