عمومیکسب و کار ایرانی

پر فالوور ترین پیج اینستا

در ایران و دیگر کشورهای جهان، فردی که در حوزه واقعی یا مجازی به محبوبیت رسیده است، بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام را دارد. صفحاتی که به هنر، ورزش، آشپزی و… مرتبط هستند، با فعالیت هنرمندان، ورزشکاران و آشپزان پرطرفدار، به صفحاتی با بیشترین تعداد فالوور تبدیل شده‌اند. علاوه بر این، علاقه مردم به محتوای سرگرم کننده و حضور هنرمندان، ورزشکاران و افراد مشهور در این نوع محتوا، باعث رشد این صفحات شده است. از نظر مخاطبان، دنبال کردن این صفحات به دلیل محتوای جذاب و حضور افراد معروف، بسیار جذاب است. در ادامه قصد داریم رمز رقابت با دارندگان بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان مانند سلنا گومز، کایلی جنر و  را به شما بگوییم.

10 پیج دارنده بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان

اکانت‌های با بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام، بطور طبیعی به ورزشکاران و سلبریتی‌های مشهور تعلق دارند که هر یک بیش از ۱۰۰ میلیون دنبال‌کننده دارند. یکی از ویژگی‌های بارز پنل خدمات مجازی ، سهولت دسترسی به اطلاعات و انجام فرآیندهای مختلف از راه دور است . اما بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام، به اکانت رسمی خود اینستاگرام اختصاص دارد که بیش از ۶۰۰ میلیون دنبال‌کننده دارد. در ادامه لیست افرادی که بیشترین فالوور در جهان را دارند، با شما به اشتراک می گذاریم.

  1. سلنا گومز

سلنا گومز، نوازنده و بازیگر معروف، یک حساب کاربری اینستاگرام با بیش از ۳۴۸ میلیون فالوور دارد. در فید این صفحه، شما به راحتی می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های شخصی این هنرمند را مشاهده کنید.

  1. کایلی جنر

آی‌دی: kylie jenner. کایلی جنر، یکی از پرطرفدارترین افراد در اینستاگرام است و رتبه دوم را تا به حال در میان پیج هایی که بیشترین فالوورها را دارند به خود اختصاص داده است. بیش از ۳۷۰ میلیون نفر از طرفداران و دنبال‌کنندگانش به صورت مجازی او را دنبال می‌کنند.

  1. دواین جانسون (راک)

آی‌دی: therock دواین «راک» جانسون، یک کاربر فعال در تمام شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام است. دواین جانسون به محبوبیت زیادی در سراسر جهان دست یافته است و در حال حاضر بیش از ۳۳۹ میلیون فالوور دارد. این شخص یکی از افرادی است که بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان را دارد.

  1.  آریانا گراندی

آریانا گرانده، خواننده محبوب، در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان، رتبه ششم را کسب کرده است. با مراجعه به صفحه این خواننده، شما علاوه بر دیدن عکس‌های او، می‌توانید به کلاژ عکس و ویدیوهایی که توسط طرفداران این هنرمند ساخته شده، نیز دسترسی پیدا کنید.

  1. کیم کارداشیان

کیم کارداشیان، یکی از نمایندگان خانواده کارداشیان-جنر، ستاره تلویزیون و تاجر است. او یک سبک زندگی لوکس دنبال می‌کند. با بیش از ۳۳۰ میلیون فالوور در اینستاگرام، او به یکی از شخصیت‌های پرطرفدار در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

  1. بیانسه

آی‌دی: beyonce بیانسه، با داشتن ۲۷۶ میلیون فالوور در اینستاگرام، در بین پیج‌های پرطرفدار اینستاگرام، رتبه نهم را به خود اختصاص داده است. این شخص از جمله افراد دارنده بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام شناخته میشود.

  1. کلویی کارداشیان

کلویی کارداشیان، عضو خانواده معروف کارداشیان-جنر، همانند سایر خواهرانش، از طریق فید یا استوری در اینستاگرام، زندگی لوکس خود را با دنبال کنندگانش به اشتراک می‌گذارد. بنابراین، حضور یکی از اعضای خانواده کارداشیان-جنر در بالاترین رتبه بندی حساب های اینستاگرام، موضوعی بسیار قابل پیش بینی است.

