اقتصادیکسب و کار ایرانی

قیمت لباس پلیس افتخاری زن

لباس پلیس بچه گانه  اقتخاری دخترانه و پسرانه

همه والدین می دونن که بازی پلیسی یکی از پرطرفدارترین بازی های مخصوص کودکان هست. اما واقعا نمی دونن که بازی های نقش آفرینی چه تاثیری روی ذهنیت و خلاقیت بچه ها داره. وقتی کودک خودش رو در نقش پلیس تصور می کنه، سعی می کنه که جایگاه اجتماعی پلیس رو در خودش نهادینه کنه، و کارهایی رو انجام بده که پلیس های واقعی انجام میدن از احترام گذاشتن و برداشتن کلاه از سرو درآوردن تفنگ از غلافش و عکس العمل برای مبارزه گرفته تا شرکت در یه عملیات دستگیری باندهای مثلا خلافکار.

بازی پلیسی به کودکان قدرت و جایگاه اجتماعی بالایی می ده و باعث می شه که اونها برای زندگی اجتماعی در سنین بزرگسالی اعتماد به نفس کافی به دست بیارن. خرید لباس پلیس و لباس نظامی پسرانه یکی از بهترین هدایای روز تولد و یا روزهای مهم رشد و پیشرفت کودک محسوب می شه، بسیار می بینیم والدینی رو که می خوان تو روز مهم تولد کودکشون، اونها رو با این هدیه شگفت انگیز سورپریز کنن. و بسیار دیدیم کودکان دختر و پسری که با نقش آفرینی در نقش پلیس، ساعتها با شادی و خوشحالی سرگرم شدن و یه دنیای دیگه رو تجربه کردن.

ساختمان

کیفیت بالای لباس پلیس بچگانه

یکی از مهمترین فاکتورهایی که ذهن خریداران عزیز ما رو برای خرید لباس یگان ویژه نوپو مشغول می کنه، قیمت و از اون مهمتر کیفیت هست. لازم به ذکره که ازونجاییکه پوست کودکان حساسه و لباسی که تهیه می کنید، باید از نظر جنس و کیفیت، مقبول باشه، ما این تضمین رو میدیم که این لباس هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کنه و کاملا مناسب بدن حساس کودکان انتخاب شده.

شما می تونید با در نظر گرفتن هزینه و میزان استفاده کودکتون از لباس پلیس، مدل انتخابی خودتون رو از بین ده ها مدل دیگه که برای کودکان 2 تا 12 سال ترتیب داده شده، تهیه کنید. در نظر داشته باشید که بچه ها به خاطر شور و هیجان زیادی که موقع پوشیدن این لباس دارند، حتی دوس ندارن موقع خوابیدن این لباس رو از تنشون دربیارن و شما گاهی مجبورید چندین روز متمادی لباس را به کودکتون بپوشونید.

پس در نتیجه هر چقدر که کیفیتش بالاتر باشه، مدت زمان بیشتری می تونید از اون استفاده کنید، چون لباس های بی کیفیت سریعا آسیب می بینن و پاره می شن و به علت علاقه بیش از حد کودک، شما را مجبور به خرید مدل مشابه دیگری می کنن. بنابراین حتما سعی کنید با کیفیت ترین لباس موجود رو تهیه کنید.

طرح مشابه نمونه واقعی لباس پلیس کودک

حتما موقع خرید لباس پلیسی پسرانه و لباس پلیس بچگانه توجه داشته باشید که مدل انتخابی شما مشابه نمونه واقعی باشه چرا که کودکان باهوش، تفاوت بین لباس پلیس نمونه واقعی و لباس های مشابه رو متوجه می شوند و ممکنه به هیچ وجه از لباسی که تهیه کردید استفاده نکنن.

لباس پلیس کودکان با تابلو ایست

در ضمن شما می تونید لوازم پلیس همراه لباس رو از محصولات دیگه موجود در سایت خرید کنید، کافیه روی لینک خرید کلیک کنید. در اینجا می خوام تاکید کنم که لباس و کلیه لوازم این لباس پلیس بچه گانه ایرانی، در ایران تولید شدن و تولید ملی هستن و شما با خرید این لباس، از تولید ملی حمایت می کنید و کارآفرینی رو در کشور خودمون تقویت می کنید نه در کشور چین!

قیمت لباس پلیس کودک

کاملا واضح و مبرهنه که قیمت یکی از فاکتورهای خیلی مهم برای والدین هست. فروشگاه اینترنتی میلی جون، لباس پلیس و لوازمش رو با قیمت خیلی مناسب در اختیار شما گذاشته. حتما موقع خرید، به قیمت کلیه فروشگاه ها توجه کنید تا با قیمت واقعی این محصول رو تهیه کنید.

پلیس افتخاری چه وظایفی دارند؟

حدود دو سال پیش بود که عنوان “پلیس افتخاری” به مجموعه لغات پلیسی کشور وارد و بنا شد تا شهروندان علاقه مند به همکاری با پلیس با رعایت یکسری ضوابط و قوانین با نیروی انتظامی همراه شوند.

حال پس از گذشت حدود دو سال، نخستین مرکز فرماندهی پلیس افتخاری برای به کارگیری این نیروها راه اندازی کرده است.

