اقتصادیکسب و کار ایرانی

چرا در نمایشگاه بین المللی از اسپیس فریم استفاده مکنیم؟

نمایشگاه بین المللی یکی از بهترین فرصت ها برای معرفی کسب و کار شما به مخاطبان است. برای این منظور شما باید یک غرفه اجاره کنید و با استفاده از اسپیس فریم، یک سازه زیبا و جذاب برای آن طراحی کنید. در این صورت شما دو گزینه دارید، اجاره اسپیس یا خرید آن. از آنجا که اینترنت پر از اطلاعات مختلف است و ممکن است شما را گیج کند، در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد این سازه، انواع آن و مزایای اجاره استیج را با شما در میان بگذاریم. اگر می خواهید به سؤالات خود پاسخ بگیرید با ما همراه باشید.

اسپیس فریم چیست؟

اگر فعالیت شما نیازمند حضور در نمایشگاه ها است تا مخاطبان هدف را با کسب و کار شما آشنا کنید، باید به فکر اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی باشید. این سازه به شما امکان می دهد تا در محل موردنظر، طرح های دلخواه را به زودی و زیبایی پیاده سازی کنید و توجه مخاطبان را به غرفه خود جلب کنید. برخلاف سایر روش ها با اجاره استیج می توانید طرح های متنوع هندسی را با تغییر اتصالات ایجاد کنید و فضای موردنظر خود را خلق کنید. Space Frame در واقع نوعی داربست جدید است که قوی تر، مقاوم تر و زیباتر است.

اسپیس فریم اصفهان |اسپیس فریم بنر |اسپیس فریم چیست

انواع اسپیس فریم

به طورکلی قبل از اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی باید فضای موردنظر را دقیقاً مورد نظر قرار دهید و بر اساس نیاز خود سازه ای را انتخاب کنید تا در برپایی آن با مشکل روبرو نشوید. به طورکلی Space Frameها از دو بخش قطعات محوری و اتصالات ساخته شده اند. با قرار دادن این اجزا در کنار هم به شکل ماتریس می توان طرح موردنظر را در اشکال مختلف پیاده سازی کرد؛ اما به طورکلی این سازه ها را می توان بر اساس منحنی و لایه های موجود در آن ها دسته بندی کرد.

معیارهای مؤثر بر هزینه اجاره اسپیس در نمایشگاه

هزینه اجاره یک استیج تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

اندازه سازه: یکی از معیارهای مؤثر بر هزینه، اندازه سازه انتخابی شماست. هزینه اجاره و حمل و نقل اسپیس با افزایش اندازه آن بالاتر می رود.
مدت زمان: بازه زمانی که می خواهید در یک نمایشگاه شرکت کنید یکی دیگر از معیارهای مؤثر بر هزینه است. هزینه اجاره اسپیس با طولانی شدن مدت حضور شما در یک محیط افزایش می یابد.
نوع و طرح اسپیس: نوع و طرح اسپیسی که مورد علاقه شماست بر میزان هزینه اجاره تأثیر مستقیم دارد. هزینه اجرای اسپیس با خاص بودن و منحصربه فرد بودن طرح آن بیشتر می شود.
موقعیت جغرافیایی: اگر محل برگزاری نمایشگاه در جایی دور باشد، هزینه حمل سازه به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

اسپیس فریم اصفهان |اسپیس فریم بنر |اسپیس فریم چیست

نکات مهم اجاره اسپیس و نصب آن

اگر می خواهید یک اسپیس زیبا و مقاوم در غرفه نمایشگاهی خود برپا کنید، بهتر است به موارد زیر توجه خاصی داشته باشید. این کار باعث کاهش هزینه ها و جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از اجرای نادرست سازه می شود.

قبل از نصب سازه، وزن آن را محاسبه کنید و از اتصالات مناسب استفاده کنید.
محل مناسبی برای نصب انتخاب کنید تا غرفه شما در دید باشد؛ اما برای بازدید کننده مزاحمت ایجاد نکند.
سازه را بر اساس فضایی که در دسترس دارید طراحی کنید.
اسپیس را متناسب با نوع خدمات و محصولات انتخاب کنید.
نمای بیرونی را به شکلی طراحی کنید که نظر مخاطبان را به خود جذب کند.

اجاره اسپیس نمایشگاهی

وقتی که شرایط خرید و تهیه سازه های نمایشگاهی ممکن نباشد، بهترین انتخاب اجاره اسپیس است. یکی از عواملی که می تواند در خرید این سازه مورد علاقه مشکل ساز شود مسئله عدم تامین منابع مالی است. سازه مذکور می تواند نیازها و انتظارات افراد را برآورده کند. علاوه بر تجهیزات مذکور، سازه های چوبی هم وجود دارند که نسبت به این تجهیزات از قیمت بالاتری برخوردارند. قیمت بالای سازه های چوبی باعث می شود بسیاری از مجریان تمایل به خرید آن نداشته باشند. چرا که هزینه بالا از لحاظ اقتصادی صرفه ندارد.

در چنین مواردی می توانید به راحتی اقدام به اجاره اسپیس نمایشگاهی کنید و از هدر رفتن سرمایه و زمان با ارزش خود جلوگیری نمایید. لازم به ذکر است که امروزه space frame به عنوان یک سازه مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. سازه مذکور برای مصارف متنوع اداری، خدماتی و تجاری یک انتخاب موثر و کارآمد محسوب می شود. از نقاط عطف اجاره سازه نامبرده می توان به انعطاف پذیری بالا و صرفه جویی از لحاظ اقتصادی اشاره نمود.

اسپیس فریم اصفهان |اسپیس فریم بنر |اسپیس فریم چیست

هنگام خرید space frame به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید اسپیس فریم می بایست به کیفیت قطعات و اجزای این تجهیزات دقت داشت به عنوان مثال می توانید قطر لوله ها و مفتول ها را مورد بررسی قرار دهید. در نظر داشته باشید که این سازه نمایشگاهی امکان دارد به مرور زمان و تحت برخی شرایط اقلیمی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شود. بنابراین توصیه می شود که پس از خرید برای غرفه خود یک پوشش مناسب در نظر بگیرید. پیشنهاد می شود که space frame نمایشگاهی را از یک مرکز معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید. در صورتی که مرجع خریداری شما معتبر باشد، دیگر نیازی نیست که نگران مسائلی مثل کم جوش بودن، وزن یا خرابی قطعات و پیچ و مهره ها باشید.

نتیجه گیری

داشتن یک غرفه زیبا و مستحکم یکی از اصلی ترین نگرانی های شرکت ها و برندهای مختلفی است که قصد حضور در نمایشگاه ها را دارند. یکی از بهترین روش ها برای داشتن یک فضا با امکانات مناسب که نظر مخاطبان را به خود جذب کند، اجاره اسپیس فریم است؛ زیرا شما می توانید بر اساس محیط و محصولاتی که ارائه می دهید سازه های بسیار زیبا و مقاومی طراحی کرده و نظر مخاطبان را به خود جذب کنید.

دکمه بازگشت به بالا