عمومیکسب و کار ایرانی

با چاپ روی وسایل یک کسب و کار پرسود بسازید

این روزها کسب درآمد از طریق وب سایت به عنوان فعالیت اصلی و موثر در یک برند محسوب می شود. با رقابتی شدن مشاغل، نیاز به بهینه سازی سایت ها و روش های تبلیغاتی بیش از پیش در هر کسب و کاری احساس می شود. آرزوی خیلی از ما راه اندازی کسب و کار بزرگ و پر سود است. در ادامه به روش چاپ POD (مخفف Print on demand یا چاپ در زمان درخواست) و راه اندازی سایت برای این کسب و کار می پردازیم.

این چاپ بر روی وسایل مختلف سفارشی مانند تی شرت، لیوان، فرش و وسایل منزل انجام می شود.

در بخش بالا ایده هایی برای چاپ  فلت بد بر روی انواع محصولاتی که می توانید با آن تولید کنیدف ارائه دادیم. با این وجود، پرداختن به جنبه های عملی برای شروع این نوع مشاغل آسان به نظر نمی رسد. بخش های زیر شما را برای شروع تجارت چاپی آماده می کند.

قبل از هر کاری، بخش کوچکی از بازار را برای فعالیت در نظر بگیرید. بهترین کار فعالیت به صورت تخصصی بر طبق علاقه خودتان در یک زمینه است. اگر برای پیدا کردن آن مطمئن نیستید، لیستی از علاقه مندی های احتمالی خودتان را تهیه کنید. بعضی از ایده ها می توانند شامل مواردی همچون سوارکاری، کمیک، فوتبال، زندگی سالم و غیره باشند. حوزه انتخابی شما باید از جذابیت کافی برای مخاطبین و مشتری ها برخوردار باشد.

بعد از مطمئن شدن از حوزه کاری و طراحی خود، برای تایید ایده به موتور های جست و جو و رسانه های اجتماعی سری بزنید. گوگل ترندز می تواند به شما براساس نظرات مردم برای ایده تان کمک کند، همچنین از دیگر رسانه های اجتماعی موثر برای شما Facebook ، Twitter ، Instagram ، و Reddit. است.

اگر با تعداد نظرات کمی درباره ایده انتخابی خودتان در شبکه های اجتماعی مواجه شدید، احتمالاً این ایده از پتانسیل کافی برای تجارت چاپی برخوردار نیست. موضوعاتی که شامل نظرات زیادی هستند را برای ایده تجارت در نظر بگیرید و با برقراری ارتباط با افراد دنبال کننده این ایده، آن ها را به مشتریان آینده خود تبدیل کنید.

برخی از ایده های محبوب چاپ روی اجسام شامل لیوان، تی شرت، پوستر، قاب گوشی، کاپشن، برچسب، کلاه و بالش هستند.

در آخر سایت هایی مانند آمازون ، eBay یا دیجی کالا و هر بازار مشترک دیگری را برای پیدا کردن محصولات فروشی مشابه ایده خودتان بررسی کنید. اگر محصولاتی با ایده شما در حال فروش هستند، این می تواند نشانه یک محصول پرسود برای فروش شما باشد.

بعد از پیدا کردن ایده، وقت شروع کار است. از آنجایی که چاپ وابسته به طراحی و ایجاد طرح های متنوع بر روی محصولات است، در صورتی که یک طراح ماهر هستید، برتری بسیاری نسبت به افراد دیگر دارید. برای استفاده از طرح های چاپی بر روی محصولات خود، باید آن را طراحی کنید و یا از طرح های رایگان برنامه  Creative Market استفاده کنید. به یاد داشته باشید که کپی برداری از طراحی شخصی افراد دیگر، غیرحرفه ای و غیرقانونی است.

همچنین اگر وقت یا مهارت کافی برای طراحی محصولات خود را ندارید، با استفاده از برنامه هایی مانند Upwork ، Fiverr، Design Pickle طرح های زیبا را با قیمت مناسب خریداری کنید.

پس از طراحی محصولات، وب سایت خود را راه اندازی کنید. داشتن یک وبسایت علاوه بر آسان کردن فرآیند ثبت سفارش، به برند سازی و اعتبار بیشتر تجارت شما هم کمک می کند.

برای راه اندازی یک سایت، WordPress بهترین و راحت ترین انتخاب برای تجارت الکترونیک شما محسوب می شود. این نرم افزار به راحتی  قالب های فروشگاهی مورد نظر شما را برای راه اندازی هر چه سریعتر کسب و کارتان در اختیارتان قرار می دهد. قبل از ثبت سفارش برای محصولات خود، تمام صفحات ضروری کسب و کار مانند صفحه اصلی، صفحه جزئیات ارسال کالا، و صفحه جزئیات پرداخت را طراحی و تنظیم کنید.

برای آموزش طراحی سایت با وردپرس پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید.

آموزش |درآمد چاپ سابلیمیشن |دستگاه چاپ روی اشیا

با تبلیغ محصولات، برندتان را جهانی کنید. در این جا به چند نکته بازاریابی برای  فروش می پردازیم:

شبکه های اجتماعی با امکان تبلیغ رایگان و جست و جوی راحت کاربران، مزایای زیادی برای ارائه محصولات شما به همراه دارند. یک حساب توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و یا یوتیوب بسازید و از آنها برای بازاریابی برند خود استفاده کنید. شما مجبور نیستید از چندین حساب کاربری برای تبلیغات استفاده کنید، بلکه از پلتفرمی که بیشتر آشنایی دارید و یا بیشترین ارتباط را با محصولات و کسب و کار شما دارد، استفاده کنید.

اگر می خواهید بدانید کدامیک از شبکه های اجتماعی در کسب و کار شما موثرتر است، این مقاله را بخوانید.

در اینجا به چند نکته برای استفاده موثر از رسانه های اجتماعی می پردازیم:

سئو ابزاری قدرتمند برای بالا بردن سایت در اولین صفحات موتورهای جستجو است. سئو با محتوای با کیفیت و بهینه سازی صفحات با کلمات کلیدی مرتبط می شود. برای دستابی به این اهداف، شما باید کلمات کلیدی و جست و جو شده توسط بسیاری از افراد را پیدا کرده و سپس محتوای درجه یک را با استفاده از کلمات تهیه کنید.

تکنیک های مختلفی برای SEO وجود دارد که می توانید آنها را با تجارت خود سازگار کنید.

نظرات و بررسی های مشتریان، روشی قدرتمند و معتبر برای بازاریابی برند و افزایش فروش شما است. برای دستیابی به این هدف، از قابل مشاهده بودن نظرات کاربران و خریداران واقعی خود در وب سایت مطمئن شوید.

اکثر برند ها امروزه از شیوه بازاریابی محتوا برای گسترش و معرفی محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. پست ها، نظرات و سایر مطالب را به طور منظم در وبلاگ خود منتشر کنید. فراموش نکنید که محتوای منتشر شده را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا از این طریق مخاطبان بیشتری را جذب کنید و در نتیجه بازدید بیشتری را به سایت هدایت کنید.

همچنین با انتشار محتوای مفید و کارآمد، ضمن تعامل بیشتر با مخاطبین،  اعتماد و احتمال خرید آن ها را افزایش دهید.

شناخت عوامل کارآمد و مخرب در کسب و کار، می تواند از کلیدی ترین عوامل رشد برند شما محسوب شود. در این راستا ممکن است دوباره فروشگاه خود را طراحی کنید، قیمت ها را تنظیم کنید، صفحات وبسایت را تغییر دهید و یا حتی محصولات جدیدی اضافه کنید.

: برای راه اندازی تجارت چاپ، صرفا نیازی به استخدام یک طراح حرفه ای وب سایت ندارید و به راحتی می توانید سایت وردپرسی خود را با افزونه ها، الگوها، مضامین و راهنماهای بی شمار، راه اندازی کنید.

: در مشاغل سنتی، شما نیازمند سرمایه ای زیاد برای راه اندازی کسب و کار خود هستید، اما در حوزه چاپ اشیا خصوصا (POD)، با هزینه ای ناچیز کسب و کار خود را شروع کنید.