پلیس افتخاری از آن طرح‌هایی بود که خبر راه اندازی آن به سرعت فراگیر شد و هربار در گفت‌وگو ها و سخنرانی‌های فرماندهان پلیس بخش‌هایی از شرایط آن تشریح می‌شد، سرانجام این طرح با اخذ مجوز از سوی ستاد کل نیروهای مسلح وارد فاز عملیاتی شد و بر اساس آنچه که سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی می گوید بناست از ظرفیت پلیس های افتخاری در دو بخش اقدامات فرهنگی و پلیسی استفاده شود و این نیروها می‌توانند تحت عنوان فرهنگ‌یاران پلیس، بازرسان نامحسوس، حضور در مرزبانی، یگان ویژه، کلانتری‌ها و … فعالیت کنند.

در هفته ای که گذشته نخستین ساختمان فرماندهی پلیس‌های افتخاری به پیشنهاد و درخواست فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای اولین بار در کشور افتتاح شد و آن طور که رییس پلیس پایتخت گفته است،«تا کنون بیش از 5000 نفر از اقشار مختلف جامعه برای همکاری با نیروی انتظامی در قالب پلیس افتخاری ثبت نام کرده‌اند». طرحی که بناست وجهه مردمی بودن نیروی انتظامی را پررنگ تر کند، حالا از پایتخت رسما آغاز به کار کرده است و گرچه بنا نیست فعلا سلاح و امکانات یک مامور پلیس به آنان تعلق بگیرد اما لباس فرم و تجهیزات اولیه برای این افراد پیش‌بینی شده و داوطلبان پس از طی مراحل گزینش رسما فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به توجه به اینکه کلانتری‌ها یکی از مهم‌ترین مراکز بکارگیری پلیس‌های افتخاری هستند و این نیروها نقش زیادی در ارائه خدمات انتظامی و امنیتی به شهروندان دارند، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیاتی از نحوه فعالیت‌های پلیس‌های افتخاری در سطح کلانتری‌های پایتخت را تشریح کرده است.

او با بیان اینکه جذب پلیس افتخاری هم اکنون نیز در حال انجام است، گفت: ماموریت‌های پلیس های افتخاری تعریف شده و مواردی چون رسیدگی به پرونده‌ها و … بر عهده این افراد قرار نخواهد گرفت.

خانچرلی با بیان اینکه پلیس‌های افتخاری عمدتا از طریق گشت‌زنی در سطح محلات به ما کمک خواهند کرد، گفت: با توجه به اینکه طرح‌های امنیت محله محور در دستورکار ما قرار دارد، عزیزان پلیس افتخاری می توانند به عنوان یک بازوی توانمند با انجام گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی به پلیس و شهروندان کمک کنند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره نحوه همکاری با نیروهای بسیج در سطح کلانتری‌ها نیز گفت: موضوع بسیج و طرح پلیس افتخاری دو موضوعی هستند که چندان ربطی به هم ندارند، دوستان بسیج همواره با ما همکاری دارند و ما نیز با آنان همکاری می‌کنیم. ما جلساتی هفتگی و ماهیانه با عوامل بسیج و سپاه داریم و سطح محلات هم بسیج محلات با کلانتری‌ها در ارتباطند. او ادامه داد:‌ البته هرگونه همکاری بسیج با کلانتری‌ها باید تحت نظارت رییس کلانتری یا یکی از معاونت‌های کلانتری انجام شود.

لباس پلیس بچه گانه از کجا بخرم؟

این سوال خیلی از والدین هست که لباس پلیس بچه گانه رو از کجا بخرم؟ لازم به ذکره که فروشگاه اینترنتی میلی جون، تولید کننده و تامین کننده لباس پلیس کودکانه و در کوتاهترین زمان ممکن می تونه لباس رو به شما برسونه تا رضایت شما و کودک عزیز شما رو جلب کنه.

خرید اینترنتی لباس پلیس بچه گانه

شما می تونید با تماس تلفنی و ارسال پیام در شبکه های اجتماعی، این لباس رو در تهران یک ساعته و در شهرهای دیگر 2 روزه تحویل بگیرید. ما این امکان را برای شما فراهم آوردیم تا بدون نیاز به صرف هزینه و موندن تو ترافیک، این لباس را درب منزلتون تحویل بگیرید و هزینه و زمان خودتون رو ذخیره کنید. بسته ها با پیک موتوری برای شما ارسال می شن و یک الی دو ساعته در تهران و دو روز کاری در شهرهای دیگه به شما تحویل داده میشن. راستی، فروشگاه اینترنتی میلی جون نماد اعتماد داره، با اطمینان کامل خرید کنید.

خرید لباس پلیس کودکان در مدل های متنوع

شما با خرید از فروشگاه اینترنتی میلی جون، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. چرا که می تونید لباس پلیس راهنمایی و رانندگی، لباس پلیس نیروی انتظامی، لباس پلیس یگان ویژه (لباس پلیس نوپو بچه گانه)، لباس ارتشی، لباس پلیس کامپیوتری، روپوش همیار پلیس، جلیقه پلیسی با 3 طرح مختلف، کلاه پلیس بچه گانه و صدها مدل دیگه رو در فروشگاه اینترنتی میلی جون مشاهده، انتخاب و اقدام به خرید کنید.

راهنمای انتخاب سایز لباس پلیس بچگانه

جهت انتخاب سایز مناسب، در ابتدا سایز کودک خود را با راهنمای سایز زیر مطابقت دهید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. راهنمای سایز شامل دو بخش لباس های بلوز و شلوار و لباس های سرهمی می باشد، خواهشمندست به مدل لباس توجه فرمایید و بر اساس آن سایز مناسب کودک دلبندتان را انتخاب نمایید.

دکمه بازگشت به بالا