عمومیکسب و کار ایرانی

وان بادی حمام روکش دار بزرگ

حمام روکش دار کودک یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در حمام بوده که دارای ساختار پوشیده می باشد. این وان بادی دارای ابعادی استاندارد می باشد که علاوه بر کودکان و نوجوانان امکان استفاده برای بزرگسالان را نیز فراهم خواهد کرد. این وان بادی ساخته شده از جنس PVC وینیل بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار است به همین دلیل در برابر دمای مختلف آب مقاومت لازم را نیز خواهد داشت. محصولی که کف آن بادی بوده تا هنگام نشستن  وان تاشو بزرگسال احساس راحتی به مصرف کننده خود دهد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به داشتن دریچه تخلیه آب ، داشتن روکش زیپ دار و تکیه گاه بادی اشاره کرد.

در ابتدای این بخش سعی کردیم تا شما را به بهترین شکل ممکن با ویژگی های این وان بادی هر چند به صورت جزئی آشنا کنیم. در واقع سعی کردیم تا شما اگر قصد خرید و انتخاب یک محصول را دارید به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید و بتوانید با علم و آگاهی کامل اقدام به انجام این کار کنید. در همین راستا نیز وان بادی حمام روکش دار بزرگ همان طور که در بخش نقد و بررسی ، توضیحات و جدول توضیحات قابل مشاهده است ، دارای یک سری ویژگی جذاب و خاص می باشد که این عوامل باعث شده تا شما بتوانید خرید خود را با علم به خصوصیات و کیفیت این محصول انجام دهید. در این بخش نیز ما سعی بر این داریم تا به صورت کامل تری این وان بادی را مورد بررسی خود قرار داده و سعی کنیم تا با توجه به ویژگی هایی که این محصول دارد ، انتخاب را برای شما ساده تر کنیم. در اولین بخش نیز سعی بر این داریم تا به بررسی بحث ساختاری و کیفیت این محصول اشاره کنیم زیرا دو عامل مهم در خرید و انتخاب وان بادی حمام روکش دار بزرگ به شمار خواهد رفت.

کیفیت وان بادی حمام روکش دار بزرگ

قطعا یکی از مواردی که باعث شده تا شما بتوانید با خیالی راحت و آسان دست به خرید این محصول بزنید بحث کیفیت این وان بادی خواهد بود به این صورت که قطعا با علم کامل به ویژگی ها و در کنار آن کیفیت این وان بادی قادر به خرید آن خواهید بود. نکته مهمی که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد همین بحث کیفیت و جنس این وان بادی خواهد بود. در واقع شما باید به این مسئله توجه ویژه ای کنید تا بتوانید با خیالی آسوده سالیان سال از این محصول برای خود استفاده کنید. اولین بخش از این مطلب را به بررسی رویه این محصول اختصاص خواهیم داد. در همین راستا باید عنوان کنیم که این رویه از جنس PVC وینیل طراحی و تولید شده است. در واقع این جنس به گونه ای است که خیلی از محصولات بادی دقیقا از همین نوع طراحی گردیده اند. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از همین جنس طراحی شده و باعث شده تا شما بتوانید از کیفیت عالی این محصول نهایت لذت را ببرید.

هم چنین بخش بعدی که قصد داریم تا در خصوص آن با شما صحبت کنیم ، بخش کف این وان بادی می باشد. این کف نیز با همین جنس PVC و این بار به صورت دو لایه بادی شکل گرفته است. تفاوت این بخش با اکثر وان های بادی موجود در بازار همین بخش بادی بودن این محصول می باشد. در واقع شما قادر خواهید بود تا مشاهده کنید که این بخش به بهترین شکل ممکن باد شده و باعث می شود تا یک فضای نرم و راحت در اختیار شما قرار بگیرد. هم چنین این بادی بودن و در کنار آن دو لایه بودن این محصول نیز باعث شده تا بخش کف این وان بادی استحکام و مقاومت فوق العاده ای داشته باشد. در کنار این موارد نکته دیگری که در خصوص کیفیت این محصول می توانیم به آن اشاره کنیم بحث عدم افت کیفیت این وان بادی در شرایط مختلف آب و هوایی می باشد.

