عمومیکسب و کار ایرانی

قیمت قرص رویال کلاژن ایکس مارت

معرفی قرص رویال کلاژن ایکس مارت

کلاژن، پروتئینی حیاتی است که در ساختار بسیاری از اندام ها از جمله بافت های پوست، مو، ناخن، استخوان ها، عضلات، و خون یافت می شود.

به طور کلی، کلاژن به دلیل ساختار مولکولی خود، در لوله گوارش سخت جذب می شود. مکمل رویال کلاژن، حاوی کلاژن هیدرولیز شده است. این نوع کلاژن شامل مجموعه ای از پپتید هایی با وزن مولکولی کمتر می باشند که سبب جذب راحت تر و سریع توسط دستگاه گوارش می شوند.

کلاژن، ¾ پروتئین پوست و 3.1 پروتئین کل بافت های بدن را شامل می شود. رویال کلاژن شرکت ایکس مارت، مکملی 60 عددی به فرم قرص می باشد.

انواع کلاژن موجود در بدن

  • نوع 1 : در ساختار پوست و استخوان و رباط و تاندون
  • نوع 2 : در ساختار غضروف ها و نقش در افزایش انعطاف پذیری
  • نوع 3 : در ساختار اندام های داخلی، رگ ها و ماهیچه ها
  • نوع 4 : در ساختار برخی از لایه های پوست
  • نوع 5: در ساختار قرنیه و همچنین برخی از لایه‌های پوست و مو

بیشترین نوع کلاژن موجود، نوع 1 و 2 و 3 می باشد.

کلاژن موجود در قرص رویال کلاژن ایکس مارت از نوع کلاژن 1 و 3 می باشد.

قرص رویال کلاژن ایکس مارت برای چه چیزی خوب است؟

قرص رویال کلاژن ایکس مارت تاثیرات به سزایی بر روی سلامت پوست، مو و ناخن دارد. همچنین می تواند در افزایش سلامت استخوان، قلب و عضلات تاثیر داشته باشد.

حال در ادامه به شرح این مزایا می پردازیم.

قرص کلاژن چه تاثیری بر پوست دارد؟

یکی از مصارف پرکاربرد قرص ایکس مارت برای پوست می باشد.

کلاژن مهم ترین پروتئین موجود در پوست می باشد.

مطالعات متفاوت نشان داده اند که کلاژن می تواند سبب بهبود آبرسانی، الاستسیته، بهبود تراکم و زبری پوست شود و پوستی با کیفیت تر ایجاد کند.

همچنین، در مطالعه دیگر مشاهده شد که کلاژن با کاهش سیر پیر شدن پوست، می تواند سبب کاهش چین و چروک پوست شده و در بهبود خاصیت ارتجاعی آن نیز موثر می باشد.

نکته حائز اهمیت در نتایج این مطالعه این بود که برای حداکثر اثر گذاری، بهتر است کلاژن را در بازه زمانی طولانی مصرف نمایید تا اثرات این مکمل، تثبیت شوند.

به دلایل ذکر شده، رویال کلاژن ایکس مارت محصول مناسبی برای بهبود سلامت پوست شما می باشد.

بهبود کیفیت مو

به طور کلی، کلاژن با مکانیسم ها زیر می تواند سبب بهبود سلامت مو شما شود :

  • تامین آمینواسید های موثر در رشد مو
  • کمک به بهبود روند نازک شدن مو
  • کاهش سرعت روند پیری مو

در مطالعه ای نشان داده شد که کلاژن در بهبود رنگ مو تاثیر گذار بوده و سبب بهبود فولیکول های مو می شود.

از این رو می توانید قرص رویال کلاژن ایکس مارت را در جهت شادابی موهای خود استفاده کنید.

سلامت ناخن ها

افزایش سن و در نتیجه کاهش میزان تراکم ناخن یکی از معضلات افراد سالمند می باشد. مکمل کلاژن ایکس مارت می تواند با بهبود تراکم ناخن، سبب بهبود سلامت ناخن در افراد سالمند شود.

مطالعه ای در سال 2017 به مدت 24 هفته، 2.5 گرم پروتئین کلاژن را به 25 نفر از داوطلبان تجویز کرد و نتایج این مطالعه نشان داد که مصرف کلاژن می تواند سبب بهبود رشد ناخن و کاهش شکنندگی ناخن شود.

از این رو قرص رویال کلاژن ایکس مارت می تواند سبب بهبود کیفیت ناخن شما شود.

