اقتصادیکسب و کار ایرانی

ایا ارز دیجیتال فگ، ارزش سرمایه گذاری دارد؟

 تنها در صورتی دوج کوین را به خوبی به یاد می‌آورید که یا پیگیر اخبار این میم کوین بوده باشید یا از رشد ناگهانی قیمت آن به سود کلان رسیده باشید. در هر دو صورت شما با معجزه میم کوین‌ها بیگانه نیستید. ارزهای بامزه‌ای که کار خود را از یک شوخی شروع کرده و می‌توانند ظرف یک شب شما را ثروتمند کنند. ارز دیجیتال فگ که با نام توکن فگ (FEG Token)  نیز شناخته می‌شود جدیدترین نسل از میم کوین‌های پس از دوج کوین و بیبی دوج است که توجهات را به خود جلب کرده است. اگر شما هم به دنبال تکرار خاطره جذاب دوج کوین و رسیدن به سود در کوتاه‌مدت هستید احتمالا به فکر سرمایه‌گذاری در این ارز افتاده‌اید. با ما همراه باشید و تکلیف فگ را برای همیشه مشخص کنید.

اخبار جدید ارز فگ |ارز فگ کلاهبرداری |تحلیل فگ توکن

با فگ آشنا شوید

این توکن روی دو شبکه اتریوم و شبکه هوشمند بایننس فعالیت می‌کند. این توکن حاکمیتی امکانات قابل‌توجهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هدف اصلی از ایجاد این توکن ایجاد فضایی متفاوت برای ارائه راهکارهای مالی بود. راهکارهایی مانند سواپ کردن، استیک کردن و تامین نقدینگی. شما به کاربر فگ می‌توانید توکن‌های مورد نظر خود را رپ یا wrap کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد که توکن‌های دیگر شبکه‌ها را روی شبکه فگ به کار بگیرید. البته شما می‌توانید بعد از انجام معامله توکن رپد شده را به حالت اول باز گردانید.

کاربران در ازای انجام این کار پاداش دریافت می‌کند. توکن فگر امکان اجرای قراردادهای هوشمند دیفای را نیز میسر کرده است و سود بالاتری را در اختیار تامین‌کنندگان نقدینگی قرار می‌دهد.

فگ مورد استقبال قرار گرفت

 فگ از همان ابتدای معرفی توجهات را به خود جلب کرد و سود سرشاری را برای دارندگان خود به ارمغان آورد. موسس این ارز در تویتتر 40 هزار دنبال‌کننده دارد و خود را به عنوان متخصص بلاک چینی معرفی می‌کند که سالیان سال در این حوزه فعالیت داشته است. از آنجایی که موسس این پروژه نیز مانند بسیاری از دیگر پروژه‌های ارز دیجیتال ناشناس است، نمی‌توانیم گفته‌های او را تایید یا تکذیب کنیم.

توکن فگ یک بازار معاملاتی تمام و کمال را روی شبکه هوشمند بایننس و اتریوم ایجاد کرده و نقش پلی را برای سواپ بین دو شبکه ایفا می‌کند. یکی دیگر از قابلیت‌های این پلفترم ارائه قراردادهای SmartSwap است که یک سیستم تامین نقدینگی درونی است. معاملاتی که دراین بخش انجام می‌شوند مشمول پرداخت مالیات 2 درصدی این شبکه نمی‌شوند. کارمزد انجام تراکنش‌ها در این شبکه نیز 0.08درصد است.

همانطور که گفته شد این توکن امکان استیکنیگ را نیز برای دارندگان مهیا کرده است. دارندگان این ارز در ازای استیک کردن توکن فگ 0.12 درصد ارز دلاری اندوخته خود را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. این پاداش در قالب اتریوم رپد شده (fETH) و بایننس کوین رپد شده (fBNB) به کاربر پرداخت می‌شود. کاربرانی که در این شبکه استیک می‌کنند نیز از پرداخت مالیات 2 درصدی معاف هستند.

امنیت توکن فگ

در مجموع 100 کادریلیون توکن فگ روی شبکه اتریوم و همین مقدار توکن روی شبکه هوشمند بایننس کوین توزیع شد. اما 50 درصد از موجودی فگ روی هر دو شبکه سوزانده شده است. از آنجایی که توکن فگ روی هر دو شبکه بایننس و اتریوم فعالیت دارد باید گفت که توکن فگ هم یک توکن ERC-20 است و هم یک توکن BEP-20 است.

ERC-20 پروتکل محبوب شبکه اتریوم است که در بسیاری از پروژه‌های دیفای به کار گرفته می‌شود. BEP-20 نیز پروتکل رایج در شبکه بایننس است. امنیت شبکه اتریوم با استفاده از الگوریتم PoW یا اثبات انجام کار تامین می‌شود. بایننس نیز برای تامین امنیت شبکه از الگوریتم PoS یا اثبات سهام استفاده می‌کند. این دو الگورتیم محبوب‌ترین و ایمن‌ترین الگوریتم‌های موجود درفضای بلاک چین هستند که بالاترین سطح امنیت را به همراه دارند. بایننس در کنار این الگورتیم از 21 تایید کننده استفاده می‌کند. این تاییدکننده‌ها هر 24 ساعت یکبار برای تایید تراکنش‌ها انتخاب می‌شوند.

روند را زیر نظر بگیرید

 توکن فگ با معرفی اپلیکیشن FEG Track به دارندگان این ارز اجازه می‌دهد که در لحظه روند پیشرفت توکن فگ را زیر نظر گرفته و میزان سود و زیان خود محاسبه کنند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تراز مالی خود را در شبکه فگ مشاهده کنید. بازار را زیر نظر داشته باشید و از شروع پروژه‌های جدید اطلاع پیدا کنید.

پروژه فگ عملکرد خوبی داشته است به تازگی نسخه جدید از توکن‌های فگ را نیز روانه بازار کرده است. دارندگان توکن‌های قدیمی فگ نیز می‌توانند با استفاده از تکنولوژِی SmartDefi توکن‌های قدیمی را به توکن‌های جدید تبدیل کنند. این کار ظرف چند دقیقه انجام می‌شود.

 به نظر می‌رسد توکن فگ مسیر طولانی را پیش رو داشته باشد. توسعه‌دهندگان این ارز به دنبال ارائه راهکارهایی هستند که می‌تواند تجربه جدیدی در بحث خدمات مالی بدون مرکزیت باشد.  شما می‌توانید در این شبکه در کنار استیکینگ از گزینه کپی تریدینگ نیز استفاده کنید. اگر نمی‌دانید کپی تریدینگ چیست باید بگوییم که در این شیوه از معامله شما می‌توانید معاملات افراد حرفه‌ای و با تجربه را کپی کرده و به کار بگیرید.

توکن فگ و پروژه فگ با ایجاد یک صرافی غیرمتمرکز امکانات شایسته‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید این میم کوین را به سبد سرمایه خود اضافه کنید و منتظر تغییرات آتی در این ارز باشید.

 در نظر داشته باشید که زمانی که صحبت از ارزهای دیجیتال مخصوصا میم کوین به میان می‌آید، هرگز نمی‌توان روند بعدی را پیش‌بینی کرد. همانطور که در مورد دوج کوین تجربه کردیم تنها یک کامنت از سوی یک چهره شناخته شده می‌تواند سرنوشت یک میم کوین را برای همیشه تغییر دهد. با وجود اینکه روزهای اوج دوج کوین به ظاهر تمام شده است، هنوز عده زیادی این میم کوین را در سبد سرمایه خود نگهداری می‌کنند تا شاید با کامنت بعدی ایلان ماسک در خصوص این ارز، به ثروت دست پیدا کنند.

بنابراین بهتر است بخش اندکی از سرمایه خود را به خرید و فروش توکن فگ اختصاص دهید. چرا که ممکن است اتفاقی که برای دوج کوین افتاد برای این میم کوین نیز روی دهد.

دکمه بازگشت به بالا