این نکته قطعا یکی از مهم ترین مواردی است که می توان در خصوص این وان به ان اشاره کرد. در واقع شما چه در فضای داخل منزل و فضای سر پوشیده و چه در مکان های سر باز و در محیط خارج از منزل قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنید. این نکته سبب می شود تا شما بدون نگرانی از بابت تغییر رنگ محصول ، افت کیفیت بدنه و همین طور تغییر ساختار این وان بادی بتوانید با خیالی آسوده اقدام به استفاده از این محصول کنید.

ویژگی های ساختاری

در رابطه با بحث ساختاری و همین طور ویژگی های این محصول باید به این نکته اشاره کنیم که این کالا از نظر شکل و شمایل دارای یک ظاهر سه طبقه می باشد که این ساختار به صورت روی هم قرار گرفته و با اندازه های یکسان طراحی و تولید شده است. در واقع شما می توانید به بهترین شکل ممکن مشاهده کنید که این محصول دارای سه طبقه می باشد که ساخت و تولید آن به گونه ای انجام شده است که شرکت اینتایم سعی کرده تا آن ها را با اندازه های یکسان بر روی هم قرار دهد. این لایه ها به صورت به هم چسبیده شکل گرفته اند که با یک ساختار برآمده به گونه ای طراحی شده اند که از نظر زیبایی قطعا زبان زد خواهد بود.

دیگر ویژگی خوبی که این محصول از نظر طراحی داراست بحث دارا بودن رنگ آبی بر روی بدنه و در واقع در تمامی بخش های این محصول می باشد. این عامل باعث شده تا شما از نظر رنگ بندی نیز یک محصول فوق العاده را در اختیار داشته باشید که قطعا یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان خواهد بود. البته باید به این مسئله دقت کنید که این رنگ آبی تشکیل دهنده بخش های بیرونی و درونی این محصول بوده و به صورت ساده شکل گرفته است. نکته ای که باعث خاص تر شدن این محصول شده بخش روکش زیپ دار این محصول می باشد که با رنگ آبی آسمانی و این بار با بهره مندی از یک طرح کوچک و در عین حال زیبا بر روی این محصول نقش بسته است. هم چنین اگر بخواهیم در خصوص طراحی این روکش زیپ دار نیز با شما صحبت کنیم ، باید عنوان کرد که این بخش از این وان بادی به گونه ای شکل گرفته که شما قادر خواهید بود تا به راحتی با استفاده از زیپ هایی که در بخش های کناری این محصول به چشم می خورد ، این محصول را بسته و سپس در شرایط عالی از آن بهره مند شوید. هم چنین این روکش این قابلیت را دارد که به اندازه نیاز خود آن را باز و بسته کنید که البته در بخش بالایی آن نیز فضایی خالی قرار گرفته است که باعث می شود تا به راحتی بتوانید سر و گردن خود را از داخل این فضا بیرون آورده و نظارت کامل را به فضای اطراف داشته باشید.

هم چنین دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث بهره مندی از یک تکیه گاه بادی و هم چنین یک فضا برای قرار گیری سر و گردن شما می باشد. در واقع این قابلیت برای شما مهیا خواهد بود که بتوانید به بهترین شکل ممکن در زمان هایی که قصد دراز کشیدن در داخل این محصول را ندارید ، می توانید به راحتی با تکیه به بخش انتهایی این محصول سر و گردن را هم به بهترین شکل ممکن بر روی این بخش قرار داده و از داشتن این محصول لذت ببرید. این ویژگی نیز باعث شده تا یک وان بادی طبی و راحت را در اختیار داشته باشید که از مزایای مهم طراحی این محصول به شمار خواهد رفت.

هم چنین در مورد ساختار این محصول نیز باید عنوان کنیم که بخش های کناری و لبه های این محصول همگی به صورت گرد طراحی و تولید شده اند که این عامل سبب شده تا شما از یک محصول فوق العاده بهره مند شوید. هم چنین این ساختار به صورت بیضی شکل طراحی شده است که در میان بسیاری از یک طراحی شیک و جذاب بوده و همین امر هم یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده تا شما بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی با در اختیار داشتن این محصول نهایت لذت را ببرید.