  1. جاستین بیبر

آی‌دی: justinbieber جاستین بیبر، با بیش از ۲۵۹ میلیون فالوور در اینستاگرام، یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های این شبکه اجتماعی است. این خواننده، علاوه بر طرفدارانش، برخی افراد را نیز به دلیل بحث‌برانگیزی‌هایش نسبت به خودش دوست ندارند.

  1. کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، فوتبالیست بسیار مشهور و شایسته تقدیر جهان است. او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ پرتغال شناخته می‌شود. در طول سالیان زیادی که در حرفه خود فعالیت داشته است، رونالدو نه تنها به خاطر مهارت و استعداد فوتبالی خود، بلکه به خاطر داشتن بیشترین تعداد دنبال‌کننده در اینستاگرام شهرت و محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. او با بیش از ۴۸۴ میلیون دنبال‌کننده در سراسر جهان، یکی از برترین پروفایل های اینستاگرامی است.

  1. لیونل مسی

آیدی: leomessi آیا آماده هستید به معرفی نفر بعدی از پیج‌هایی که بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارند بپردازیم؟ لیونل مسی، یکی دیگر از ستاره‌های فوتبال جهان، در لیست ما حضور دارد. او با به اشتراک گذاری عکس‌های زندگی شخصی خود برای دنبال‌کنندگانش، به اوج محبوبیت در شبکه‌های اجتماعی دست یافته است. با سر زدن به حساب کاربری او، می‌توانید عکس‌هایی از تمرین فوتبال و لحظاتی از روزهایی که با خانواده و دوستانش در حال گذراندن است، را مشاهده کنید.

چگونه میتوان با دارندگان بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام رقابت کرد؟

رقابت کردن با دارندگان بیشترین تعداد فالوور در اینستاگرام، یک چالش بزرگ است. برخلاف تصوری که مردم دارند غیرممکن نیست اما کمی نیاز به تفکر و استراتژی قوی دارد. البته که با الگوریتم های مختلفی که اینستاگرام  ایجاد کرده است میتوان به سمت بیشتر دیده شدن، اوج گرفت.در نظر داشته باشید که برخی از این فالوورهای افراد معروف در اینستا تماما واقعی نیستند. شما نیز می توانید با خرید فالوور اینستاگرام به یکی از رکورد دارهای این شبکه اجتماعی تبدیل شوید. اما دقت داشته باشید که خرید خود را از یک سایت قانونی و معتبر انجام دهید تا نتیجه موردنظر را دریافت کنید.

پیشنهاد ما به شما از فالووران است چرا که دارای بیشترین تجربه و اعتبار هستند. اینستاگرام سال‌هاست که یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها جهت معرفی افراد معروف و کسب درآمد محسوب می‌شود. افراد با پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام معمولا درآمد زیادی دارند و از چهره های مشهور جهان هستند. در این مقاله قصد داریم لیست پر فالوور ترین پیج یا اکانت اینستاگرام در جهان را در اختیار شما قرار دهیم. بدون شک، اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی حال حاضر است. روزانه، افراد زیادی به گشت گذار در پرطرفدارترین پیچ های اینستاگرام می‌پردازند؛

امری که سود قابل توجهی را عاید صاحبان پر فالوور ترین پیج اینستاگرام در جهان می‌کند. در ادامه به حساب‌های پر فالوور ترین صفحه های اینستاگرام 2022 پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام در جهان از دیدگاه بسیاری از کاربران، آن‌هایی هستند که شخصا توسط افراد مشهور اداره شده و پلی ارتباطی بین آن‌ها و طرفدارانشان به شمار می‌روند. در این قسمت، ابتدا به ده مورد از پرطرفدارترین پیج های اینستا در حال حاضر پرداخته و سپس لیستی از پیج‌های دارای بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان 2022 را بررسی می‌کنیم. با مجله پلازا همراه باشید. اینستاگرام با بیشترین فالوور و صاحبان آنان می‌پردازیم.

سخن نهایی

در این مقاله، به معرفی لیستی از ۱۰ پیج با بیشترین تعداد فالوور اینستاگرام پرداخته‌ایم. همچنین، دربارهٔ راز جنجالی شخصی صحبت کرده‌ایم که بیشترین تعداد فالوور را در اینستاگرام دارد. امیدواریم که با توجه به استراتژی‌های قوی و اراده، بتوانید با این افراد رقابت کنید و به اهداف خود دست یابید. البته باید در نظر داشت که رتبه‌بندی پیج‌ها در اینستاگرام ممکن است به دلیل تغییر الگوریتم‌ها و شرایط متغیر، در طول زمان تغییر کند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا