عمومیکسب و کار ایرانی

بازدید از آثار تاریخی جذاب با اجاره سوئیت در اصفهان

اصفهان یکی از محبوب ترین شهرهای ایران است که سالانه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است. این شهر دارای آثار تاریخی بسیاری است که هر بیننده ای را به وجد می آورد، برخی از این آثار در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و بیشتر آنها در آثار ملی ایران قرار دارند. قیمت ها در اصفهان بالاست و اگر می خواهید ارزان سفر کنید بهترین گزینه برای اجاره سوئیت در اصفهان است. با ما همراه باشید تا جالب ترین آثار تاریخی اصفهان را به شما معرفی کنیم.

 اجاره سوئیت در اصفهان

سی و سه پل و نماد برجسته شهر زیبای اصفهان

سی و سه پل یکی از جاذبه های تاریخی معروف ایران است که با شنیدن نام اصفهان تصویر آن در ذهنمان نقش می بندد. این پل بر روی رودخانه زاینده رود قرار دارد و برجسته ترین نماد شهر اصفهان محسوب می شود. سی و سه پل یکی از شاهکارهای معماری جهان و طولانی ترین پل روی زاینده رود به شمار می رود.

در گذشته از این پل برای عبور از رودخانه و برگزاری مراسم رسمی استفاده می شد. اما اکنون این خلقت تاریخی به عنوان یک مقصد مهم گردشگری شناخته شده است و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اگر می خواهید سفر خود به این پل را خاطره انگیز کنید، شب ها از آن دیدن کنید. اگر می خواهید از ترافیک دیدن این اثر تاریخی دوری کنید، می توانید با اجاره سوئیت در اصفهان در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 اجاره سوئیت در اصفهان

بنای تاریخی واقع در میدان نقش جهان

میدان نقش جهان ارزشمندترین میدان تاریخی ایران است که در مرکز شهر و نزدیک سی و سه پل قرار دارد. این میدان در گذشته با نام های میدان شاه عباس و میدان مجلسی شناخته می شد، اما نام این مکان از حدود سال ۹۳ به نقش جهان تغییر یافت. میدان نقش جهان مجموعه‌ای از بناها و مکان‌های تاریخی دارد که در آن‌ها می‌توانید معماری باشکوه و برجسته دوران صفویه را ببینید. مهمترین بناهای این میدان عبارتند از: علی کاپو (عمارت علی کاپو)، کاخ عبدالرزاق، کاخ عبدالله، کاخ حقانی و مسجد امام.

میدان نقش جهان در گذشته برای برگزاری مراسم رسمی، بازارهای عمومی و تجاری، نمایشگاه ها و جشنواره ها مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه از این میدان به عنوان مرکز تجاری، گردشگری و تجاری عمومی اصفهان استفاده می شود. اجاره بوم گردی اصفهان یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید در سفر به این شهر به آن توجه کنید. این اقامتگاه ها در موقعیت ها، امکانات رفاهی و شرایط متفاوتی ارائه می شوند که باید با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

عمارت زیبا به نام چل ستون

مجموعه چهل ستون در نزدیکی میدان نقش جهان و باغ عبدالرزاق واقع شده است. فاصله این مکان تا مرکز شهر به حدی است که افراد می توانند بدون هیچ ماشینی این فاصله را طی کنند. این مجموعه در ابتدا برای مراسم و اعیاد مذهبی و ملی استفاده می شد. اما به مرور زمان به گنبدی زیبا تبدیل شد.

چهل ستون بسیار تاثیرگذار و از نظر معماری جذاب است، این گنبد دارای چهل ستون است که به طور هماهنگ در کنار یکدیگر در یک هشت ضلعی قرار گرفته اند. ستون ها از سنگ سفید ساخته شده و با نقوش زیبا و طرح های هنرمندانه تزئین شده اند. کاشی آبی بزرگ با نقش هندسی روی گنبد قرار گرفته است. امروزه چل ستون به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری و تاریخی اصفهان شناخته می شود و بازدیدکنندگان می توانند از دیدن این بنای زیبا و طراحی هنرمندانه آن لذت ببرند.

 اقامتگاه بوم گردی در اصفهان

منارجانبان، برجی که با اذان می لرزد

منارجنبان یکی از مهمترین و تاریخی ترین جاذبه های گردشگری شهر اصفهان است که در گذشته برای اقامه اذان و نماز جماعت ساخته شده است. لازم به یادآوری است که منارجنبان به معنای برجی است که با اذان می لرزد. برج اصلی منارجانبان از برج کوچکی تشکیل شده است که به برج کوچک دیگری به نام منار متصل است. دسترسی به برج از طریق پلی بین برج ها امکان پذیر است. برج ها و برج ها با نور شب فوق العاده زیبایی خاصی به این شهر بخشیده اند. گردشگران می توانند زیبایی های اصفهان را نیز از بالای این برج ببینند.

سفر به اصفهان با توجه به هزینه های بالای شهر توریستی کمی گران است اما با رزرو سوئیت ها و اقامتگاه های بوم گردی در اصفهان از سایت های معتبری همچون جاجیگا، ایران آهانا، شب، هومسا، اتاقک، جاباما می توانید سفری به یاد ماندنی و بی دغدغه داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا