عمومیکسب و کار ایرانی

شلف و کتابخانه دیواری خوب از کجا بخریم ؟

بهترین شلف دیواری را باید نسخه مدرن و ممتاز یک طاقچه قدیمی در نظر گرفت. در واقع شلف دیواری یک طاقچه است که نه تنها می توان آن را به دیوار چسباند، بلکه می توان از آن در مکان های مختلف با توجه به نیاز استفاده کرد. همانطور که گفته شد، اگر به دنبال خرید شلف دیواری هستید، بهتر است نگاهی به انواع مدل بیندازید و بسته به سلیقه خود از میان قفسه های آشپزخانه، قفسه های دیواری تلویزیون، قفسه های تزئینی را انتخاب کنید.

توجه به این نکته ضروری است که چه در حال خرید شلف یا هر کالا و خدمات دیگری باشید، دانستن قیمت بسیار مهم است. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله از هوم خاص؛ به بررسی قیمت قفسه ها بپردازیم و شما را برای خرید ارزان قفسه های دیواری راهنمایی کنیم. اجازه دهید به شما در خرید انواع دیگر محصولات با قیمت های مقرون به صرفه کمک کنیم.

انواع شلف دیواری‬‎ |تلویزیون |تولیدی شلف دیواری

شلف چیست؟

قفسه های چوبی یا فلزی شیک و زیبا که شاید در جاهای مختلف دیده باشید شلف محسوب می شوند. این قفسه ها ممکن است از چوب، فلز و غیره ساخته شده باشند و این قفسه ها در طرح های متنوعی عرضه می شوند که به راحتی با اکثر سلیقه ها مطابقت خواهند داشت. همانطور که قبلا ذکر شد، شلف ها از فلز تا چوب، همه در گروه قفسه ها قرار می گیرند، با طرح ها و رنگ های مختلف، اما نکته مهم این است که مهم نیست که تنوع قفسه ها، یک چیز مشترک است. , این مشترک ویژگی های قفسه ها مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

نکاتی که قبل از خرید شلف دیواری باید بدانید:

جنس بکار رفته در ساخت شلف

اگر می خواهید بدانید که چه نوع قفسه هایی موجود است و کدام نوع برای شما مفید است، ابتدا باید نوع استفاده از شلف و محل نصب را مشخص کنید؛ زیرا قفسه در واقع یک دکوراسیون کوچک است. ساخته شده از مواد و اشکال مختلف با توجه به هدف انتخاب شوند.

شلف فلزی

از آنجایی که می خواهید انواع شلف ها را بدانید، اجازه دهید قفسه های فلزی و کاربرد آنها را معرفی کنم. شلف های فلزی همه چیز از آشپزخانه گرفته تا قفسه حمام را می پوشانند. به طور کلی قفسه های فلزی برای مکان هایی ساخته می شوند که تجهیزات سنگین در آن نگهداری می شود.

یکی از قفسه ها وجود دارد که می توان از آن به عنوان دیوار جانبی استفاده کرد؛ بنابراین اگر شما هم برای دیوار، کمد و به طور کلی مبلمان و اثاثیه جا ندارید، باید بگوییم که با استفاده از قفسه های دیواری می توانید مثلا ، در آشپزخانه یا سایر قسمت های خانه (جداسازی سرویس ها از فضای پذیرایی)، دیوارها فضای کوچکی ایجاد می کنند و از این طریق نظم مناسبی به خانه یا حتی محل کار شما می دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، نصب قفسه یک ایده عالی و حتی برای شروع نسبتا ارزان است، در مقایسه با روش هایی مانند اضافه کردن کابینت های جدید که نیاز به هزینه زیادی دارد.

شلف دیواری چوبی

در بین بهترین مدل های شلف دیواری، یکی از مهم ترین وسایلی که با آن مواجه خواهید شد، قفسه چوبی است. مدل های چوبی با توجه به زیبایی و ظرافت ذاتی چوب، انتخاب مناسبی برای نگهداری وسایل شخصی سبک، عروسک، شمع و غیره محسوب می شوند. البته ذکر ظرافت قفسه های چوبی ممکن است شما را نگران دوام این قفسه ها کند، پس باید گفت که قفسه های چوبی نه تنها زیبا و شکیل هستند، بلکه از نظر کیفیت نیز امیدوارکننده و مقاوم هستند.

انتخاب وسایل روی شلف

قفسه ها قابلیت نگهداری وسایل زیادی را دارند. اما به یاد داشته باشید، فقط وسایل دکوری و زیبا باید در قفسه ها قرار گیرند. زیاده روی همیشه خوب نیست. ممکن است به خرید وسایل تزئینی علاقه داشته باشید، اما نمی توانید همه آنها را در شلف دیواری نگه دارید. به عنوان مثال، توصیه می کنیم از قرار دادن گلدان های بزرگ در قفسه ها خودداری کنید. همیشه بهترین کار این است که یک گلدان بزرگ و زیبا روی میز داشته باشید. بقیه گلدان ها را جمع کنید و در کمد نگهداری کنید. هر هفته می توانید گلدان های روی میز خود را عوض کنید و از فضای جدیدی که ایجاد می کنید لذت ببرید.

خرید دکوریجات

فروشگاه لوازم خانگی مکانی عالی برای خرید جدیدترین و بهترین لوازم جانبی است، اما فراموش نکنید که سبک فروشگاه با خانه شما یکی نیست. هرچه بیشتر خرید کنید، فضای بیشتری برای نگهداری این اقلام نیاز دارید. بنابراین توصیه می کنیم برای خرید خود برنامه ریزی کنید و به جای خرید هر روز یک برنامه زمانی برای خرید خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، به خود اجازه دهید فقط یک گلدان عتیقه در ماه خریداری کنید. در این ماه می توانید به فروشگاه های مختلف سر بزنید و تمام گلدان ها را بررسی کنید. سپس با نزدیک شدن به زمان خرید گلدان فانتزی را بخرید که بیشتر از بقیه نظر را به خود جلب کند. با این کار در هزینه ها صرفه جویی کرده و بهترین و مناسب ترین گلدان را خریداری می کنید.

هماهنگی اشیاء

اشیاء چینی، جا شمعی، سبدهای الیافی، مجسمه های بزرگ و … زیبا هستند اما ناسازگار هستند. بنابراین بهتر است وسایلی را انتخاب کنید که با هم هماهنگ باشند. به عنوان مثال، سبک مینیمال استفاده از مجسمه های بزرگ را ممنوع می کند یا اگر سبک دکور خانه شما بوهو است، بهتر است از تزئینات پر زرق و برق استفاده نکنید.

تقسیم بندی انواع محل نصب شلف

شلف آشپزخانه

با خلاصه ای از مطالبی که تا اینجا گفته شد، متوجه می شوید که انواع قفسه ها چیست و انواع موجود به قفسه های چوبی یا فلزی محدود نمی شود، بلکه قفسه ها بخشی دیگر از قفسه بندی آشپزخانه هستند. تزئینات، ماگ و… هم نکاتی دارند، بیایید در این مورد مفصل صحبت کنیم. از آنجایی که قبلا در توضیح انواع قفسه در مورد مزایای قفسه آشپزخانه صحبت کردیم، اکنون متوجه شدید که با استفاده از قفسه های دیواری آشپزخانه می توانید به راحتی و با کمترین هزینه ممکن آشپزخانه ای مرتب داشته باشید.

به خصوص اگر فضای آشپزخانه کوچکی دارد و همیشه با قرار دادن قابلمه، تابه و سایر ظروف غذاخوری مشکل دارید، خبر خوب این است که به شما بگوییم استفاده از قفسه های آشپزخانه می تواند تمام مشکلات شما را حل کند! یک آشپزخانه جادار و راحت به شما تحویل داده می شود.