: تمام فرآیند چاپ عکس روی محصولات با احتساب زمان خشک شدن طرح چاپ، فقط چند ساعت وقت می گیرد. همچنین امروزه با پیشرفت بیشتر دستگاه های چاپ، امکان چاپ چند محصول به صورت همزمان نیز میسر شده است.

یکی از بزرگترین مزیت های چاپ، فرصتی برای طراحی و فروش طرح های شما و شخصی سازی کامل برند شما محسوب می شود.

امروزه تجارت الکترونیک نیازمند یک سرمایه مالی نسبتا زیاد و زمانبر برای راه اندازی است. برای مسئولیت و ریسک کمتر، چاپ یک گزینه ایده آل است که هنوز هم توانایی موفقیت دارد و در صورت تلاش و ادامه روند کاری، همیشه مشتریان زیادی به همراه خواهد داشت.

<\><\>”},”minimized_on”:”desktop”,”minimize_box”:”yes”,”hierarchical_view”:”yes”,”min_height”:{“unit”:”px”,”size”:””,”sizes”:[]},”min_height_tablet”:{“unit”:”px”,”size”:””,”sizes”:[]},”min_height_mobile”:{“unit”:”px”,”size”:””,”sizes”:[]}}” data-widget_type=”table-of-contents.default”>

پانزده ایده برای شروع کسب و کار پرسود

می خواهید کاری را برای خودتان شروع کنید و فکر می‌کنید فقط کافی است که جاه‌طلبی و زمان خود را به ایده‌ای اختصاص دهید تا پول بیشتری به دست بیاورید،  کاری که باعث افتخار شما شود و احتمالاً به یک سرمایه گذاری تمام عیار منجر گردد. حتی آن لحظه را تصور می‌کنید که به رئیستان می‌گویید که قصد استعفا دارید. اما چه ایده‌ای ارزش شروع را دارد؟

ایده‌های گوناگونی هر روز در سراسر جهان به ثمر می‌نشینند. از مراقبت از کودک گرفته تا خدمات تعمیر و برنامه‌ریزی مهمانی گرفته تا مشاوره تجاری، تولید صنعتی و رزومه نویسی، در اینجا به فهرست پانزده‌تایی اشاره می‌کنیم که حتی با سرمایه کم می‌توانید آنها را شروع کنید و به سود زیادی برسید.

این مشاغل را می توان به صورت تمام وقت یا پاره وقت راه اندازی کرد. محل کار شما ممکن است خانه یا محل کسب و کار مشتریان شما، یک ون یا کامیون، یک ویترین فروشگاه کوچک یا حتی فقط یک وب سایت باشد. شما به صورت محلی با بروشور و تراکت می‌توانید تبلیغ ‌کنید، با مشتریان احتمالی تماس بگیرید، یا فروشگاهی را با یک وب‌سایت راه‌اندازی ‌کنید. یافتن مشتریان کمپین تبلیغاتی آنلاین به ایده کسب‌وکاری که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد.

 

یافتن کلمات مناسب برای توضیح اینکه چرا تجربیات، مهارت‌ها و علایق افراد، آنها را به کاندیدای مناسبی برای شغلی خاص تبدیل می‌کند، کار دشواری است. به همین دلیل است که خدمات رزومه همچنان شغل پردرآمدی است. حتی علیرغم این واقعیت که اکثر مردم ابزارهایی (یک رایانه و نرم‌افزار) برای نوشتن دارند ولی هنوز نیاز به این شغل وجود دارد. اگر شما یک نویسنده هستید و اصول نوشتن رزومه را می‌دانید و یا سابقه کار در مدیریت منابع انسانی را دارید، این ایده ممکن است فرصت مناسبی برای شما باشد.

یکی از بهترین جنبه‌های ایده راه‌اندازی خدمات رزومه‌نویسی این است که می‌توانید آن را در خانه با رایانه فعلی‌تان، کم‌کم و به‌صورت پاره وقت شروع کنید و هزینه‌ها را پایین نگه دارید. علاوه بر رزومه‌نویسی، ایده‌های دیگری شامل نوشتن نامه‌های مناسبتی و یادداشت های تشکر، کمک به ارتقاء پروفایل‌های لینکدین، و کمک به مشتریان برای ایجاد نمونه کارها در صورت نیاز صنعتشان است. به عنوان راهی برای متفاوت ساختن ایده خدمات رزومه رزومه‌نویسی خود از رقبا، ارائه مشاوره در مورد نحوه لباس پوشیدن برای مصاحبه، نحوه برخورد مناسب در موقعیت های مصاحبه استرس زا، برقراری تماس‌های تلفنی بعدی، نحوه آماده شدن برای مصاحبه و..را نیز در لیست خدمات خود قرار دهید. برای آن شغل رویایی شبکه سازی کنید. تبلیغات محلی، آنلاین و از طریق نمایشگاه های کسب و کار می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

اگر عاشق خرید هستید، این ایده تجاری برای شماست. با راه اندازی خدمات خرید‌های شخصی برای افرادی که برای خرید خیلی مشغول هستند، علاقه ای به خرید دارند یا نمی‌توانند برای خرید خود بیرون بروند، پول زیادی به دست می‌آورید و لذت می‌برید. بسیاری از افراد پرمشغله ایده استخدام خریداران شخصی را برای انتخاب هدایایی برای مناسبت‌های خاص، از جمله تولد، عروسی، تعطیلات و سالگردها دوست دارند. خریداران شخصی همچنین توسط طراحان داخلی و کلکسیونرها استخدام می شوند تا در بازارهای قدیمی، مغازه های محموله، فروشندگان عتیقه فروشی، و گاراژ هایی از کلکسیون‌های هنری، کتاب، عتیقه جات، و.. به دنبال خریدهای آنان باشند.

شرکت‌ها خریداران شخصی را برای خرید هدایایی برای مشتریان فعلی و آینده، شرکای تجاری، سرمایه‌گذاران، کارمندان و مدیران و همچنین برای خرید محصولات، کیسه‌های هدیه در رویدادها، مراسم و سمینارهای خاص استخدام می‌کنند. سالمندان و سایر افرادی که ممکن است رفت و آمد برایشان دشوار باشد، خریداران شخصی را برای خرید مواد غذایی، پوشاک و سایر محصولات خانگی و شخصی استخدام می کنند. بهتر از همه این است که برای شروع به هیچ تجربه ای نیاز ندارید. اگر عاشق خرید هستید، سلیقه خوبی دارید، خلاق هستید و از برقراری ارتباط با صاحبان مشاغل، مدیران شرکت‌ها و افراد مختلف از همه اقشار لذت می‌برید، واجد شرایط هستید که ایده کسب و کار خریدار شخصی را به واقعیت تبدیل کنید.

عشق به کودکان و برنامه ریزی مهمانی دو شرط مهم برای راه اندازی خدمات مهمانی کودکان است. این کسب و کار می‌تواند پرسود باشد چون والدین امروزی بیشتر از یک نسل قبل برای مهمانی‌های فرزندان خود هزینه می‌کنند. برای اجرای کسب و کار خدمات مهمانی کودکان دو راه وجود دارد. نخست، شما می‌توانید بر اساس تلفن همراه کار کنید و مهمانی را در مکان‌های مشتریان خود برگزار کنید. دوم، می‌توانید مهمانی‌ها را در یک فضای اجاره‌ای یا پارک رزرو شده برگزار کنید و از مهمانها در آنجا پذیرایی کنید. صرف نظر از اینکه با موبایل کار می‌کنید یا در یک مکان ثابت، وظایف ثابت باقی می‌مانند. باید برای مهمانی برنامه‌ریزی کنید، تزئین کنید، سرگرمی، غذا و نوشیدنی تهیه کنید، بازی‌ها و مسابقات را روی صحنه ببرید، و این رویداد را برای بچه‌ها سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز کنید.

ساخت، تزئین و فروش کیک و کاپ کیک، برای مناسبت های مختلف از تولد گرفته تا عروسی و سالگرد به طور بالقوه بسیار سودآور است. شما می‌توانید با بودجه‌ای کم شروع به پخت و تزئین درست کیک‌ها در آشپزخانه خود کنید. با برنامه‌ریزان عروسی، عکاسان، مغازه‌های فروش لوازم عروسی، هماهنگ‌کنندگان رویدادها، رستوران‌ها، برنامه‌ریزان مهمانی‌های کودکان و شرکت‌های پذیرایی تماس بگیرید تا از کیک‌های تخصصی که می‌پزید و می‌فروشید مطلع شوند. یک ایده بازاریابی موثر این است که نمونه‌هایی از کیک‌هایتان را بفرستید تا از کیفیت آنها مطمئن شوند.

در کنار این کار بهتر است یک وب سایت با عکس‌های کیک‌ها ایجاد کنید و آنها را در رسانه‌های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید. در مقیاس بزرگ، می توانید آشپزخانه تجاری اجاره کنید تا فضای کافی برای تولید انبوه کیک داشته باشید. در این صورت می توانید به طور عمده به رستوران‌ها و فروشگاه های مواد غذایی محصولات خود را بفروشید. پخت و تزئین کیک های تخصصی می‌تواند کسب و کار سودآوری باشد، زیرا هزینه مواد اولیه تنها حدود 15 تا 20 درصد قیمت خرده‌فروشی است.

قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها، مهارت‌ آشپزی و عشق به غذا را بردارید و به عنوان یک سرآشپز شخصی رهسپار شود. به عنوان یک آشپز شخصی می‌توانید غذاهای لذیذی برای مهمانی‌های خانگی، رویدادهای مناسبتی خاص مانند تولد یا سالگردها، و ناهارهای شرکتی آماده کنید. در هر جایی که آشپزخانه ای وجود دارد می توانید از آن برای خلق شاهکارهای لذیذ خود استفاده کنید.

خدمات سرآشپز شخصی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک جایگزین محبوب برای افرادی است که بودجه لازم برای یک رویداد کامل را ندارند و برای سایرینی که مجالس کوچکی را میزبانی می کنند که به خدمات کامل پذیرایی نیاز ندارند. مزایای این ایده راه اندازی در مقایسه با یک کسب و کار پذیرایی با خدمات کامل آشکار است: سرمایه گذاری اولیه کم، ساعات کار تمام وقت یا پاره وقت و مدیریت آسان از خانه. این ایده ممکن است برای افرادی جذاب باشد که می خواهند سرعت خود را کاهش دهند، اما در عین حال می خواهند با انجام کاری که دوست دارند درآمد عالی کسب کنند.

آیا دستور پخت مخفی‌ای دارید که باعث ترشح بزاق دوستانتان شود؟ وسواس خاصی در درست کردن نوع خاصی از عسل یا سس دارید؟ بسیاری از کارآفرینان، درست مانند شما، در آشپزخانه‌های خود غذاهای کوچک درست می‌کردند تا در فروشگاه‌های مواد غذایی مجلل، رستوران‌های محلی، و بازارهای کشاورزان بفروشند. ایده‌ها شامل روغن‌های خاص، نمک طعم‌دار، آب نبات و ترافل، سالسا و سس‌های تند، ترشی سبزیجات، و ژله‌ها و کره‌های مختلف بوده. آنچه در این کسب و کار پرسود مهم است، کیفیت بالاست. زیرا مصرف کنندگان در صورت پرداخت هزینه برای کالاهای خانگی شما، انتظار بهترین مواد اولیه محلی را دارند. یک داستان خوب و فروشندگی عالی نیز به شما کمک می کند!

اگر می دانید چگونه آواز بخوانید، گیتار بنوازید، یا نواختن پیانو، درام، یا یک ساز بادی یا زهی را به اندازه کافی برای آموزش دیگران می دانید، پس منتظر چه هستید؟ از استعدادهای خود بهره ببرید و با آموزش نواختن ساز انتخابی خود به مشتریان، درآمد تمام وقت یا پاره وقت عالی کسب کنید. کلاس ها را می توان به صورت تک به تک یا در قالب گروهی، در خانه خود، خانه هنرجو، یک فضای تجاری اجاره ای، یا حتی در یک محل عمومی، برگزار کرد. گسترش ایده کسب و کار به چیزی جز استخدام سایر نوازندگان با تجربه برای آموزش هنرجو نیاز ندارد. هزینه ها تقسیم می شوند — اساساً شما دانش آموزان را می یابید، مربیان شما مهارت‌ها را تدریس می‌کنند و همه سود می‌برند.

