اقتصادیکسب و کار ایرانی

اپلای تحصیلی در آمریکا چگونه است؟

اپلای تحصیلی در آمریکا چگونه است؟

بدون اتلاف وقت، شما را دعوت میکنم تا این مطلب در مورد دانشگاه ساسکاچوان، اپلای تحصیلی آمریکا و اپلای را بخوانید!

تحصیل در آمریکا |تحصیل کارشناسی در آمریکا |درآمد

دانشگاه ساسکاچوان

دانشگاه ساسکاچوان (USask) یکی از قدیمی ترین و برجسته ترین دانشگاه های کانادا است. دانشگاه ساسکاچوان که در سال 1907 تأسیس شد، یکی از اعضای گروه U15 دانشگاه‌های کانادایی است که تحقیقات فشرده دارند، و یکی از معدود دانشگاه‌هایی است که چندین کرسی تحقیقاتی عالی کانادا را دارد.

دانشگاه ساسکاچوان واقع در ساسکاتون، ساسکاچوان در غرب کانادا، به دلیل رویکردهای مشترک و بین رشته ای خود برای مقابله با برخی از بزرگترین چالش های جهانی عصر ما – امنیت آب و غذا، پایداری انرژی، و بیماری های عفونی شناخته شده است.

دانشگاه ساسکاچوان نزدیک به 309 میلیون دلار درآمد تحقیقاتی سالانه با حمایت مالی دریافت کرد که از حوزه های تحقیقاتی برجسته دانشگاه که شامل کشاورزی، امنیت آب، انرژی و منابع معدنی، “یک سلامت” (رویکردی یکپارچه برای سلامت حیوانات، انسان و محیط زیست)، مردم بومی است، حمایت می کند. و کاربردهای نوآورانه تنها مرکز تحقیقات سنکروترون کانادا، منبع نور کانادایی (CLS) متعلق به دانشگاه ساسکاچوان. مؤسسه جهانی امنیت آب دانشگاه ساسکاچوان میزبان بزرگترین برنامه تحقیقاتی آب شیرین تحت رهبری دانشگاه در جهان، آتی جهانی آب، سرمایه گذاری 301 میلیون دلاری با بیش از 475 شریک در سراسر جهان است.

نزدیک به 26000 دانشجو از بیش از 125 کشور در دانشگاه ساسکاچوان تحصیل می کنند که بیش از 130 برنامه دانشگاهی ارائه می دهد و دارای 13 کالج، سه مدرسه تحصیلات تکمیلی و شش کالج وابسته یا فدرال است. این مطالعه توسط مراکز تحقیقاتی در سطح جهانی، از جمله CLS، موسسه جهانی امنیت آب، مرکز بین‌المللی واکسن، موسسه جهانی امنیت غذایی، مرکز توسعه محصول، مجتمع علوم بهداشتی، و مرکز ساسکاچوان برای علوم سیکلوترون که توسط سیلویا فدوروک دانشگاه اداره می‌شود، تقویت شده است. مرکز کانادایی نوآوری هسته ای

بیش از 164000 فارغ التحصیل زنده دانشگاه ساسکاچوان در سراسر جهان پراکنده شده اند. فارغ التحصیلان شامل 72 دانش آموخته رودز، دو برنده جایزه نوبل، پنج دارنده مدال طلای المپیک، یک نخست وزیر کانادا، 9 نخست وزیر از استان های کانادا، سه قاضی دادگاه عالی کانادا و یک برنده اسکار هستند. فارغ التحصیلان این دانشگاه که به دلیل اخلاق کاری، ماهیت مدبر و عزم خود شناخته شده اند، به ساختن تاریخ طولانی موفقیت برای رسیدگی به چالش های جهان در حال حاضر و آینده ادامه خواهند داد.

 

تحصیل در آمریکا |تحصیل کارشناسی در آمریکا |درآمد

اپلای تحصیلی آمریکا

شما باید یک قرار ملاقات با کنسولگری ایالات متحده تعیین کنید. پس از رسیدن به کنسولگری، یک عکس دیجیتالی از شما گرفته می شود و تمام اثر انگشت شما اسکن می شود. سپس برای یک مصاحبه شخصی ظاهر می شوید. در طول مصاحبه شخصی در کنسولگری، ممکن است مصاحبه کننده مدارک اضافی را درخواست کند. اینها ممکن است اسنادی برای اثبات وضعیت تحصیلی یا مالی باشند که عبارتند از:

  • ریز نمرات، مدارک تحصیلی، مدارک تحصیلی یا گواهینامه های مدارسی که در آن حضور داشته اید.
  • نمرات آزمون هایی که مدرسه شما در ایالات متحده مورد نیاز است. مانند تافل، SAT، GRE یا GMAT.
  • مدرکی مبنی بر پرداخت کلیه هزینه های تحصیلی، زندگی و سفر. باز هم وام آموزشی برای این منظور کار می کند.

تحت ویزای F-1، شما می توانید تا 60 روز بیشتر از مدت زمانی که طول می کشد تا برنامه تحصیلی خود را تکمیل کنید، در ایالات متحده بمانید، مگر اینکه درخواست داده باشید و برای مدتی تحت برنامه OPT اقامت و کار کنید. ; که در بخش های بعدی مورد بحث قرار گرفته است.

آیا شرایط زبان را برآورده می کنید؟

دانشجویان بین المللی در امریکا، بسته به دانشگاهی که برای آن درخواست می کنند، باید به زبان انگلیسی مهارت داشته باشند. بسیاری از دانشگاه های انگلیسی زبان از شما می خواهند که حداقل نمره را در آزمون استاندارد زبان کسب کنید. اگر مهارت های زبانی شما ناکافی است، تعداد زیادی برنامه وجود دارد که می توانید قبل از درخواست برای دانشگاه در این کشور ثبت نام کنید که توسط دانشگاه ها، کالج ها و موسسات خصوصی ارائه می شود.

روند درخواست تحصیل در آمریکا چگونه است؟

فرآیندهای درخواست بسته به ایالت متفاوت است. در برخی از ایالت ها، دانش آموزان می توانند از طریق یک سرویس درخواست مرکزی درخواست دهند. در موارد دیگر، باید مستقیماً به دانشگاه درخواست دهید. همچنین ممکن است بخواهید برای بیش از یک برنامه یا دانشگاه درخواست دهید در صورتی که در انتخاب اول خود پذیرفته نشده اید.

مهلت های درخواست چقدر است؟

مهلت ها متفاوت است، اما به طور کلی، شما باید حداقل هشت تا دوازده ماه قبل درخواست دهید. نقاط ورود معمول برای دانشجویان بین المللی ترم های سپتامبر و ژانویه است. با این حال، بسیاری از دانشگاه‌ها روشی برای پذیرش دانشجویان بین‌المللی در طول سال دارند.

اپلای

درخواست های آنلاین برای تحصیل در مقطع کارشناسی تمام وقت با مراجعه به مرکز UCAS انجام می شود. از این صفحه، می توانید برنامه خود را شروع، ادامه دهید و پیگیری کنید. همچنین می توانید برای پر کردن فرم درخواست UCAS خود کمک بگیرید. هنگام درخواست، می توانید حداکثر پنج رشته را در دانشگاه های مختلف انتخاب کنید. با این حال، شما فقط می توانید یک بار در هر چرخه درخواست دهید. آخرین مهلت دریافت همه درخواست‌های 2023 توسط UCAS، جمعه 30 ژوئن 2023 است.

هزینه درخواست سال 2023 برای یک انتخاب 22.50 پوند است که برای دو انتخاب یا بیشتر به 27 پوند افزایش می یابد. ممکن است کالج شما مبلغی را برای ورود دریافت کند یا از شما بخواهد که مستقیماً به UCAS پرداخت کنید.

قبل از پایان مهلت درخواست، باید موارد زیر را داشته باشید:

  • تمام مشخصات، صلاحیت ها و دوره های انتخاب شده شما را پر کرده است
  • بیانیه شخصی خود را نوشتید – اظهارات شخصی را برای برنامه های کاربردی دانشگاه ببینید
  • شامل یک مرجع کتبی از معلم یا متخصصی است که شما را از نظر آکادمیک می شناسد
  • هزینه درخواست UCAS خود را پرداخت کرد.

تحصیل در آمریکا |تحصیل کارشناسی در آمریکا |درآمد

وقت را هدر ندهید و به وب سایت sirapply.com مراجعه کنید و اگر به دنبال اقدام کردن برای اپلای هستید، وقت مشاوره رایگان خود را با مشاورین این مجموعه رزرو کنید.

دکمه بازگشت به بالا