علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

آموزش کرک سرور مجازی vps

پسورد لیست برای کرک vps

پس از خرید سرور مجازی لازم است عمل کرک را روی این سرورها انجام دهیم. کرک کردن یا همان حملات بروت فورس(brute force) به معنای تست لیست پسوردها بر روی سرور مقصد به منظور بازیابی رمز عبور اصلی است. در این راستا، وب سایت‌ها و برنامه‌های مختلفی امکان کرک سرور مجازی vps را برای شما به وجود آورده‌اند که ما در این مقاله به بهترین این راهکارها می‌پردازیم. اگر به دنبال آموزش کرک سرور مجازی با روشی ساده و آسان هستید، این آموزش را از دست ندهید.

سرور مجازی یا vps چیست؟

Vps مخفف عبارت Virtual Private Server به معنای سرور مجازی است. در سرور مجازی به کمک تکنولوژی مجازی‌سازی، یک سرور پارتیشن‌بندی می‌شود و هر پارت به یک شخص تعلق می‌گیرد.

بنابراین چندین وب سایت به صورت همزمان بر روی یک سرور میزبانی می‌شوند و هر مالک برای تنظیم سخت‌افزار خود، قدرت عمل دارد. در این صورت یک شخص به تمام سرور دسترسی ندارد و تنها صاحب بخشی از آن است.

درست مثل این‌که چندین نفر در یک خانه زندگی می‌کنید اما هرکس اتاق شخصی خود را دارد. شما با خرید سرور مجازی هلند و یا سایر کشورهای دیگر در مقایسه با هاست‌های اشتراکی، امنیت و کیفیت بالاتری را تجربه خواهید کرد و قیمت پایین‌تری را نسبت به هاست‌های اختصاصی می‌پردازید. همین مزیت‌های زیاد سرور مجازی باعث شده تا خیلی از افراد برای استفاده از آن ترغیب شوند و به دنبال آموزش کرک سرور مجازی vps باشند.

اسکن و جستجوی آی پی های فعال

در قدم اول آموزش کرک سرور مجازی vps باید آدرس‌های آی پی فعال سایت را پیدا کنیم. برای این‌کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا سایت myip.ms را در مرورگر جستجو کرده و وارد سایت شوید.

  2. برای پیدا کردن سرورهای مجازی فعال کشور مقصد باید محدود IPN را اسکن کنید.

  3. در گام بعدی تنها کافیست گزینه Hosting Companies را انتخاب نمایید.

  4. از لیست نمایش داده شده، یک کشور را انتخاب کنید.

  5. در اینجا می‌توانید از کمپانی‌هایی که در بخش Hosting Company به شما نمایش می‌دهد، یکی را انتخاب کنید تا در ادامه رنج آی پی ان را دریافت نمایید.

  6. در صفحه جدید، کمی به پایین اسکرول کنید تا لیست آی پی‌ها را مشاهده کنید. در قسمت آخر صفحه روی گزینه go ip range کلیک کنید تا رنج آی پی‌های v4 دیتاسنتر مورد نظر به شما نمایش داده شود.

نکته مهم کرک سرور مجازی

در سایت مورد نظر شما می‌توانید محدوده آی پی برای اسکن را مشاهده کنید اما اگر از این قسمت وارد رنج آی پی نشدید، روش دیگری را امتحان کنید. روی بخش owner ip rang یا صاحب سایت کلیک کرده و گزینه Other Sites on ip را انتخاب کنید تا تمامی محدوده آی پی‌های این کمپانی را ببینید.

در آخر به بخش All owner ip Ranges در بالای سایت بروید و روی گزینه View All کلیک کنید تا تمامی رنج آی پی‌ها کپی شوند.

پسورد لیست برای کرک vps

برنامه kport scan در ویندوز

استفاده از برنامه kport scan یکی از بهترین روش‌های کرک سرور مجازیست. برای این‌کار این برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید و وارد برنامه شوید.

  1. پس از ورود به برنامه تمامی رنج آپی‌هایی که در بخش قبل کپی کردیم، در قسمت چپ برنامه وارد کنید.

  2. در قسمت راست صفحه از بخش منوی بازشو، نام کشوری که آی پی‌های آن را کپی کردید، انتخاب کنید. (این مرحله ضروری نیست)

  3. پورت پیش فرض سرویس rdp را روی 3389 تنظیم کرده و سپس روی گزینه start کلیک کنید تا اسکن آی پی‌ها انجام شود.

  4. در اینجا، تمامی آی پی‌هایی که یافت شوند، در پوشه results ذخیره می‌شوند.

  5. اکنون فایل آی پی‌های فعال را برای مرحله بعدی کپی کنید.

کرک سرور مجازی با NL Brute در ویندوز

در این مرحله از کرک سرور مجازی به برنامه NL Brute نیاز داریم. پس این برنامه را دانلود کرده و طبق مراحل زیر جلو بروید.

  1. فایل نتایج را به پوشه برنامه NL Brute منتقل کرده و برنامه را اجرا کنید.

  2. از لیست برنامه‌ها، گزینه WORK FILES انتخاب کنید.

  3. در ستون سرور، لیست آی پی‌های فعالی که از KPORT Scan دریافت کردیم و در لیست Users نام کاربری‌هایی که می‌خواهیم هک کنیم را وارد کنید و در قسمت  Passwords، پسورد لیست خود را برای کرک وارد نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که بهترین یوزر برای هک سرور مجازی، admin وadministrator هستند که البته برخی از کشورها مانند چین، نام کاربری آن‌ها به زبان خودشان ساخته شده است.

  4. درآخرین گام به بخش Brute بروید و روی گزینه استارت کلیک کنید. خب کرک سرور از همین الان شروع شده است. اگر از سرور مجازی جهت کرک استفاده می‌کنید، بهتر است از بخش تنظیمات، تغییرات خود را اعمال نمایید.

پسورد لیست برای کرک vps

کرک سرور مجازی، خوب یا بد؟

برای کرک سرور مجازی کار چندان سخت و پیچیده‌ای ندارید؛ اما استفاده از این سرورها چندان توصیه نمی‌شود. از آنجایی‌که وی پی اس کرکی در واقع سرور افراد دیگر است که ما بدون اجازه از صاحبان اصلی آن‌ها، استفاده می‌کنیم، ماندگاری بالایی ندارند. دیر یا زود صاحبان این سرورها، متوجه ورود غیر مجاز می‌شوند و آن را از دسترس خارج می‌کنند. از طرف دیگر هرگونه جرمی که با استفاده از سرور مجازی کرک شده رخ بدهد، برعهده شخص خواهد بود. طبیعتا vps کرک شده تنها به یک نفر فروخته نمی‌شود و افراد مختلفی از آن استفاده می‌کنند؛ بنابراین احتمال بروز این مشکل زیاد است.

این پایان ماجرا نیست و هنوز مشکلات مهم دیگری در مسیر استفاده از این سرورها وجود دارد. معمولا افراد اطلاعات زیادی را روی سرور مجازی نگه داری می‌کنند اما به دلیل اینکه دسترسی کامل به سرور ندارند، ممکن است سرور به هر علتی خاموش شود و دیگر کاربر هیچگونه دسترسی به اطلاعات خود نداشته باشد.

در نتیجه بهتر است به جای استفاده از سرور مجازی کرک شده به دنبال خرید یک سرور با قیمت مدنظرتان باشید. امیدواریم از این مطلب نهایت بهره را برده باشید؛ از اینکه تا انتها همراه ما بودید، متشکریم.

دکمه بازگشت به بالا