بافندگی، نقاشی، چاپ و بسیاری از هنرها و صنایع دستی دیگر در سال های اخیر محبوبیت پیدا کرده است. مردم بیشتر از همیشه مایلند پولی را که به سختی به دست آورده اند، برای یادگیری خرج کنند. اگر به یک هنر یا صنعت تسلط دارید، چرا دیگران را آموزش نمی‌دهید و برای تلاش خود سود قابل توجهی کسب نمی‌کنید؟ کلاس های روزانه، عصرانه یا آخر هفته را می توان از یک استودیوی خانگی، فضای تجاری اجاره ای، با مشارکت یک خرده فروش صنایع دستی، مرکز اجتماعی یا موسسه آموزشی شروع کرد.

کلاس های خود را از طریق فروشندگان صنایع دستی، مجلات اجتماعی و رویدادهای آنلاین با ارسال آگهی در تابلوهای اعلانات، نمایش در نمایشگاه های هنری و صنایع دستی و فضای مجازی تبلیغ کنید. کارآفرینان خلاق حتی ممکن است تصمیم بگیرند که از کلاس‌های آموزشی به صورت آنلاین فیلم بگیرند یا دستورالعمل ها یا الگوها را در بازارهای صنایع دستی بفروشند. همچنین می‌توانید در تعطیلات آخر هفته کلاس‌های ویژه ای برای کودکان ایجاد کنید. وقتی استعدادی دارید که افراد دیگر می‌خواهند‌ آن را یاد بگیرند، گزینه‌ها تقریباً نامحدود هستند. نرخ ها بسته به تعداد نفرات در هر کلاس و مواد و تجهیزات مورد نیاز متفاوت است.

بسیاری از مردم حیوانات خانگی‌ای دارند که نمی‌توانند آنها را سوار اتومبیل یا وسیله نقلیه کنند و در صورت رفتن به مسافرت یا انجام کاری، نیاز دارند که در خانه خودشان از آنها نگهداری شود. برای مثال حیوانات خانگی با شرایط بیماری مزمن یا حیوانات خانگی عجیب و غریب که مراقبت از آنها دشوار است. به همین ترتیب، بسیاری از افراد این ایده را ترجیح می‌دهند که سگ‌ها، گربه‌ها و سایر حیوانات خانگی‌شان در محیط امن و آشنای خانه خودشان بمانند تا یک محیط شبانه‌روزی ناآشنا. در این زمان استخدام یک خدمات دهنده نگهداری از حیوانات خانگی برای آمدن به خانه و مراقبت از حیوانات خانگی بسیار مفید است.

اگر ایده شما این است که در مقیاس کوچک کار کنید، می توانید پرستار حیوانات خانگی باشید. اما اگر قصد شما این است که به طور تمام وقت با توجه به رشد کسب وکارتان فعالیت کنید، باید پرستاران حیوان خانگی دیگری را استخدام یا با  آنها قرارداد ببندید. خدمات نگهداری از حیوانات خانگی خود را از طریق مشاغل مرتبط با حیوانات خانگی در جامعه خود مانند دامپزشکان، خرده فروشان غذای حیوانات خانگی، مربیان سگ و.. بازاریابی کنید. به یاد داشته باشید، بسیاری از افراد برای مدت کوتاهی پرستار حیوانات خانگی را استخدام می کنند – یک تعطیلات آخر هفته، یک شب بیرون رفتن، یا استراحت برای رویدادهای خانوادگی. بنابراین، شما باید لیست نرخ های خود را برای خدمات طولانی‌مدت و کوتاه‌مدت  نگهداری حیوانات خانگی تهیه کنید.

آیا می‌دانستید که یک نظرسنجی اخیر از صاحبان مشاغل جدید نشان داده است که تنها 33 درصد از آنها صاحب طرح تجاری بودند؟ با حدود 28 میلیون کسب و کار کوچک در ایالات متحده، این عدد بسیار بزرگ است. برای راه‌اندازی چنین خدماتی، باید تجربه برنامه‌ریزی کسب‌وکار را داشته باشید و بتوانید تحقیقات بازار را انجام دهید و اعدادی را که یک طرح تجاری نیاز دارد، به‌دست بیاورید.

خدمات خود را با شرکت در جلسات شبکه تجاری خود، بازاریابی کنید. در شروع کار باید بتوانید توضیح دهید که چرا یک کسب و کار به یک طرح تجاری نیاز دارد. همچنین سعی کنید از طریق مرکز خدمات کسب و کار محلی خود فهرستی از تمامی مجوزهای ثبت کسب و کار جدید و تمدید شده را دریافت کنید. علاوه بر کسب‌وکارهای جدید، می‌توانید تلاش‌های بازاریابی‌تان را برای کسب‌وکارهای موجود و متخصصانی که در حال گسترش کار خود هستند یا نیاز به به‌روزرسانی یا ایجاد یک طرح کسب‌وکار جدید دارند، به کار بگیرید. شروع این سرویس هزینه کمی دارد و بسته به نیاز شما می تواند به صورت پاره وقت یا تمام وقت ارائه شود. نرخ صورتحساب بسته به اندازه و دامنه طرح تجاری در حال توسعه متفاوت است.

اگر دوست دارید به دنبال اطلاعات باشید یا ساعت‌ها در کتابخانه کار و روی مقالات دانشگاهی سپری کنید و به دنبال تکمیل درآمد خود هستید، یک سرویس تحقیقاتی اینترنتی راه‌اندازی کنید. این یک راه عالی برای دریافت پول برای زمانی است که صرف مطالعه و گشت و گذار در اینترنت می کنید! زمانی از این تجارت به عنوان کارگزاری اطلاعات یاد می شد، اما با تغییر روش کسب اطلاعات، نام آن تغییر کرد. با این حال، کسب‌وکار به همان شکل باقی می‌ماند، زیرا اطلاعاتی که زمانی از روزنامه‌ها، مجلات تجاری، و مجلات تجاری و صنعتی جمع‌آوری و تحقیق می‌شد، اکنون به صورت آنلاین قابل یافتن است.

شما در گزارش های دولتی و تجاری و شاید حتی با افراد مصاحبه کنید تا اطلاعات مورد نیاز مشتریان خود را بیابید. یک سرویس تحقیقاتی اینترنتی به دو صورت عمل می کند. ابتدا داده‌ها و حقایق مربوط به یک موضوع یا موضوعات خاص را جمع‌آوری کنید و سپس داده‌های جمع‌آوری‌شده را به افراد و مشاغلی که نیاز به نوع اطلاعاتی که شما جمع‌آوری کرده‌اید دارند، بفروشید. دوم، صاحبان مشاغل و بازاریابان اغلب از خدمات یک محقق اینترنتی برای یافتن داده ها و حقایق خاص مرتبط با تجارت، صنعت یا بازار خاص خود استفاده می کنند. در هر دو مورد، مشتریان برای اطلاعاتی که به دنبال آن هستند، پول می پردازند. نرخ‌های صورت‌حساب برای خدمات متفاوت است.

اگر استعداد نوشتن به شیوه‌ای واضح و مختصر دارید که می‌تواند هیجان و علاقه ایجاد کند و خوانندگان، شنوندگان و بینندگان را تشویق کند تا اقدام مورد نظر را انجام دهند، راه‌اندازی یک سرویس کپی‌رایتینگ ممکن است فرصت مناسبی برای کسب درآمد برای شما باشد. کپی رایترها نسخه یا متنی را برای وب سایت ها، تبلیغات، مطالب بازاریابی آنلاین و چاپی، بیانیه‌های مطبوعاتی، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، کاتالوگ‌ها و برچسب‌های بسته‌بندی آماده می‌کنند. تقاضا برای خدمات کپی رایتینگ بسیار زیاد است، زیرا اکثر صاحبان مشاغل، مدیران و بازاریابان زمان، مهارت یا تمایلی برای تهیه نوشته‌ای موثر ندارند. ایجاد شبکه با طراحان گرافیک، ناشران، ویراستاران، آژانس های تبلیغاتی، و شرکت های روابط عمومی راه خوبی برای وارد کردن پای شما به این عرصه است. شما همچنین لازم دارید که یک نمونه کار آنلاین و طراحی شده از کار خود داشته باشید. هزینه های کپی رایتینگ بسته به چیزی که آماده می‌شود و نوع کار بسیار متفاوت است. اگر مهارت‌های لازم را دارید، می‌توانید با ارائه کامل خدمات ویرایش، از جمله تصحیح، نمایه‌سازی و تولید، درآمد بیشتری کسب کنید.

وقتی کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، به ندرت وقت دارید که برای تعامل با مشتریان یا ارائه فروش ویژه، به توییتر یا فیس‌بوک بروید. و چه تعداد از صاحبان کسب و کار می دانند که چگونه صفحه خوب اینستاگرام راه‌اندازی کنند، با الگوریتم های تغییر در فیس بوک همراه شوند یا بفهمند که آیا باید در جدیدترین کانال رسانه اجتماعی حضور داشته باشند یا خیر؟ اینجاست که تخصص شما به عنوان یک استاد رسانه‌های اجتماعی مطرح می شود. اول، مطمئن شوید که حضور آنلاین و سایت‌های رسانه های اجتماعی شما درجه یک هستند. برای کسب تجربه، خدمات خود را به سازمان‌های غیرانتفاعی محلی یا مشاغل دوستان ارائه دهید. هنگامی که نتایج را در دست داشتید، خدمات خود را – از جمله اطلاعاتی در مورد چگونگی افزایش دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی و حضور آنلاین سایر مشاغل – به خرده فروشان محلی، رستوران ها، مشاغل خدمات شخصی و دیگران بازاریابی کنید. در انجمن های تجاری محلی شبکه ایجاد کنید و برای فروش خدمات خود با صاحبان مشاغل جلسه بگذارید. تقاضا برای حضور در رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی آنلاین به رشد خود ادامه خواهد داد، بنابراین مشتریان شما سپاسگزار خواهند بود که می توانید آنها را با تغییر چشم انداز آنلاین و در مقابل چشمان مصرف کنندگان به روز نگه دارید.

در قدیم، کافی بود یک آگهی در صفحات زرد چاپ کنید تا مطمئن شوید که مشتریان بالقوه کسب و کار شما را پیدا خواهند کرد. این روزها شما به یک وب سایت نیاز دارید، اما به آن وب سایت نیز نیاز دارید تا در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید. یک صاحب کسب و کار متوسط ​​چگونه خود را حفظ می کند؟ یک مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در هدف خود شبیه به یک مشاور بازاریابی است، اما مشاوران آنلاین در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و تبلیغات در گوگل، فیس بوک و سایر وب سایت ها تخصص دارند. تخصص شما در این عرصه می تواند به کسب و کارهای محلی کمک کند تا در صدر نتایج جستجو قرار گیرند و مطمئن شوند که پول تبلیغاتی که خرج می کنند، ارزشش را داشته است.  داشتن پیشینه‌ای در بازاریابی دیجیتال و همچنین شخصیتی که با تغییر و پیشرفت های جدید در صنعت خود را رشد می‌دهد ، مورد نیاز است.

اگر عاشق گل هستید و نیاز به کسب درآمد برای تکمیل درآمد بازنشستگی خود دارید، این کسب و کار پرسود فرصت مناسبی برای شما خواهد بود. اگر به طراحی علاقه دارید، واجد شرایط شروع تجارت طراحی گل هستید. با این حال، آموزش رسمی یک دارایی است، و تعدادی از مدارس و برنامه های آموزش مداوم وجود دارد که کلاس های طراحی گل ارائه می دهند. طراحان گل، فضای سبز و تزیینات را برای ایجاد چیدمان‌های گل جذاب، مانند دسته گل، تاج گل، و میزهای مرکزی برای هر تعداد مناسبت – عروسی، تشییع جنازه، رویدادهای اجتماعی، رستوران‌ها و فعالیت‌های تجاری انتخاب می‌کنند. طراحان همچنین از انواع ابزار و مواد برای تولید برش و شکل مورد نظر و همچنین فوم، سیم، نوار و انواع ظروف برای نگهداری و نمایش طرح‌های خود استفاده می کنند. خدمات خود را با ایجاد شبکه‌ای با برنامه ریزان رویدادها، برنامه‌ریزان عروسی، شرکت‌های پذیرایی، و برگزار کنندگان مهمانی‌ها بازاریابی کنید.

دکمه بازگشت به بالا