دارای دریچه تخلیه آب

از دیگر خصوصیاتی که می توان در مورد این وان بادی به آن اشاره کرد بحث بهره مندی از یک دریچه تخلیه آب در کنار این محصول می باشد. در واقع این عامل باعث شده تا شما بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی و با خیالی آسوده در هر زمان که قصد تخلیه آب این وان بادی را دارید ، به ساده ترین شکل ممکن این کار را انجام دهید. هم چنین این دریچه در بخش زیرین این محصول تعبیه شده است که این قابلیت را هم داراست که بتوانید به ساده ترین شکل ممکن با نصب شلنگ به این دریچه بدون هیچ گونه نگرانی آب موجود در داخل این وان را به سادگی در فضای مورد نظر خود تخلیه نمایید. این مزیت در میان خیلی از وان های بادی وجود دارد که این محصول هم سعی کرده تا با الگو برداری از دیگر محصولات مشابه به بهترین شکل ممکن این مزیت را بر روی خود قرار دهد.

قیمت وان بادی بزرگسال بزرگ |وان بادی از کجا بخرم |وان بادی بزرگسال ۲۰۱۴ اینتایم

دارای بسته تعمیرات

دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست ، بحث بهره مندی از یک بسته تعمیرات در کنار این وان بادی می باشد. شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که این محصول دارای یک عدد بسته تعمیرات می باشد که این بسته در زمان هایی که این محصول آسیب می بیند این قابلیت را دارد که به سادگی هر چه تمام تر منطقه آسیب دیده را ترمیم نموده و به بهترین شکل ممکن بتوانید این فضا را به شکل ساده و به حالت ابتدایی محصول در بیاورید. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این بسته تعمیرات ممکن است نتواند نیاز شما را به شکل عالی در رفع ایرادات این محصول جبران کند به همین دلیل همیشه در هنگام خرید پیشنهاد می کنیم که یک عدد برچسب تعمیرات را هم به صورت مجزا خریداری نمایید تا بتوانید به سادگی وان تاشو بزرگسال را در مواقع آسیب دیدگی ترمیم کنید.

عدم بهره مندی از پمپ باد

یکی از نقاط ضعف بزرگی که این محصول داراست بحث عدم بهره مندی از یک پمپ باد می باشد. در واقع شما باید به این نکته دقت کنید که در هنگام خرید این محصول دارای پمپ باد نمی باشد. همین عامل باعث می شود تا شما نیاز داشته باشید تا به صورت جداگانه و مجزا این پمپ باد را بسته به نوع راه اندازی و سلیقه خود خریداری نموده و سپس اقدام به باد کردن این محصول نمایید. هم چنین این پمپ باعث می شود تا شما در مدت زمان کوتاهی کار باد کردن این محصول را تمام کنید و در واقع این عامل یک مزیت مهم این وان بادی به شمار خواهد رفت.

شیوه راه اندازی محصول

همان طور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم این محصول دارای پمپ باد نمی باشد که یکی از ضعف های این کالا به شمار می رود. حال باید به این مسئله اشاره کنیم که در کنار این محصول شما به راحتی می توانید دریچه های باد این وان را مشاهده نمایید. این دریچه ها به گونه ای بر روی این محصول قرار گرفته اند که شما قادر خواهید بود تا به سادگی این محصول را در مدت زمان کوتاهی باد کنید. در همین رابطه باید عنوان کنیم که پس از خرید و تهیه پمپ باد ، حال شما می بایست سعی کنید تا دریچه های باد این محصول را پیدا کنید. پس از پیدا کردن این دریچه ها بسته به نوع پمپ باد خود شما می بایست اهرم و نازل مربوط به پمپ را در داخل این دریچه ها قرار داده و سعی کنید تا به ساده ترین شکل ممکن این محصول را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کنید.

نکته مهم در خصوص باد کردن این محصول این عامل است که شما می بایست دقت کنید به اندازه کافی این وان و تجهیزات موجود در کنار آن را باد کنید. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که این محصول را کمتر و یا بیشتر از حد مجازش باد نکنید که هر دوی این ها باعث می شود تا این وان در معرض آسیب قرار گیرد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کرد که پس از باد کردن کامل این محصول شما می بایست دریچه های باد را به صورت کامل ببندید تا باد از این دریچه ها خارج نشود. در مواقعی هم که قصد جمع کردن و کنار گذاشتن این محصول را دارید ، می توانید به سادگی با باز کردن دریچه های باد این محصول باد داخلی این وان را خالی کرده و به بهترین شکل ممکن اقدام به جمع آوری و کنار گذاشتن این محصول کنید.

تولید شرکت اینتکس، با ارزان ترین قیمت مناسب برای افراد بزرگسال و کودک در فروشگاه اینترنتی ایران اینتکس و بست وی و اینتایم از بهترین وان بادی و مناسب ترین جایگزین وان بادی چوبی، فایبرگلاس و سرامیکی که از کیفیت بسیار مناسبی بهره مند هستند. وان بادی همانند بسیاری از محصولات و لوازم بادی از جنس PVC های چند لایه با روکش مختلف طرح چرم ساخته شده که می توانند مقاومت بالایی را در برابر فشار و دمای مختلف آب داشته باشند. از انواع وان بادی می توان به وان بادی کودک، وان بادی روکش دار، وان بادی طرح استخر بادی، وان بادی گرد رنگی، وان بادی صندلی دار، وان بادی یک نفره و چند نفره و … اشاره نمود. از دیگر ویژگی های موجود در انواع وان بادی وجود دریچه های مخصوص تخلیه و پر نمودن آب می باشد. برای خرید هر یک از وان بادی می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینتکس و بازدید از محصول مورد نظر آن را با نازل ترین قیمت و ضمانت تعمیر و تعویض خریداری نمایید.
خرید وان بادی و فروش وان بادی اینتکس و وان بادی بزرگسال و وان بادی بزرگ و کوچک کودک و انواع وان بادی در فروشگاه محصولات بادی اینتکس و نمایندگی اینتکس در ایران. ارزان ترین وان بادی یک نفره و دو نفره و قیمت انواع وان بادی INTEX و وان بادی اینتایم در فروشگاه اینتکس ایران. وان بادی از نظر طراحی بدنه، مشابه بسیاری از استخر بادی بوده که برای تفریحات آبی کودکان و بخصوص استحکام کودکان و بزرگسالان در حمام های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از وان بادی در مدل های روکش دار با ساختار مربعی و مستطیلی توسط شرکت Intime تولید شده که بیشتر برای سنین بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. سری دیگر وان بادی نیز وان بادی ارزان کودک با طراحی بدنه بیضی شکل بوده که در طرح ها و رنگبندی مختلفی ساخته شده و به دلیل وزن و حجم بسیار کوچک خود قابل استفاده در مسافرت ها نیز خواهد بود. از دیگر وان بادی نیز می توان به مدل های مشابه استخر بادی اشاره کرد که هم برای تفریحات و هم برای استحمام کودکان و بزرگسال به کار برده می شود که به مراتب از قیمت مناسب تری نسبت به مدل های روکش دار برخوردار می باشند. وان بادی نیز همانطور که اشاره کردیم ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده که از روکش طرح چرم و یا شفاف طرح دار برای آنها استفاده شده است تا مقاومت لازم را در برابر فشار و دمای آب داشته باشد. تمامی وان بادی توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی اینتکس و بست وی راه اندازی شده و برای بزرگترین مدل وان ها نیروکشدار بزرگسال از سری محصولات بادی برای استفاده در حمام به منظور استحمام بوده که به صورت مربعی طراحی و تولید شده است. این کالا دارای ابعاد بزرگ برای استفاده سنین بزرگسال بوده و از ویژگی هایی مانند روکش زیپ دار برخوردار می باشد. این وان بادی بیشتر برای استفاده در حمام تولید شده و نسبت به وان های غیر بادی دارای وزن و قیمت بسیار کمتری می باشد. محصولی که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی شده و جمع شود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات دقیق تر این کالا بپردازیم…