سایر اثرات کلاژن ایکس مارت

تقویت استخوان

با افزایش سن، بدن تمایل به برداشت کلسیم و فسفر از استخوان ها را دارد. این روند در طی چندین سال رخ داده و سبب کاهش استحکام استخوان ها می شود.

کلاژن به عنوان ماده ای تاثیرگذار بر روی بافت استخوانی، می تواند سبب بهبود سلامت استخوان ها شود.

برخی مطالعات نشان داده اند که کلاژن می تواند سبب بهبود چگالی استخوان، کاهش روند پیر شدن و کاهش انعطاف پذیری غضروف ها و افزایش تولید سلول های چربی موثر در استحکام تاندون ها شود.

همچنین کلاژن بواسطه بازسازی بافت استخوانی، می تواند تا حدی در کاهش درد های خفیف موثر باشد.

بهبود سلامت عضلات

کلاژن یک پروتئین ساختاری مهم در عضلات می باشد. این پروتئین عامل مهمی در ساختار تاندون ها و ماتریکس درون سلولی عضلات می باشد. از سوی دیگر، کلاژن مسئول انعطاف پذیری عضلات می باشد.

در مطالعه ای، 25 شرکت کننده به مدت 12 هفته کلاژن مصرف کردند و نتایج این مطالعه نشان داد که کلاژن می تواند سبب بهبود میزان بافت های بدون چربی یا FFM و همچنین بهبود قدرت عضله شود.

از این رو از قرص رویال کلاژن ایکس مارت می توانید در جهت بهبود سلامت عمومی عضلات، استفاده کنید.

مقدار مصرف قرص کلاژن

به طور کلی مصرف روزانه 2.5 گرم تا 15 گرم کلاژن ایمن می باشد اما بر اساس گفته شرکت سازنده مکمل قرص رویال کلاژن ایکس مارت، مقدار مناسب مصرفی این مکمل، روزانه 1 تا 2 قرص می باشد.

قرص کلاژن چه زمانی مصرف شود؟

یکی از سوالات پرکاربرد درباره قرص رویال کلاژن ایکس مارت، بهترین وقت خوردن قرص کلاژن است. زمان مشخصی برای مصرف قرص رویال کلاژن ایکس مارت وجود ندارد. در برخی منابع مصرف کلاژن در شب توصیه شده است و برخی مطالعات مصرف این مکمل را در صبح توصیه کرده اند. با توجه به نتایج ضد و نقیض مطالعات، تفاوتی در زمان مصرف این محصول وجود ندارد.

روش مصرف

طبق اطلاعات درج شده از سوی شرکت تولید کننده توصیه می شود مصرف قرص رویال کلاژن ایکس مارت همراه با غذا و با معده پر باشد.

قیمت قرص رویال کلاژن ایکس مارت

سندیکای تولید کنندگان مکمل ها، تحت نظارت سازمان غذا ودارو، قیمت مکمل های غذایی از قبیل رویال کلاژن ایکس مارت را تعیین می کنند.

داروخانه آنلاین داروکده با اقلام متنوع در زمینه مکمل های مراقبت از پوست ، مو و ناخن و با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک پنج ستاره در راستای رضایت مشتریان از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت معدن و تجارت، داروخانه ای مورد اطمینان برای خرید شما می باشد. همچنین می تواند به طور رایگان از مشاوره رایگان تیم علمی داروکده که شامل داروسازان و کارشناسان ارشد تغدیه می باشد نیز بهره مند شوید.

1- قرص کلاژن چند دوره مصرف شود؟

مدت مصرف قرص رویال کلاژن ایکس مارت به عوامل متفاوتی از قبیل سن، جنسیت، بیماری زمینه ای و وضعیت تغذیه افراد بستگی دارد. اما به طور کلی، بهبودی بافت ها 60 تا 90 روز پس از مصرف مکمل قرص رویال کلاژن ایکس مارت شروع می شود.

در برخی از منابع، دوره مصرف قرص کلاژن ایکس مارت 6 ماه (3 دوره) ذکر شده است.

اثر رویال کلاژن ایکس مارت تا 30 روز پس از قطع مصرف همچنان باقی است.

2- عوارض قرص رویال کلاژن ایکس مارت چیست؟

عوارض رویال کلاژن ایکس مارت بسیار به ندرت مشاهده می شود با این حال، در برخی افراد می تواند سبب نفخ، تهوع، سوزش سر دل شود.

در صورت بروز اینگونه عوارض، توصیه می شود این محصول را بعد از وعده های غذایی مصرف نمایید.

دکمه بازگشت به بالا