شلف دیواری تلویزیون

در توضیح انواع شلف ها از نوع دیگری یعنی شلف دیواری تلویزیون صحبت کردیم. استفاده از این قفسه ها معمولا نشان می دهد که تلویزیون کجا باید روی دیوار نصب شود. به این ترتیب از یک طرف تلویزیون بر روی دیوار نصب می شود و از طرف دیگر از قفسه دیواری تلویزیون برای داشتن اتاق نشیمن جادار استفاده می شود. با این حساب نه تنها می توانید قاب عکس، مجسمه، کتاب و سایر تزیینات مورد علاقه خود را در اتاق نشیمن به نمایش بگذارید، بلکه همه چیز را مرتب و شیک نگه دارید. البته ناگفته نماند که از پایه دیواری تلویزیون برای نگه داشتن خود تلویزیون نیز استفاده می شود.

این قفسه ها که از آهنربا و چوب ساخته شده اند برای استفاده در محیط کار و همچنین برای پوشش منزل مناسب هستند؛ لازم به ذکر است که قفسه دیواری تلویزیون تنها یکی از انواع قفسه های قابل استفاده برای نگهداری تلویزیون می باشد. از دیگر می توان به عنوان پایه تلویزیون کابینت، فرم و نمایشگر نیز استفاده کرد که اتفاقاً طرفداران خود را دارد.

شلف دکوری

همانطور که از نام آن پیداست از قفسه های تزئینی برای نمایش دکوراسیون استفاده می شود. با این حساب اگر به دنبال استند تزئینی هستید می توانید پایه چوبی یا پایه لیوان را انتخاب کنید. تا اینجا در مورد انواع قفسه ها گفتیم، انواع و مواد به کار رفته در قفسه ها تنها یک جنبه است و عوامل دیگری نیز بر انواع این قفسه ها تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال، همان قفسه تزئینی، دو نوع عمودی و دیواری وجود دارد، و اندازه آن نیز متفاوت است.

شلف ماگ

یکی از پرتقاضاترین قفسه های بازار شلف ماگ می باشد؛ چون جا لیوانی از پی وی سی ساخته شده است، این ماده باعث درخشندگی این جا لیوانی می شود. اگر در مورد دکوراسیون منزل و محل کار خود جدی هستید و از داشتن یک قفسه زیبا برایتان مهم است، پیشنهاد می کنم نگاهی به قفسه های شلف ماگ بیندازید؛ به طور خاص شلف ماگ به اندازه انواع دیگر قفسه هایی که نام بردیم قابلیت دارند. در قسمت های مختلف خانه، کمدها، دیوارها و موارد دیگر نمایش اجرا کنید.

قیمت شلف دیواری

با در نظر گرفتن مطالبی که در این مقاله و سایر موارد ذکر شده گفتیم، حتما متوجه شده اید که استفاده از انواع قفسه ها می تواند راهی مقرون به صرفه و حتی کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل، محیط کار و … باشد. در مورد قیمت، همه باید به این نکته توجه داشته باشند که جنس، اندازه و حتی طراحی یکی از عواملی است که بر قیمت قفسه ها تاثیر می گذارد و در نتیجه تفاوت قیمت این قفسه های مدرن را رقم می زند. با این حساب برای به دست آوردن اطلاعات دقیق قیمت قفسه ابتدا باید مشخص کنید که چه نوع شلفی می خواهید، چه اندازه و طرحی دارید و سپس بر اساس این موارد می توانید قیمت قفسه ایده آل خود را تخمین بزنید.

شلف دیواری ارزان بخریم؟

هنگام خرید یک شلف دیواری ارزان باید به این واقعیت توجه داشته باشید که گاهی اوقات خرید ارزان آن از منابع ناشناس برای شما هزینه دارد و در نهایت یک قفسه بی کیفیت و بی استفاده خواهید داشت! بنابراین اگر به دنبال خرید شلف های دیواری ارزان هستید، بهتر است به سراغ قفسه هایی بروید که به دلیل مواد استفاده شده از جمله قفسه های چوبی، قیمت مناسب تری دارند تا اینکه قفسه ایده آل خود را به عنوان یک قفسه دیواری ارزان خریداری کنید، کیفیت فدای یک قفسه ارزان قیمت شوید.

دکمه بازگشت به بالا