علم و تکنولوژیکسب و کار ایرانی

برندهای برتر و پرفروش قفل هوشمند

بهترین برندهای قفل دیجیتال | بهترین مدل قفل هوشمند

دوران باز و بسته نمودن درب ورودی خانه ها با کلید مکانیکی و دردسرهای استفاده از آن ها مانند پشت درب ماندن به دلیل همراه نداشتن کلیدها به لطف انواع مختلف قفل دیجیتال درب ( یا ) به پایان رسیده است. دیگر وقت آن است که درب ورودی خانه خود را بدون نیاز به کلیدها و با قفل دیجیتال باز نمایید.

تامین امنیت خانه و محل کار در سراسر جهان مساله ای بسیار مهم است. قفل ها از دیرباز تاکنون مهمترین ابزار تامین امنیت خانه و محل کار بوده اند. امروزه از سیستم های امنیتی متنوعی همچون دوربین های امنیتی، حسگر حرکتی، سیستم های زنگ هشدار و هوشمند سازی برای تامین امنیت بالا و پیشگیری از سرقت در منازل و ادارات استفاده میشود که در این میان قفلها را میتوان مهمترین بخش ایمنی در قسمت ورودی ساختمان دانست.

آیفون |برندهای قفل دیجیتال |بهترین مدل دستگیره هوشمند

بهترین برند قفل دیجیتال و هوشمند

قفل هوشمند پرطرفدارترین قفل های موجود در بازار هستند ک به دلیل دارا بودن قابلیت های فراوان و ضریب ایمنی بالایشان اولین انتخاب برای محافظت از خانه و محل کار هستند. قفل های دیجیتالی انواع مختلفی را شامل می شوند که از مهمترین آنها میتوان به ، رمزی و اثرانگشتی اشاره کرد. از دیگر محصولات در این زمینه می باشد. به دلیل دارا بودن امنیت بالا، زیبایی منحصر به فرد و امکانات جانبی فراوان محبوب ترین قفلهای موجود در بازار جهانی هستند. در این مقاله سعی میکنیم شما را با معروفترین و بهترین برندهای قفل های دیجیتال و هوشمند آشنا کنیم.

قفل سامسونگ (samsung)

مشخصا همه ما برند مشهور سامسونگ را می شناسیم . این شرکت در کنار تولید محصولات دیگر چند سالی است که قفل های دیجیتالی سامسونگ هم تولید و به بازار عرضه میکند. یکی از موضوعات جالب در مورد محصولات این برند این است که شما می توانید در یک خانه هوشمند سایر وسایل هوشمند برند سامسونگ، مثل دوربین های امنیتی را به قفل دیجیتال متصل کنید و ورود و خروج ها را کنترل کنید. اما یکی از معایب قفل دیجیتال سامسونگ این است که مانند چند برند مشهور دیگر که در ادامه معرفی میکنیم به صورت تخصصی فقط روی قفل دیجیتال کار نمی کند و شاید بهتر باشد اگر دنبال بهترین انتخاب و بهترین برند قفل دیجیتال هستیم به گزینه هایی بیشتر فکر کنیم که به صورت تخصصی روی قفل دیجیتال کار می کنند.

قفل دیجیتال یوکا yucca

اگر این روزها تصمیم گرفته اید که قفل های سنتی و قدیمی را با یک قفل مدرن و شیک و امن جایگزین کنید ، قطعا محصولات برند یوکا می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد . قفل های دیجیتال یوکا علاوه بر اینکه دارای سیستم های تشخیص هویت بدون خطا هستند همچنین در تمامی آنها سیستم های ضد شوک ، ضد سرقت و ضد حریق هم کار گذاشته شده است تا میازن امنیت و ایمینی را به میزان زیادی بالا ببرند . علاوه بر این به این علت که برند یوکا یک برند تخصصی تولید و عرضه قفل های دیجیتال به بازار است .به جای گارانتی ۱ ساله که بقیه برندها برای محصولات شان در نظر گرفته اند قفل های دیجیتال یوکا دارای گارانتی بی قید و شرط ۲ ساله هستند .

قفل دیجیتالی میلر(milre)

بدنه محصولات به وسیله ریخته گری به وسیله آلیاژ آلمنیوم ساخته شده که باعث مستحکم شدن بدنه قفل و افزایش امنیت قفل می شود. در صورت اضافه کردن ریموت کنترل میتوان از فاصله دور از قفل، درب را باز کرد.
شما میتوانید به قفل دیجیتال میلر 8 رمز مختلف را به قفل شناسایی کنید.

قفل دیجیتال برند Schlage Sense

این قفل یکی از بهترین قفل های هوشمند در جهان است که برای کار با آن باید دارای گوشی یا تبلت اپل باشید. این قفل ها دارای یک صفحه کلید هستند که میتوانید با وارد کردن پین در آن درب را باز نمایید. این قفل ها را میتوان  به وسیله Siri نیز باز و بسته نمود. بهتر است قفل مورد نظرتان را از برندی تهیه نمایید که تنها محصول تولیدی آن قفل های دیجیتال و هوشمند باشد.

قفل دیجیتال عرضه شده توسط این برند علاوه بر اینکه بسیاری از امکانات قفل های هوشمند دیگر را دارند ، یک انتخاب عالی برای دارندگان گوشی های آیفون هستند . به این علت که این قفل ها فقط با محصولات شرکت اپل سازگار هستندو فقط برای افرادی مناسب هستند که از گوشی یا تبلت های شرکت اپل استفاده میکنند . قفل های این برند علاوه بر امکان باز شدن از طریق گوشی دارای یک صفحه کلید برای ورود رمز هم هستند .

قفل دیجیتال گیتمن(Gateman)

یکی دیگر از مارک های شناخته شده در ساخت قفل دیجیتال گیتمن است. این شرکت برای قفل هوشمند خود از رمز عبور و اثر انگشت استفاده می کند. کلمات عبور آن بین ۱ تا ۲ رقم است. رمز عبور به گونه‌ای انتخاب شده است که جعل آن غیرممکن است.  یکی از اقدامات انجام شده توسط برند گیتمن برای ایمن سازی ساختمان ، ترکیب رمز عبور و اثر انگشت برای باز کردن درب است. به این ترتیب می توانید برای قفل کردن درب ، به طور همزمان رمز عبور و اثر انگشت را برای برنامه تعریف کنید. اگر شخصی رمزعبور را رمزگذاری کند ، قادر به جعل آن نیست.

 گیتمن نیز مانند سامسونگ از عملکرد تخیلی برای قفل الکترونیکی خود استفاده کرده است. قفل اتوماتیک درب بعد از خارج شدن یکی دیگر از ویژگی های قفل دیجیتال گیتمن است. اگر فراموشی هستید پس نگران بسته شدن درب نباشید. این ویژگی برای افراد مسن با فراموشی مناسب است.  قفل کودک یکی دیگر از ویژگی های قفل الکترونیکی Gitman است. با این ویژگی نگران نباشید کودکان را از خانه بیرون کنید. از دیگر ویژگی های گیتمن برای قفل هوشمند خود استفاده شده است: سیستم ضد سرقت ، ضد ضربه و اعلام حریق. اگر باتری خراب است ، می توانید آن را تعویض کنید. دستگاه می تواند به شما بگوید قبل از اتمام باتری.

قفل دیجیتال برند Kwikset

قفل های این برند از جمله بهترین قفل های دیجیتال هوشمند هستند که علاوه بر گوشی های هوشمند آیفون با سایر گوشی های اندروید سازگار هستند. این قفل ها را میتوان با بلوتوث یا با نصب اپلیکیشن مخصوص کنترل نمود. با نصب اپلیکیشن مخصوص میتوانید تنظیمات لازم را برای قفل ایجاد کرده و اجازه وود و خروج را برای اشخاص مورد نظرتان صادر نمایید تا زمانی که شما در خانه حضور ندارید عزیزانتان در پشت درب منتظر نمانند. این قفل ها دارای کلید مکانیکی نیز هستند تا در صورت لزوم بتوانید درب را با کلید مکانیکی نیز باز نمایید. تنظیمات این قفل ها برخلاف دیگر برندهای قفل دیجیتال به گونه ای است که شما بدون استفاده از اپلیکیشن و تنها با لمس قفل نیز بتوانید درب را باز نمایید.

قفل دیجیتال برند August(آگوست)

AGUST یکی دیگر از بهترین برندهای تولید کننده قفل دیجیتال است که به محض شناسایی شما یا تلفن همراهتان درب را به صورت خودکار برای شما باز میکند. برای کنترل از راه دور این درب ها باید اپلیکیشن مخصوصی بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. که در این صورت هر گاه به درب نزدیک میشوید درب به صورت خودکار برای شما باز میشود. این قفل ها پس از خروج شما از خانه به صورت خودکار نیز قفل میشوند. متاسفانه این قفل ها با وجود کیفیت بالا برای نصب در ایران مناسب نیستند زیرا سیستم ارتباط آنلاین آنها در ایران به خوبی کار نمیکند.

قفل دیجیتال درب Yale(قفل یال)

اگر شما به دنبال حداکثر انعطاف پذیری در روش های دسترسی به قفل و یا اتصال به سیستم های مختلف هوشمندسازی بدون محدودیت هستید، قفل دیجیتال درب یال بهترین گزینه می باشد. توسط روش های مختلف دسترسی مانند رمز، کارت، اثر انگشت، تلفن همراه، کلید مکانیکی اضطراری می توانید درب ورودی را کنترل نمایید. قفل های یال با اکثر سیستم های هوشمندسازی سازگار بوده و از این نظر یکی از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد.

دکمه بازگشت به بالا