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت این وان بادی همانطور که اشاره کردیم به صورت مربعی شکل بوده و به راحتی یک نفر را در خود جای می دهد. دیواره آن دارای سه لایه بادشو بوده و از یک تکیه گاه مخصوص سر متصل به بدنه اصلی برخوردار است. محصولی که در آن یک روکش زیپدار تعبیه شده تا به شکل دلخواه از آن استفاده کنید. این روکش باعث می شود تا قسمت داخل بدنه وان را کاملا بپوشاند و زمانی که از آن استفاده نکردید گرد و غبار یا اشیای ریز وارد آن نشود. روی لبه این محصول یک جای مخصوص بطری و در دیواره آن نیز یک جیب سرخود تعبیه شده تا اشیای کوچک و قیمتی خود را درون آن بگذارید. بدنه این وان بادی به گونه ای طراحی شده تا به راحتی آن را با کمترین حجم و ابعاد جمع کرده و در هر مکانی حمل کنید.

جنس بدنه وان بادی

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این وان بزرگسال از نوع پلاستیک PVC منعطف با روکش طرح چرم بوده که کاملا در برابر آب های گرم و یا سرد مقاوم خواهد بود. بدنه ای که از دوخت های کوت شده برخوردار بوده و تنها موردی که می تواند به این دوخت ها آسیب برساند باد کردن بیش از اندازه این محصول خواهد بود. اما جنس بدنه این وان دارای انعطاف بالایی بوده تا به راحتی آن را در اندازه کوچکتر جمع کنید تا در نتیجه حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. از ویژگی های دیگر جنس بدنه این وان بادی می توان به مقامت خوب آن در برابر نور و گرمای آفتاب اشاره نمود. قابلیتی که می تواند امکان استفاده از این وان بادی را در فضای باز نیز به مصرف کننده خود بدهد.

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن

ابعاد وان بادی روکشدار بزرگسال معادل (طول: 102 سانتی متر ، عرض: 110 سانتی متر ، ارتفاع: 58 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای سنین مختلف خواهد بود. این ابعاد شامل تمامی قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا لبه بدنه اصلی وان می باشد. زمانی که این محصول را جمع می کنید ابعاد بسیار کمتر شده تا جای دادن آن در هر محل مورد نظری امکان پذیر باشد. اما ظرفیت آب این کالا 180 لیتر می باشد. ظرفیت آبی که شامل 90 درصد حجم بدنه شده که هنگام نشستن درون آن این مقدار آب تقریبا تا لبه وان بالاتر خواهد آمد. وزن بسته بندی این وان با پمپ باد همراه خود حدود 4 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای این محصول خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این وان بادی کافیست از پمپ باد دستی همراه خود استفاده کنید. برای این کار می بایست ابتدا با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده در بدنه وان نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. این کار را باید تا زمانی ادامه داد که محصول مورد نظر شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه اصلی را بیش از حد باد نکنید تا فشاری روی درز های بدنه نباشد. رعایت این مسئله خود می تواند نوعی مراقبت از این کالا باشد. گرچه جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و بسیار داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرش و جامپینگ روی وان نیز می تواند در مراقبت و نگهداری آن تاثیر بسزایی داشته باشد.

جمع بندی

وان بادی روکشدار بزرگسال یکی از مناسب ترین محصولات بادی برای استحمام و حتی تفریحات آبی در حمام و حتی فضای باز بوده که از کیفیت و دوام خوبی برخوردار است. این کالا دارای تکیه گاه مخصوص سر ، جای مخصوص بطری آب و همچنین جیب مخصوص در دیواره بیرونی وان می باشد. محصولی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و 2 سال ضمانت برای پمپ باد توسط به تمامی نقاط ایران قابل عضره خواهد بود.

ز می توان از پمپ دستی کوچک نیز استفاده کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا