عمومیکسب و کار ایرانی

دكوراسيون اتاق خواب با پارتیشن شیشه ای + 4 ترفند

 دكوراسيون اتاق خواب پارتیشن شیشه ای

اگر به دنبال جدیدترین ایده ها برای دکوراسیون اتاق خواب هستید، این مطلب برای شما بسیار کاربردی است. چرا که قصد داریم چندین ترفند راحت و کم هزینه برای زیباسازی اتاق خواب پیشنهاد دهیم. در این مقاله به شما خواهیم گفت “دكوراسيون اتاق خواب با پارتیشن شیشه ای+ 4 ترفند” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

طراحی دكوراسيون اتاق خواب مدرن

اتاق خواب جایی است که برای استراحت و فرار از دغدغه های روزمره به آنجا می روید. پس طراحی صحیح مطابق با روحیات افراد اهمیت زیادی دارد. در واقع اتاق خواب باید پناهگاهی امن و آرام برای ایجاد احساس شادی و آرامش در افراد باشد. یکی از نکات مهم که باید هنگام ایده پردازی و اجرای دکور به آن دقت کنید، این است که با وجود شخصی بودن اتاق خواب ممکن است بخواهید آن را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

اگر تمایل به ایجاد دکوراسیون مدرن دارید، بهترین راهکار اجرا و خرید پارتیشن شیشه ای است. شاید گمان کنید که جداکننده های شیشه ای تنها برای دفتر کار و اتاق های کنفرانس کاربرد دارد، در صورتی که این جداکننده ها گزینه عالی برای فضای مسکونی منزل نیز می باشد. به ویژه نصب پارتیشن فریم لس برای خانه های کوچک مزایای زیادی دارد. از جمله مزیت های بهره گیری از جداکننده شیشه ای، انعکاس نور روز و ایجاد فضای داخلی مدرن و بزرگتر است. علاوه بر این، با تقسیم بندی فضای داخلی می توانید حداکثر بهره برداری را از محیط داشته باشید. در نظر داشته باشید که درب شیشه ای پارتیشن جلوه بی نظیری به زیبایی اتاق و منزل می بخشد.

استفاده از پارتیشن شیشه ای برای اتاق خواب

 پارتیشن شیشه ای اتاق خواب

با اجرای پارتیشن شیشه ای دوجداره در اتاق خواب می توانید حریم خصوصی قابل توجهی در فضایی از اتاق ایجاد کنید. به طوری که صدا، حرارت و … به بیرون از فضای شیشه ای منتقل نشود. شما می توانید برای ایجاد حمام در اتاق خواب از مزیت های جدا کننده های شیشه ای مات استفاده کنید. به طوری که از بیرون دید نداشته باشد.

علاوه بر این پس نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره همیشه نور کافی در اتاق وجود خواهد داشت. بنابراین فضای داخلی اتاق برای تامین روشنایی به صرف انرژی کمتری نیاز دارد. استفاده از پارتیشن شیشه ای نیویورکی هم برای اتاق خواب مزایای خوبی دارد؛ چرا که از لحاظ استقامت امتحان پس داده و در برابر ضربات متعدد از خود مقاومت نشان می دهد. شما با یک بازسازی ساده می توانید دکوراسیون اتاق خواب را به سبک مدرن تغییر بدهید.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب مثل هر بخشی از منزل روی زیبایی فضای خانه موثر است. با توجه به یک سری نکات می توانید ایده آل ترین و جذاب ترین دکور را برای اتاق خواب طراحی کنید. همانطور که میدانید وجود نور طبیعی در اتاق موجب ایجاد انرژی در فضا می شود. حال برای ورود و پخش نور در اتاق چکار کنیم؟ با بهره گیری از پارتیشن منزل می توانید هم فضای اتاق را بخش بندی کنید هم اینکه نور طبیعی را در اتاق پخش کنید. شما می توانید مطابق با رنگ سرویس خواب شیشه های رنگی شفاف یا مات را برای پارتیشن استفاده کنید.

پارتیشن دوش بیشترین کاربرد را در اتاق خواب های جدید دارد. افرادی که تمایل به ایجاد دکوراسیون مدرن دارند، با بهره گیری از این پارتیشن می توانند حمامی شیک و مدرن را در فضای اتاق ایجاد کنند. مهمترین نکته در طراحی دکور اتاق خواب توجه به هماهنگی بین لوازم اتاق خواب است. رنگ دیوار اتاق، رنگ پرده و رنگ کالای خواب باید در کنار هم جلوه جذابی ایجاد کنند. البته منظور از هماهنگی یک رنگ بودن همه این لوازم نیست. بلکه ترکیب چند رنگ متضاد در کنار هم نیز زیبا جلوه می کند.

ترفند های طراحی دکوراسیون اتاق خواب با پارتیشن شیشه ای

 پارتیشن دوش اتاق خواب

استفاده ار پارتیشن شیشه ای یک روش جدید برای طراحی دکوراسیون مدرن است. در گذشته از این نوع پارتیشن تنها در محیط های اداری استفاده می شد اما اکنون پارتیشن شیشه ای در هر مکانی قابل استفاده است. به عنوان مثال اجرای پارتیشن شیشه ای در اتاق خواب و  سرویس بهداشتی منزل بسیار رواج دارد. در این چند ترفند کاربردی برای طراحی دکوراسیون مدرن در اتاق خواب را به شما معرفی می کنیم.

حمام در اتاق خواب

با استفاده از پارتیشن شیشه ای می توانید در اتاق خواب منزل، یک حمام کوچک و جمع و جور داشته باشید. حتی می توانید برای ایجاد حریم خصوصی از شیشه های طرح دار و حتی مات استفاده کنید.

آشپزخانه در اتاق خواب

اگر فضای کافی در اتاق خواب دارید، می توانید برای مدرن نمودن فضای منزل با استفاده از جداکننده شیشه ای یک آشپزخانه کوچک در اتاق خواب خود داشته باشید. حتی برخی افراد برای صرفه جویی کردن فضا، آشپزخانه را داخل اتاق خواب در نظر گرفته اند.

ایجاد دفتر کار در اتاق

برای سازماندهی اتاق خواب می توانید  با استفاده از جداکننده های شیشه ای فضای دفتر کار را از اتاق جدا کنید. به دلیل شفاف بودن شیشه نور طبیعی به داخل دفتر کار نیز منتقل شده و کل فضای اتاق پرنور و پرانرژی می شود.

رختکن شیشه ای در اتاق خواب

رختکن شیشه ای یکی از بهترین ایده ها برای سازماندهی اتاق خواب است. به لطف شفاف بودن شیشه، نور طبیعی به راحتی وارد رختکن شده و اتاق خواب بزرگتر به نظر می رسد. برای حفظ نظم درون رختکن نیز ایده های مدرن وجود دارد.

پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

برای جدا کردن حمام و دستشویی داخل اتاق خواب، بهترین گزینه استفاده از پارتیشن های شیشه ای است. حتی می توانید با بهره گیری از شیشه های طرح دار و مات به اتاق خواب خود سرویس بهداشتی بیفزایید.

نتیجه گیری

در این مطلب یاد گرفتیم که پارتیشن شیشه ای چقدر به ایجاد دکوراسیون مدرن در اتاق خواب کمک می کند. شما میتوانید ابتدا از مشاوره های رایگان مجموعه پارتیشن ساز استفاده کنید. سپس با توجه به بودجه و فضای داخلی اتاق خواب، بهترین ایده پردازی ها را در اتاق خواب اجرا کنید. مجموعه پارتیشن ساز سازه های شیشه ای بسیاری در فضاهای مختلف پیاده سازی کرده اند. بنابراین با خیال آسوده می توانید دکوراسیون مدرن اتاق خواب منزل را به آنها بسپارید.

دکمه بازگشت به بالا