علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

معرفی سایت های دانلود از اینستاگرام

سایت های دانلود اینستاگرام از آنجایی که نرم افزار اینستاگرام دانلودر مخصوص به خود را ندارد، کاربران باید برای دانلود فیلم ها و عکس های مورد علاقه خود به سایت ها و برنامه های دیگر مراجعه کنند. در این مواقع سایت های دانلود اینستا به کاربران کمک می کنند و امکان دانلود فایل ها را به آنها می دهند.

امروزه افراد می توانند با استفاده از سایت های مختلف دانلود اینستاگرام و برنامه های مختلفی که این کار را انجام می دهند، فیلم ها، فیلم ها و عکس های مورد نظر خود را از اینستاگرام دانلود کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، در مقاله امروز به بهترین مکان ها برای دانلود از اینستا می پردازیم و به شما می گوییم که چگونه با استفاده از نرم افزار، عکس ها و فیلم ها را از اینستا دانلود کنید. در آینده با ما همراه باشید.

سایت دانلود از اینستاگرام

هنگام مرور صفحات مختلف اینستا ممکن است با پست های بسیار مفید یا کاربردی روبرو شده باشید. در این مواقع برای ذخیره این پست ها و دسترسی همیشه به این فیلم ها و عکس ها باید از روش های دانلود از اینستا استفاده کنید. اگرچه نرم افزار اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا فایل ها را در خود اکانت ذخیره کنید، اما امکان دانلود پست ها از طریق این پلتفرم وجود ندارد.

به همین دلیل باید با استفاده از روش هایی که در این مقاله آموزش می دهیم مقالات و ویدیوهای مورد علاقه خود را دانلود کنید تا این فایل ها را برای همیشه نگه دارید و به آنها دسترسی آفلاین داشته باشید. بسیاری از سایت ها به کاربران امکان دانلود از اینستا را می دهند و در قسمت بعدی شما را با یکی از محبوب ترین سایت ها در این زمینه آشنا می کنیم.

سایت دانلود اینستا که بسیار مفید و معروف است دانلودگرام نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، هدف از توسعه این سایت، دانلود پست های حاوی عکس و فیلم از اینستاگرام بوده است. کاربران می توانند با مراجعه به آدرس صفحه دانلود اینستا دانلودگرام و رعایت دستورالعمل های این مقاله، کلیپ ها و عکس های مورد علاقه خود را بدون استفاده از ابزار شخص ثالث دانلود کنند.

اگر شما هم می خواهید از این سایت برای دانلود پست های اینستا استفاده کنید، مراحل زیر را دنبال کنید. در مرحله اول آدرس این سایت را به آدرسhttps://downloadinsta.app/وارد کنید. پس از ورود به این لینک، پنجره ای مشابه تصویر زیر ظاهر می شود.

همانطور که می بینید، یک کادر در بالای صفحه وجود دارد که برای دانلود پست ها استفاده می شود. برای دانلود از اینستاگرام باید وارد این برنامه شده و در بالای صفحه سمت راست در پست مورد نظر گزینه سه نقطه را انتخاب کنید. با کلیک بر روی این گزینه پنجره ای مشابه تصویر زیر باز می شود. در اینجا گزینه “Copy link” را انتخاب کنید تا لینک پست مورد نظر در حافظه سیستم عامل ذخیره شود.

حالا دوباره به سایت دانلود از اینستاگرام بروید و روی کادر خالی کلیک راست کنید. پس از آن مانند تصویر زیر گزینه “Paste” را انتخاب کنید.

پس از کلیک بر روی لینک در قسمت مورد نظر، در کادر آبی رنگ، روی گزینه «دانلود هم اکنون» کلیک کنید.

پس از این، صفحه دانلود اینستا پست مورد نظر را به شما نشان می دهد.

پس از مشاهده پاسخ می توانید مانند تصویر بالا گزینه “دانلود” را برای دانلود قسمت مورد نظر خود انتخاب کنید.

سایت های دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

علاوه بر صفحاتی که در این مقاله معرفی کرده‌ایم، کاربران می‌توانند به آدرس‌های دیگری نیز مراجعه کنند که همین قابلیت را در اختیارشان قرار می‌دهد. برای این منظور، افرادی که از سایت های زیر استفاده می کنند نیز می توانند از قابلیت های سایت برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به آدرس های دیگر استفاده کنند.

سایت downloadgram

سایت saveinsta

 

سایت instaspy

سایت instasave

سایت igram

سایت toolzu

در لیست بالا می توانید محبوب ترین و مفیدترین سایت های دانلود اینستا را مشاهده کنید. تمامی این سایت ها خدمات مشابهی را به کاربران ارائه می دهند. کافی است لینک پست مورد نظر خود را در اینستاگرام کپی کنید و از یکی از این سایت ها برای دانلود فیلم و عکس در اینستاگرام استفاده کنید.

برای استفاده از وب سایت برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید. در این قسمت از ناحیه igram به عنوان مثال استفاده می کنیم. اگر بخواهید شما می توانید از امکانات هر یک از سایت ها و برنامه هایی که در این مقاله معرفی کرده ایم استفاده کنید.

برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام، پست مورد نظر را باز کرده و سه گزینه را انتخاب کنید. سپس مانند شکل زیر لینک پست را در کلیپ بورد سیستم عامل خود کپی کنید.

پس از انجام این کار به https://igram.io/ بروید.

پس از ورود به سایت، پنجره ای مشابه تصویر بالا مشاهده خواهید کرد. در کادر خالی وسط صفحه، روی لینک پستی که قبلاً کپی کرده بودید، راست کلیک کرده و پیست کنید و در نهایت گزینه «دانلود» را در کادر آبی انتخاب کنید.

در اینجا می توانید مستقیماً از گزینه Paste در پنجره برای درج لینک استفاده کنید.

پس از این مرحله سایت دانلود کلیپ های اینستا پست مورد نظر را به شما نمایش می دهد. در صورت تایید، گزینه «دانلود» را انتخاب کنید تا فرآیند دانلود فایل آغاز شود.

با استفاده از این روش می توانید از تمامی سایت های دانلود اینستاگرام برای دانلود پست ها و فیلم ها استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا